Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 95487 times)
Doobey
Active user

Posts: 1127


View Profile
« Reply #300 on: 17.05.16 , 13:05 »
Share Reply with quote

А зараз в Франківській області нема КПП на кордоні?
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 394


View Profile
« Reply #301 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share Reply with quote

Є прикордонний пост Шибени, але виїхати через нього в Румунію неможливо. У т.ч. фізично, хіба що на джипі. Зараз його функції - контроль пересування українців в прикордонній зоні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #302 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share Reply with quote

Є прикордонний пост Шибени, але виїхати через нього в Румунію неможливо. У т.ч. фізично, хіба що на джипі. Зараз його функції - контроль пересування українців в прикордонній зоні.
Власне там і запланований той перехід. Див. сюди.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 394


View Profile
« Reply #303 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share Reply with quote

Ще б зробити перехід у Вишівській Долині(Валя-Вішеулуй), що означає зробити ще міст через Тису, хоча б пішохідний. Приїхав потягом із глибини Румунії, перейшов пішки кордон(річку по мосту), і можеш сісти на автобус на Ужгород, Франківськ, Чернівці.
Звичайно, потяг був би ще краще, але це далека перспектива, та і автобус більше покриває місць.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #304 on: 17.05.16 , 15:05 »
Share Reply with quote

Тут про той міст згадувалось. Якщо перечитаєш ті 30 сторінок, то точно знайдеш. Наче місяць тому домовились ще раз про початок будівництва. Це чудова альтернатива залізничній ділянці між Раховом і Вишівською Долиною. Міст перейшов і нічним поїздом до Клужа, а звідти за два десятки Євро - літаком до Парижа. Їхати гуцулам через Київ чи Краків немає сенсу.
Logged
www3
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #305 on: 18.05.16 , 06:05 »
Share Reply with quote

А що заважає зробити це у Солотвино?

З приводу Шибене, є вірогідність, що по певним великим святам там можливий пішохідний перетин кордону місцевим населенням, відкриваються тимчасові пункти пропуску місцевого значення. Це звичайна практика.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #306 on: 18.05.16 , 10:05 »
Share Reply with quote

А що заважає зробити це у Солотвино?
Це зайві 40 км незручностей. Примітивний приклад: з Оболоні на Троєщину через Південний міст + додатково помножено на два.
Logged
www3
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #307 on: 18.05.16 , 11:05 »
Share Reply with quote

Не думаю, що створення нового відділу прикордонної служби або серйозне розширення ВПС Ділове + будівництво моста є доцільним. Якщо за 40 км прямої дороги є міжнародний пункт пропуску (не перевантажений якщо чесно :) ) це зайві витрати.
Logged
www3
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #308 on: 18.05.16 , 11:05 »
Share Reply with quote

Прикро за залізничний звязок з Румунією. Вантажних перспектив немає ніяких, а про пассажирські перевезення УЗ мовчить вкотре...А автомобільний і пішохідний рух через кордон там відповідає можливостям Солотвино.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #309 on: 18.05.16 , 12:05 »
Share Reply with quote

Якщо Ви серйозно, а не "просто поговорити", то можу констатувати таке:
1) міст у Солотвині малопридатний для вантажного руху... то така собі декорація часів Австро-Угорщини розрахована на 3,5 тонн;
2) наслідок (1) - повним ходом просувають будівництво автомобільного великовагового мосту Біла Церква - Сігет, що фактично поруч з тією декорацією;
це довга історія
http://www.rionews.com.ua/mixed/all/n/n13154162628
http://zakarpattya.net.ua/News/153461-Rumunski-i-ukrainski-fakhivtsi-navidaiutsia-na-mistse-proektovanoho-mostu-Bila-TSerkva-Sihet-dlia-dodatkovykh-vymiriuvan
http://ua.interfax.com.ua/news/general/339194.html
3) Тячів - Малий Тячів
На окраїні Тячева можна побачити залишки залізного мосту через Тису. Його було підірвано в роки Другої світової війни, і в такому вигляді він простояв досі. Міст з’єднував Тячів із румунськими територіями, виконував важливу господарську функцію, об’єднував людей. Більше того, населений пункт на боці сусідньої Румунії має назву Малий Тячів. На сьогодні є надія  на відновлення цього мостового переходу. Проект його відбудови вже розглядається на рівні вищого керівництва нашої держави та був предметом розмови під час візиту у 2010 році делегації Представництва Європейського Союзу.  Прийнято спільне рішення про відбудову мосту, який з’єднує дві держави, зусиллями програми, що фінансуватиметься Європейським Союзом.
http://tyachivska.gromada.org.ua/istorichna-dovidka-09-09-23-18-02-2016/
4) Хмелів (Ділівська СР) - Вишівська Долина - там ще вціліли опори мосту і румуни заклали це у свій бюджет

Мова не про 40 км, а про 20 км "туди" + 20 км "назад" задля того аби опинитися за 20 метрів по інший бік Тиси і прямувати поїздом углиб Трансільванії. Тих 40 км викладено U-подібним чином, фактично уздовж берегів Тиси, якщо брати до уваги рух поїздом із Сигета до ВД (автомобілем трохи по іншому виходить). Не хочу переказути 30 попередніх сторінок. Гугль Вам на поміч) але коли чогось не зможете знайти - кажіть - допоможу.
« Last Edit: 18.05.16 , 12:05 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 18.05.16 , 03:05