Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.17 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 36
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 90198 times)
tera
Active user

Posts: 237


View Profile
« on: 01.06.14 , 21:06 »
Share Reply with quote

Шукавши тему,куди можна це повідомлення подати,не найшов нічого кращого.Румунія,Клуж,---привіт модераторам.

Так ось,на форумі Львівської залізниці є пан Iwan ,котрий розуміється в проблемах та графіках УЗ.(так мені видається).
В темі Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2270 він виклав свій погляд.

Quote
Повідомлення Iwan » 21 квітня 2014, 17:05

Хочу звернути увагу менеджерів від залізниці та від туризму на незадіяний потенціал пасажирського залізничного сполучення Львів (столиця Галичини) - Рахів - Вишівська Долина - Клуж-Напока (столиця Трансільванії).

Насамперед, прошу оглянути цю перспективу на мапах UZ (Укрзалізниця) та CFR (Залізниця Румунії).
Як бачимо, відстань зі Львова до Клужа (вкорочена назва від видовженої за часів Чаушеску Клуж-Напока) значно менша ніж до Києва, приблизно така, як до Козятина, тобто за великого бажання залізничних функціонерів поїзд міг би долати цю відстань за 14 годин, враховуючи складний план та профіль колії (гірська місцевість) та необхідність паспортно-митного контролів з обох боків кордону.

На разі з кожного боку кордону існує по одному поїзду, які на ніч підїжджають до кордону, а на ранок повертаються до Львова та до Клужа. Це, звісно, не експреси:
(до кордону)
606 - Львів 15:57 - Рахів 23:39
4110 - Клуж 15:40 - Вишівська Долина 21:42 - (Сігет Мармароський)
(від кордону)
605 - Рахів 00:51 - Львів 09:05
4111 - (Сігет Мармароський) - Вишівська Долина 02:05 - Клуж 07:30

Неперекритою залишається ділянка 22 км від ст. Рахів до ст. Вишівська Долина

Тобто, при великому бажанні (румунська сторона таку бажання вже висловила) навіть не змінюючи графіки руху цих двох пар поїздів можна було б організувати причіпну групу вагонів (ПГВ) Клуж - Рахів - Львів. Для початку це може бути 2 - 4 вагони - "для вивчення попиту", а розклад руху ось таким:
. . . . . . . . . . . . . . CFR . UZ Клуж Виш.Д. Рахів Львів
ТУДИ: Клуж Напока - Львів R-4110 606 15:40 21:42 00:51 09:05
НАЗАД:Львів – Клуж Напока R-4111 605 07:30 02:05 23:39 15:57
Для максимального використання рухомого складу можна видовжити курсування ПГВ в обидва боки,
тобто, Перемишль - Львів - Рахів - Вишівська Долина - Клуж - Орадя. Полякам іншого коротшого та найефективнішого шляху до Рахова, Вишівської Долини, Клужа чи Ораді - немає.
Це можливе за умови курсування двох груп ПГВ:
Клуж (ст. формування) - Львів - Перемишль (ст. обороту) та
Львів (ст. формування) - Клуж - Орадя (ст. обороту),
тобто наскрізного проїзду в одному вагоні від Перемишля до Ораді - не буде,
проте, вистачить часу в пас.вагонному депо для підготування поїздів у рейс,
тобто, пасажири на ділянці Львів - Клуж не відчують жодних обмежень.
Заувага: Орадя та Івано-Франківськ є містами-побратимами.

Переваги:
1. Туристи Галичини в Трансільванії зможуть побачити багато чого цікавого, бо Трансільванія (з Банатом, Крішаною та Мармарощиною) становить майже половину території Румунії (також майже половина населення Румунії), а іншого більш вдалішого сполучення з Галичиною - немає.
2. Те ж саме стосується туристів з Румунії, яким теж буде цікаво в Галичині та Буковині.
3. Хоч і ПГВ формально буде міжнародним сполученням, проте можна вжити деяких регуляторних заходів, скерованих на зменшення ціни, наприклад, як у п. 9 рішення Тарифів:
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0238-08
на разі вартість є такою:
Львів - Рахів = 1кл.: 88,31 / 2кл.: 57,37 / 3кл.:30,05 (UAH)
Виш.Дол - Клуж = 2кл.: 26,5 (RON) = 5,95 (EUR)
Тобто, якби була умовна пересадка у Вишівській Долині, то 2-класним вагоном можна було б зі Львова до Клужа дістатись за 11 Євро і насолоджуватись красою Трансільванії.

Для кращого розуміння питання пропоную ВВЕСТИ В ГУГЛІ (обравши в опція "зображення"):
Cluj Napoca
Oradea
Brașov
Arad
Sibiu
чи будь-яке інше місто із цього переліку: http://ro.wikipedia.org/wiki/Transilvania#Ora.C8.99ele_Transilvaniei

Трансільванія, це не тільки міста але й величезна кількість гірських масивів (в рази більше ніж в Україні).
пропоную ВВЕСТИ В ГУГЛІ (обравши в опція "зображення") хоча б таке:
Transfăgărășan
Piatra Craiului
Lacul Vidraru
Lacul Bâlea

... та й кладовища там значно веселіші: http://ro.wikipedia.org/wiki/Cimitirul_Vesel )))

Хто що думає з цього питання? Пишіть коментарі.

