Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.06.17 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 84017 times)
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #270 on: 27.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Ближче до теми.
Прес-центр УЗ чомусь не публікує новину про візит Олександра Толкачова
до Сучави та про результати переговорів із румунськими залізничниками.
Там наче "рахівське питання" було на порядку денному.
Треба дочекатись офіціозу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #271 on: 27.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Вдалося нарити тільки одне скупе повідомлення про часткове відновлення руху
на частині раритетної нитки 59/60 Софія-Москва:

26 Noiembrie 2015 (вчора)

Quote
Trafic internaţional reluat
Un tren românesc va asigura legătura cu Ucraina, de luna viitoare

Florin PAIU

Noul mers al trenurilor va readuce, după o pauză de un an, un tren cu regim de parcurs internaţional la Suceava. Este vorba de o garnitură pe distanţa Bucureşti Nord - Suceava - Vadu Siretului (Ucraina) şi retur, un tren care va circula pe teritoriul României pe trasa mult mai celebrului tren internaţional Sofia - Moscova, anulat din motive politice din decembrie 2014.

Noul tren va pleca din Bucureşti dimineaţă, la ora 6.15, va ajunge la Suceava la ora 13.00, iar de aici îşi va continua parcursul cu locomotivă diesel până pe teritoriul ucrainean. Garnitura va reveni apoi spre Suceava, de unde va pleca la ora 16.00 spre Bucureşti Nord.

Garnitura este gândită ca o legătură directă între capitala României şi Ucraina. Din Vadu Siretului, imediat după graniţa cu România, pasagerii vor coborî din trenul românesc şi vor putea lua legături spre Cernăuţi sau destinaţii mai îndepărtate.

Constantin Axinia, şeful Regionalei CFR Iaşi, a declarat că acest tren internaţional este un continuator al tradiţionalului tren care circula până la Moscova, într-o formă evident mult mai restrânsă.

Oficiului CFR a precizat că la nivel de Suceava mai are ca prioritate redeschiderea traficului feroviar spre Rădăuţi şi ulterior spre Putna, fără însă a exista certitudini în acest sens în momentul de faţă.

Про Трансільванію - ні слова.
Добре, що хоч таке буде: з пересадкою значно краще ніж зовсім нічого.
Та й мандрівникам із Чернівців повинно бути дешевше,
якщо за той переїзд кордону не загнуть високу ціну.

Одним словом, ми в очікуванні нового розкладу з узгодженими поїздами:
Бухарест. Півн. - Сучава - Вадул-Сірет + Вадул-Сірет - Чернівці - (Львів* ... Київ*)

* - у перпективі

Фактично, це косметичні поправки до чинних румунських ниток (447 km):

IR 10651 Бухарест. Півн. (06:10) - Сучава (13:09)

IR 10652 Сучава (16:10) - Бухарест. Півн. (23:10)
« Last Edit: 27.11.15 , 17:11 by Iwan » Logged
snookerok
Active user

Posts: 644


View Profile
« Reply #272 on: 27.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

На форумі викладали вже розклад міжнародних по ЧФР, там є ці поїзди:

На сайте ЧФР Калатори можно найти международние поезда в новом графике: http://www.cfrcalatori.ro/download/22237

Там есть поезда 380/381 Бухарест - Вадул Сирет и 384/385 Сучава - Вадул Сирет. А что дальше Вадул Сирета?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #273 on: 27.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

Маєте рацію. Читав тоді і стягував той *.pdf, але встиг забути. Буває.
Там вони застерігали, що інформація може змінюватись.
Тож так і є - трохи модифікували, але і це, мабуть, ще не остаточно.
Прохатиму прес-центри (УЗ і ЛЗ) видати на публіку хоча б щось на цю тему.

п.м. дуже прикметно, що у CFR із 23 пар міжнародних поїздів тільки 2 пари до України,
та й ті - в проекті (з 2016). Мабуть, з нашими "причетними" найважче домовитись.
« Last Edit: 29.11.15 , 13:11 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #274 on: 29.11.15 , 14:11 »
Share Reply with quote

Хто стежить за проектом "Європейські дні добросусідства", той звернув увагу на те,
що у програмі вже відсутня така пара як Угринів-Долгобичів...
натомість, із середини 2014 року маємо діючий прикордонний перехід Угринів-Долгобичів для автомобілів та пішоходів,
(для пішоходів, щоправда, з 1 липня до кінця 2015 року працюватиме у тестовому режимі і є сподівання,
що продовжать на постійній основі або ще на 1рік)

Це найбільший пункт пропуску на східному кордоні ЄС:

На українсько-польському кордоні відкрили новий пункт пропуску - перетин кордону за 4 хвилини

Жовква-Угринів. Як доїхати до нового митного переходу Угринів - Долгобичув

Хочу звернути увагу на інше: тут і траси жодної міжнародної немає (пункт розташований між пунктами Устилуг і Рава Руська, де все накатано),
начебто, довкола звичайні села (може мене Віктор, як знавець тих місцин, трохи виправить) і ... отримали найбільший пункт.
Значить, ЄС працює на перспективу - закладає такі потужності аби у майбутньому не було черг.

