Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.17 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36]
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 90283 times)
Iwan
Active user

Posts: 2940


View Profile
« Reply #350 on: 07.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Трохи халепа виходить. Там бракує 5км колії...



Тією трасою планують прокладати колію до Негрешть-Оаш, а тим часом можуть бігати дрезини.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2940


View Profile
« Reply #351 on: 09.10.17 , 22:10 »
Share Reply with quote

Рахів тут і поряд не стоятиме зі своїми дрезинами, не те, що з румунами чи поляками, а навіть взагалі.... Якщо не буде налагоджений нормальний зв'язок з тими ж таки Тімішоарою, Клужем та Тиргу-Мурешем (зауважу, по тому шляху, де Ви хочете дрезини пустити...). Люди їдуть подорожувати. Багато людей зі Старої Європи обирають Румунію перш за все через дешевизну. Відповідно Україна може вкрасти частину того пирога. Але який відсоток цих людей буде кататись дрезинами?

Виходить оптимістична картина. Оці всі туристи злетяться до Клужа



відтак, одним із наявних варіантів доїдуть 198км до ВВ і пересядуть на дрезини (в т.ч. моторові) до Рахова. Ближчого альтернативного місця до ВВ із таким букетом маршрутів немає. Тому все буде Ок.
« Last Edit: 09.10.17 , 22:10 by Iwan » Logged
_vs_
Active user

Posts: 711


View Profile
« Reply #352 on: 10.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Дивно, чому Візз досі не додумався щось запустити з України в Румунію. Там же ніби немає таких бюрократичних проблем, як з Італією? Скільки додаткових паксів можна привабити пересадками в «проблемні» країни, та й саму Румунію додатково розкрутити. Наприклад, з клузької бази вночі на Київ і під ранок назад, під всі ці рейси на Італію, Грецію, Іспанію тощо; в якісь інші дні так само на Львів.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2142


View Profile
« Reply #353 on: 10.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

А чем вызван выбор провинциального Клужа под хабы в Юго-Восточной Европе?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #354 on: 10.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

А чем вызван выбор провинциального Клужа под хабы в Юго-Восточной Европе?
Договорились с аэропортом по финансам и условиям.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #355 on: 10.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote

думаю это не вполне полный ответ.
Более полный - что на роль этого места скорее всего изначально хотели какой-то из важных городов неприменно Трансильвании (как значительно более экономически здоровой и во всех отношениях более парадной части Румынии). А то что написано выше - сгодится как объяснение почему из городов Трансильвании выбрали Клуж (а не Тимишоару к примеру).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.