Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35]
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 86851 times)
Easy_rider-69
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #340 on: 21.05.17 , 10:05 »
Share Reply with quote

Стан колії між Костилівкою і Діловим.
Logged
Zayats
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #341 on: 21.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

А хтось за утримання цієї ділянки залізниці отримує заробітну плату.... Років пять тому, я також бував в тих місцях, але зарослів таких не спостерігав.
Logged
yurib
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #342 on: 21.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

В зв'язку з безвізом потрібно відновлювати рух на ділянці Рахів-Сигет-Тересва. Можливо більш модерновою технікою, аніж колишні дизеля.... 
Наявної Песи цілком вистачить. Що може бути краще на даний час?
https://www.youtube.com/watch?v=P0xGwgUPItQ
https://youtu.be/lRHpwdV3CYo?t=73
Хоча б до Вишівської Долини прокотився і назад. По 3-4-5 Євро - західноєвропейські туристи з Румунії попруть без проблем, та й наші теж не ігноритимуть. Навіть обидва наявні рейси ДП витягнути: з ІФ і Коломиї.

Краще все ж до Сигета. Велике місто, і погуляти можна, і на інші напрямки (автобус, потяг) пересадка.
Чи багато потрібно затрат, щоб відновити нормальний стан коліії до кордону?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #343 on: 22.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Чи багато потрібно затрат, щоб відновити нормальний стан коліії до кордону?
В січні 2017 один із членів правління УЗ отримав на свій запит відповідь від Львівської РФ, яка намалювала цифру 200 млн.грн. ... і це тільки для підготування колії для організації руху велодрезин, які важать до 200кг., от ми разом посміялися з цих 200 млн.грн.))))
Поляки-активісти розчистили аналогічну трасу самотужки, без витрати непомірних коштів:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123209.msg462700#msg462700

Може хто підкаже, як обійти законодавчо встановлену заборону на використання волонтерів для потреб "прибуткової" організації? Можливо не УЗ повинна ініціювати це розчищання, а, наприклад, Карпатський біосферний заповідник? а УЗ буде тільки надавати технічну допомогу...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #344 on: 22.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Краще все ж до Сигета. Велике місто, і погуляти можна, і на інші напрямки (автобус, потяг) пересадка.
Навіщо пертися одну годину з Вишівської Долини до Сігета, аби там у Сігеті сісти на поїзд, який через годину знову опиниться у Вишівській Долині? Інших поїздів у Сігеті немає. Всі, які там є прямують через ВД. З Сігетом для пересадки на інший транспорт (окрім поїздів) було б не погано... проте, найцікавіші об'єкти румунської частини Марморощини - у бік Вишова - до гір, а не в напрямку течії Тиси. Зрештою, в Сігет можна відносно зручно потрапити через Солотвино, а у Вишів (із Рахова) через ВД - "в сам раз". Тут ще не відомо скільки румуни заправлять за 1800 метрів від кордону до ВД, а коли до Сігета, то можуть захотіти більше. Проте, коли все ж таки буде до Сігета - я не проти - нехай буде. Головне, аби встигав вчасно повернутися до Рахова на свій рейс до ІФ/Коломиї.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #345 on: 22.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Побачив у сусідній темі про "бичківські перспективи" і згадав про беззупинковий транзит румунським берегом Тиси. Кому треба до Румунії, можуть пішки пройтися (чи зроблять для них якісь електро-маршрутки/мотовози) тих 1800 метрів від брами на кордоні, а приміський поїзд поїде 13 км через Румунію з наступною зупинкою у Бичкові. Вріантів купа, було б тільки бажання у причетних.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #346 on: 22.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

В Бичкові ж немає залізничного мосту... Як він туди з Румунії потрапить?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #347 on: 22.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

В Бичкові ж немає залізничного мосту... Як він туди з Румунії потрапить?
Я писав про це раніше у сусідній темі:
... От якби "під шумок" відновити (в іншому місці) мостовий перехід на румунський берег Тиси з беззупинковим транзитом до Ділового - Рахова - ... ІФ/Чернівців, то було б взаглі суперово. ...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #348 on: 08.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Мінінфраструктури планує налагодити залізничне сполучення з угорським містом Дебрецен після запуску потягів до польських Перемишля та Хелма.
...
«Київ - Перемишль вже реалізували, Ковель-Хелм вже точно поїде через тиждень. Наступний проект — Мукачево-Дебрецен-Будапешт. 20 червня приїдуть представники угорської сторони, тоді можна сказати про строки точніше. Сподіваємось, що перший потяг поїде вже у вересні», — сказав Довгань.
За рік-два конструктивної конкуренції, якщо обидва очільники (МІУ та УЗ) залишаться на своїх посадах, вони дійдуть до Мукачево - Тімішоара, а за 5 років - навіть до Львів - Клуж (у вигляді узгодженої пересадки чи ПГВ із SUW-2000 чи аналогом).
« Last Edit: 08.06.17 , 17:06 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.173 seconds with 20 queries.