Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.17 , 13:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Донецк - Грац (Австрия) - Донецк

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: Донецк - Грац (Австрия) - Донецк  (Read 6270 times)
Asichka
User

Posts: 14


View Profile
« on: 20.05.14 , 10:05 »
Share Reply with quote

Как добраться от Донецка до австрийского города Грац и обратно? Самолётом? Поездом? Автобусом? Желательно не очень дорого.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2080


View Profile
« Reply #1 on: 20.05.14 , 11:05 »
Share Reply with quote

Ночным поездом в Киев, далее Визз-Эйром перелет из Жулян в Будапешт, "а там еще немного и Прованс". Про добирание от Будапешта в Грац наверняка кто-то на форуме подскажет. По-моему по времени в пути и цене так удобнее всего. Но билеты на самолет надо заранее покупать.
Еще есть самолеты Днепропетровск - Вена, но там подороже будет. Можно и весь путь наземным транспортом преодолеть - но 2 суток в пути - на любителя.
Logged
andreys
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #2 on: 20.05.14 , 11:05 »
Share Reply with quote

Если 300 евро туда-обратно - это для вас еще не очень дорого, то можно лететь на МАУ из Донецка в Вену с пересадкой в Киеве.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #3 on: 20.05.14 , 14:05 »
Share Reply with quote

Спершу слід впевнитись, чи не дає часом Austrian прийнятну для Вас ціну на переліт. Якщо раптом дає - це буде найдешевший і найшвидший варіант. Зайдіть на сайт Austrian і подивіться варіанти перельоту до Відня. Подумки додайте до цієї ціни вартість проїзду з аеропорта Відня до Ґраца (якщо завчасно вполювати квиток за спецпропозицією - то по 14 євро, повний тариф (така ціна буде, якщо купувати квиток на місці у день поїздки) - 40,6 євро і те і інше - ціна в один бік).
 Якщо ціна Вас не відлякала - обирайте цей варіант і далі цю тему можна не читати. Але, я думаю що на більшість дат (а може й на всі) - там вийде така ціна, що вам не захочеться цим варіантом користуватись - у такому разі - читайте цю тему далі (ну або потім в кінці порівняєте ціну і незручності різних варіантів і зробите свідомий вибір).

Автобуси - точно не потрібні, у сполученні як Україна - Угорщина, так і Угорщина - Австрія - міжнародний тариф дуже гуманний. Єдиний випадок де може хоч якось згодитись автобус (а може й ні) і то на короткій ділянці - у випадку, якщо вибудовується маршрут через Тревізо (про що згодом).

Якщо хочеться недорого - то майже завжди найдешевше буде через Будапешт (можна як з проїздом залізницею усієї відстані, так і підлетіти з Києва до Будапешта на WizzAir, якщо ціна на потрібні дати Вас влаштовує, в окремі дня ціна перельоту Київ - Будапешт може виходити навіть трохи дешевше, ніж поїздом, але як правило такі дати бувають лише в холодну пору року).

Найближчі до Ґраца місця, куди літають недорогі літаки з України - це Будапешт і Тревізо.

Зараз давайте проговоримо варіант через Тревізо, щоб до нього більше не повертатитсь (бо ймовірність що в якихось дуже специфічних обставинах він виявиться оптимальним - невелика - однак трошки більша нуля)

До Тревізо зазвичай і летіти дорожче ніж до Будапешта і потім до Ґраца їхати дорожче - але я припускаю, що в окремих випадках цей варіант може мати сенс - бо літак в Тревізо прилітає рано зранку і близько 5 вечора можна вже бути в Ґраці, а літак Київ - Будапешт прилітає у Будапешт близько четвертої дня, поки до Ґраца доїдете - вже буде ніч. Тобто якщо Ви хочете обов'язково підлетіти і ніде не ночувати після перельоту в дорзі і приїхати до Ґраца не надто пізно - цей варіант можна розглянути, якщо ціна на потрібну дату Вас влаштує. Вартість перельоту до Тревізо - можете самі подивитись сайтом Wizz.

 А приїхати у Ґрац через Будапешт так щоб не пізно ввечері - можна або поїхавши у Будапешт по землі (у такому разі Будапешт вийде пізнього ранку і відповідно Ґрац буде після обіду), або заночувавши десь по дорозі (у Угорщині - це буде дешевше).

