Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Узкоколейка Антоновка--Заречное

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25
Reply | Print
Author Topic: Узкоколейка Антоновка--Заречное  (Read 92072 times)
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
« Reply #230 on: 20.08.21 , 17:08 »
Share Reply with quote

Вже побачив. На скільки відмороженими потрібно бути, щоб навмисне закривати систему перед доходним ретро-туром, який дав би змогу хоча би попрощатися з лінією усім бажаючим.
Збирався поїхати туди із сином, показував фото, у дитини очі горіли вперше потрапити на маленький поїзд. Виродки.

А уже был один ностальгический рейс, по сокращенному маршруту до Белой, но он здесь прошел незамеченным по каким-то причинам.

https://www.rivnenews.com.ua/2021/05/31/na-rivnenshchyni-pislia-bilsh-nizh-roku-prostoiu-vuzkokoliika-antonivka-zarichne-vyishla-v-reis/

Теперь, похоже, окончательно переводится в категорию поездов-призраков.

Нашел архивное расписание в трафарете, желающие могут сохранить для исторических целей

http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d3/tro6391.txt



Судя по документу ниже, начат демонтаж закарпатской узкоколейки за Иршавой (не проверял)

« Last Edit: 20.08.21 , 18:08 by Emblaze » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1444


View Profile
« Reply #231 on: 20.08.21 , 18:08 »
Share Reply with quote

Судя по документу ниже, начат демонтаж закарпатской узкоколейки за Иршавой (не проверял)
На ту безграмотну писанину з Хуста піднялася гучна реакція від фанатів, місцевих та обласних структур - і начебто її поки заховали під сукно.
Дивно, що з Антонівкою за ці два дні все тихо. Адже саме вона чи не найбільше висвітлювалася в медіа і має багато кабінетних та закордонних прихильників.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1444


View Profile
« Reply #232 on: 20.08.21 , 18:08 »
Share Reply with quote

Пропозиція до адмінів. Може б нам тут об'єднати усі вузькоколійні теми в одну гілку?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
« Reply #233 on: 20.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

+1
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
« Reply #234 on: 21.08.21 , 06:08 »
Share Reply with quote

Утверждается, что авторесса письма двадцать лет не писала никому, но закрытие узкоколейки сподвигло ее на возобновление эпистолярной активности. Написала она провайдеру страданий и копию отослала Л. Босик в Володимирец.



К сожалению, фото в высоком разрешении не предоставлено, а сокращенная текстовая версия из заметки Босик такова:

«Усе залежить від Укрзалізниці і від влади. Якщо влада дійсно дбає за народ, то, щоб совість їх була чиста, мають зберегти «кукушку».

Які були тяжкі часи! Але вищі ешелони влади дбали про людей. В даний період все знищується. Скільки було робочих місць, скільки вантажу перевозилось! Першими машиністами були два брати-поляки, вони й зробили перші рейси по вузькоколійці. Розказували старожили, що майже все село і всі люди з окружних сіл вийшли зустріти і провести в дорогу такий диво-поїзд.

Перша поїздка «кукушкою» залишалась на усе життя в пам’яті пасажира. А нині всі вельможі мають все і нікого з них не цікавить, що ця «кукушка» є реліквією для наших поколінь. І гріхом перед Богом її буде не зберегти. Колись вантажний потяг щодня їздив. А пасажирський потяг курсував двічі на добу: виїжджав вранці з депо, повертався вдень і знову йшов у рейс. Аж о третій ночі приходив із Зарічного. І люди сотнями пересідали на великі пасажирські і дизель-поїзди. Це був єдиний надійний доїзд у всяку пору року.

Про закриття «кукушки» почали говорити у 2007 році. Люди не могли змиритись з таким шоком і таким рішенням керівників. По селах зібрали 500 підписів і послали ми їх у газету «Сільські вісті». Приїхали журналісти в район, на станцію «Володимирець», проїхались чарівною залізницею – і після того візиту затихло. Розібрати і знищити все легко, а що останеться для нащадків? Треба, щоб внуки бачили, їздили і пишались. Та й це є добрий приклад правильного керівництва і економіки.

