Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41]
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 120439 times)
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #400 on: 02.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Автобуси там до Праги ходять частіше, ніж до сіл з району.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #401 on: 12.08.18 , 17:08 »
Share Reply with quote

... навряд чи що там їздить в смислї дальше Рахова у Румунїю.
Скажу Вам авторитетно: там 4 чи 5 років далі Рахова взагалі нічого не їздить... навіть до ст. Берлібаш. Якщо сумніваєтесь - дам вам трохи офіціозу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #402 on: 30.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Оце читаю собі "Стенографічний звіт сьомої сесії третього періоду Крайового Сейму Королівства Галіції і Володимирії з В. Кн. Краківським за 1876 рік засідання 1-27" ... і бачу там на сторінці 959 пропозицію Зенона Кречуновича (Кшечуновича) про колію Бучач - Сігет. Коротка цитата (початок сторінки 960) виступу Ґросса про заяву Зенона Кшечуновича:

Quote
Коли, панове, зважите, що в Сігеті закінчується Угорська північно-східна колія, і коли від цього пункту була б допроваджена дорога на Надвірну до Коломиї, і Бучача, аж до Гусятина ... , то зрозумієте, панове, що в такому разі Поділля і ціла Росія полуднево-східна (моя заувага: тоді географія Росії була трохи іншою, включно із Варшавою) не мають іншого кращого шляху до полудневої Європи, як колія пропонована паном Кшечуновичем. Бо не тільки колія та творила б на 20 миль коротшу комунікацію з Віднем, але певна річ, і до Італії, Трієстові ближчу колію годі й вигадати. Гадаю також, що та колія була б не тільки корисною із загальних державних поглядів, але й корисна в тому (пункті), наскільки мені здається, ця колія не потребувала би таких субвенцій та доплат, як завше вимагають інші угорсько-галіційські колії з держаної скарбниці. Не можна заперечити, що ця колія серед низки польсько-угорських колій є достовірно дуже обдумана і заслуговує зі всіх мір на увагу високого Сейму.

... однак за цей проект проголосувала меншість (стор. 961., права колонка, верхня частина).

https://books.google.com.ua/books?id=TURuPLimtEgC&pg=RA1-PA959&lpg#v=onepage&q&f=false

В дебатах згадується Коршів (як пункт примикання/відгалуження), зазначаючи що це потрібно не для самого Коршева, а для стратегічних цілей держави, і для торгівлі. Колія повинна була пролягти через Незвиська. Про відтинок Коршів - Незвиська згадується тут:
http://bc.wbp.lodz.pl/Content/46448/Tygodnik_Prawda1928_nr47a.pdf - 1928 рік, тижневик "Правда" (сторінка 9, колонка 2)
http://bcpw.bg.pw.edu.pl/Content/5411/12ik28_nr11.pdf - 1928 рік (сторінка 393 (60))

Причиною "другого пришестя" проекту колії Коршів - Незвиська стала наявність у Незвиськах та Нижнові потужних промислових покладів фосфоритів:
http://pbc.biaman.pl/Content/5548/Syg.%20149028%20Uni%C5%BC%20-%20wie%C5%9B%20powiatu%20horode%C5%84skiego.pdf (сторінка 5, заувага (до тексту) 5)
http://www.miastotlumacz.pl/wp-content/uploads/2017/07/ZT-Nr-1-1997-r..pdf (сторінка 8, ліва колонка, 2-й абзац від долу)

З української Вікіпедії:
Quote
Промислові поклади первинних Ф. сеноманського ярусу в північно-західній частині Волино-Подільської плити відомі поблизу с. Незвисько (Незвиське родовище). Вони утворюють тут два горизонти: нижній — у вапняках і верхній — у глауконітових пісках і пісковиках з потужністю відповідно 0,35–0,45 і 0,45–0,70 м і вмістом Р2О5: верхньому — до 8,53 % і нижньому — 5,7 %. Крім того важливим джерелом фосфатної сировини в Україні є родовища високофосфористих керченських залізних руд. Тривалий час потреби сільського господарства задовольнялися в основному за рахунок апатитового концентрату з Кольського півострова, тому дальше розвідування фосфатної сировини в Україні і її вивчення мають першорядне значення.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #403 on: 30.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Бажано розвинути цю "тему" в іншій темі форуму: за тогочасними підрахунками
http://www.miastotlumacz.pl/wp-content/uploads/2017/07/ZT-Nr-1-1997-r..pdf (сторінка 8, ліва колонка, 2-й абзац від долу)
щорічний обсяг вантажів становив би 10 тисяч вагонів, що в денному перерахунку = 27,4 вагони. Припускаю, що теперішні вагони мають більші норми, то хоч на 10 вагонів щоденно буде попит.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 821


View Profile
« Reply #404 on: 16.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Румунська сплітка 1520+1435 в добротному стані: https://www.youtube.com/watch?v=JSEDanXgF2o&feature=youtu.be&t=1625
А в інший від Сигіта бік - в напрямку Тересви переїзд на виїзді з міста виглядає ось так:

В Кимпулунґ-ла-Тиса переїзд в робочому стані (ну принаймні не залитий асфальтом).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #405 on: 24.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

Вимальовуються якісь примарні перспективи за участі МЗС:
у МЗС України буде створено посаду з питань транскордонного співробітництва.
https://www.rbc.ua/ukr/news/klimkin-soobshchil-dogovorennosti-siyarto-1540384929.html
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #406 on: 24.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

Це посил Сюярто, як варто назвати в Угорщині посаду, на яку Україна погодиться, як компромісний варіант.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #407 on: 25.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Цілком можливо, і навіть дуже імовірно, що саме це він хотів донести до Сюярто через вишукане дипломатичне формулювання.
Однак мене в цьому усьому приваблює створення посади з питань транскордонного співробітництва. Це як мінімум плюс одна контактна особа у моєму записнику, яка зможе опікуватись залізничним переходом Ділове - ВВ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!