Далі для свідомого вибору Вам потрібно знати вартість перельотів (думаю Ви самостійно зможете подивитись сайтом WizzAir), вартість проїзду до Чопа (теж самостійно подивитесть сайтом e-kvytok), вартість Чоп - Будапешт (еквівалент 18,9 євро у сидячий вагон), а про те, скільки коштує проїзд з Угорщини у Ґрац зараз я Вам розповім.

Отже, на проїзд поїздом з Угорщини у Ґрац є дуже гарні спецпропозиції, як з обмеженою кількістю місць, так і ті, що можна взяти перед відходом.

Вибір спецпропозиції залежить від обставин: чи потрібна поїздка туди-й-назад чи лише в один бік, і якщо потрібна, то через скільки днів їхати назад (навигідніші з пропозицій туди-й-назад - це квиток з терміном чинності лише 4 дні, що іноді не вистачає), чи влаштовує умова купити завчасно квиток з прив'язкою до конкретної дати і якою дорогою будете їхати. Справа у тому, що залізницею у Ґрац можна їхати трьома різними дорогами - "короткою" (через Сентґотхард), "середньою" (через Шопрон - Вінер Нойштат) і "довгою" (через Відень), час проїзду "коротшою" і "довгою" приблизно однаковий (~5,5 годин), по "середній" дорозі їхати ще на 50 хвилин довше. Саме через відсутність рейсів у потрібний час по "короткій" дорозі гіпотетично може знадобитись поїздка по "довгій", а в одному з гіпотетичних випадків навіть по "середній" дорозі.

А саме (перелічу спецпропозиції від найвигідніших (але з найжорсткішими обмеженнями, до найменш вигідних, але найменш обтяжених додатковими умовами):

19 євро - Будапешт - Ґрац (або Ґрац - Будапешт) в один бік. Обмежена кількість місць з прив'язкою до конкретного рейса і дати, слід купувати завчасно через сайт MAV, куплений квиток здавати і обмінювати не можна, крім того квиток оплачений в інтернеті слід обміняти на паперовий в угорському (і лише угорському) квитковому автоматі (дуже суттєва умова, якщо планується купити наприклад суто Ґрац - Будапешт в один бік для зворотньої дороги, а у Ґрац приїхати як небуть з іншого боку). Діє лише на прямий потяг (Будапешт 16:10 - 22:03 Ґрац, Ґрац 6:10 - 11:54 Будапешт) - тобто з літаком wizzAir Київ - Будапешт-Київ цей поїзд не комбінується (без ночівлі в Будапешті) ні по дорозі туди, ні по дорозі назад.

39 євро Будапешт - Ґрац - Будапешт - необмежена кількість місць, можна взяти хоч перед відходом. Але продаж за такою ціною - лише в Угорщині. Чинність такого квитка - 4 дні (тобто якщо назад їхати пізніше, ніж через 4 дні - зворотній квиток пропаде). Але якщо не вдалось піймати попередню спецпропозицію по 19 - то навіть купити квиток такий квиток туди-й-назад і поїхати по ньому в один бік - це досить таки вигідно (трохи далі описаний варіант з Сентґотхардом, який трішки вигідніший у такому разі, особливо якщо з України в Будапешт приїхати по землі, але цей варіант марудніший). За цим квитком немає прив'язки до конкретного рейса, він суто на маршрут (проїзд з Будапешта в Ґрац і назад "короткою" дорогою). Слід зауважити, що хоча з пересадками по короткій дорозі можна вибудувати маршрут у різний час, однак найбільш пізній виїзд з Будапешта на Ґрац і найбільш ранній приїзд з Ґраца у Будапешт забезпечує саме прямий потяг Будапешт - Ґрац - Будапешт. Приїхати з Ґраца у Будапешт раніше ніж об 11:54 без ночівлі в дорозі - неможливо взагалі (будь якою з цих трьох доріг), а от виїати з Будапешта на Ґрац пізніше, ніж о 16:10 - можна - о 17:10 починаються варіанті і "середньою" і "довгою" дорогою, тобто цей квиток за 39 євро для проїзду таким чином не годиться).

Будапешт - Ґрац - Будапешт з терміном чинності місяць (а не 4 дні, як у квитку за 39) - 46,7 євро. Кількість квитків за такою ціною не обмежена і можна взяти хоч перез відходом, але їхати можна лише "короткою дорогою". СітіСтари насправді привабливіші ніж можна подумати якщо їхати з Чопа по землі, бо перенесення початку маршрута у Захонь замість Будапешта дуже несуттєво збільшує вартість проїзду. Наприклад  сітіСтар Захонь - Ґрац - Захонь коштує лише на 5 євро дорожче: 51,7 євро замість 46,7, а економить на ділянці Чоп - Будапешт 30,4 євро (замість квитків Чоп - Будапешт і Будапешт - Чоп по 18,9 євро достатньо буде мати Захонь - Будапешт і Будапешт - Захонь по 3,2 євро). Ну і саме придбання СітіСтара в Захоні це окрема пригода.

