Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.10.18 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 41
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 117156 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #120 on: 24.08.14 , 23:08 »
Share Reply with quote

.
« Last Edit: 02.09.14 , 01:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #121 on: 02.09.14 , 01:09 »
Share Reply with quote

Для тих, хто зараз планує на наступний рік свою подорож до Румунії через Рахів, пропоную
переглянути гарні відео про Трансфегераську трасу/дорогу:

коротке загальне


довше - сама траса

В наших горах про таке можна тільки помріяти, а там можна взяти авто в оренду на день-два і покататись.
Ціни там досить таки прийнятні.

Інші цікаві об'єкти Трансфегерашу - в розділі "об'єкти туристичні" (меню одразу над основною мапою).

теж гарна відеопрезентація туристичних об'єктів Румунії (то тільки незначна частка від усієї кількості).
Для середнього класу українських громадян - цього цілком буде достатньо + "це не за горами", а - за Тисою - зовсім поруч.

... і поляни нарцисів там не гірші ніж в Україні...
« Last Edit: 02.09.14 , 02:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #122 on: 05.09.14 , 14:09 »
Share Reply with quote

Деяка інформація щодо вчорашньої (04.09.2014р.) зустрічі зацікавлених сторін у справі
курсування потягів через прикордонний залізничний перехід Берлибаш - Валя Вішеулуй.


Учасники:
керівники органів місцевого самоврядування та державної адміністрації
уповноважені представники ЛЬвівської залізниці
уповноважені представники Державної прикордонної служби
уповноважні представники Чопської митниці Міндоходів
консули Угорщини
начальник станції Сигет Марамороський і його колега
Гамор, Шостак

Позиція сторін:
керівники органів місцевого самоврядування та державної адміністрації:
підтримують проект сполучення, адже це стимулюватиме розвиток краю
через приплив туристів із Європи та транзитних пасажирів;

уповноважені представники ЛЬвівської залізниці:
готові приступити до виконання робіт з відновлення колії (побудови двостандартної колії,
укріплення тунелю, розбудови станції Рахів та інших робіт) за умови отримання стороннього фінансування;
ця ж позиція підкріплена листом гендиректора УЗ до Мінінфраструктури (про підготовку проектної документації тощо).

уповноважені представники Державної прикордонної служби:
готові будь-коли (навіть за відсутності стаціонарних приміщень) обслужити відправлення/прибуття пасажирських потягів
до/з Румунії, не бачать жодних перепон для реалізації проекту;

уповноважені представники Чопської митниці Міндоходів:
готові будь-коли (навіть за відсутності стаціонарних приміщень) обслужити відправлення/прибуття пасажирських потягів
до/з Румунії, не бачать жодних перепон для реалізації проекту;

консули Угорщини:
зацікавлені розвитком проекту, оскільки маршрут через Клуж та Орадю може мати продовження до Угорщини*

начальник станції Сигет Марамороський та його колега:
запевнили, що колія 1520 на румунському березі Тиси є доглянута на всій ділянці і може бути використана "хоч завтра";
підтримують ідею продовження колії 1435 до Рахова та руху по колії 1520 між Чернівцями та Ужгородом;
дуже втішені з того, що я їх запросив на зустріч і нарешті вони могли поспілкуватися і обмінятися контактами
з представниками Львівської залізниці, бо до цього "спілкувались" через апарат видачі жезлів ))) ... 10 років тому.

Федір Гамор - організатор зустрічі, головний доповідач по темі Рахів-Румунія/Угорщина/Чехія,
Іван Шостак - дивився, як просувається моя ідея.

Окрема подяка Ярославу Дмину - меру Рахова за гостинність та взяття на себе всіх інших клопотів,
пов'язаних із організацією прийому гостей.

* особисто мене прямі сполучення через Рахів на Угорщину через Румунію не приваблюють.
Мовою форуму - це оффтоп.

