Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 95153 times)
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #350 on: 07.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Трохи халепа виходить. Там бракує 5км колії...



Тією трасою планують прокладати колію до Негрешть-Оаш, а тим часом можуть бігати дрезини.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #351 on: 09.10.17 , 22:10 »
Share Reply with quote

Рахів тут і поряд не стоятиме зі своїми дрезинами, не те, що з румунами чи поляками, а навіть взагалі.... Якщо не буде налагоджений нормальний зв'язок з тими ж таки Тімішоарою, Клужем та Тиргу-Мурешем (зауважу, по тому шляху, де Ви хочете дрезини пустити...). Люди їдуть подорожувати. Багато людей зі Старої Європи обирають Румунію перш за все через дешевизну. Відповідно Україна може вкрасти частину того пирога. Але який відсоток цих людей буде кататись дрезинами?

Виходить оптимістична картина. Оці всі туристи злетяться до Клужа



відтак, одним із наявних варіантів доїдуть 198км до ВВ і пересядуть на дрезини (в т.ч. моторові) до Рахова. Ближчого альтернативного місця до ВВ із таким букетом маршрутів немає. Тому все буде Ок.
« Last Edit: 09.10.17 , 22:10 by Iwan » Logged
_vs_
Active user

Posts: 732


View Profile
« Reply #352 on: 10.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Дивно, чому Візз досі не додумався щось запустити з України в Румунію. Там же ніби немає таких бюрократичних проблем, як з Італією? Скільки додаткових паксів можна привабити пересадками в «проблемні» країни, та й саму Румунію додатково розкрутити. Наприклад, з клузької бази вночі на Київ і під ранок назад, під всі ці рейси на Італію, Грецію, Іспанію тощо; в якісь інші дні так само на Львів.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2333


View Profile
« Reply #353 on: 10.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

А чем вызван выбор провинциального Клужа под хабы в Юго-Восточной Европе?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2892


View Profile
« Reply #354 on: 10.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

А чем вызван выбор провинциального Клужа под хабы в Юго-Восточной Европе?
Договорились с аэропортом по финансам и условиям.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #355 on: 10.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote

думаю это не вполне полный ответ.
Более полный - что на роль этого места скорее всего изначально хотели какой-то из важных городов неприменно Трансильвании (как значительно более экономически здоровой и во всех отношениях более парадной части Румынии). А то что написано выше - сгодится как объяснение почему из городов Трансильвании выбрали Клуж (а не Тимишоару к примеру).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #356 on: 20.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Чи багато потрібно затрат, щоб відновити нормальний стан коліії до кордону?
В січні 2017 один із членів правління УЗ отримав на свій запит відповідь від Львівської РФ, яка намалювала цифру 200 млн.грн. ...
З'явилась оновлена цифра для ревіталізації колії: 7,04 млн. грн., в т.ч. 5,6 - вартість матеріалів ВБК. Це в 28,4 рази менше від первинної цифри. Щоправда, нова цифра орієнтована на рух поїздів зі швидкістю до 15 км/год, що цілком достатньо для руху туристичних поїздів (в т.ч. з паровозною тягою).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #357 on: 16.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Маю приємну новину з Румунії (поки що в неофіційному порядку): інфраструктура CFR готова надати дозвіл на проїзд велодрезин з України до ст. Вишівська Долина на умовах символічної компенсації.
Цифри дуже символічні, але я не маю права зараз їх озвучувати (допоки не отримаємо офіційні документи).
Logged
www3
Active user

Posts: 317


View Profile
« Reply #358 on: 16.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

А про щось типу рейкового автобуса Песа розмова не проходила випадково?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #359 on: 16.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

А про щось типу рейкового автобуса Песа розмова не проходила випадково?
Ні, бо могли бути інші ціни... та й колія не дуже до такого розвитку подій готова, ось коротенька цитата на тему "коли там був капремонт і чи був він там взагалі" :



Зверніть увагу: 1150/1450 шт/км при епюрі шпал 1600/1840 шт/км. Песа нехай трохи зачекає :)
В середньому 75% шпал необхідно замінити.
« Last Edit: 16.11.17 , 20:11 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.