Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 37
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 95496 times)
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #220 on: 13.05.15 , 18:05 »
Share Reply with quote

Про це раніше згадувалось... спочатку це була технічна помилка,
але пізніше румуни вийшли з пропозицією добудувати колію з Біксада до Кимпулунга...
Поки що на Прагу не зважайте, бо цей момент, дійсно, слизький.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #221 on: 14.05.15 , 12:05 »
Share Reply with quote

З достовірного джерела:
зараз питання суміщенки від Рахова до Румунії під питанням - все вперлося в той тунель (близько 200м) між Раховом і Берлибашем,
тому розглядають варіант або відновлення 1520 або нову 1435... а це трохи не вписується в загальну концепцію, яка
не виключала можливості організації беззупинкового транзиту по колії 1520 через Румунію до Ужгорода.

Очікується, що у разі прокладання колії тільки 1435 обслуговування локомотивами буде здійснювати CFR.

п.м. Х.з., а може це й на краще... пізніше перешиють 1435 до Ясіні (замість 1520), а ще пізніше - може й до Ворохти дійде 1435.
Це дискусійне питання, чи варто йти таким шляхом, як пішли країни Балтії з проектом Rail Baltica



утворили наскрізну магістраль 1435 через Естонію, Латвію і Литву та інтегрували через Польщу до загальноєвропейської мережі 1435.

Польщі, яка значно далі від Румунії, чомусь цікаво у розбудовувати транскарпатські коридори



а Україна, як завше, стоїть осторонь процесів "шляхотворення".
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1074


View Profile
« Reply #222 on: 14.05.15 , 19:05 »
Share Reply with quote

Балтійці 1520 мм зберігають при цьому, так що розвивати 1435 мм треба, але не за рахунок скорочення полігону 1520. ІМХО.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #223 on: 14.05.15 , 20:05 »
Share Reply with quote

Зберігають але не скрізь (не на усіх ділянках).
Одним словом, розкладають яйця в обидва кошики.
В горах вирішення задачі ускладнюється наявністю тунелів.
Їх не так просто розширювати до необхідного габариту суміщенки,
тому вже місяць гадають, що саме залишити від Рахова до кордону
(щось одне із двох).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #224 on: 15.05.15 , 11:05 »
Share Reply with quote

Свіжа інфа: Львів - Констанца нарешті в проекті ЛЬВ.
За попередніми даними: Львів - Чоп - (Королеве) - Тересва - Сігет - ... - Констанца.

Такий маршрут може потішити тих, хто вболівав за Тересвянський хід.
Ясна річ, що через Рахів у цьому літньому сезоні навряд чи встигнуть щось зробити,
тому, нехай тимчасово буде через Тересву. Я ж не проти ))))
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1074


View Profile
« Reply #225 on: 15.05.15 , 15:05 »
Share Reply with quote

Ай. все одно ціни такі влуплять, що будуть в основному через кордон на ньому їздити...
До речі, зміна візків де?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 709


View Profile
« Reply #226 on: 15.05.15 , 17:05 »
Share Reply with quote

Свіжа інфа: Львів - Констанца нарешті в проекті ЛЬВ.
Вони хочуть безпересадочний вагон чи просто маршрут з узгодженими пересадками?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1127


View Profile
« Reply #227 on: 15.05.15 , 17:05 »
Share Reply with quote

І як це погодились на таку "кругосвітню подорож", не аргументуючи, що через Вадул значно ближче?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #228 on: 15.05.15 , 20:05 »
Share Reply with quote

Ай. все одно ціни такі влуплять, що будуть в основному через кордон на ньому їздити...
До речі, зміна візків де?

За два тижні буде більше інформації.
Гадаю, що навпаки, для промоції можуть зробити помірковані внутрішні ціни.
За задумом наші вагони будуть курсувати тільки до Сігета, а далі - є вагон до Констанци.
Можливо буде єдиний квиток... але про це ще нічого не відомо.
Питання про зміну візків при пересадці по Сігету саме по собі відпадає.

Свіжа інфа: Львів - Констанца нарешті в проекті ЛЬВ.
Вони хочуть безпересадочний вагон чи просто маршрут з узгодженими пересадками?
Маршрут з узгодженими пересадками.
Бо в Сігеті немає інфраструктури для переставлення вагонів (заміни візків),
а колія через Тересву до Королевого не здвостандартнена.

І як це погодились на таку "кругосвітню подорож", не аргументуючи, що через Вадул значно ближче?
Поки що це все в режимі "вилами по воді писане". За 2 тижні щось повинно прояснитись.
Але, головне, що взагалі хоч щось почали думати в тому напрямку.
Не виключено, що цей "кругосвітній маршрут" проляже на Львів через Ужгород-Сянки,
мовляв, потрібно захопити Ужгород, а заїжджати та виїжджати до Ужгорода якось не цікаво.
Побачимо, як воно буде.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 709


View Profile
« Reply #229 on: 15.05.15 , 21:05 »
Share Reply with quote

За задумом наші вагони будуть курсувати тільки до Сігета, а далі - є вагон до Констанци.
Тобто вагон до Сігета прямо зі Львова, чи пересадка по Тересві з 601 на дизель/підкидиш? Думаю зрештою друге, бо ціна Львів - Сігет у прямому вагоні космічна напевно вийде.

Але, головне, що взагалі хоч щось почали думати в тому напрямку.
Не виключено, що цей "кругосвітній маршрут" проляже на Львів через Ужгород-Сянки,
мовляв, потрібно захопити Ужгород, а заїжджати та виїжджати до Ужгорода якось не цікаво.
Побачимо, як воно буде.
Мені здається якщо вони взагалі почали думати саме в тому (Сянки-Ужгород-Тересва=поїзд 601) напрямку, значить поїзду Мінськ - Варна цього літа точно не бути. Бо якби він був, простіше було б просто до нього вагон причепити, як минулого літа вагон до Варни.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 15.05.15 , 21:05