Зважаючи на це, гадаю, що за 5-10 років щось подібне повинно трапитись і в цьому проекті Ділове - Вишівська Долина
(не таке помпезне, але хоча б щось).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 683


View Profile
« Reply #275 on: 29.11.15 , 15:11 »
Share Reply with quote

Я так розумію, у цей «проект» включили ту лінію, щодо якої вже є домовленість (оскільки там роками щось їздило і статус переходу не змінився).
Як румуни можуть декларувати лінію через центр Європи, якщо там досі фізична розруха і нічого не робиться?
Якщо щось робитиметься, спочатку ми почуємо про це від «офіційних осіб» з понтом, як про цей горезвісний пором, і тоді вже ЧФР матиме на що спертися.

До речі, а цей IR Сучава-Бухарест — це взагалі на що схоже? На сидячку середнього ступеня вбитості типу РЕ Київ-Шостка, чи щось гірше?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3118


View Profile
« Reply #276 on: 29.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Я, до речі, хотів влітку через Угринів пішки кордон перейти. Але так і не зрозумів як туди зручніше дістатись, наприклад, зі Львова. Та й з польської сторони теж не дуже зрозуміло чим далі доїхати до якихось залізничних чи автовокзалів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #277 on: 29.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Я так розумію, у цей «проект» включили ту лінію, щодо якої вже є домовленість (оскільки там роками щось їздило і статус переходу не змінився).
Ні, Ви неправильно зрозуміли (маєте хибні припущення).
З того часу як там пройшов кордон між Польщею і СРСР - ніколи не було жодного переходу
(який перехід може бути через річку Буг?).
Завдяки старанням активістів там часто проводились "Європейські дні добросусідства",
що врешті-решт переросло у реалізацію задуму. Це не робилось за 1-2 дні, а за десяток років.

Як румуни можуть декларувати лінію через центр Європи, якщо там досі фізична розруха і нічого не робиться?
Якщо щось робитиметься, спочатку ми почуємо про це від «офіційних осіб» з понтом, як про цей горезвісний пором, і тоді вже ЧФР матиме на що спертися.
Хм... таке враження, що ви почали читати цю тему з кінця.
Від "офіційних осіб" (в т.ч. з Румунії) звучало дуже багато слів щодо відновлення
і залізничного і автомобільного переходу... але проблема у наших чиновниках.
Румуни давно готові і дуже часто роблять відповідні заяви.

До речі, а цей IR Сучава-Бухарест — це взагалі на що схоже? На сидячку середнього ступеня вбитості типу РЕ Київ-Шостка, чи щось гірше?
Там 1-й і 2-й клас.
Другий клас виглядає не гірше ніж так:



інші ракурси:
http://s14.postimg.org/7omc9v8ox/IMG_20140711_155807.jpg
http://s14.postimg.org/jcge4extt/IMG_20140711_155815.jpg
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #278 on: 29.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Я, до речі, хотів влітку через Угринів пішки кордон перейти. Але так і не зрозумів як туди зручніше дістатись, наприклад, зі Львова. Та й з польської сторони теж не дуже зрозуміло чим далі доїхати до якихось залізничних чи автовокзалів.
Та от в тім то й річ, що перехід збудували з випередженням,
а тепер і решту інфраструктури підтягнуть до належного рівня.
Як же по іншому підтягнути інфраструктуру, коли немає переходу.
Фактично, маємо замкнене коло:
одні кажуть: "Навіщо перехід - там же дороги розбиті!",
а інші відказують: "А навіщо там добрі дороги, коли немає переходу?".
Отака логічна круговерть обгрунтувань. )))
« Last Edit: 29.11.15 , 17:11 by Iwan » Logged
rasha
User

Posts: 93


View Profile
« Reply #279 on: 05.12.15 , 23:12 »
Share Reply with quote

На румынском форуме сказали что будеть вагони Бухарест - Одесса и Бухарест - Киев через Кишинев, по указанию. Ну, очень непонятно каким поездам от Кишинева до Украини.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.096 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 29.11.15 , 18:11