Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 86853 times)
www3
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #310 on: 18.05.16 , 13:05 »
Share Reply with quote

Я розумію про що Ви кажете. Однак веду до того, що затрати на розташування нового пункту пропуску в районі ВД непомірно великі у порівнянні з подальшим розвитком Солотвинської переправи. Крім того наскільки я знаю основний потік до Румунії все-таки йде не зі сторони Рахова. А про 40 км Ви неправі, оскільки і зараз є можливість пересадки у Солотвино з автотранспорту пішки на поїзд. Але чи багато людей користується? Зрозумійте,новий міст-новий пункт пропуску з обох сторін. І буде він максимум місцевого значення оскільки до міжнародного 20 км, а отже лише для жителів певного району Закарпатьської області. Кому треба таке "щастя" з такими затратами?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #311 on: 18.05.16 , 14:05 »
Share Reply with quote

Я розумію про що Ви кажете. Однак веду до того, що затрати на розташування нового пункту пропуску в районі ВД непомірно великі у порівнянні з подальшим розвитком Солотвинської переправи.
Цей пункт вже давно затверджений (і ратифікований) парламентами двох країн, щоправда, як "міжнародний для залізничного транспорту". Кошти, дійсно, необхідні і румуни готові зафінансувати усі супутні видатки. Але коли Ви порівнюєте із Солотвином, то все навпаки - для побудови мосту БЦ-Сігет потрібно значно більше коштів... хоча б з тих міркувань, що там річка вже значно ширша, ніж у ВД.

Крім того наскільки я знаю основний потік до Румунії все-таки йде не зі сторони Рахова.
Немає мосту, то й важко судити. ІФ, Коломия, Чортків, Чернівці та КП як туди їде? Через Сваляву? Очікувана безвізовість зробить свою справу, але за умови зручних місць переходів.

А про 40 км Ви неправі, оскільки і зараз є можливість пересадки у Солотвино з автотранспорту пішки на поїзд. Але чи багато людей користується?
Безвізовість відсутня, тому... На поїзд аби знову приїхати у ВД, яка за 20 метрів на другому боці ріки? У фізиці 40км називають "шлях", а 20 м - "переміщення". Оскільки люди готові платити за переміщення на 20м, то просити у них платню як за 40 км - недоречно. Maxy кілька днів тому звернув мою увагу на побудову нового мосту за кілька км від існуючого між Мнішек над Попрадом і Північною (там у Вікімапії він ще досі зазначений, як недобудований)...
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=49.424709&lon=20.714893&z=14&m=b&search=piwniczna
Вважайте, що тут така сама ситуація, тільки замість кілька км маємо 40 км. Тоді за Вашою логікою той словацько-польський міст повинен бути зайвим.

Зрозумійте,новий міст-новий пункт пропуску з обох сторін. І буде він максимум місцевого значення оскільки до міжнародного 20 км, а отже лише для жителів певного району Закарпатьської області. Кому треба таке "щастя" з такими затратами?
Краківцю та Шегиням у цьому плані трохи поталанило - там дещо більше ніж 20 км... решту дискусії, якщо волієте, можна в приваті.
« Last Edit: 18.05.16 , 14:05 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 859


View Profile
« Reply #312 on: 18.05.16 , 15:05 »
Share Reply with quote

Прикро за залізничний звязок з Румунією. Вантажних перспектив немає ніяких
Чому немає? Цей напрямок за останні роки розвинувся, як ніколи, в вантажному плані. Навіть на початку року тодішній Н Піх сказав, що зв'язок з Румунією через Чернівці стає з кожним днем перспективнішим, і навіть висловив думку щодо електрифікації цієї лінії. Зараз можна спостерігати состави, повні лісом по Франківську і Чернівцях, по Вадул-Сірету  їх ще більше. Вантажний рух на цій лінії до Румунії розвивається.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #313 on: 18.05.16 , 17:05 »
Share Reply with quote

Вирубувати ліс і херачити його в Румунію не найкращий варіант розвитку вітчизняної економіки, це м’яко, блять, кажучи. У місцевих вуйків досить специфічне поняття про інвестиції, стартапи, організацію виробництва та створення робочих місць.
Logged
www3
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #314 on: 18.05.16 , 21:05 »
Share Reply with quote

Я мав на увазі рух через Рахів-Сигет та Тересва-Сигет. На Вадул-Сірет не треба тягати через гори вантаж.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #315 on: 18.05.16 , 22:05 »
Share Reply with quote

Я мав на увазі рух через Рахів-Сигет та Тересва-Сигет. На Вадул-Сірет не треба тягати через гори вантаж.
Дивлячись на якому схилі Карпат рубати... але дивує інше, невже румуни так бережуть свій ліс, аби купувати деревину в Україні? В них лісів не менше... на відео з CFF Viseu добре видно скільки там лісу возять... але все одно бережуть для нащадків.
Logged
www3
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #316 on: 18.05.16 , 22:05 »
Share Reply with quote

У них там заповідники. Наші ведмеді туди втікають...
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #317 on: 18.05.16 , 22:05 »
Share Reply with quote

Www3, открытие жд-пункт на VV - это экономия 3 часа по сравнению с Солотвином.
И никакого моста не нужна, смотрите на карте.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #318 on: 18.05.16 , 23:05 »
Share Reply with quote

Www3, открытие жд-пункт на VV - это экономия 3 часа по сравнению с Солотвином.
И никакого моста не нужна, смотрите на карте.
www3 имеет в виду автомобильный переход на месте старого моста Хмелив - В.Д. (V.V.).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #319 on: 15.06.16 , 14:06 »
Share Reply with quote

Надія є:



"Нереальне" поступово перетворюється на реальне.
« Last Edit: 17.06.16 , 10:06 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 19.05.16 , 19:05