Як подивишся у новинах, скільки мільйонів грошей тратиться «на вітер»! А тут можна і торф’яні розробки організувати, і мебельні чи заготівельні підприємства. А наша «кукушка» була б основним транспортом. Вона неоціненна!

Чому ми не цінуємо свого краю? Треба всім жителям і чиновникам Укрзалізниці задуматись! В попередньому номері газети Укрзалізниця вказує, що здебільшого пільговики їздять. У цих пільговиків, які їздять поїздком, не космічні зарплати і пенсії, як у того високого начальства. Хто так висловлюється, не думає, що і його старість теж не за горами. У газетних публікаціях дивлюсь, які на фотографіях мости побудовані, скільки праці у вузьку колію вкладено. А в кризовий період група керівників найвищих ешелонів влади хоче знищити все!

Прошу, схаменіться всі. Надіюсь, найдовша вузькоколійна залізниця буде діючою і довічною, допоки буде життя на землі!


Интерес представляет выделенный фрагмент: два рейса в сутки сохранялись еще в 2000-е или же один из них отмер раньше?
« Last Edit: 21.08.21 , 06:08 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #235 on: 21.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Ситуація така. По пам'яті. Ще з часів комуни і до десь 2000 року так і було. 4 вагони плюс поштовий. У 2003/2004 друга пара ще була "за вказівкою" і потім у 2004/2005 зникла. Потім у 2006/2007 вводять знову "за вказівкою", по факту у базарні дні (мабуть після візиту сільськовіснян). Але іншим складом. Я їхав у п'ятницю ним у році десь 2009. І, начебто він курсував ще у середу та суботу. Відправлення о 9-й з Антонівки, прибуття до Зарічного перед відправленням щоденного. Прибуття до Антонівки няп о 19.30. І так було до 2012 року, здається. Потім рік чи два він був у сполученні Антонівка - Біла і був скасований.
« Last Edit: 21.08.21 , 22:08 by VB » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
« Reply #236 on: 21.08.21 , 23:08 »
Share Reply with quote

Спасибо. Коротко говоря, мое поколение, начинавшее сознательную жизнь во второй половине 2000-х, многое прошляпило, а следующее прошляпит еще больше, когда начнется массовый мор оставшегося вагонного антиквариата...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
« Reply #237 on: 22.08.21 , 04:08 »
Share Reply with quote

. Ще з часів комуни і до десь 2000 року так і було. 4 вагони плюс поштовий. У 2003/2004 друга пара ще була "за вказівкою" і потім у 2004/2005 зникла.
Нашел более точное указание у Порева: по его данным, второй вечерний рейс был отменен осенью 2001-го. Прогноз, сделанный им  в заключительной фразе цитируемого отрывка, оправдался.

Второго вечерне-ночного рейса сейчас нет, отменили еще осенью. (Местные жители с удовольствием рассказывают историю, как перед выборами в марте этого года, один из кандидатов "спонсировал" путейский ТУ7 и он целый месяц на радость электорату ходил с "восстановленным" ночным поездом, совершенно случайно сломавшись за три дня до выборов. Кандидат, понятное дело, проиграл...)

Судя по нынешнему состоянию единственного еле дышащего ТУ2-062, скоро может не остаться и утреннего поезда. Это сильно бросается в глаза - при хорошем состоянии пути дорога может остановиться практически в любой момент, её даже не нужно специально закрывать, можно просто не помогать.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10892


View Profile
« Reply #238 on: 31.08.21 , 18:08 »
Share Reply with quote

Дайте хтось посилання, будь ласка.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
« Reply #239 on: 31.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote

На что именно?

если ко мне вопрос, то ссылка в предыдущем сообщении есть
Logged
Tags: narrow gauge antonivka-zarichne 
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!