Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Суми - Падуя

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Суми - Падуя  (Read 4536 times)
ponomart
User

Posts: 4


View Profile
« on: 14.05.14 , 14:05 »
Share Reply with quote

Вітаю товариство!

В мене наступна ситуація: Суми - Падуя на 2 липня 2014.
Зробивши висновки з сусідньої теми http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26077.0 я не вагаючись пішов на wizzair. Зараз квиток Жуляни - Тревізо (Венеція) коштує 960 грн на 1ше липня і 800 на 3тє. І прилітають обидва літаки о 7:35 ранку.
Все чудово але не той день. Спочатку подумав шо можна день перетовктися у готелі, але ціни там дорогуваті. Тому зайшов сюди з надією знайти цікавий шлях залізницею з прибуттям 2ого липня.
Під словом "цікавий" я розумію щось на зразок прогулянки по Будапешту або купання у Балатоні (останнє у липні дуже бажане:).
Словом, хотілося б дізнатись чи є альтернативний залізничний варіант на 2ге липня. І чи можна у цей варіант додати цікавостей шоб не дуже вдарить по гаманцю (до 500 грн зверху порівняно з wizzair)?

Дуже сподіваюсь на вашу допомогу.
« Last Edit: 14.05.14 , 15:05 by ponomart » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22130


View Profile
« Reply #1 on: 14.05.14 , 15:05 »
Share Reply with quote

Нащо Вам той Балатон? Він не в усіх варіантах по дорозі, і зрештою Ви все-одно приїдете майже на Адріатику.

тепер до справи.

Найдешевший варіант - через Будапешт і Відень.

На нічний поїзд з Відня до Падуї - є спецпропозиції (39 євро за сидяче місце, 49 євро за місце в 6-місному купе, 59 євро за місце в 4-місному купе і т.д.), купувати через сайт OeBB

З Будапешта на Відень - легко ловляться спецпропозиції на RailJet - по 13 євро (еквівалент у HUF), купувати сайтом MAV.

Якби це була інша дата - я б порадив з Києва до Будапешта підлетіти, але якщо не затримуватись надовго у Відні чи Будапешті - то немає чим (WizzAir на 30 червня - коштує трохи дорогувато - як за такий маршрут) - 799 грн. Ну там самі дивіться. Якщо ж їхати в Будапешт по землі - то до Чопа самі ціну подивитесь, а далі Чоп - Будапешт - еквівалент 18,9 євро+якісь копійки за компостер+500 HUF за резервацію в IC (якщо не хочеться з Загоні/Ніредьгази їхати з купою зупинок).

Якщо все ж хочеться Балатон - то треба ловити на RailJet до Відня квиток з Дьйора по 9 евро і з Балатона якось вибратись у Дьйор.

Якщо Відень Вас не цікавить - є можливість також поїхати через Будапешт - Любляну. Але потяг, що підходить для цього (нічний Будапешт - Любляна) - ходить лише влітку і лише по понеділках і четвергах, тобто вам у такому разі слід стартувати з Будапешта 30 червня. Ціна - 39 евро за проїзд у сидячому вагоні (якщо хочеться у лежачому - доплата за місце у 6-місному купе 9,4 євро, за місце у 3 або 4-місному - 14 євро і т.д.).

Зауваження - ціна по 39 євро за сидячі місця (і відповідно вище за лежачі місця) за проїзд Відень - Падуя і ціна по 39 євро (і відповідно вище за лежачі місця) за Будапешт - Любляна - це 2 різні ситуації. І те і інше спецпропозиція, однак вони різного роду.
На Відень - Падуя - повний тариф суттєво вищий, по 39 (і відповідно вище за лежачі місця) - це спецпропозиція з обмеженою кількістю місць, котрі швидко розкуповуються.
А на Будапешт - Любляна - це спецпропозиція без обмеження кількості місць (тобто якщо місця будуть - можна взяти перед відходом, а якщо куплена резервація місця - то квиток до неї можна взяти хоч перед відходом навіть без цих "якщо"), вона лише з обмеженням місць продажу (для продажу лише у Угорщині і Словенії).

Неприємність цього варіанта у тому, що продаж через інтернет не цей потяг не запровадили (тобто є певний ризик, щоу момент Вашого приїзду до Угорщини вже не буде місць на цей поїзд у вагон потрібної категорії на потрібну дату).

Власне щоб забезпечити собі місце у цьому потязі - достатньо мати лише плацкарту (резервацію місця) - котру можна купити у багатьох країнах за тією ж ціною, що й в Угорщині. Нажаль в Україні її міжнародні залізничні каси не продадуть. Найпростіше - можна спробувати замовити на сайті db з пересилкою паперового квитка звичайною поштою.
А от квиток Будапешт - Любляна поза Угорщиною (і Словенією) купувати не варто, бо ціна буде зовсім не 39 євро, а вище. Тому якщо надумаєте замовляти десь - не забудьте зазначити, що потрібна резервація місця без квитка.

