Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 37
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 95196 times)
Lyc
Active user

Posts: 903


View Profile
« Reply #10 on: 02.06.14 , 17:06 »
Share Reply with quote

Может румынам с Виззом скооперироваться. Кто знает Виззовские направления из Клужа, поймет о чем я. Под такое дело можно и львовскую базу полностью грохнуть. А так, конечно, поезд никому не нужен.
Logged
The WishMaster
Active user

Posts: 4211


View Profile
« Reply #11 on: 02.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

Після впровадження безвізового режиму багато кому буде нада=)

Где-то в "Тамбуре" была тема для фантастов :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #12 on: 08.06.14 , 22:06 »
Share Reply with quote

В місці перетину кордону Дякове - Гальмеу пасажирські потяги вже курсували, зараз є невеликий вантажопотік до Гальмеу з Королево по нашій колії, за євроколію в теперішньому часі, - незнаю. Зосім недавно дві щоденні пари з Чопу до Дякового були; інфраструктура тут вже складена, існують перестановки, але головна перевага, - євроколія, що тягнеться з Чопу та Мукачевого. Тобто гіпотетично потяг Мукачеве - Сату - Маре, Орадя (чи навіть Клуж) може курсувати без зміни візків взагалі. Колія в фізично доброму стані.  Підрихтувати лише цю саму євроколію, зробити зручні стиковки зі Львова - і все готове. По Сігету взагалі нічого нема. Навіть наша колія там не використовується зараз. В Сігеті ніколи й не було великої інфраструктури з перевалки вантажів чи перестановки пасажирських вагонів. Гіпотетично в разі відміни віз можливо розробити Ужгород - Рахів, чи Ужгород - Чернівці, чи ,навіть з'єднати Львів - Рахів та Львів - Солотвине в один кільцевий маршрут зі стиковкою по Сигету з потягами Румунських залізниць. Локально, - можливе відновлення курсування королевських та коломийських дизель-потягів до Сигету, навіть з узгодженням між ними. Тому що потенціал в цьому місці є, - коли в 90-х роках при ліберальному стані кордонів були відносно великі пасажиропотоки, причому як з місцевого населення, так і з не місцевого.

А ось і я - щойно зареєстрований автор первинного допису, з якого розпочалося це обговорення.

Контраргументи:
1. мова не йде про окремий потяг, а тільки про ПГВ (причіпну групу вагонів), для початку це може бути 2..4 вагони;
2. щодо віз - будь-хто, хто має чинну, розпочату та не без порушень шенгенську візу, має право в'їждажати до Румунії без отримання візи Румунії
(таких людей в Галичині більше ніж достатньо);
3. щодо пасажиропотоку - погугліть пропозиції турагенцій до Клужа та Брашова ... якщо люди їздять автобусами, то потягами буде простіше, зручніше та дешевше,
а локально (на місці - автобусами);
4. щодо ширини колії: найпростіший вихід - встановити на ст. Вишівська Долина (Валя Вишеулуй) систему SUW-2000, а разом із цим обладнати ті кілька вагонів відповідними підвагонними візками
(з цим є деякі технічні складнощі - підтримка цих візків в належному стані) але коли CFR погодиться надати свої вагони, то й опікуватимуться цим господарством вони, а не УЗ;
5. щодо переходу через Хелмеу - не найкоротший шлях (дивіться посилання на мапу), а особливо до Брашова (якщо з Вишівської Долини, то через Беклян досить швидко можна дістатись до Брашова);
6. щодо Wizz, то це вирішувати пасажирам, звісно, що з Клузького аеропорту http://airportcluj.ro/ ви матимете можливість дістатись до багатьох закутків Європи,
тобто самі рахівчани чи солотвинці вирішуватимуть в який бік їм їхати чи до Львова (довше) чи до Клужа (коротше), аби потім летіти до Іспанії чи Італії, розумна людина рухалася б у бік кінцевого напрямку, а не до Львова чи до Києва, тут вже ринок і змушувати людей літати зі Львова - це маразм і нагадує заклики азоінтеграторів, які переконують товаришувати з Москвою тільки тому "що наші погані товари в Європі нікому не потрібні";
7. Клуж є великим науково-навчальним центром: у двох тільки університетах навчаються загалом 60 тис студентів (40+20);
8. щодо прикордонної співпраці - існують міжурядові угоди про транзитний рух через територію Румунії потягів УЗ (на відміну від Молдови, де це питання розв'язалось тільки тепер http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=25471.350) і було б бажання в УЗ, можна було б пропустити Ужгород - Хмельницький через Королеве, Рахів, Делятин, Коломию, Чернівці, Ларгу та Кам'янець-Подільський в схему цього ПДС включити 1-2 вагони до Клужа. Всі технічні операції можна реалізувати у Вишівській Долині або вже на нашому боці - в Діловому чи Берлибаші (в такому разі доведеться протягнути кілька км двостандартну колію).

