Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.17 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 88258 times)
kievduck
Guest
« Reply #250 on: 09.06.15 , 13:06 »
Share Reply with quote

Теперь я понимаю, что Вы больше обращаете внимание на сообщение Украины с Трансильванией.
Тогда может быть ничего не придумывать и остаться на переходе Дьяково - Халмеу? Подъезд к нему хорош с обеих сторон. Пункт пропуска хорошо оборудован и имеет статус международного. Вполне потянет на звание "Ворот в Трансильванию".
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #251 on: 09.06.15 , 14:06 »
Share Reply with quote

Тогда может быть ничего не придумывать и остаться на переходе Дьяково - Халмеу? Подъезд к нему хорош с обеих сторон. Пункт пропуска хорошо оборудован и имеет статус международного. Вполне потянет на звание "Ворот в Трансильванию".

Такий варіант пропонувався Іванові не раз. Але незважаючи ні на яку аргументацію, він бачить лише Рахів міжнародним мегахабом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #252 on: 09.06.15 , 21:06 »
Share Reply with quote

Теперь я понимаю, что Вы больше обращаете внимание на сообщение Украины с Трансильванией.
Тогда может быть ничего не придумывать и остаться на переходе Дьяково - Халмеу? Подъезд к нему хорош с обеих сторон. Пункт пропуска хорошо оборудован и имеет статус международного. Вполне потянет на звание "Ворот в Трансильванию".
Да, Украина - Трансильвания. Прежде всего в контексте Львов - Клуж.
Берлибаш - Вышевская Долина тоже имеет статус международного.
Почему это место, а не Дьяково - Халмеу много было написано в начале темы.

Каждый стремится сделать что-то "возле себя". Для ИФ, Черновцов, и КП
(если сделают когда-то прямую дорогу КП-Черновцы) это кратчайший путь.
Тем более что уже сейчас есть согласованная пересадка Клуж-Рахов-Львов
в обе стороны около полуночи по Рахову, но пока нет 1435 в Рахове.

Касательно Дьяково - Халмеу - там нет людей, которые могут заниматься
этим вопросом на общественных началах. Как, впрочем, и моршинским вопросом.
Я делаю то, что мне интересно. Если кому-то интересно Дьяково - Халмеу - ,
пожалуйста, делайте Дьяково - Халмеу.

Такий варіант пропонувався Іванові не раз. Але незважаючи ні на яку аргументацію, він бачить лише Рахів міжнародним мегахабом.
Про міжнародний мегахаб ніколи не було мови (хіба, жартома щось могло проскочити).
Не бачу проблем від паралельного існування двох цих переходів, бо між ними 100км,
і для паспотоків частково відмінні зони покриття/обслуговування.
Наприклад: з Клужа у Буковель через Королево якось "не дуже".
До речі, як європейцям комфортніше долітати до Буковеля? Через Київ чи через Клуж?.
Та й нашим туристам, як краще дістатись до Марамуреських гір...
бо навіть Трансільванія - це велика територія. Уявіть собі, якби з України в Молдову
(яка в рази менша за Трансільванію) була тільки одна дорога... правда, смішно?
Тут - теж саме.

Крім того, 120 років тому не було ділянки колії з Вишова до Салви, вона з'явилась в 1940-х роках,
коли Марамуреш уже був розділений кордоном. На цю "нову обставину" чомусь ніхто не звертає уваги
і по традиції розглядають тільки проїзд до Сігета. Я вважаю, що потрібно діяти за принципом:
"зробимо міст і люди підуть", а не "люди не ходять по воді, то й моста не потрібно".

Мати хаб локального значення в Рахові - не погано. Принаймні, Україні так буде вигідніше,
ніж би цей хаб опинився у Вишівській Долині, де мешкає 1646 осіб.

п.м. гляньте цікавий сюжет про Трансільванію
« Last Edit: 09.06.15 , 21:06 by Iwan » Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #253 on: 10.06.15 , 03:06 »
Share Reply with quote

До речі, як європейцям комфортніше долітати до Буковеля? Через Київ чи через Клуж?

через Львів.

Ще треба знайти тих європейців, що поїдуть туди.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #254 on: 10.07.15 , 23:07 »
Share Reply with quote

Міністр Інфраструктури досить авторитетно заявив:

про курсування потяга через Чернівецьку область з Румунії в напрямку до Угорщини через Ужгород. (відео з 0:20)

(пробрало аж до сліз ))) )

Дам 20 грн переможцю конкурсу за кращу ілюстрацію оголошеного Міністром маршруту.

Задача:
зобразити маршрут поїзда з Румунії до Угорщини через Чернівецьку область та Ужгород.

Гадаю, що це навіть впишеться в рамки акції "Підкажи Міністерству".
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #255 on: 10.07.15 , 23:07 »
Share Reply with quote

До речі, як європейцям комфортніше долітати до Буковеля?

Для начала поставим вопрос следующим образом - а зачем им долетать до Буковеля, если у них в Европе есть Альпы, Татры и прочие Бескиды? Может ли в принципе Буковель заинтересовать европейского туриста? Чтобы не получилось так, что обсуждаются очередные Нью-Васюки.
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #256 on: 11.07.15 , 04:07 »
Share Reply with quote

Міністр Інфраструктури досить авторитетно заявив:

про курсування потяга через Чернівецьку область з Румунії в напрямку до Угорщини через Ужгород. (відео з 0:20)

(пробрало аж до сліз ))) )


Це з тої ж серії ідей про Київ - Будапешт/Прага через Рахів, які Ви тут згадували.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #257 on: 26.08.15 , 19:08 »
Share Reply with quote

Ось ще один новий фільм від нашого форумчанина.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #258 on: 22.10.15 , 14:10 »
Share Reply with quote

Позавчора (20.10.2015р.) залізничники України та Молдови під патронатом голови Одеської ОДА
домовились про відбудову демонтованих у 1999 році близько 20 км колії на території України
(Одеська залізниця) та майже 1,5 км на території Молдови.

Нехай це буде добрим прецедентом, а для Геннадія Москаля можна подати це як добрий приклад,
мовляв, Саакашвілі зміг, то й Ви зможете.

Варто також зауважити, що Бесарабяска - Арциз і Рахів - Вишівська Долина
це більш-менш однієї ваги і однотипні проекти.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3299


View Profile
« Reply #259 on: 22.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

А важили проекти чим?

Як казав класик, "чули ми байки про аршин, яким не зміряти Росію, бо ним ви члена міряли у бані, тепер він правильної цифри не покаже" )))))

Якщо важити по вантажному руху (а він в пріоритеті), то там порти, транзит і гроші, у Вишівській долині що?

Якщо по пасажиропотоку, то там колись єдина країна з усталеними зв’язками, з іншого боку – закордон (хоч і колишній соцтабір), контрабас і тваринний переляк оцивільнених циган, яким краще відгородитись від білих папуасів. Про туризм не мрій, у румун свого вистачає, Буковель не дуже й привабливий у тарифному діапазоні а все інше по факту турбази.

З вагою розібрались, а що таке "однотипні"? Степ і рівнина там і гори?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.08.15 , 09:08