Далі від Словенії до Падуї вже недалеко і недорого, на той зайвий день, що там у вас утворюється - можливі різні варіанти програми (у Словенії - Копер, Любляна або навпаки Постойна або навіть десь далі у Італії по дорозі - Трієст, або навіть Венеція) а у будь-якому разі десь треба  по дорозі 1 ніч заночувати в готелі.

Цей варіант (навідміну від варіанту через Відень) - добре сполучається з відвіданням Балатону - потяг Будапешт - Любляна можна перехопити у Секешфехерварі наприклад.
« Last Edit: 18.05.14 , 20:05 by Maxy » Logged
ponomart
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #2 on: 18.05.14 , 19:05 »
Share Reply with quote

Maxy, ви велетень своєї справи!
Я все перечитав декілька разів і визначив для нас (3-х науковців) 2 варіанти:
1) летіти wizz air за 960 грн. прямісінько у Тревізо 3-го числа. Літак прибуває о 7-35. Далі потягом до Падуї, а там з вокзалу на таксі доїхати до Legnaro на околиці Падуї - там початок конференції о 9-00. Але чи встигнемо? Цей варіант ризиковий, проте 30 хвилин запізнення нам можуть пробачити.)
2) wizzair за 640 грн. у Будапешт 2-го липня. Прилітаємо о 16-00. Потім за тією схемою, шо Ви описали. Звісно що тут не до Балатонів - головне встигнути до 9ти наступного ранку. Проте тут ще проблема у тім, шо квитків з Відня до Падуї по 39 євро на 2ге число вже не має на OeBB. Лише за 69. Тобто виходить дорого та й пересадку за 15 хв не встигнемо (у Відень прибуваємо о 20-12 а з Відня поїзд о 20-30).
Якшо ж їхати на день раніше через Любляну, як Ви пропонували, то дійсно треба ночувати. Це те саме, що прилетіти у Тревізо 1го і заночувати ніч у одному готелі, а 2го спокійно переїхати у наш готель у Lengaro. Тобто вертаємося до того з чого і почали.

Висновок: Підкажіть будь ласка, як можна встигнути у Ленгаро по першому варіанту, або я не знаю :)

Оффтоп: я правильно розумію шо дешевше за Wizz air долетіти у Тревізо, Марко Поло нічим не можна? Чартерні рейси тут ніяк не допоможуть?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22130


View Profile
« Reply #3 on: 18.05.14 , 21:05 »
Share Reply with quote

Maxy, ви велетень своєї справи!
Я все перечитав декілька разів і визначив для нас (3-х науковців) 2 варіанти:
1) летіти wizz air за 960 грн. прямісінько у Тревізо 3-го числа. Літак прибуває о 7-35. Далі потягом до Падуї, а там з вокзалу на таксі доїхати до Legnaro на околиці Падуї - там початок конференції о 9-00. Але чи встигнемо? Цей варіант ризиковий, проте 30 хвилин запізнення нам можуть пробачити.)
Без запізнення на конференцію точно не обійдетесь. І навіть відбутись запізненням не більшим аніж 30 хвилин - можна лише за найоптимістичнішого збігу обставин. І завелика вірогідність того, що Ви запізнитесь на конференцію більше ніж на 30 хвилин.

Давайте я поясню чому.

Якщо літак прилітає вчасно, і ви примудрились сісти біля виходу, щоб вискочити з літака одним з перших, і поки всі шкандибають до термінала по льотному полю - припустимо Ви не йшли, а бігли, і всіх обігнали - у такому разі можна одним з перших підійти до будки паспортного контролю (поки не утворилась черга, бо ті, хто останнім з літака до будки паспортного контролю підійде - стоятимуть у черзі у кращому разі годину), пройти за хвилину прикордонника (це можливо лише для тих, хто найпершими до будки підійде), і у найкращому разі о 7:45 вийти на вулицю. Якщо з дуже невеликою ймовірністю Ви встигнете на автобус до вокзалу о 7:48 (приходить на вокзал о 8:01) - якщо ні, то наступний автобус о 8:10, розклад тут http://www.mobilitadimarca.it/ajaxfilemanager/uploaded/ORARI/130912-orario006.pdf
І навіть у такому разі, коли Ви о 8:01 вже на вокзалі - у вас є зовсім небагато часу, щоб встигнути на один з тих потягів, стартувавши котрим Ви приїдете до Падуї о 9 з невеликими хвилинами (і якщо зразу потім сісти на таксі - можна сподіватись що до 9:30 на місце Ви якось встигнете). Затримка у будь-якому місці на десять хвилин всі ці плани ламає, так само як і невелике запізнення літака.
Тобто я б не радив планувати таким чином поїздку.