Географічні мапи CFR та UZ (а не абстрактні схеми, що не пов'язані із географією) знайдете тут:
http://www.bueker.net/trainspotting/maps_romania.php
http://www.bueker.net/trainspotting/maps_ukraine.php

Щодо підтримки з румунського боку: цей проект схвально оцінила Генеральний Консул Румунії в Чернівцях пані Елеонора Молдован і пообіцяла всебічну підтримку.

Додатково наголошую: з Білоруссю, де мешкає близько 10 млн. населення, УЗ має 5 діючих пасажирських переходів,
а з Трансільванією (частиною Румунії), де мешкає 10 млн. осіб - немає жодного переходу (формально - є, а в дії - немає).

Окремо варто згадати про Ділове, як центр Європи. На разі Ділове - виглядає як Заєвроп'я, бо відрізане від Європи.
Про рейкові автобуси: наприклад Королеве - Рахів чи Ясіня чи Ворохта чи Яремче, чом би й ні?

Також рекомендую прочитати:

останній абзац цієї статті http://zakarpattya.net.ua/News/123460-Pratsivnyky-Karpatskoho-biosfernoho-zapovidnyka-vzialy-uchast-v-ekoseminari-v-Rumunii-FOTO

та цю статтю http://zakarpattya.net.ua/News/124572-Chy-matymemo-spoluchennia-Kyiv-Rakhiv-Mininfrastruktury-zaproponovano-novyi-oryhinalnyi-proekt-pasazhyrskoho-rukhu

п.м. Румунія досить шаленими темпами оновлює та розвиває свою транспорту інфраструктуру - нам до них ще досить далеко.
Найперш мова про великі міста (в них сильна урбанізація: села занепадають, а міста стрімко розвиваються).
« Last Edit: 08.06.14 , 22:06 by Iwan » Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #13 on: 08.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

Маю декілька заперечень.
Щодо віз. Більшість людей з шенгенською мультивізою Румунією мало як зацікавлені, особливо в плані поїздки залізнодорожним транспортом. Щодо "таких людей в Галичині більше ніж достатньо", то думаю, що на Галичині власники віз - це в більшості люди, які живуть за рахунок різниці вартості деяких товарів в Україні і в ЄС. Їм цей транспорт також не надто потрібний, та й вони в якості пасажирів також.
Щодо порівняння з автобусом. Достатньо порівняти ціни в Болгарію для цих видів транспорту. 2 роки назад я в Софію зі Львова платив 900 грн, коли автобусом у дві сторони було 50$.
Щодо системи SUW-2000. Ставити додаткове коштовне обладнання заради ефімерної перспективи присутності хоча би якогось пасажиропотоку - це не для Укрзалізниці. Там і на більш очевидні прибуткові проекти не завжди гроші виділяються.
Щодо Халмеу. Якщо судити з діючого розкладу CFR, то різниця до Брашува не суттєва, в межах години, але лінією через Халмеу покривається Сату-Маре, Орадя та вихід на Арад, Тімішоару і південні Балкани. Та і доїзд в Мукачево не порівняти з доїздом в Рахів.
Щодо рахівчан чи солотвинців в якості клієнтів авіакомпаній, то тут і коментувати щось смішно.
Аналогічно і про потенційних клієнтів Клузького університету. Чи багато з населення Західної України володіє румунською чи великий відсоток з тих що можуть собі дозволити вчитися за кордоном виберуть саме Румунію????
З Білоруссю порівнння недоречне, оскільки з цією країною у нас безвізовий резим, міцніші міжнаціональні культурні та економічні звязки, та й більшість (якщо не всі) поїзди є ініційовані Білоруссю.

