Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.06.17 , 08:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Расписания грузовых поездов

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Reply | Print
Author Topic: Расписания грузовых поездов  (Read 18916 times)
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #30 on: 09.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

Как когда? Как и на всей остальной железной дороге - с 8-00 до 20-00 дневная, с 20-00 до 8-00 ночная. Один ДНЦ на один диспетческий участок. Иногда на несколько участков.
И, да, иногда бывают ситуации, когда не то что пожрать - в туалет сбегать некогда :) Ну то такое...
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 321


View Profile
« Reply #31 on: 09.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

От не уявляю, як одна людина це все може контролювати. Я так розумію, зараз у ДНЦ є екран-карта з зображенням усіх потягів, так?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #32 on: 09.12.16 , 23:12 »
Share Reply with quote

От не уявляю, як одна людина це все може контролювати.
Та нічого занадто складного. Можете погратися, якщо цікаво. Досить непоганий симулятор, майже реалістичний.
Я так розумію, зараз у ДНЦ є екран-карта з зображенням усіх потягів, так?
На деяких ділянках є система ДЦ "Каскад", яка відображає всю дільницю в реальному часі.На деяких ділянках є АРМ ДСП_ДНЦ, як допоміжний інструмент, який дає приблизну "картинку". Ну а так - норматиний графік "перед мордою" і  графік виконаного руху на столі, який веде ДНЦ. Можете переглянути фільм "Магістраль". Там більш-менш точно показана робота ДНЦ. Ну,звичайно, якщо викинути "ляпи", яких туди напхали режисери для більшого трагізму :)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 321


View Profile
« Reply #33 on: 10.12.16 , 14:12 »
Share Reply with quote

Дякую за лінк на симулятор. Спробував трохи в ньому розібратись.
Виникло питання - а ДНЦ контролює час зміни локбригад?
Питання по мотивам історії: http://trainphoto.org.ua/view/58418/
На долинському ходу з Кривого Рогу, як пишуть машинсти, ситуація, коли в дорозі закінчується час бригади - стандарт, і винуватять ДНЦ.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #34 on: 10.12.16 , 15:12 »
Share Reply with quote

Виникло питання - а ДНЦ контролює час зміни локбригад?
Не зовсім час зміни. скоріше робочий час не повинен перевищувати N-годин, для цього у ДНЦ є інформація про час явки бригади на роботу. З часу явки йде робочий час, який і контролюється - щоб не було перевищення.
На долинському ходу з Кривого Рогу, як пишуть машинсти, ситуація, коли в дорозі закінчується час бригади - стандарт, і винуватять ДНЦ.
Це одвічна проблема ДНЦ vs ТЧМ "хто кому буратіно". Звичайно, що "з кабіни" у всьому завжди винний
ДНЦ - не так відправляв, не так пропускав. :) Ну а ДНЦ зі свого боку "погано проїхали, не витримали перегінний час ходу". Одним словом це вже більш на "ритуальні війни" схоже  ;D
Бувають такі ситуації, коли станція стає "по неприйому" і час роботи закінчується в дорозі. В такому випадку бригада має право довести поїзд до найближчої станції і доповівши ДСП/ДНЦ закрити локомотив і їхати додому. Інколи поїзд, що знаходиться ближче до потрібної станції може стояти, а більш дальній пропускають, тому що закінчується робочий час.
Така ситуація лише у вантажних та господарчих поїздів. З пасажирськими трошки інакше, тому що там бригади "зав"язує" ТНЦ (локомотивний диспетчер), і таких ситуацій, коли закінчився час в дорозі майже не виникає. Ну хіба що, якийся форс-мажор. Так само і приміські.
Logged
VB
Active user

Posts: 2467


View Profile
« Reply #35 on: 12.12.16 , 01:12 »
Share Reply with quote

У Вас в практиці було таке, щоб бригада кидала пасажирського посеред дільниці? Не форс-мажор там якийсь, а там "пообіцяли й псіханули", чи десь сам ДНЦ протупив, а бригада вперлась? Ну щось в подібному плані...
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #36 on: 12.12.16 , 07:12 »
Share Reply with quote

У Вас в практиці було таке, щоб бригада кидала пасажирського посеред дільниці? Не форс-мажор там якийсь, а там "пообіцяли й псіханули", чи десь сам ДНЦ протупив, а бригада вперлась? Ну щось в подібному плані...
Ні, такого не було. Форс-мажори були, наприклад весною 2013, коли в березні снігом замело. Декілька раз було, коли бригаду ЕПК доводилося підсилати раніше, ніж пункт обороту. Але там було прогнозовано(час на дорогу був дуже обмежений) і було відомо заздалегідь, що час закінчується.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #37 on: 12.12.16 , 15:12 »
Share Reply with quote

В пасажирському русі ( в усякому випадку у нас) такого майже ніколи не буває, тому що навіть якщо поїзд сильно спізнився в дорозі, і на зворотній рух не вистачає часу ТНЦ може "на ходу" поміняти підв'язку бригад.
В основному такі ситуації(закінчився час) виникають, коли бригада повертається по обороту в своє основне депо.
Наприклад прикинули, що за 3 години доїдуть. А в дорозі пасажирський спізнився, попали під обгін, потім не вписалися між графіковими пасажирськими, теж під обгін попали, потім по неприйому стали - і усьо, приїхали.
Logged
EKS
Active user

Posts: 331


View Profile
« Reply #38 on: 12.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

Можете переглянути фільм "Магістраль". Там більш-менш точно показана робота ДНЦ. Ну,звичайно, якщо викинути "ляпи", яких туди напхали режисери для більшого трагізму :)
[/quote]

Неужели они и сейчас график выполненный вручную чертят как в "Магистрали"?
Logged
EKS
Active user

Posts: 331


View Profile
« Reply #39 on: 12.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

Хорошо, если во всем обвинять ДНЦ, то чем тогда занимаются дежурные по депо, в т.ч. оборотным? Только лишь следят за исправностью подаваемых локомотивов?
Logged
Tags: train timetable 
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.