Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 86842 times)
Южный
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #210 on: 26.04.15 , 20:04 »
Share Reply with quote

Так подкидыш организовать до Делового - там меньше 2,5 км пути от границы до о.п. До Рахова продлить и потом можно, когда кошты найдутся.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #211 on: 27.04.15 , 02:04 »
Share Reply with quote

Так подкидыш организовать до Делового - там меньше 2,5 км пути от границы до о.п. До Рахова продлить и потом можно, когда кошты найдутся.
Воно не дуже привабливо* виходить, бо основний потік очікують не у бік Сигету, а у бік Вишова/Салви/Клужа.
* - як для пасажирів, так і для УЗ. Хіба УЗ піде на те, аби тимчасово "перекувати" колію на 1435 до Ділового...
але коли вже робити, то робити - одразу 1435+1520, бо точкові ремонти нагадують ямкові ремонти на дорогах.

Є задум організувати 4-ниткову 1435+1520 з фантомною колією 760 всередині... але цю дискусію варто винести в окрему тему.

Перевага - для 760 не потрібно додаткових рейок; недолік - розширення габаритів суміщенки - буде незначно ширша ніж типові 1435+1520.



Така собі "сплітка", як кажуть чехи. В оригіналі 1435 (ззовні) та 760 (всередині).

У моїй пропозиції:
1-3=1435
2-4=1520
2-3=760

Підкажіть в який розділ крім "гумору" можна вписати цю ідею?

В Румунських РМ (рейкових маршрутках) у низький сезон за проїзд беруть понад 10 Євро.
Ті ж самі туристи могли б їздити і до нас. Крім того колію 760 CFF мають намір дотягнути до с. Буркут у Верховинському районі.

У Австрії та Швейцарії колія 760мм досить таки не погано виглядає:

http://www.zillertalbahn.at/page.cfm?vpath=bahn/fahrzeuge/dieselloks

http://www.alpenbahnen.net/html/zillertalbahn.html

http://www.railfaneurope.net/list/austria/austria_zb.html

вони в них навіть густо електрифіковані бувають...

Приклад тристандартної колії в Австралії:







Kolejová splítka rozchodů 1000, 1435 a 1520 mm v plzeňské Škodovce
« Last Edit: 03.05.15 , 18:05 by Iwan » Logged
Южный
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #212 on: 27.04.15 , 11:04 »
Share Reply with quote

З румунами - так - їх таке цікавить... бо ж навіть офіційно заявляли витягнути 457/458 до Сігета.

Тогда есть смысл подкидыш не на Деловое пускать, а на Тересву, если мост еще живой, конечно.  Правда, тогда с перешивкой на 1520+1435 могут возникнуть сложности по габариту.

Фото 2011 года

« Last Edit: 27.04.15 , 11:04 by Южный » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #213 on: 03.05.15 , 18:05 »
Share Reply with quote

Можливо комусь і цікаво такий підкидач до Тересви. Якщо читатимете від початку теми,
то натрапите ще й на варіант через Галмеу. Мені привабливіше активувати ділянку
Вишівська Долина - Рахів: 750 + 1435 + 1520.

Ось для прикладу реалізація руху по колії 750мм на Жулавській Колії Доїздовій (Польща / Żuławska Kolej Dojazdowa):



Власник колії - староство повітове в Новім Дворі Гданьськім;
обслуга/оператор - Поморське товариство прихильників залізничної колії.

Історія знає кілька випадків міжнародних трамваїв: Базельський і Saarbahn.

Чом би й Україні не мати такий проект на фантомній колії?

Зверніть увагу: в Саарі трамвай всеядний до напруг - постійна 750 В або змінна 15 кВ.

Вальденбурзький трамвай (750 мм) - постійна напруга 1,5 кВ.

« Last Edit: 03.05.15 , 19:05 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #214 on: 03.05.15 , 22:05 »
Share Reply with quote

Нещодавно (10 днів тому) Денис Добра, який опікується Боржавською вузькоколійкою,
домовився з чиновниками про:

1. ГО «Боржавська ініціатива» виступає ініціатором та провайдером проекту, залучає експертів з країн ЄС, Швейцарії, Великої Британії.
2. За участі Міністерства інфраструктури України, Укрзалізниці, ФДМУ та органів місцевої влади розробити алгоритм передачі мережі колій Боржавської залізниці в ефективне управління у формі державно-приватного партнерства.
3. Створити окреме спільне підприємство за участі приватного капіталу (залізниця повинна функціонувати, як цілісний майновий комплекс та єдина транспортна система, без фрагментації на окремі незалежні структурні утворення).
4. Реалізація проекту дасть змогу зменшити збитки для державного бюджету.
=== кінець цитати ===

Це означає те, що і міжнародний трамвай (мова винятково про РС) теж може потрапити до державно-приватного оператора.
Заодно держава не плакатиметься про збитковість.
« Last Edit: 03.05.15 , 22:05 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #215 on: 04.05.15 , 00:05 »
Share Reply with quote

Аби не офтопити, прошу про технічний бік фантомки 750/760 на базі сплетених 1435 + 1520 дискутувати тут.

З технічних причин не зауважив, що моє запитання модератор виніс в окрему тему (мені здалося, що запитання було видалено).
Тепер випадково натрапив на нього (через Гугл) і бачу, що цей аспект дискусії варто перемістити туди.

Перепрошую за незручності.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #216 on: 13.05.15 , 09:05 »
Share Reply with quote

Спливло всього лише 11 місяців з часу активації цієї теми, а справа так розкрутилася:

1) ... Ця ініціатива передбачає, по-перше,  проведення реконструкції 21 км залізниці на ділянці Рахів –  Валя Вишеулуй (Румунія) на європейську вузьку колію, яка діяла тут до другої світової війни, та відбудувати  зруйнований міст через Тису, на українсько-румунському кордоні у селі Ділове. По-друге, відновлення руху історичних потягів із Рахова до Будапешта та Праги й організація прямого транскарпатського залізничного сполучення через Рахів із  Львова та Києва, до столиці втаємниченої Трансільванії - міста Клуж Напока (відстань до якого по існуючій залізниці від Рахова, всього близько 200 км ), одного з найбільших, не тільки румунського, але й європейського промислового, культурного та туристичного центру. До речі, звідси, всього за 25 євро літаком, за дві години можна дістатись навіть до Парижа. ...
Джерело

2) від завтра 1,5 мільйона громадян України зможуть безвізово перетинати кордон з Румунією.

Учасники цієї неформальної команди по крупинках творять цілісну картину. Будьмо оптимістами!
« Last Edit: 13.05.15 , 09:05 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #217 on: 13.05.15 , 10:05 »
Share Reply with quote

Краще б реконструювали колію від Ворохти до Рахова, там пистець твориться.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #218 on: 13.05.15 , 12:05 »
Share Reply with quote

Краще б реконструювали колію від Ворохти до Рахова, там пистець твориться.

Так, то все в комплексі потрібно робити, адже раніше (до трансільванської перспективи)
то був "глухий кут" і всі ті проблеми відкладались у "довгу шухляду", а тепер всі приховані
"колійні болячки" прорвало і інформація про них стала доходити до Києва.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #219 on: 13.05.15 , 18:05 »
Share Reply with quote

Рахів-Прага через Румунію - то сильна трава...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.137 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 04.05.15 , 22:05