Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.17 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 90186 times)
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #230 on: 15.05.15 , 21:05 »
Share Reply with quote

За задумом наші вагони будуть курсувати тільки до Сігета, а далі - є вагон до Констанци.
Тобто вагон до Сігета прямо зі Львова, чи пересадка по Тересві з 601 на дизель/підкидиш? Думаю зрештою друге, бо ціна Львів - Сігет у прямому вагоні космічна напевно вийде.
Я так зрозумів, що зі Львова до Сігета без пересадок. Щодо тарифів - є можливість ввести знижки,
як до Угорщини, Словаччини та Білорусі. Тут повинно бути двостороннє бажання УЗ та CFR.

Але, головне, що взагалі хоч щось почали думати в тому напрямку.
Не виключено, що цей "кругосвітній маршрут" проляже на Львів через Ужгород-Сянки,
мовляв, потрібно захопити Ужгород, а заїжджати та виїжджати до Ужгорода якось не цікаво.
Побачимо, як воно буде.
Мені здається якщо вони взагалі почали думати саме в тому (Сянки-Ужгород-Тересва=поїзд 601) напрямку, значить поїзду Мінськ - Варна цього літа точно не бути. Бо якби він був, простіше було б просто до нього вагон причепити, як минулого літа вагон до Варни.
Звісно, простіше накинути до готового поїзда через Сучаву.
Тут було б привабливо не тільки до Констанци, але й до Тімішоари,
чи навіть далі - до Бєлграда, тільки там лежачки не будуть чіпляти до моторвагонів через Вршац.
Навіть, якщо й до Бара, то навряд чи назбирається відповідна к-ть охочих пасажирів,
аби тягати окремим складом, як колись було з 15/16.
Та й через Угорщину конкурентніше виходить - електифікованість і відсутність гір.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #231 on: 15.05.15 , 21:05 »
Share Reply with quote


Мені здається якщо вони взагалі почали думати саме в тому (Сянки-Ужгород-Тересва=поїзд 601) напрямку, значить поїзду Мінськ - Варна цього літа точно не бути. Бо якби він був, простіше було б просто до нього вагон причепити, як минулого літа вагон до Варни.
Хтозна. Минулого літа ще був "Болгарія експрес" з вагонами до Варни. Цілком можливо, що цього будуть спокійно собі курсувати і Львів - Констанца, і Мінськ - Варна. Взагалі якось дивно, чому УЗ після відміни 59/60 не планувала поки ніякого поїзда (хоча б на літо) до Румунії та Болгарії. Якщо після відміни 15/16 зі Словаччиною та Угорщиною ще є сполучення, то через Вадул-Сірет пасажирських поїздів не стало зовсім. Так і недалеко до закриття (оптимізації) цієї
 станції як пасажирської прикордонної.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #232 on: 15.05.15 , 22:05 »
Share Reply with quote


Мені здається якщо вони взагалі почали думати саме в тому (Сянки-Ужгород-Тересва=поїзд 601) напрямку, значить поїзду Мінськ - Варна цього літа точно не бути. Бо якби він був, простіше було б просто до нього вагон причепити, як минулого літа вагон до Варни.
Хтозна. Минулого літа ще був "Болгарія експрес" з вагонами до Варни. Цілком можливо, що цього будуть спокійно собі курсувати і Львів - Констанца, і Мінськ - Варна. Взагалі якось дивно, чому УЗ після відміни 59/60 не планувала поки ніякого поїзда (хоча б на літо) до Румунії та Болгарії. Якщо після відміни 15/16 зі Словаччиною та Угорщиною ще є сполучення, то через Вадул-Сірет пасажирських поїздів не стало зовсім. Так і недалеко до закриття (оптимізації) цієї
 станції як пасажирської прикордонної.

Це все вписується у концепцію неповороткості УЗ.
Там сидять люди, які навіть більш як рік тому після публікації прес-центру
про скорочення пас потоків до Криму та Росії не хотіли вірити, що це буде на довго.
Думали, що це на тиждень-другий, і минеться. Це по-перше.

А по друге, їм варто було робити прогнози перерозподілу пасажиропотоків із урахуванням
закриття доступу до Криму та Азову. Не готові вони мислити по новому, бо в голові у них
сидить тільки "Крим", а подумати трохи нетипово - не виходить.

Та й пасажири такі ж - чомусь панічно бояться неросійськомовної Румунії...
ці стереотипи потрібно руйнувати. Крім того, навіть крім Криму в України є де відпочивати.