Це все з області мрій і про це хтось серйозно задумається лише у випадку скасування візового режиму (повторяю уже не вперше)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11478


View Profile
« Reply #14 on: 09.06.14 , 00:06 »
Share Reply with quote

кстати да.
Из Белоруссии на Украину все поезда - белорусские. Белы Бусел - белорусский фирмач, из украинских разве что Лыбидь и та транзитная.
Киев-Брест - чей поезд был?
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2160


View Profile
« Reply #15 on: 09.06.14 , 00:06 »
Share Reply with quote

Киев-Брест - чей поезд был?

Если имеется ввиду 373/374 - то БЧ, да и ходившие донедавна ВБСы также были беларусские
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #16 on: 09.06.14 , 03:06 »
Share Reply with quote

Мушу визнати - текст у мене викликав досить контроверсійні враження, бо поєднує з одного боку наздвичайно свіжі і на мою думку правильні ідеї і мене дуже тішить що хтось ще так само думає і при цьому має наснагу донести ці ідеї кудись туди, звідки можна дочекатись змін на краще.

А з іншого боку - у мене складається враження, що автори свій хід думок базують на великій кількості хибних, і що найгірше - частково-хибних (напівправдивих) уявлень, тому пропоновані кінцеві тези мені видаються провальними. І що найнеприємніше - ті частково-хибні уявлення, що привели авторів до ненайраціонального результату - є нажаль дуже поширеними, тому до-речі тим, до кого автори звертаються - як правило важко заперечувати по суті.

Тому я вирішив навмисне утриматись від реплік у цій темі, поки всі не висловляться і лише наприкінці написати свою думку.

Отже, якщо раптом вас цікавить моя загальна оцінка - то щодо кінцевих тез - вона загалом негативна. І це попри те, що автори виходять з  дуже світлих ідей, котрі при цьому ніхто інший (з тих, кого мають шанс почути) не висловлює.

Але зважаючи на особливу цінність позитивної частини висловлених тез - спершу похвалю, те, що мені сподобавлось. Як завжди у таких складних і заплутаних питаннях, що надодачу ускладнені хибними стереотипами і уявленнями аудиторії (частину з котрих висловили інші дописувачі у цій темі) - я спробую тезово висловити, що мені сподобалось:

1. Мене дуже тішить, що у авторів є розуміння, що слід розширювати коло тих, хто приїде з туристичною метою захід України і абсолютно слушно що погляд авторів зацікавили ще неосвоєні напрямки (бо, мушу визнати, багато хто шукає розв'язки задач подібної проблематики у тому, щоб уже з місць, звідкіля ).  

2. Також мене тішить, з неосвоєних напрямків увагу привернула саме Румунія. Загалом це правильний вибір (хоча б з тих міркувань, що якоюсь там рекламою і хитрощами - змусити людей один раз приїхати можна, але ризик що їм не сподобається - справді загалом завеликий, але якщо сфокусуватись на тих, хто вже сам свідомо вирішив відвідувати Румунію - то він мінімальний, бо всі ті недоліки, через котрі може не сподобатись Західна Україна - у Румінії теж є, отже люди, що туди свідомо їдуть - такого не злякаються).
Хоча особисто мені здається, що потенціал Румунії як фідера туристів для України - це переважно схиляння громадян третіх країн, що вже вирішили вибудувати маршрут своєї подорожі загалом по Румунії чи якійсь її частині (зазвичай популярними у туристів є Південна Буковина і Трансильванія) - також включити в маршрут і прилеглу частину України.

На цьому нажаль те, що мені сподобалось - скінчилось.

Ітак, тезово пройдусь по тому, чому все це не гратиме (одразу враховуватиму в тому, що написано в другому повідомленні від автора):

1. для тих спроб, про котрі пишуть автори - є певні технічні труднощі, але це не головне. Але зрештою технічні труднощі - можна розв'язувати, хоча і за умови великих інвестицій (тобто зробити щось "для експерименту" без великих витрат мабуть не вийде, а робити витрати за умови, коли успіх не виглядає імовірним - ніхто не погодиться і Слава Богу). Головна ж проблема у тому, що ні українці ні румуни не становитимуть суттєву частку котингенту, котрих можна привабити на цей маршрут (зрештою погляньте статистику взаємних відвідувань України румунами і Румунії - українцями).
А мешканці третіх країн - не готові до настільки тривалого переїду за один раз. На мою думку - той контингент, за приваблення котрого варто боротись - взагалі не схильний до переїзду більш ніж 3-4 години за раз (з чого випливає - що привабити його можна з точок, що віддалені не більш ніж на 3-4 години їзди від того місця, куди вони самі з власних спонукань припхаються, і можливо далі вглиб України - за умови що щоразу буде достатньо цікаве для них місце до котрого їхати не більше 3-4 годин).