Підписаний документ (Протокол намірів) буде опубліковано в понеділок/вівторок.
« Last Edit: 05.09.14 , 19:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #123 on: 09.09.14 , 09:09 »
Share Reply with quote

Як і обіцяв, публікую підписаний протокол намірів для вивчення громадськістю.
Я не є автором тексту, тому всі запитання, що виходить за рамки опублікованих в цій темі маршрутів, - не до мене.



В будь-якому разі для першого разу - великий поступ зібрати всіх за одним столом.

Учасників було значно більше, проте - від кожної сторони - по одному підписанту.

Як бачите, проект впевнено рухається незалежно від активності цієї теми на форумі.
Тому я не раз наголошував на тому, що ідея повинна об'єднувати прихильників,
а не противників. Кошти на перебудову 21 кілометра колії, тунелю та станцій Рахів і Берлибаш
будемо шукати у європейських партнерів, але насамперед - готуватимемо ТЕО проекту.
« Last Edit: 09.09.14 , 09:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #124 on: 10.09.14 , 15:09 »
Share Reply with quote

Інформаційне повідомлення про зустріч

На Закарпатті відновлять пасажирські перевезення залізницею через Рахів до європейських столиць та Ужгорода

У Рахові було підписано протокол намірів щодо відновлення залізничних пасажирських перевезень історичними маршрутами через станцію Рахів до Румунії, Будапешта, Праги та Ужгорода.

 4 вересня у Рахові проведено робочу нараду за участі керівництва Рахівських РДА та ради, представнирків Львівської залізниці, Чопської митниці Міндоходів України, штабу Мукачівського прикордонного загону, Консулів Генеральних консульств Угорщини в Ужгороді доктора Гергеля Тріба та Берегові Іштвана Мані, представників румунської залізниці та голів прикордонних із Румунією населених пунктів.

Відкриваючи нараду, Рахівський міський голова Ярослав Думин, голова Рахівської РДА Ірина Вербіцька та виконуючий повноваження голови райради Михайло Фірка вітали поважних гостей, презентували Рахів та Рахівщину як унікальний регіон в географічному центрі Європи, який має величезний туристично-рекреаційний потенціал. Вони наголосили також, що через відсутність належного транспортного сполучення гірських населених пунктів цей потенціал викорис- товується недостатньо ефективно, а регіон належить до депресивних територій.

Професор Федір Гамор (Карпатський біосферний заповідник) презентував учасникам наради «Концепцію проекту відновлення руху історичного потяга через Рахів до Будапешта і Праги та налагодження пасажирських перевезень до столиці Трансільванії, румунського міста Клуж-Напока». Було наведено історичну довідку про будівництво транскарпатської залізниці, ділянка якої на перегоні Сігет Мармацієй – Ясіня, введена в експлуатацію рівно 120 років тому. Продемонстровано унікальні історичні фотографії потягів, які курсували через станцію Рахів із Відня до Лемберга, та до Праги і Будапешта тощо. Привернута увага до міжнародної нормативно - правової бази, яка дає можливість відновити рух цих історичних потягів, які без сумніву можна віднести до європейської культурної спадщини.

В цьому контексті, на думку доповідача, великі можливості надає «Рамкова конвенція про охорону та сталий розвиток Карпат», рішення про прийняття якої, схвалено до речі, на міжнародній науково-практичній конференції «Карпатський регіон і проблеми сталого розвитку», яка проводилась з нагоди  30-річчя Карпатського біосферного заповідника, у місті Рахові ще 13-15 жовтня 1998 року. Особливо наголошено, що статті 8, 9 та 11 цієї Конвенції чітко визначають зобов’язання країн, які підписали її (Польща, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словаччина, Угорщина, Україна та Чехія) щодо сталого транспорту та інфраструктури, сталого туризму та збереження культурної спадщини.

