Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.18 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Євроколія Польща-Львів

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Євроколія Польща-Львів  (Read 15729 times)
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #30 on: 25.04.14 , 17:04 »
Share Reply with quote

Будівництво євроколії зі Львова обговорять з міністрами ЄС
сьогодні, 15:28

На Весняному діловому форумі, що вже вшосте проводиться у Львові, сьогодні, 25 квітня, обговорили перспективи побудови колії, яка з’єднає Львів з Європейським Союзом. Міністр інфраструктури України Максим Бурбак розповів, що деталі проекту обговорять з міністрами транспорту ЄС.
За його словами, зустрічі з міністрами вже заплановані. Крім цього, як зазначив Максим Бурбак, європейські партнери зацікавлені у фінансуванні будівництва колії.

Міський голова Львова Андрій Садовий додав, що необхідно побудувати вузьку колію до кордону з Польщею. «В Європі – вузька колія, в Україні – широка. Мета, яку ми поставили перед собою – зі Львова добудувати колію до кордону з Польщею, щоб можна було сісти у Львові й швидко дістатись до будь-якої європейської столиці», – сказав мер.
За його словами, в останні роки єдина проблема полягала у відсутності політичної волі керівництва держави, а тепер ситуація змінилася.

Керівник Львівської залізниці Богдан Піх додав, що поляки висловлюють пропозицію, аби ця євроколія вела не до Кракова, як це спочатку обговорювалось, а до Варшави.
Як зазначають в управлінні зовнішньоекономічних відносин та інвестицій ЛМР, для Львова дуже важливо знову підняти цей проект, оскільки немає якісних залізничних сполучень з ЄС.
Нагадаємо, питання будівництва євроколії обговорювали ще у 2009 році. Вартість такого проекту тоді оцінювали у 500 млн євро.

http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?budivnitstvo_yevrokoliyi_zi_lvova_obgovoryat_z_ministrami_yes&objectId=1307375
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21905


View Profile
« Reply #31 on: 25.04.14 , 19:04 »
Share Reply with quote

Керівник Львівської залізниці Богдан Піх додав, що поляки висловлюють пропозицію, аби ця євроколія вела не до Кракова, як це спочатку обговорювалось, а до Варшави.
нарешті, хоч хтось з тих, хто має вплив висловив цю думку.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #32 on: 26.04.14 , 00:04 »
Share Reply with quote

Керівник Львівської залізниці Богдан Піх додав, що поляки висловлюють пропозицію, аби ця євроколія вела не до Кракова, як це спочатку обговорювалось, а до Варшави.
нарешті, хоч хтось з тих, хто має вплив висловив цю думку.

Я також почав вважати, що якщо залізнична лінія 1435 мм будуватиметься, треба з'єднувати Львів з Варшавою. З якого переляку, запитаєте? Польща майже добудувала райхаутобан до Краковця. Так що, єбісь воно коньом, потяги може будуть до Варшави, але до Праги, Кракова, Берліна - машиною або автобусом  - усюди ведуть швидкісні автомагістралі.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #33 on: 29.04.14 , 23:04 »
Share Reply with quote

нарешті, хоч хтось з тих, хто має вплив висловив цю думку.
Дуже погано володію ситуацією по РКР. Краків не з'єднаний з Варшавою? Навіщо будувати окрему магістраль?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #34 on: 29.04.14 , 23:04 »
Share Reply with quote

Йдеться про добудову лінії 1435 мм від кордону. Що з Рави-Руської, що з Мостиськи відстань до Львова приблизно однакова, але через Раву до Варшави суттєво менший кілометраж. Попередній раз, коли дауни з керівництва ЖД бралися озвучувати дану ідею, вони родили шикарний перл про магістраль Варшава-Брюховичі, до якої будуть підвозити пасажирів зі Львова. І ось нарешті ще одна твереза спроба це озвучити. Просто країна реально змінюється, і дауни десь в підсвідомості вже відчувають власну ущербність, і що казочки вже не пройдуть. Сподіваюсь, на цей раз без Брюхович, уже знають як прокласти колію по Львову.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #35 on: 30.04.14 , 00:04 »
Share Reply with quote

Зараз не той момент, коли має сенс якась розбудова. Я так розумію з подачі "классного финансиста генерал-полковника Бланка" (тьху, він хоч в армії то служив?) намагаються розігнати підприємства, які займалися розробками в дуже багатьох сферах залізниці - а саме знищити фактично структуру ПКТБ, хоча у них є дуже багато різних доробок, які РЖД(беру як найближчу структуру) навіть не снилися. А там дуже багато фахівців котрих, якщо випруть, то на з/п в 3-5к грн вони більше не повернуться. Знайдуть інші місця. І буде платити АТ "УЗ" невідомо кому за невідомо як працюючі програми.
Logged
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #36 on: 09.02.18 , 02:02 »
Share Reply with quote

Найшлась тема.
В продовження посту вище.
Не пройшло і пів року,а Дубневич тут як тут.

На Львівщині створять великий транспортний хаб
Ср. - 07 Лют. 2018

Прокладення колії європейського зразка до Львова сприятиме створенню транспортно-логістичного хабу на Львівщині. Про це в інтерв’ю виданню «Обозреватель» розповів народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослав Дубневич.

За інформацією Львівської газети, попередньо такі хаби заплановано зробити в Мостиському та Городоцькому районах.Нагадаємо, попередньо планується, що євроколія підходитиме до Львова двома шляхами. Перша гілка такої колії повинна проходити через Рава-Руську до Львова, друга – з Перемишля до Львова.
http://gazeta.lviv.ua/2018/02/07/na-lvivshhini-stvoryat-velikij-transportnij-xab/

Logged
Entony
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #37 on: 02.07.18 , 10:07 »
Share Reply with quote

Нові обіцянки щодо євроколії до Львова.

Проект «євроколії» між Львовом та Польщею можуть реалізувати у 2019 році.

Від Рави-Руської до Бюхович хочуть прокласти 58 км залізничної колії з європейською шириною.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян сподівається, що у наступному році розпочнеться будівництво залізничної колії з європейською шириною колії 1435 мм від кордону з Польщею до Львова. Про це він заявив в інтерв'ю УНІАН.
«Ситуація в напрямку Рава-Руська з продовженням євроколії до Брюховичів складніша (чим запуск залізничного сполучення Мукачево-Будапешт – прим. ред.). Необхідно приблизно 50 мільйонів євро. Цей проект можна реалізувати в наступному році», – сказав міністр.
Зазначимо, що від кордону з Польщею до станції Брюховичі на околиці Львова хочуть побудувати 58 км залізничної колії з європейською шириною колії 1435 мм. Якщо проект реалізують, то він може стати частиною маршруту між Львовом і Любліном, який буде проходити через Раву-Руську – Гребенне (Польща) – Замость.
Нагадаємо, 22 червня міністри інфраструктури України та Польщі Володимир Омелян і Анджей Адамчик домовилися створити робочу групу з розробки оптимального рішення для запуску залізничного маршруту сполученням Люблін-Львів.

http://tvoemisto.tv/news/proekt_ievrokolii_mizh_lvov_ta_polshcheyu_mozhut_realizuvaty_u_2019_rotsi_94190.html
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 05.07.14 , 17:07