Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 16:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 37
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 97828 times)
XAN_
Active user

Posts: 1075


View Profile
« Reply #20 on: 09.06.14 , 12:06 »
Share Reply with quote

ІМХО, для денних потягів, а особливо екскурсійних, гратися в зміну кол. пар - доволі марна ідея, краще підігнати з однієї сторони платформи 1435 потяг, а з іншої - 1520... Це знизить собівартість на порядок, а привабливість в очах клієнтів лише підійме.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21317


View Profile
« Reply #21 on: 09.06.14 , 13:06 »
Share Reply with quote

ІМХО, для денних потягів,
і не лише денних, і багатьох нічних теж.
Для більшості сучасних пасажирів - перестановка може бути кращою ніж пересадка хіба-що у двох випадках:
-коли час у дорозі дуже великий (>>18 год) - тоді зайві дві години у дорозі не міняють суттєво привабливості
-або коли час у дорозі навпаки досить невеликий (6-9 годин), при нічному сполученні з двома зайвими годинами загальний час у дорозі все-ще лишається прийнятним (а 8 годин - це навіть краще ніж 6 годин, як для нічного), особливо коли місце зміни ширини колії припадає на ту ділянку, що при такому графіку проходилась-би серед ночі (змушувати пасажирів о 2-3 ночі пересідати - не надто гарна ідея, особливо коли подорож закінчується непізно з ранку).
Quote
гратися в зміну кол. пар - доволі марна ідея, краще підігнати з однієї сторони платформи 1435 потяг, а з іншої - 1520... Це знизить собівартість на порядок
щодо цього сумніваюсь
Quote
, а привабливість в очах клієнтів лише підійме.
а що хтось сумнівається?
Заміна колісних пар - це технологія, актуальність котрої менша ніж була і далі падає.

Технологія, слід визнати, не така вже й стара, лише на кілька десятиліть старша колієперевідників. До цього - сполучення до місць з іншою шириною колії завжди було пересадковим.
На момент, коли запроваджувалась технологія заміни колісних пар - ті, хто був радий пожертвувати двома зайвими годинами у дорозі, але щоб не доводилось в інший вагон переходити - ймовірно становили більшість серед тодішніх пасажирів подібних маршрутів.

З різних причин - зараз пріорітети більшості пасажирів інакші і більшості з тих, хто радий провести в дорозі 2 години більше, аби переходити в інший вагон - більше не становлять (думаю одна з найважливіших причин - що ті, хто раніше їздив поїздом аж настільки далеко, куди їхати > 18 годин - масово потікали на літаки, а з коротких маршрутів (тих, чия привабливіть у нічному варіанті через колієперевідник була б навіть кращою ніж без нього - тобто при часі у дорозі разом з перестановкою 8-9 годин) - на автобуси).

Особисто моє ставлення до перестановок таке - там вже де вони є - форсовано позбуватись від них не варто. Але навмисно запроваджувати перестановку у нових місцях, де її раніше не було - мені здається точно не варто.
« Last Edit: 09.06.14 , 13:06 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1075


View Profile
« Reply #22 on: 09.06.14 , 14:06 »
Share Reply with quote

-або коли час у дорозі навпаки досить невеликий (6-9 годин), при нічному сполученні з двома зайвими годинами загальний час у дорозі все-ще лишається прийнятним (а 8 годин - це навіть краще ніж 6 годин, як для нічного), особливо коли місце зміни ширини колії припадає на ту ділянку, що при такому графіку проходилась-би серед ночі (змушувати пасажирів о 2-3 ночі пересідати - не надто гарна ідея, особливо коли подорож закінчується непізно з ранку).
В такому випадку часто проблема в тому, що десь біля перестановки і ПТК, тому проспати тушкою 6-7 годин неперервним блоком все одно не вийде :-(
Quote
гратися в зміну кол. пар - доволі марна ідея, краще підігнати з однієї сторони платформи 1435 потяг, а з іншої - 1520... Це знизить собівартість на порядок
щодо цього сумніваюсь
Вартість обладнання пункту перестановки та подальшої його експлуатації в тій же Валя Вишеулуй, якщо його раніше там не було може бути дуже коштовним. Для існуючих переходів - так, ціна кожного наступного потяга менше, ніж для попереднього.
а що хтось сумнівається?
Заміна колісних пар - це технологія, актуальність котрої менша ніж була і далі падає.
Ось дописувач student17 пише про 4-годину зупинку на кордоні перед Раховим.
« Last Edit: 09.06.14 , 14:06 by XAN_ » Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #23 on: 09.06.14 , 14:06 »
Share Reply with quote

Ось дописувач student17 пише про 4-годину зупинку на кордоні перед Раховим.

Я для прикладу вказав маючи на увазі як це буває з Москва - Софія в літній період
Logged
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #24 on: 09.06.14 , 14:06 »
Share Reply with quote

Для СУВу в В.Долині треба будувати якусь з'єднувальну гілку, а місця там для цього нема.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #25 on: 09.06.14 , 17:06 »
Share Reply with quote

Дякую учасникам за бурхливу дискусію. Звісно, до всього потрібно підходити виважено і тільки тоді приймати якісь конкретні рішення.
Спробую на днях проглянути на CFR кілометраж та час проходження між різними пунктами, які тут пропонувались, як альтернатива.