Можна ще розглянути варіант з оплатою ділянки Будапешт - Ґрац за внутрішньоугорським тарифом - ціну на котрий можна подивитись сайтом MAV (або якщо їхати по землі з України - то спробувати в Чопі зразу випросити квиток Чоп - Сомбатхей, він гіпотетично коштує ~29,2 євро, питання у тому лише чи зможе його бабуся у міжнародній касі народити).
А далі EURegio Сомбатхей - Ґрац - Сомбатхей за 19 євро (чинний 4 дні, чинний лише на регіональні потяги, але єдиний ПДС на цьому маршруті - прямий Будапешт - Ґрац - починаючи з Сентґотхарда міняє категорію з IC на REX, тому на ділянці Сенгготхард - Ґрац на підставі квитка за спецпропозицією EURegio можна їхати навіть на ньому, єдине що якщо планується їхати з використанням прямого Будапешт- Ґрац - то квиток у бабусі у міжнародній касі у Чопі треба спробувати вклянчити не до Сомбатхея, а до Сентґотхарда - він вийде на ~2 євро дорожче). Якщо бабуся в Чопі народити квиток до Сомбатхея чи Сентґотхарда не зможе - значить у Чопі, при такому плані, слід брати квиток лише до Захоні, і в Захоні брати Захонь - Сомбатхей або Сентґотхард.
Цей варіант як правило має сенс винятково у ситуації, коли треба їхати в один бік, проїзд по "короткій" дорозі підходить, але квитків по 19 на прямий поїзд Будапешт - Ґрац вполювати не вдалось.

Варіанти по "довгій" дорозі (можуть знадобитись лише якщо потрібен проїзд у такий час, коли рейса по "короткій" немає):

Будапешт - Відень в один бік (або Відень - Будапешт, але обов'язкова умова одержати в угорському автоматі)  - 13 євро - обмежена кількість місць, з прив'язкою до конкретного рейса RailJet  - купувати на сайті MAV + Відень - Ґрац по 9 євро - брати на сайті oebb.at. В обох випадках це прив'язка до конкретного рейса і дати і стиковка на Ваш страх і ризик (бо Ви ж окремо купуєте, тому або закладайте більше час на пересадку, або якщо через запізнення першого поїзда стиковка розвалиться - другий квиток згорить).

Є ще Дьйор - Відень (і Відень - Дьйор) на аналогічних умовах по 9 євро. Загалом це трохи менш вигідно (за ділянку Будапешт - Дьйор на RailJet доплатити доведеться трохи більше ніж 4 євро), але є одна ситуація, коли цей квиток має сенс - квота місць тут трохи більша (тобто ситуація, що місця по 13 євро Будапешт - Відень на потрібний рейс уже закінчились, а Дьйор - Відень на той-же рейс по 9 ще є) - можлива.

Будапешт - Відень - Будапешт - 29 євро - необмежена кількість місць, але їхати треба на прямому RailJet (вони ходять раз на 2 години весь день), вибудовувати маршрут з пересадкою (що дозволяє проїхати посеред тих двогодинних проміжків) не дозволяється. Чинність 4 дні. Прив'язки до дати і конкретного рейса немає, можна поїхати будь-яким з RailJet протягом терміну чинності. Сенс купувати такий квиток для проїзду з Будапешта в Ґрац є лише у випадку, якщо маєте завчасно пійманий дешевий (по 9-14 євро) квиток Відень - Ґрац і Ґрац - Відень (бо якщо немає - то ціна 37,5 EUR в один бік за повним тарифом Відень - Ґрац - перекреслить весь сенс такої комбінації).

Будапешт - Ґрац - Будапешт на маршрут через Відень - 80,6 євро, термін чинності такого квитка - місяць, прив'язки до поїздів немає. На перший погляд дорого (але якщо замислитись - навіть його іноді є сенс купити навіть коли їдеш менш ніж на 4 дні - бо виходить дешевше ніж 29 Будапешт - Відень - Будапешт + 2*37,5 Відень - Ґрац). Але яким би дорогим не видавався цей квиток - у випадку, якщо можливості щось дешевше купити завчасно не було і поїздка у зворотній бік потрібна і проїзд "короткою" дорогою не підходить - це єдиний адекватний варіант.