Quote
2) wizzair за 640 грн. у Будапешт 2-го липня. Прилітаємо о 16-00. Потім за тією схемою, шо Ви описали.
та ні-ж бо.
З таким часом прильоту Ви не варто планувати продовження поїздки у той-же день. Вірогідність того, що Ви не встигнете своєчасно до Відня - завелика, навіть якщо їхати потягом Відень - Ліворно (тим що 20:30 з Відня-Майдлунґ), бо останній RailJet, на котрий треба сісти на Келеті, щоб своєчасно приїхати до Відня під цей потяг - це той, що о 17:10 з Будапешта-Келеті (орієнтуватись на нього з таким часом прильоту у Будапешт - м'яко кажучи ризиковано, зважаючи що там так само можлива затримка прильоту літака, подальша затримка на прикордонному контролі, і потім ще автобусом і метро їхати на вокзал).

 Якщо ж їхати потягом що о 19:30 з Майдлунґа (це Відень - Рим, на нього ще лишились місця по 49 за сидяче (і відповідно від +10 за лежаче), він нажаль проходить Падую без зупинки, вийти можна о 3 ночі в Венеції-Местре і там 2 годинки почекати першої електрички на Падую, котра буде о 5:19, проїзд Венеція-Местре - Падуя коштує 3,3 євро, купити можна на місці перед відходом) - то треба з Будапешта виїхати тим RailJetом, що о 15:10, тобто тут необхідність ночівлі у Будапешті (або Відні, але у Будапешті це дешевше) - неминуча.

Але ж проблема у тому, що 1 липня авіарейса Київ - Будапешт немає, можна хіба що летіти 30 липня і тусуватись десь в Угорщині/Відні сумарно 2 ночі.
Ну або їхати з України в Угорщину потягом, що звісно трохи дешевше ніж та ціна, що на wizz на ці дати зараз, але досить довго.

Quote
Оффтоп: я правильно розумію шо дешевше за Wizz air долетіти у Тревізо, Марко Поло нічим не можна? Чартерні рейси тут ніяк не допоможуть?
у загальному випадку - не обов'язково, залежить від ціни на Wizz - перед відльотом вона запросто стає чотиризначною (і навіть не з одиницею у старшому розряді) і таким чином вона загалом переплюнути вартість чартера.

Взагалі-то зараз найбільшою проблемою мені видається не ціна (поки-що вона у Wizz дешевша, ніж якщо вдатись до інших авіаперельотів), а те, що немає рейсу з прильотом 2 липня (щоб заночувати десь і приїхати без запізнення на Вашу конференцію). Вірніше рейс є, до Берґамо, але там вже ціна 1439 (це звісно ще дешевше ніж Мау/Аліталія, але теж дорогувато), є правда ще Львів - Берґамо за 799.

Про те, що Вам треба бути о 9 ранку вже на конференції - я не знав, коли писав своє попереднє повідомлення.

Тепер, знаючи що треба на 9 ранку вже приїхати кудись там у Леньяро я вбачаю оптимальним такий варіант - летіти у Берґамо (при чому зважаючи що зі Львова настільки дешевше - то мабуть зі Львова) і далі регіональними потягами їхати у Падую (квиток коштуватиме приблизно 15 євро, купите на місці перед відходом, купувати завчасно такий квиток немає потреби, дешевшим він все-одно не буде).

Ночувати можна або напівдорозі (особисто мене приваблювала б Песк'єра дель Ґарда, але це вже Ваша справа) або вже у самій Падуї.



« Last Edit: 30.06.14 , 15:06 by Maxy » Logged
Lyc
Active user

Posts: 1011


View Profile
« Reply #4 on: 18.05.14 , 22:05 »
Share Reply with quote

і далі регіональними потягами їхати у Падую (квиток коштуватиме приблизно 15 євро, купите на місці перед відходом, купувати завчасно такий квиток немає потреби, дешевшим він все-одно не буде).
Вечерние Фреччи из Милана в Падую на эту дату пока еще по 9 евро. Ну а с Бергамо до Брешии за 4,55 можно доехать.
Logged
ponomart
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #5 on: 19.05.14 , 01:05 »
Share Reply with quote

я вбачаю оптимальним такий варіант - летіти у Берґамо

Maxy, дуже Вам вдячні! Ви зробили величезний внесок у вітчизняну науку! :)
Завтра купую квитки до Бергамо. Виявляється все так просто. Ще й по Мілану можна погуляти.

Я б сказав шо тему можна прикривати, але тепер мене цікавить "что нам делать в Брешии"? Підкажіть будь ласка, Lyc, чому Ви про неї згадали?