Щодо SUW-2000, знаю, що з ними проблеми (і не малі, сам про це тут написав), а мені про це розповіли люди з ЛЛЗ.
Щодо можливості облаштування SUW-2000 у В.Долині - там є достатній простір між колійними розвитками обох стандартів.
От саме між ними можна втиснути цю перевідну колію. Фотка з супутника показує наче там місця достатньо (в крайньому разі - займуть одну із широких там їх вистачає).

https://maps.google.com.ua/?hl=uk&ie=UTF8&ll=47.913653,24.154944&spn=0.008802,0.01929&t=h&z=16&vpsrc=6

http://wikimapia.org/#lang=en&lat=47.914746&lon=24.154086&z=17&m=b

Ще раз хочу наголосити: мова не про окремий потяг, а про ПГВ (причіпну групу вагонів) із 1-2 вагонів, які посеред ночі перекотять через кордон,
бо поїзди існують з обох боків: 605/606 (UZ) та R-4110/R-4111 (CFR).
« Last Edit: 09.06.14 , 17:06 by Iwan » Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #26 on: 09.06.14 , 19:06 »
Share Reply with quote

Iwan, а Вас хвилює звязок Західної України з Трансільванією вцілому чи саме через Рахів?
Якщо лише через Рахів, то думаю, що більше, ніж схвальних обіцянок і посмішок людей в чиї функції входить торгувати лицем ви не добєтесь.
Маю на увазі ось це...
Quote
Щодо підтримки з румунського боку: цей проект схвально оцінила Генеральний Консул Румунії в Чернівцях пані Елеонора Молдован і пообіцяла всебічну підтримку.
Якщо ж пробувати хоч щось більш-менш реальне, то варто було би починати з "підкидиша" Чоп (або Мукачево) - Сату-Маре, який би був завязаний на прибуття поїзда з Києва і відправлення на Бухарест.  І по ньому вже вивчати можливий попит і варіаанти організації чогось серйознішого. Шанси домогтися організації цього звичайно <1, але вони значно вищі, ніж варіант з Раховом.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21317


View Profile
« Reply #27 on: 09.06.14 , 19:06 »
Share Reply with quote

Iwan, а Вас хвилює звязок Західної України з Трансільванією вцілому чи саме через Рахів?
Ви зняли мені це запитання з язика, приєднуюсь, мене також цікавить відповідь.

Quote
Якщо лише через Рахів, то думаю, що більше, ніж схвальних обіцянок і посмішок людей в чиї функції входить торгувати лицем ви не добєтесь.
як не прикро - мушу сказати, мої очікування такі самі. Втім це ще оптимістичні очікування. Бо песимістичні - що користуючись особливостями моменту - вдасться таки допроситись чогось через Рахів (не дай Бог ще випросивши інвестиції під це) - і воно гучно провалиться - після чого і без того невеликий шанс допроситись чогось назразок Мукачево - Сату Маре  - стане ще меншим.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #28 on: 09.06.14 , 19:06 »
Share Reply with quote

Iwan, а Вас хвилює звязок Західної України з Трансільванією вцілому чи саме через Рахів?
Якщо лише через Рахів, то думаю, що більше, ніж схвальних обіцянок і посмішок людей в чиї функції входить торгувати лицем ви не добєтесь.
Маю на увазі ось це...
Quote
Щодо підтримки з румунського боку: цей проект схвально оцінила Генеральний Консул Румунії в Чернівцях пані Елеонора Молдован і пообіцяла всебічну підтримку.
Якщо ж пробувати хоч щось більш-менш реальне, то варто було би починати з "підкидиша" Чоп (або Мукачево) - Сату-Маре, який би був завязаний на прибуття поїзда з Києва і відправлення на Бухарест.  І по ньому вже вивчати можливий попит і варіаанти організації чогось серйознішого. Шанси домогтися організації цього звичайно <1, але вони значно вищі, ніж варіант з Раховом.


Щодо себе особисто, то мав потребу в добиранні із Клужа до Яремчого чи до Коломиї. Змушеений був об'їжджати через Сучаву. З цього все й почалося.
Щодо ГенКонсула - вона цю тему порушувала значно раніше (в загальних рисах - покращення транскордонного сполучення між берегами Тиси), а я розвинув її ідею.
А якщо узагальнити, то мова про використання Мараморощини (української та румунської частини), як сполучної території між Галичиною та Трансільванією. Водночас, хочеться, щоб маршрут пролягав через ІФ - Рахів. тим паче, що потяги вже існують.
« Last Edit: 17.06.14 , 00:06 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #29 on: 09.06.14 , 20:06 »
Share Reply with quote

Трохи довідкової інформації:

В.Долина (на кордоні з Україною) - Клуж
198км час в дорозі 5:25 (звичайний повільний потяг R-4111, є варіанти з пересадками, навіть швидші)

Сату-Маре (23 км від кордону з Україною) - Клуж
253км (через Бая-Маре, Жибоу, Деж) час в дорозі 5:34
283км (через Карей, Жибоу, Деж) час в дорозі 5:19
285км (через Карей, Орадю) час в дорозі 4:55

Кому цікаво, можете оригінальні назви взяти звідси: http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/romania/romania_romanian.gif

а розклад - звідси: http://www.mersultrenurilorcfr.ro/imtif/rute.aspx?lng=ro
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 20 queries.