Так, в  статті 9 зазначено, що «Сторони проводять політику планування і розвитку щодо сталого транспорту та інфраструктури з урахуванням особливостей гірського довкілля, необхідності охорони вразливих територій, зокрема регіонів, багатих на біорізноманіття, територій, на яких знаходяться міграційні шляхи, або тих, що мають міжнародне значення, охорону біологічного різноманіття та ландшафтів, а також тих територій, що мають особливе значення для туризму», і що «сторони співпрацюють щодо розробки сталої транспортної політики, яка забезпечує переваги мобільності та доступу в Карпатах, водночас зменшуючи негативний вплив на здоров’я людей, ландшафти, рослини, тварин та їхні середовища існування…». Все це може бути достатньо вагомою підставою для налагодження належного залізничного сполучення в цьому унікальному транскордонному куточку Карпат, та для відновлення руху історичних потягів. І дуже приємно, що учасники наради одностайно підтримали цю Концепцію.

Так, перший заступник начальника Львівської залізниці Олександр Єфименко підкреслив, що Укрзалізниця підтримує ідею відновлення руху потягів через українсько-румунський кордон, а генеральний директор Укрзалізниці Богдан Остап’юк уже спрямував до Міністра інфраструктури України М.Ю.Бурбака пропозиції щодо подачі інвестиційного проекту до Євросоюзу для виділення фінансової підтримки на реконструкцію ділянки залізниці на дистанції Рахів- держкордон.

Консул Генерального консульства Угорщини в Ужгороді доктор Гергель Тріба та начальник румунської залізничної станції Сігет Флорін Рус заявили про готовність угорської та румунської сторони підтримувати цей Проект. А офіційні представники митної та прикордонної служби запевнили, що з їхньої сторони не виникатиме жодних проблем для організації транскордонного залізничного сполучення, адже для цього уже є підписано відповідні міждержавні Угоди.

За результатами робочої наради підписано Протокол про наміри, у якому визначено конкретні кроки та терміни для подальшої роботи із реалізації цього важливого для розвитку транскордонної співпраці Проекту.









 Професор, член Національної Спілки журналістів України Федір Гамор для Закарпаття онлайн  
05 вересня 2014р.

« Last Edit: 10.09.14 , 18:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #125 on: 16.09.14 , 11:09 »
Share Reply with quote

Ось ще один док витягнутий з-під сукна для публічного доступу:



Хоч там вже йдеться про інше авторство пропозиції (формально воно так і є, бо офіційно вони звернулись),
проте - це моя ідея (варіант 1 - добудова євроколії до Рахова; варіант 2 колієперевідний пристрій ххх-2000),
і мені приємно, що вона була обрана за основу.

Досить вчасно підписаний документ. Бо через 1 тиждень це вже було б неможливо.

Тепер залишається "намовити" ЄС на фінансування такого чудового проекту, щоб європейські туристи могли з Трансільванії вільно
пересуватись до Буковини, Прикарпаття, Поділля, Волині і Галичини загалом. Якщо там буде євроколія, то варіантів сполучень буде багато.
« Last Edit: 16.09.14 , 13:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #126 on: 16.09.14 , 22:09 »
Share Reply with quote

Богдан Піх: достатньо цього вокзалу...
Незабаром буде недостатньо )))
« Last Edit: 16.09.14 , 22:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #127 on: 22.09.14 , 15:09 »
Share Reply with quote

Достовірне джерело повідомило, що один із департаментів Мінінфра активно працює над даною темою.
Джерелу дяка )))
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 364


View Profile
« Reply #128 on: 22.09.14 , 15:09 »
Share Reply with quote

супер)
а що чутно про Перемишль-Львів?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #129 on: 22.09.14 , 16:09 »
Share Reply with quote

супер)
а що чутно про Перемишль-Львів?
пам'ятаю... важко розірватись на все - не восьминіг )))
чутно тільки те, що хочуть обмежитись Брюховичами, бо є складнощі протягування євроколії
по існуючій інфраструктурі. Аналогічно, як LHS оминає всі великі міста...
в мене щодо Варшави є альтернативна пропозиція. Можливо сьогодні викину в окрему тему.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 08.04.16 , 17:04