п.м. На перспективу (наступний крок) можна буде підв'язати ще й сполучення Ужгород - Тересва (Солотвино) - Рахів - Коломия - Чернівці - Кам.-Подільський - Хмельницький з відповідними ПГВ: Ужгород - Клуж, Хмельницький - Клуж. Таким чином Клуж матиме безпосереднє сполучення з більшістю обласних центрів заходу України: Ужгородом, Львовом, Івано-Франківськом, Чернівцями, Хмельницьким та низкою інших проміжних станцій.

Мені не вдалося переконати його прийти на цей форум,тому зауваження можна там,або тут (він читає його).
Критика приймається.

П.С .Вибачте за простирадло,але воно того варте.
П.П.С. Питання йде на високий рівень,кролики там та інші....



Logged
Santehnik
Active user

Posts: 345


View Profile
« Reply #1 on: 01.06.14 , 22:06 »
Share Reply with quote

Недавно треба було з Клужа до Києва, довелось їхати через одне місце.
До Сігету, потім пішки до Солотвино, потім автостопом в Рахів, бо автобусного транспорту не було до дизеля. І вже там дизелем на Франик... крюк по Солотвино напряг трохи, шкода нема ніякого руху до Рахова :(
Logged
snookerok
Active user

Posts: 685


View Profile
« Reply #2 on: 01.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

Для безпересадочного сполучення там перестановку колісних пар потрібно робити. А пункту перестановки там здається нема.
Logged
The WishMaster
Active user

Posts: 4211


View Profile
« Reply #3 on: 02.06.14 , 00:06 »
Share Reply with quote

А кому оно надо? O_o
Logged
_vs_
Active user

Posts: 711


View Profile
« Reply #4 on: 02.06.14 , 06:06 »
Share Reply with quote

Після впровадження безвізового режиму багато кому буде нада=)
Проте замість гемору з колесами і нічного ПТК там краще буде зробити стикування вдень з якимось продовженим 43 або 143 або чим завгодно, що зранку проходить Львів-ІФ, а з румунського боку запустити щось йому назустріч навряд чи буде проблемою, якщо піде мова про узгоджений потік міжнародних туристів. Прибувати до того їхнього Клужа вранці чи ввечері - o pula:)
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #5 on: 02.06.14 , 10:06 »
Share Reply with quote

Румунія в туристичному плані звичайно дуже приваблива. І в разі безвізового режиму пасажиропотік має зявитися.
Але на мою думку доцільніше робити вїзд через Халмеу. Там і доїзд зі сторони України простіший і вихід на той же Клуж швидший.
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #6 on: 02.06.14 , 12:06 »
Share Reply with quote

Єдине, що там можливе в перспективі, - по Сігету зробити стиковки. Все інше, - це, м'яко кажучи, - мрії. Дякове в цьому плані, - приспів з іншої пісні.   
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #7 on: 02.06.14 , 12:06 »
Share Reply with quote

Те, що викладені вище пропозиції - це слабоздійсненні мрії, це зрозуміло. Без скасування візового режиму про це взагалі думати ніхто не буде.
Поясніть будь-ласка Вашу думку щодо переходу Дякове - Халмеу. Перетинав кордон в цьому місці 2 роки назад. Підїхав поїздом зі сторони Румунії майже до самого кордону. 
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #8 on: 02.06.14 , 16:06 »
Share Reply with quote

В місці перетину кордону Дякове - Гальмеу пасажирські потяги вже курсували, зараз є невеликий вантажопотік до Гальмеу з Королево по нашій колії, за євроколію в теперішньому часі, - незнаю. Зосім недавно дві щоденні пари з Чопу до Дякового були; інфраструктура тут вже складена, існують перестановки, але головна перевага, - євроколія, що тягнеться з Чопу та Мукачевого. Тобто гіпотетично потяг Мукачеве - Сату - Маре, Орадя (чи навіть Клуж) може курсувати без зміни візків взагалі. Колія в фізично доброму стані.  Підрихтувати лише цю саму євроколію, зробити зручні стиковки зі Львова - і все готове. По Сігету взагалі нічого нема. Навіть наша колія там не використовується зараз. В Сігеті ніколи й не було великої інфраструктури з перевалки вантажів чи перестановки пасажирських вагонів. Гіпотетично в разі відміни віз можливо розробити Ужгород - Рахів, чи Ужгород - Чернівці, чи ,навіть з'єднати Львів - Рахів та Львів - Солотвине в один кільцевий маршрут зі стиковкою по Сигету з потягами Румунських залізниць. Локально, - можливе відновлення курсування королевських та коломийських дизель-потягів до Сигету, навіть з узгодженням між ними. Тому що потенціал в цьому місці є, - коли в 90-х роках при ліберальному стані кордонів були відносно великі пасажиропотоки, причому як з місцевого населення, так і з не місцевого.
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #9 on: 02.06.14 , 17:06 »
Share Reply with quote

Попередній Ваш пост я зрозумів як скептецизм стосовно Халмеу, тому і попросив пояснити.
А взагалі-то будь-який рух у цьому напрямку вигідний лише Румунії. Через ці переходи вихід є лише в центральну Румунію, організація будь-яких залізничних коридорів південніше є сумнівною, тому у відродження залізничного транспорту на цих ділянках майже не віриться.  Хоча туристичний залізничний маршрут через Рахів до Брашова був би дуже мальовничим, але ні ми ні румуни до цього ще не доросли.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 20 queries.