Тепер про технічні труднощі.
2. припущення про можливість використання SUW2000 - показує, що ви не знаєте, як справи з SUW-2000 і читали про них лише з позитивних релізів УЗ і ПКП і відповідно думають що SUW-2000 це дешево, легко і надодачу він працює без проблем. Насправді все погано - SUW це доволі дорого, працює він з великими проблемами і вагони, котрим змінили візки на SUWовські - не пустять у жодну іншу країну окрім Польщі, і навіть по Україні з використанням SUW є певні проблеми. Втім, як я пояснив у (1) - це непотрібно, бо ті, на кого Ви розраховуєте - так багато годин підряд - точно не поїдуть у помітній кількості, тому про це можна забути.

3. У мене є власні джерела інформації про стан інфраструктури на ділянці Рахів - Валя Вишеулуй. І згідно до них - стан колій там препоганий є сумніви що без ремонту туди зараз можна пускати щось окрім мотриси. Відповідь УЗ про те, що інфраструктура відповідає вимогам для руху зі встановленою швидкістю - це непогано, але слід розуміти, що встановленою швидкістю може бути і 5 км/г, крім того у подібних випадках УЗ не завжди має можливість визнати, що інфраструктура наразі непридатна.

Тепер трохи висловлюсь з приводу коментарі:

Quote
"Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва"
А Трансільванія - вона таке цікаве місце - звідки найшвидше можна дістатись до Будапешта (ну і звісно ж Дебрецена і Сольнока), а зовсім не Бухареста, попри те, що відстань до Бухареста менша.
І щодо "столиці" - Клуж - справді найбільше місто у Трансільванії, мабуть найважливіший (для місцевих мешканців) її культурний центр і надодачу друге місто Румунії  - однак для туристів це місто за важливості у кращому разі на четвертому місці у Трансільванії, бо щонайменше Брашов, Сігішоара і Сібіу більш популярні.

А якщо говорити про місця, що найближчі до України, де вже ошиваєтья досить багато тих, кого б бажано схилити продовжити трохи трохи далі і хоча б най-най-ближчі частини України також включити у маршрут - це Сучава і мальовані монастирі південної Буковини - зокрема Путна (23 км від Красноїльська - там звісно залізниці немає, але не дуже і треба, таку відстань і автобусом можна, там навіть дорога є - зато немає міжнародного прикордонного переходу і звісно ж нічого не ходить).

До речі згаданий Cimetrul Visel взагалі цікава штука можна сказати відоме на весь світ видатне місце, до котрого не надто зручно добиратись без свого транспорту, розташоване в Румунії - і при цьому найближча залізнична станція поблизу нього - знаходиться в Україні (це Тересва, до котрої 2,6 км від Веселого Цвинтаря, щоправда треба телепортуватись через кордон і перелетіти через Тису там, де немає моста, у той час як до найближчої зупинки у Румунії Кимпулунґ Ла Тиса - майже 6 км). Якщо доживемо до безвізового режиму - то пішохідний міст через Тису з проходом до Тересви - це буде мабуть найефективніший спосіб затягування туристів, що загалом приїхали до Румунії відвідати також і Україну.

Quote
Для безпересадочного сполучення там перестановку колісних пар потрібно робити.
це точно непотрібно. Потенційного пасажира для такого маршрута точно не існує.
Quote
Після впровадження безвізового режиму багато кому буде нада=)
Багато хто думає, але практке це не підтверджує.
Подібне припущення показує, що людина, що його висловлює - не надто цікавилась розкладами і як вони мінялись за останні пару десятків років. Дуже багато де саме зі вступом у Шенген - повиздихало сполучення через кордон там, де воно ледь животіло. Особисто моя думка - це навіть не збіг, а цілком закономірний результат (що призводить до такого парадоксального результату - офтопік у цій темі, кому цікаво - можете створити нову тему - у такому разі там і обговоримо).
Звісно вірити у чудо (що саме у цьому разі пасажиропотік виросте) - можна, але сподіватись на це - не варто, будь-який розвиток залізничного сполучення повинен виходити з того скромного пасажиропотоку, що ми спостерігаємо зараз, за його наявності.

