Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.03.17 , 13:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Електропоїзд Львів-Ужгород (829)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Author Topic: Електропоїзд Львів-Ужгород (829)  (Read 16027 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 185


View Profile
« Reply #40 on: 09.01.17 , 19:01 »
Share Reply with quote

а сколько вообще по времени длится КР для 8-ми вагонного ЭПК?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 4955


View Profile
« Reply #41 on: 09.01.17 , 19:01 »
Share Reply with quote

На період ремонту запустити замість ЕПК состав з загальних вагонів на локомотивній тязі, не варіант?
Думаю, что если отправлять на КВР по одному составу, то тремя оставшимися составами можно без проблем выполнять 2 ежедневных рейса.
Думаю, что вопрос в другом - плановый КВР им еще не положен, а тратится на досрочный не хотят.
Logged
azh
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #42 on: 12.01.17 , 07:01 »
Share Reply with quote

Час від часу доводиться їздити цим поїздом. Зазвичай (у 2016 р.) він виходив зі Львова до Ужгорода так, що нумерація вагонів починалася з голови поїзда. Більшість регулярних пасажирів про це знали і при посадці на проміжних станціях відповідно розташовувалися на пероні. У цьому році принаймні в ті дати, коли їхав я або мої близькі родичі (2, 9 та 11 січня) поїзд відходив зі Львова з нумерацією, яка починалася з хвоста. Саме по собі це проблем не створювало. Проблема в тому, що всі три рази оголошення по станції Стрий (ми сідали саме там) звучало: "Нумерація вагонів починається з голови поїзда". Десятки людей мусили бігти по перону до своїх вагонів з речами, дітьми, створюючи ризиковані ситуації - це при тому, що на пероні сніг, надворі мороз, а стоянка поїзда в Стрию 2 хвилини.

Поставив відповідне питання на сайті УЗ (http://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/). Побачимо, чи щось зміниться.
Logged
sean
Active user

Posts: 2455


View Profile
« Reply #43 on: 12.01.17 , 09:01 »
Share Reply with quote

Це жахливо.
Logged
MVM
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #44 on: 12.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

Зазвичай (у 2016 р.) він виходив зі Львова до Ужгорода так, що нумерація вагонів починалася з голови поїзда. Більшість регулярних пасажирів про це знали і при посадці на проміжних станціях відповідно розташовувалися на пероні. У цьому році принаймні в ті дати, коли їхав я або мої близькі родичі (2, 9 та 11 січня) поїзд відходив зі Львова з нумерацією, яка починалася з хвоста. Проблема в тому, що всі три рази оголошення по станції Стрий (ми сідали саме там) звучало: "Нумерація вагонів починається з голови поїзда". Десятки людей мусили бігти по перону до своїх вагонів з речами, дітьми, створюючи ризиковані ситуації - це при тому, що на пероні сніг, надворі мороз, а стоянка поїзда в Стрию 2 хвилини.

Навіщо? Адже згідно Наказу Мінтрансзв'язку України від 27.12.2006 №1196 «Про затвердження Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України» п. 7.4. На проміжних станціях пасажири з проїзними документами допускаються для посадки в будь-який вагон поїзда.

Так що, не треба бігати по платформі з сумками та дитинами, а сідати в перші-зручні двері.
Logged
Hudzeliak
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #45 on: 12.01.17 , 13:01 »
Share Reply with quote

Так может пора состав на КВР отправлять? Или у Львовской нечем заменить его на время?
є 4 склади по 8 вагонів ЕПЛ2Т, на маршрутах львів-ужгород і львів-мукачево, і всі 4 склади мають одні й ті ж самі проблеми
Не чотири, а три. 2Т-012, 030, 031. Ще дві задіяні у приміському русі, а 002 і 008 гниють у Судовій Вишні.

Часто їжджу 829 від Львова до Ужгорода і назад, на протязі останніх  років. Так останнім часом поїзд уже опустився по якості комфорту до рівня простої електрички.
Справді, там рівень ЕПК дуже опустився. Єдине, що точно його відрізняє від звичайної електрички - графік. Але це загальна тенденція по депо, от минулого тижня трускавецька електричка їздила в 4 вагони)
« Last Edit: 12.01.17 , 13:01 by Hudzeliak » Logged
azh
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #46 on: 12.01.17 , 14:01 »
Share Reply with quote

Навіщо? Адже згідно Наказу Мінтрансзв'язку України від 27.12.2006 №1196 «Про затвердження Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України» п. 7.4. На проміжних станціях пасажири з проїзними документами допускаються для посадки в будь-який вагон поїзда.

Так що, не треба бігати по платформі з сумками та дитинами, а сідати в перші-зручні двері.

Не знаю, чи Вам доводилося їздити в цьому поїзді або в аналогічних. Маю сумнів, бо тоді навряд чи Ви робили б такі  висновки. Проходи там досить вузькі (по три сидіння з кожного боку), заповненість у ці дні після посадки в Стрию була близька до 100 %. Уявіть собі кілька десятків людей, що рухаються через вагони в таких умовах у двох протилежних напрямках з речами і, як Ви пишете, "дитинами". А після того спробуйте виступити на захист недолугих працівників ст. Стрий.
Logged
MVM
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #47 on: 12.01.17 , 19:01 »
Share Reply with quote


Не знаю, чи Вам доводилося їздити в цьому поїзді або в аналогічних. Маю сумнів, бо тоді навряд чи Ви робили б такі  висновки. Проходи там досить вузькі (по три сидіння з кожного боку), заповненість у ці дні після посадки в Стрию була близька до 100 %. Уявіть собі кілька десятків людей, що рухаються через вагони в таких умовах у двох протилежних напрямках з речами і, як Ви пишете, "дитинами". А після того спробуйте виступити на захист недолугих працівників ст. Стрий.
Нікого не захищаю.
Багато їздив і в ЕПЛках, і в ЕРках, по-різному було. І нормальні там проходи. Та якби в мене були б дві великі валізи та двоє малих дітей (наприклад), то за таких умов сідали б в перші-ліпші двері, а вже в поїзді, коли рушить, зачекали б, поки всі розсядуться, а далі спокійно переходили б на своє місце, навіть якщо це займе 10-15 хв. Головне без паніки.
Logged
VB
Active user

Posts: 2123


View Profile
« Reply #48 on: 13.01.17 , 00:01 »
Share Reply with quote

Пасажир не за бродіння по вагонах гроші платить. Все, що написали, - совковщина у найкращих проявах.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1028


View Profile
« Reply #49 on: 13.01.17 , 00:01 »
Share Reply with quote

Пасажир не за бродіння по вагонах гроші платить. Все, що написали, - совковщина у найкращих проявах.
Як раз навпаки, на заході зупинки короткі. Але там є розмітка по секторах.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.107 seconds with 21 queries.