Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 95173 times)
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #240 on: 20.05.15 , 10:05 »
Share Reply with quote

Відомий форумчанам австрієць Вольфрам Венделін каже:
"Коли познайомився з українцями, то перестав їздити в Румунію. Тут люди зовсім інші"

Австрієць Вольфрам Венделін у захопленні від наших карпатських вузькоколійок і не розуміє, чому вони не цікавлять українців.

А тепер уявіть собі скільки ще таких австрійців, німців, французів можна переманити з CFF Viseu на Рахівщину і Яремчанщину.
Було б тільки чим переманювати.

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3397


View Profile
« Reply #241 on: 20.05.15 , 23:05 »
Share Reply with quote

То він напевне в травні у Хмільнику з нами бухав -:)))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #242 on: 20.05.15 , 23:05 »
Share Reply with quote

Дуже імовірно.

Судячи із цінника (590 EUR) за екскурсію Коломия-Заліщики + Коломия-Рахів у звичайних вагонах з паровозною тягою,
на такому туризмі можна добре заробляти. Тому, західніше України з таких туристичних колій мають якийсь прибуток (чи 0),
але не так кепсько як у нас. Мене вразили чехи, які з груди металобрухту зробили футуристичний моторвагон.

Платоспроможні туристи готові платити більше аби тільки їхати на чомусь такому.
Про окупність важко сказати, але збитковість буде в рази менше або навіть вийде у "+".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #243 on: 01.06.15 , 12:06 »
Share Reply with quote

Ось ілюстрація майбутнього проекту "Дні відкритих воріт":



Орієнтовний час реалізації - середина-кінець серпня 2015 року.

Концепція запозичена від дружнього проекту "Європейські Дні Добросусідства".

В рамках "Днів відкрих воріт" запланована низка спортивно-культурних заходів.

Маєте цікаві ідеї/пропозиції - зголошуйтеся до участі у проекті.
« Last Edit: 08.06.15 , 21:06 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #244 on: 06.06.15 , 00:06 »
Share Reply with quote

Чи може таке бути насправді, аби М62 штовхав поперед себе вагон з пасажирами?
Чи там (у вагоні) є кабіна керування? Що то за диво у Берлибаші? Хто підкаже?
Logged
VB
Active user

Posts: 2725


View Profile
« Reply #245 on: 06.06.15 , 00:06 »
Share Reply with quote

Колієвимірювач
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #246 on: 06.06.15 , 01:06 »
Share Reply with quote

Дякую. Верхня "фара" трохи на це натякала.
Logged
VB
Active user

Posts: 2725


View Profile
« Reply #247 on: 06.06.15 , 01:06 »
Share Reply with quote

Вони там в Карпатах люблять то вагон попереду, то локомотив кабіною позаду....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #248 on: 06.06.15 , 19:06 »
Share Reply with quote

Ще одна ілюстрація до проекту "Дні відкритих воріт"

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #249 on: 09.06.15 , 11:06 »
Share Reply with quote

Если говорить про "Ворота в Румынию", то их было бы логичней устраивать на переходе "Вадул-Сирет - Викшани".
Там рельеф попроще и переход оборудован.
Переход "Берлибаш - Валя Вишеулуй" - это скорее калитка для местных.

Исправлюсь: "ворота/калитка в Трансильванию".
Согласен, со стороны Украины место перед калиткой - "не очень",
но на смежной станции (Вышевская Долина в Румынии) - вполне нормальное.

К тому же, нет надобности осуществлять какие-либо операции на самой границе -
можно спокойно дотянуть состав (в т.ч. по 1435, если ее когда-нибудь там сделают) до Рахова.

В Трансильванию через "Вадул-Сирет - Викшани" - большой обход через те же Карпаты только по Румынии,
что в итоге сказывается на цене - потеря привлекательности маршрута.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.148 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 07.06.15 , 01:06