Quote
Румунія в туристичному плані звичайно дуже приваблива.
загалом так, але багатьом українцям, що подорожують до центральної і західної Європи - Румунією буде важче оцінити, бо певна необлаштованість, що аж занадто місцями нагадує українську - виглядатиме не як оригінальна екзотика, а навпаки, дратуватиме (власне зокрема щоб цього не бачити хоча б під час відпустки - багато хто подорожує і Румунія у такому разі - взагалі найгірший з можливих виборів).
В місці перетину кордону Дякове - Гальмеу пасажирські потяги вже курсували, зараз є невеликий вантажопотік до Гальмеу з Королево по нашій колії, за євроколію в теперішньому часі, - незнаю. Зосім недавно дві щоденні пари з Чопу до Дякового були; інфраструктура тут вже складена, існують перестановки, але головна перевага, - євроколія, що тягнеться з Чопу та Мукачевого. Тобто гіпотетично потяг Мукачеве - Сату - Маре, Орадя (чи навіть Клуж) може курсувати без зміни візків взагалі. Колія в фізично доброму стані.  Підрихтувати лише цю саму євроколію, зробити зручні стиковки зі Львова - і все готове. По Сігету взагалі нічого нема. Навіть наша колія там не використовується зараз. В Сігеті ніколи й не було великої інфраструктури з перевалки вантажів чи перестановки пасажирських вагонів. Гіпотетично в разі відміни віз можливо розробити Ужгород - Рахів, чи Ужгород - Чернівці, чи ,навіть з'єднати Львів - Рахів та Львів - Солотвине в один кільцевий маршрут зі стиковкою по Сигету з потягами Румунських залізниць. Локально, - можливе відновлення курсування королевських та коломийських дизель-потягів до Сигету, навіть з узгодженням між ними. Тому що потенціал в цьому місці є, - коли в 90-х роках при ліберальному стані кордонів були відносно великі пасажиропотоки, причому як з місцевого населення, так і з не місцевого.
Халмеу - осибисто мені видається найвдячнішим (або принаймні найменш невдячним) напрямком для експериментів, поясню чому - все-таки для успішності потрібно бути якомога менше годин їзди між достатньо великими містами. І тут є хоча б Сату-Маре - Мукачево. І до-речі без вкладень в покращення швидкостей - саме цією дорогою можна доїхати навіть з Клужа до Львова найшвидше
Quote
А взагалі-то будь-який рух у цьому напрямку вигідний лише Румунії.Через ці переходи вихід є лише в центральну Румунію, організація будь-яких залізничних коридорів південніше є сумнівною, тому у відродження залізничного транспорту на цих ділянках майже не віриться.  
А можна пояснити цю тезу? Чому "вигідний лише Румунії"? Як Ви пов'язуєте "вигідність не лише Румунії" з виходом "не лише до центральної Румунії"? Щось у не второпаю про що взагалі йдеться.

Особисто мої висновки, щодо пропозиції авторів:
1. Інвестувати зусилля у спроби якось розкатати щось у сполученні Україна - Румунія - загалом потрібно
2. Запропонований авторами варіант - мертвонароджений, особисто витрачати зусилля на щось таке, я не став-би
3. Справді дуже потребують покращення транспортного сполучення Рахів і лінія, що веде до нього з ІФ, однак по-моєму зробити щось для неї прикриваючись потрібністю розкатати щось на Румунію - не вийде. У Трансільванію - швидше їздити Мукачево і там перше достатньо велике румунське місто - набагато ближче. А псувати спробу розкатати щось нове на Румунію пускаючи його по дохлому рахівському маршруту - безглуздо - в результаті не лише не розкатається нічого, а ще й буде зарахований провал і потім іншим разом навіть спробувати щось більш толкове буде важче. Починати у будь-якому разі варто з того, де очікується більша ймовірність успіху.
4. Поки-що найменша імовірність неуспіху - на маршрутах що так чи інакше покращують сполучення Сучавського повіту з Чернівцями (5 годин на Болгарії-Експрес ще з плацкартою у купейний вагон - ніхто з потрібного нам контингенту - не їхатиме) і на маршруті Мукачево - Сату-Маре - (і далі куди-завгодно вглиб Трансильванії).
---
P.S. також вдячний авторам, що змусили мене полізти перевіряти статуси прикордонних переходів. Я був певен що Ділове - Валя Вишеулуй - місцевий (бо саме так було дуже довгий час). Поліз щоб тицьнути у це авторів - і побачив, що з 2009 року - міжнародний, отже користь для мене від участі у цій дискусії була хоча б у тому, що я дізнався що цей перехід таки перевели у міжнародні
« Last Edit: 09.06.14 , 04:06 by Maxy » Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #17 on: 09.06.14 , 10:06 »
Share Reply with quote

А можна пояснити цю тезу? Чому "вигідний лише Румунії"? Як Ви пов'язуєте "вигідність не лише Румунії" з виходом "не лише до центральної Румунії"? Щось у не второпаю про що взагалі йдеться.

