Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.17 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 90197 times)
Easy_rider-69
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #340 on: 21.05.17 , 10:05 »
Share Reply with quote

Стан колії між Костилівкою і Діловим.
Logged
Zayats
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #341 on: 21.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

А хтось за утримання цієї ділянки залізниці отримує заробітну плату.... Років пять тому, я також бував в тих місцях, але зарослів таких не спостерігав.
Logged
yurib
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #342 on: 21.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

В зв'язку з безвізом потрібно відновлювати рух на ділянці Рахів-Сигет-Тересва. Можливо більш модерновою технікою, аніж колишні дизеля.... 
Наявної Песи цілком вистачить. Що може бути краще на даний час?
https://www.youtube.com/watch?v=P0xGwgUPItQ
https://youtu.be/lRHpwdV3CYo?t=73
Хоча б до Вишівської Долини прокотився і назад. По 3-4-5 Євро - західноєвропейські туристи з Румунії попруть без проблем, та й наші теж не ігноритимуть. Навіть обидва наявні рейси ДП витягнути: з ІФ і Коломиї.

Краще все ж до Сигета. Велике місто, і погуляти можна, і на інші напрямки (автобус, потяг) пересадка.
Чи багато потрібно затрат, щоб відновити нормальний стан коліії до кордону?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #343 on: 22.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Чи багато потрібно затрат, щоб відновити нормальний стан коліії до кордону?
В січні 2017 один із членів правління УЗ отримав на свій запит відповідь від Львівської РФ, яка намалювала цифру 200 млн.грн. ... і це тільки для підготування колії для організації руху велодрезин, які важать до 200кг., от ми разом посміялися з цих 200 млн.грн.))))
Поляки-активісти розчистили аналогічну трасу самотужки, без витрати непомірних коштів:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123209.msg462700#msg462700

Може хто підкаже, як обійти законодавчо встановлену заборону на використання волонтерів для потреб "прибуткової" організації? Можливо не УЗ повинна ініціювати це розчищання, а, наприклад, Карпатський біосферний заповідник? а УЗ буде тільки надавати технічну допомогу...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #344 on: 22.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Краще все ж до Сигета. Велике місто, і погуляти можна, і на інші напрямки (автобус, потяг) пересадка.
Навіщо пертися одну годину з Вишівської Долини до Сігета, аби там у Сігеті сісти на поїзд, який через годину знову опиниться у Вишівській Долині? Інших поїздів у Сігеті немає. Всі, які там є прямують через ВД. З Сігетом для пересадки на інший транспорт (окрім поїздів) було б не погано... проте, найцікавіші об'єкти румунської частини Марморощини - у бік Вишова - до гір, а не в напрямку течії Тиси. Зрештою, в Сігет можна відносно зручно потрапити через Солотвино, а у Вишів (із Рахова) через ВД - "в сам раз". Тут ще не відомо скільки румуни заправлять за 1800 метрів від кордону до ВД, а коли до Сігета, то можуть захотіти більше. Проте, коли все ж таки буде до Сігета - я не проти - нехай буде. Головне, аби встигав вчасно повернутися до Рахова на свій рейс до ІФ/Коломиї.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #345 on: 22.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Побачив у сусідній темі про "бичківські перспективи" і згадав про беззупинковий транзит румунським берегом Тиси. Кому треба до Румунії, можуть пішки пройтися (чи зроблять для них якісь електро-маршрутки/мотовози) тих 1800 метрів від брами на кордоні, а приміський поїзд поїде 13 км через Румунію з наступною зупинкою у Бичкові. Вріантів купа, було б тільки бажання у причетних.
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #346 on: 22.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

В Бичкові ж немає залізничного мосту... Як він туди з Румунії потрапить?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #347 on: 22.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

В Бичкові ж немає залізничного мосту... Як він туди з Румунії потрапить?
Я писав про це раніше у сусідній темі:
... От якби "під шумок" відновити (в іншому місці) мостовий перехід на румунський берег Тиси з беззупинковим транзитом до Ділового - Рахова - ... ІФ/Чернівців, то було б взаглі суперово. ...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #348 on: 08.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Мінінфраструктури планує налагодити залізничне сполучення з угорським містом Дебрецен після запуску потягів до польських Перемишля та Хелма.
...
«Київ - Перемишль вже реалізували, Ковель-Хелм вже точно поїде через тиждень. Наступний проект — Мукачево-Дебрецен-Будапешт. 20 червня приїдуть представники угорської сторони, тоді можна сказати про строки точніше. Сподіваємось, що перший потяг поїде вже у вересні», — сказав Довгань.
За рік-два конструктивної конкуренції, якщо обидва очільники (МІУ та УЗ) залишаться на своїх посадах, вони дійдуть до Мукачево - Тімішоара, а за 5 років - навіть до Львів - Клуж (у вигляді узгодженої пересадки чи ПГВ із SUW-2000 чи аналогом).
« Last Edit: 08.06.17 , 17:06 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #349 on: 06.10.17 , 23:10 »
Share Reply with quote

... До речі згаданий Cimetrul Visel взагалі цікава штука можна сказати відоме на весь світ видатне місце, до котрого не надто зручно добиратись без свого транспорту, розташоване в Румунії - і при цьому найближча залізнична станція поблизу нього - знаходиться в Україні (це Тересва, до котрої 2,6 км від Веселого Цвинтаря, щоправда треба телепортуватись через кордон і перелетіти через Тису там, де немає моста, у той час як до найближчої зупинки у Румунії Кимпулунґ Ла Тиса - майже 6 км). Якщо доживемо до безвізового режиму - то пішохідний міст через Тису з проходом до Тересви - це буде мабуть найефективніший спосіб затягування туристів, що загалом приїхали до Румунії відвідати також і Україну.
...
До безвізового режиму вже дожили. Тепер варто повернутися до цікавої ідеї. Замість телепортації пропоную велодрезини з Тересви до Сігета транзитом через Веселе кладовище.
Якщо порівнювати із Бещадськими дрезинами роверовими, які мають 60 тис пасажирів у рік, то тут ситуація дещо вигідніша, бо:
1) Тересва і Сігет Марамороський мають активніше залізничне сполучення, ніж в Саноку;
2) довкола Тересви і Сігета Марамороського є накатані туристично-рекреаційні об'єкти.
З румунського боку інфраструктура 1520 була підготовлена до комерційного використання (на замовлення однієї фірми), але щось не так пішло і то все добро простоює.
Підкину цю ідею до УЗ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.113 seconds with 20 queries.