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22130


View Profile
« Reply #6 on: 19.05.14 , 08:05 »
Share Reply with quote

я вбачаю оптимальним такий варіант - летіти у Берґамо

Maxy, дуже Вам вдячні! Ви зробили величезний внесок у вітчизняну науку! :)
Завтра купую квитки до Бергамо. Виявляється все так просто. Ще й по Мілану можна погуляти.
воно звісно можна - але доцільним буде лише якщо Вам дуже хочеться і в Мілані ніколи не бували.

Бо загалом - Мілан він у протилежний бік від Берґамо, у порівнянні з Падуєю і досить далеко.
Якщо заїдете до Мілана і їхатимете на Падую звідти - Ви зайві ~80 км накрутите.

Крім того одна з речей, котрі стосуються Берґамо, що мене завжди засмучувала - що більшість українців, навіть серед тих, що відвідують Італію з туристичною метою - одразу з літака сідають на автобус з аеропорту  Берґамо до Мілану (той, що по 5 євро) і міста Берґамо не бачать взагалі і так само по дорозі назад.

А насправді у Берґамо дуже гарний центр, це місто мені видається цікавішим ніж декотрі з міст Італії, у котрі туристи їздять навмисне.

Тому особисто я б радив в аеропорту сідати не на автобус до Мілана, а на міський автобус міста Берґамо (на нього потрібен квиток за 2,1 євро на 3 зони), він везе до старого міста через вокзал Берґамо. Квиток діє 90 хвилин, на підставі цього ж квитка можна проїхати на фунікулерах - щоправда лише в один бік, бо на підставі одноразового квитка на міський транспорт не можна їздити у напрямку, що є протилежним до того, у якому його вже використовували - однак Вам це не біда у Вашому випадку, бо назад там все-одно вниз вертатись.

Quote
Я б сказав шо тему можна прикривати, але тепер мене цікавить "что нам делать в Брешии"? Підкажіть будь ласка, Lyc, чому Ви про неї згадали?
це очевидно.
Якщо їхати з Берґамо на Падую найкоротшою дорогою, без заїзду у Мілан - то це їхати з пересадками, при чому пересадок буде мінімум одна - у Брешії, також, якщо уникати дорожчих Frecciabianca - то ймовірно ще доведеться також потім ще й у Вероні пересісти.

Lyc правильно зауважує, що на вечірні Frecciabianca Мілан - Венеція (це вони їдуть через Брешію і Падую) поки-що на потрібну Вам дату є квитки за спецпропозицією за 9 євро.
Якщо Ви ще не вирішили, чи заїдете до Мілану чи обійдетесь лише Берґамом - квитки на Freccia можна взяти від Мілана, у рамках цієї спецпропозиції ціна що на маршрут Мілан - Падуя, що на маршрут Брешія - Падуя однакова - ті ж 9 євро.
Недоліком варіанту з Freccia є те, що цей квиток прив'язує Вас до конкретного рейса (на інший рейс він буде не дійсний) і умови спецпропозиції забороняють переоформлення і повернення, у той час як квиток на регіональний потяг - він суто на маршрут, можна їхати будь-яким потягом відповідної категорії.

 Кількість квитків на Freccia по 9 євро невелика, якщо Ви їх вчасно купите  - то поїздка з Берґамо до Падуї з використанням Frecciabianсa обійдеться не дорожче, ніж уникаючи їх, а час у дорозі менше на пів-години. Повний-же тариф на freccia (та ціна, що буде перед відходом) кусається - 28 євро з носа (це лише за ділянку Брешія - Падуя), тому якщо квитків по 9 євро не вдалось вполювати - то доцільніше їхати регіональними.

Крім того найостанніший з вечірніх варіантів проїзду з Брешії у Падую з використанням Frecciabianca є пізнішим.

Щоб встигнути доїхати з Берґамо до Падуї до нічної перерви у русі суто регіональними потягами - треба виїхати не пізніше ніж 18:07 (бо з наступної "хвилі" на другій пересадці вже немає адекватної стиковки по Вероні - там буде лише 1 хвилина на пересадку між рейсами і шанс не перебігти вчасно завеликий, а зважаючи на те, що це вже буде останній регіональний з Верони на Падую перед нічною перервою - то цей варіант відпадає).

А якщо використовувати Frecciabianca - то останній потяг на Брешію, з котрого потім встигається на freccia, що довезе до Падуї - о 20:40
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22130


View Profile
« Reply #7 on: 19.05.14 , 08:05 »
Share Reply with quote

Важливе зауваження - ще одна перевага варіанту з Frecciabianca - це кондиціоновані вагони.
А от у регіональних - вагони будуть без кондиціонера.
« Last Edit: 19.05.14 , 09:05 by Maxy » Logged
Tags: padova sumy 
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 15.07.14 , 18:07