Розумію, що це можливо і сумнівне твердження, але мав на увазі, що у разі організації залізничного руху до центральної Румунії, він в основному буде використовуватися лише для туризму. Оскільки регіон фактично тупіковий з точки зору України (вихід на Бухарест і південніше через Сучаву, на Бєлград через Угорщину (спірно, але на даний момент саме так)), то єдиним можливим призначенням цієї гілки може бути лише довіз туристів (теоретично можливих, але далеко не гарантованих) в Трансільванію, що є вигідно в першу чергу туристичній галузі Румунії.

Додам ще декілька заперечень до попередніх постів.
Quote
і було б бажання в УЗ, можна було б пропустити Ужгород - Хмельницький через Королеве, Рахів, Делятин, Коломию, Чернівці, Ларгу та Кам'янець-Подільський в схему цього ПДС включити 1-2 вагони до Клужа.
Організація  Хмельницький - Ужгород через Ларгу, Черівці і Рахів - це взагалі за гранню добра. Він поки південним шляхом до Чернівців добереться, то традиційним маршрутом вже би в Сколе був. Якщо взяти до уваги тарифні особливості діючого на сьогодні  117/118 і накласти на маршрут запропонованого Вами поїзда та ще й + час в дорозі, то є сумніви щодо популярності такого рейсу.

Quote
Окремо варто згадати про Ділове, як центр Європи. На разі Ділове - виглядає як Заєвроп'я, бо відрізане від Європи
Таких "центрів Європи" по Європі розкидано декілька. І боюся, що Ділове в цій якості цікавить лише українців. Та й нічого цікавого там нема, щоб туди перлися туристи.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #18 on: 09.06.14 , 11:06 »
Share Reply with quote

А можна пояснити цю тезу? Чому "вигідний лише Румунії"? Як Ви пов'язуєте "вигідність не лише Румунії" з виходом "не лише до центральної Румунії"? Щось у не второпаю про що взагалі йдеться.

Розумію, що це можливо і сумнівне твердження, але мав на увазі, що у разі організації залізничного руху до центральної Румунії, він в основному буде використовуватися лише для туризму. Оскільки регіон фактично тупіковий з точки зору України
навіть коли було б так - то яка є підстава вважати що тут є якась вигода в один бік і немає в інший?
Чи Ви під вигідністю для країни насправді маєте на увазі можливість їхати кудись далі у третю країну? Тоді справді є певна асиметричність, але якщо так, то це вельми своєрідне уявлення.
Quote
(вихід на Бухарест і південніше через Сучаву, на Бєлград через Угорщину (спірно, але на даний момент саме так)),
це, до речі, дуже болюче питання, але нажаль зараз там по Румунії ходять дуже короткомаршрутні і повільні потяги, що не стикуються між собою, тому так, через Угорщину виходить швидше.
Quote
то єдиним можливим призначенням цієї гілки може бути лише довіз туристів (теоретично можливих, але далеко не гарантованих) в Трансільванію, що є вигідно в першу чергу туристичній галузі Румунії.
я вважаю що це у випадку успіху будуть переважно громадяни третіх країн, тому ситуація як на мене досить симетрична.
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #19 on: 09.06.14 , 11:06 »
Share Reply with quote

я вважаю що це у випадку успіху будуть переважно громадяни третіх країн, тому ситуація як на мене досить симетрична.

З того, що бачив сам і на основі спілкування на ресепшені хостела в Брашові, можу сказати що туристи Брашова, Сігішоари це в основному німці, чехи і поляки. Лише останні можуть скористатися поїздом з запропонованим транзитом через Україну. При наявності авіаінфраструктури в Клужі, персективи у залізниці мінімальні. Як варіант розвиток туристичних рейсів (а-ля Швейцарія, Шотландія, ПАР) по мальовничим ділянкам Карпат. В цьому плані Рахівська гілка має певну привабливість, але 4 годинна зупинка на кордоні явно не для туристичного потяга.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.105 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 22.09.14 , 21:09