Може колись доживемо до тих часів, коли Україна увійде у європейський митний союз
і Шенген зону, тоді і планувати пас перевезення буде простіше: з'явиться попит...
і пропозиція, а так - з цими ПМК - купа проблем (часом - надуманих, а часом - об'єктивних).
Logged
snookerok
Active user

Posts: 685


View Profile
« Reply #233 on: 15.05.15 , 22:05 »
Share Reply with quote

Хтозна. Минулого літа ще був "Болгарія експрес" з вагонами до Варни. Цілком можливо, що цього будуть спокійно собі курсувати і Львів - Констанца, і Мінськ - Варна. Взагалі якось дивно, чому УЗ після відміни 59/60 не планувала поки ніякого поїзда (хоча б на літо) до Румунії та Болгарії. Якщо після відміни 15/16 зі Словаччиною та Угорщиною ще є сполучення, то через Вадул-Сірет пасажирських поїздів не стало зовсім. Так і недалеко до закриття (оптимізації) цієї
 станції як пасажирської прикордонної.
Пишуть жеж у сусідніх темах, що БЧ не хоче 101 цього літа пускати. Ну зі Словаччиною та Угорщиною є сполучення, бо до Чопа повно поїздів, а з Чопа підкидиші, а у Вадул-Сірет прямого поїзда жодного, і через кордон теж нічого нема, а навіть якби було, сумніваюсь, що стали би тягати з Чернівців у Вадул ті пару вагонів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #234 on: 15.05.15 , 22:05 »
Share Reply with quote

Хтозна. Минулого літа ще був "Болгарія експрес" з вагонами до Варни. Цілком можливо, що цього будуть спокійно собі курсувати і Львів - Констанца, і Мінськ - Варна. Взагалі якось дивно, чому УЗ після відміни 59/60 не планувала поки ніякого поїзда (хоча б на літо) до Румунії та Болгарії. Якщо після відміни 15/16 зі Словаччиною та Угорщиною ще є сполучення, то через Вадул-Сірет пасажирських поїздів не стало зовсім. Так і недалеко до закриття (оптимізації) цієї
 станції як пасажирської прикордонної.
Пишуть жеж у сусідніх темах, що БЧ не хоче 101 цього літа пускати. Ну зі Словаччиною та Угорщиною є сполучення, бо до Чопа повно поїздів, а з Чопа підкидиші, а у Вадул-Сірет прямого поїзда жодного, і через кордон теж нічого нема, а навіть якби було, сумніваюсь, що стали би тягати з Чернівців у Вадул ті пару вагонів.
А що (чи хто) заважає запустити якийсь потяг типу Київ/Львів - Бухарест/Варна/Софія. Хоча б кілька вагончиків. Хоча б через день влітку.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 685


View Profile
« Reply #235 on: 15.05.15 , 23:05 »
Share Reply with quote

А що (чи хто) заважає запустити якийсь потяг типу Київ/Львів - Бухарест/Варна/Софія. Хоча б кілька вагончиків. Хоча б через день влітку.
В нинішніх умовах вони не виживуть перш за все через дороговизну проїзду в міжнародному сполученні. Тариф Схід-Захід до євро здається прив"язаний. От якби домовились про адекватний тариф, або перейшли на глобал-прайс із різними знижками як в Європі, може і їздили б люди.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #236 on: 15.05.15 , 23:05 »
Share Reply with quote

А що (чи хто) заважає запустити якийсь потяг типу Київ/Львів - Бухарест/Варна/Софія. Хоча б кілька вагончиків. Хоча б через день влітку.
В нинішніх умовах вони не виживуть перш за все через дороговизну проїзду в міжнародному сполученні. Тариф Схід-Захід до євро здається прив"язаний. От якби домовились про адекватний тариф, або перейшли на глобал-прайс із різними знижками як в Європі, може і їздили б люди.
З Братиславою і Будапештом домовились, може, і з Бухарестом теж вийде.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 685


View Profile
« Reply #237 on: 15.05.15 , 23:05 »
Share Reply with quote

Ви знаєте, я їздив у кожному з тих міжнародних вагонів (в будапештських тричі, в братиславському раз і у варненському вагоні двічі минулого літа), крім того доводиться часто бачити їх у складі поїздів, якими доводиться їздити. Можу відмітити, що кількість людей, які перетинають в них кордон, як правило, дуже мала. Винятки можуть становити святкові та пікові дні.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #238 on: 16.05.15 , 08:05 »
Share Reply with quote

Вірю. Бо через тарифи та малу кількість рейсів в міжнародному сполученні серйозно виграють автобуси, яких тепер ну дууже вже багато. Як рейсових, так і на замовлення. Зі Львова особливо.   Поїздами точно їздять ті, які бояться ДТП та не можуть сидячи спати. У всіх інших випадках дешевше і зручніше їхати автобусами.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1069


View Profile
« Reply #239 on: 16.05.15 , 09:05 »
Share Reply with quote

А ті хто люблять і розуміють поїзди, їздять внутрішнім сполученням до/з кордону та "підкидишами"...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 16.05.15 , 20:05