І нарешті єдний придатний для використання з нешкідливою метою варіант з "середнім" маршрутом - це якщо треба їхати в один бік з Будапешта на Ґрац, при чому варіанти "короткою" дорогою не підходять по часу, а варіант "середньою" - підходить. У такому разі ділянка з Будапешта до Шопрона їдеться за внутрішньоугорським тарифом - ціну на котрий можна подивитись сайтом MAV(або якщо їдете з Чопа - слід випросити там міжнародний квиток одразу до Шопрона, він коштуватиме 27,7 євро замість 18,9 Чоп - Будапешт), а на ділянку Шопрон - Ґрац через Вінер Нойштат - купувати або за 9-14 євро спецпропозицію на сайті oebb.at або перед відходом буде повний тариф 35,4 євро.

P.S.
слід мати на увазі якщо планується поїздка в зворотній бік теж - всі ці недорогі квитки на проїзд Угорщина - Австрія - слід купити або оплатити в інтернеті і одержати в паперовому вигляді в Угорищні. Для тих, хто не має привезеного з Угорщини квитка ціни зовсім інші. Поза Угорщиною (зокрема і в Австрії) квиток Ґрац - Будапешт в один бік - коштує 51 євро, а 39 євро в один бік - це спецпропозиція на прямий поїзд (тобто це проїзд на таких же умовах, як і по квитку, що з Угорщини привозиться по 19).
« Last Edit: 23.08.14 , 15:08 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1056


View Profile
« Reply #4 on: 31.05.14 , 12:05 »
Share Reply with quote

39 євро Будапешт - Ґрац - Будапешт - необмежена кількість місць, можна взяти хоч перед відходом. Але продаж за такою ціною - лише в Угорщині. Чинність такого квитка - 4 дні (тобто якщо назад їхати пізніше, ніж через 4 дні - зворотній квиток пропаде). Але якщо не вдалось піймати попередню спецпропозицію по 19 - то навіть купити квиток такий квиток туди-й-назад і поїхати по ньому в один бік - це досить таки вигідно (трохи далі описаний варіант з Сентґотхардом, який трішки вигідніший у такому разі, особливо якщо з України в Будапешт приїхати по землі, але цей варіант марудніший). За цим квитком немає прив'язки до конкретного рейса, він суто на маршрут (проїзд з Будапешта в Ґрац і назад "короткою" дорогою). Слід зауважити, що хоча з пересадками по короткій дорозі можна вибудувати маршрут у різний час, однак найбільш пізній виїзд з Будапешта на Ґрац і найбільш ранній приїзд з Ґраца у Будапешт забезпечує саме прямий потяг Будапешт - Ґрац - Будапешт. Приїхати з Ґраца у Будапешт раніше ніж об 11:54 без ночівлі в дорозі - неможливо взагалі (будь якою з цих трьох доріг), а от виїати з Будапешта на Ґрац пізніше, ніж о 16:10 - можна - о 17:10 починаються варіанті і "середньою" і "довгою" дорогою, тобто цей квиток за 39 євро для проїзду таким чином не годиться).
Наскільки я розумію, цей квиток не потребує купівлі ІС-саплемента на угорську ділянку для користування ІС? Чи потребує?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #5 on: 31.05.14 , 12:05 »
Share Reply with quote

не потребує, так само як і усі інші варіанти з проїздом на цьому поїзді за міжнародним квитком.як виявилось я помилявся, саме на цей поїзд вона потрібна

Загалом в Угорщині досить поширеною практикою є вимога доплати і/або обов'язкової резервації місця у вагони IC/EC з міжнародним маршрутом лише для пасажирів що їдуть на підставі внутрішньоугорського квитка. У той час як власникам міжнародного квитка доплату робити не потрібно, а резервація місця добровільна. - так, практика є, але як виявилось вона не всезагальна: бувають і такі рейси де резервацію вимагають навіть з власників міжнародних квитків


