Місць там все-таки мабуть не 96, а просто 96 - це просто номер місця з найбільшим номером у вагоні.
Вагони в міжнародному сполученні - мають інакший принцип нумерації місць - де 1-а цифра - номер "комірки" (купе, відсіка, у РІЦах - пари суміжних купе, у відкрито-сидячих вагонах - пари сусідніх рядів) , 2-а - позначає позицію в межах "комірки".
Вагон, де номер найбільшого місця 96 - може виявитись і плакартним (для плацкартного в міжнародному сполученні заведена така нумерація - 1,2 - нижні небокові, 3,4 - верхні небокові, 5,6 - бокові), тобто наприклад місце 96 - верхня бокова полиця коло туалета (та, що зазвичай іде як місце №37 у внутрішньому сполученні).
Поки ходили плацкартні вагони у Перемишль (останні з тих, що курсували - Київ - Перемишль і ВБС Кишинів - Перемишль) - в них саме так місця нумерувались.
Але може виявитись і якоюсь сидячкою-саморобкою (наприклад там 2+2 - в більшості комірок будуть місця від x1 до х8, але в останній і першій комірці може бракувати якихось номерів через те, адже у кінцях вагона прохід повертає з края на середину).
390грн десь,
Дуже схоже на тариф просто по "ванільній" знижці УЗ-ПКП (тобто лише 30% по УЗ і 30% по ПКП, точнісінько як на 51/52), і плацкарту пораховану як УЗ дає на сидячі вагони CFR (наприклад Вадул Сірет - Бухарест) - на них каса УЗ малює плацкарту, де тариф=0 EUR, але КЗБ береться, тому вартість плацкарти=1 КЗБ). Як раз виходить (7,4*0,7+7,8*0,7) EUR + 32 грн = ~380 грн.
Дорого.