І навіть якщо міжнародний квиток коштує дешевше внутрішнього - то він все одно так само звільняє від доплат і обов'язковості резервацій. Однак все це працює лише якщо сам вагон міжнародного маршрута. Але якщо це вагон IC внутрішнього маршрута (навіть якщо курсує у тому самому потязі, що везе вагони IC/EC міжнародних маршрутів) - то резервація місця вже обов'язкова для всіх, зокрема і для власників міжнародного квитка (але у такій ситуації ніхто не заважає просто їхати у вагоні міжнародного маршрута і резервацію не купувати). А от від доплат міжнародний квиток звільняє навіть при проїзді у IC внутрішнього маршрута. знову ж таки - все це на деяких рейсах буває, але одночасно на інших рейсах цього не буде -  отже узагальнювати не можна, на якихось рейсах це не працює. Обов'язковість резервацій при проїзді за міжнародним квитокм і для внутрішнього сполучення краще з'ясовувати окремо для кожного рейса
« Last Edit: 19.12.14 , 20:12 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1056


View Profile
« Reply #6 on: 31.05.14 , 13:05 »
Share Reply with quote

І навіть якщо міжнародний квиток коштує дешевше внутрішнього - то він все одно так само звільняє від доплат і обов'язковості резервацій. Однак все це працює лише якщо сам вагон міжнародного маршрута. Але якщо це вагон IC внутрішнього маршрута (навіть якщо курсує у тому самому потязі, що везе вагони IC/EC міжнародних маршрутів) - то резервація місця вже обов'язкова для всіх, зокрема і для власників міжнародного квитка (але у такій ситуації ніхто не заважає просто їхати у вагоні міжнародного маршрута і резервацію не купувати). А от від доплат міжнародний квиток звільняє навіть при проїзді у IC внутрішнього маршрута.
Тобто алгоритм такий:
а) для міжнародних груп вагонів не потрібна не резервація ні доплати
б) для внутрішніх - потрібна безкоштовна(?) резервація


І ще питання - 4 доби рахують від дати продажу чи дати першого компостування? Дискретно по добам, чи від часу прожажу/компостування?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #7 on: 31.05.14 , 15:05 »
Share Reply with quote

ні, Ви мене неправильно зрозуміли і до того ж зробили хибні узагальнення.

Резервація місця (helyjegy)  і доплата (pótjegy, їх ще саплементом називають) - це дві різні речі. І те і інше коштує якихось грошей. Бувають обставини, коли обов'язквою є оплата і вартості helyhegy і вартості pótjegy (наприклад при проїзді у IC за внутрішньоугорським квитком). Бувають обставини, коли обов'язковим є щось одне з двох.

Я коли говорив про звільнення від доплат - мав суто звільнення від pótjegy, а гроші за helyjegy, якщо вона потрібна - платити доведеться.

Quote
для міжнародних груп вагонів не потрібна не резервація ні доплати
З доплатами усе правильно - міжнародний квиток - звільняє від усіх угорських доплат (pótjegy), а з резерваціями - якщо ми не конкретизуємо, про який міжнародний маршрут мова і у якому сполученні буде поїздка - узагальнювати неможливо.

Але я мав на увазі ті випадки, коли на міжнародне сполучення Угорщина - Х - обов'язкової резервації місць немає (Угорщина - Австрія - одне з таких), однак при цьому з такою категорією до внутрішньоугорського квитка потрібна і доплата (pótjegy) і резервація місця (helyhegy).
Quote
для внутрішніх - потрібна безкоштовна(?) резервація
Резервація місця в Угорщині безкоштовною не буває, резервація у внутрішньому сполученні коштує від 330 до 1035 форинтів залежно від відстані, у міжнародному сполученні у сидячий вагон ціна резервації не залежить від кількості кілометрів у поїздці пасажира і коштує залежно від власника вагона.

Quote
І ще питання - 4 доби рахують від дати продажу чи дати першого компостування?
Дати дії вже надруковані у квитку.
Quote
Дискретно по добам, чи від часу прожажу/компостування?
нажаль дискретно по добах (тобто пишеться лише дата, час не вказується).
« Last Edit: 31.05.14 , 18:05 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1056


View Profile
« Reply #8 on: 31.05.14 , 16:05 »
Share Reply with quote

Ок, тобто при купівлі квитка Будапешт - Ґрац - Будапешт за 39 евро можливо їхати в групі вагонів на Ґрац без будь-чого окрім цього самого квитка оскільки він звільняє від угорських доплат (pótjegy), а резервація місця (helyjegy) у сполучені Угорщина - Австрія не є обов'язковою, так?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #9 on: 31.05.14 , 16:05 »
Share Reply with quote

так.
Logged
Tags: donetsk graz 
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.093 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 20.09.14 , 07:09