Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.19 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 41
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 133935 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4817


View Profile
« Reply #80 on: 05.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Рейкові маршрутки убили наповал. Хочу в таку. У крісло водія!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8327


View Profile
« Reply #81 on: 05.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Рейкова маршрутка - це щось типу автомотриси АС1А? Якщо так, то це не проблема, можна декілька таких капітально відремонтувати та запустити в експлуатацію.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #82 on: 05.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Рейкова маршрутка - це щось типу автомотриси АС1А? Якщо так, то це не проблема, можна декілька таких капітально відремонтувати та запустити в експлуатацію.
Думаю, якби приватникам дозволили (звісно, після навчання та здачі екзаменів) кермувати на вузькоколійках такою технікою,
то вони б могли взятися за таку справу. Особливо, там є туристи та гарні краєвиди... це як катання на моторовому човні у дельті Дунаю (Вилкове).
То так - тема для майбутніх розвитків.

А про гіпотетичний графік, правда, цікаво? З обидвох боків кордону є наявні потяги... шкода, що з СУВ -2000 попрощалися, а так теоретично наче все було нормально.
Якби (теж гіпотетично) колії б мали однакову ширину, то той графік міг бути цілком прийнятним.... але ж - піде просто до архіву - як згадка про ідею.

Ще, якось подумалось: якщо могли у свій час перейти від 1524 до 1520, щоб компенсувати надмірний зазор внаслідок сточених коліс,
то завужуючи колію кожних 50 років на 4мм за 1562 роки (у 3576 році) ми можемо безболісно перейти на використання євроколії.
Правда цікаву ідею підкинув нам наркомат ШС?
« Last Edit: 05.07.14 , 23:07 by Iwan » Logged
The WishMaster
Active user

Posts: 4206


View Profile
« Reply #83 on: 05.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Рейкова маршрутка - це щось типу автомотриси АС1А? Якщо так, то це не проблема, можна декілька таких капітально відремонтувати та запустити в експлуатацію.

Посмотри видео - там тупо газель :)))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8327


View Profile
« Reply #84 on: 06.07.14 , 00:07 »
Share Reply with quote

Рейкова маршрутка - це щось типу автомотриси АС1А? Якщо так, то це не проблема, можна декілька таких капітально відремонтувати та запустити в експлуатацію.

Посмотри видео - там тупо газель :)))
А у нас будет АС1А -:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #85 on: 06.07.14 , 00:07 »
Share Reply with quote

Рейкова маршрутка - це щось типу автомотриси АС1А? Якщо так, то це не проблема, можна декілька таких капітально відремонтувати та запустити в експлуатацію.

Посмотри видео - там тупо газель :)))

Так - щось газелеподібне. А ось тут на 30 сек - їх уже багацько - аж дві шт.

Одна із них - Форд.

Ця вузька колія прямувала через Нісіпіту, Гура Путней, Редеуць аж до Дорнешть.
По 2й Світовій війні територія Чернівецької області "перекусила" цю лінію на два відтинки.
Західний (див. на мапі) досі залишився вузькоколійним, а східний - перешили на широку колію.

До речі, в тій частині Карпат Румуни інтенсивно будують дорогу до Ільців (поблизу Верховини).
Також ходять ідеї про відбудову й цієї лінії... тільки тоді доведеться перешити ту західну частину на євроколію.

Наостанок -  поворотний круг )))
« Last Edit: 06.07.14 , 00:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #86 on: 06.07.14 , 00:07 »
Share Reply with quote

Можливо, форумчани змінять свою думку про привабливість румунської частини Мараморощини після перегляду цього сайту.
Туди від Рахова всього 55 км - так само як до Татарова!!!

А ті, хто тут обговорювали меню вагона-ресторана, - неодмінно зацікавляться румунським варіантом розв'язанням питання: вагон-готель/ресторан.

Якщо готель на колесах матиме більшу дохідність при нерухомості, то навіщо його тягати по країні? 1 добу в ньому можуть жити туристи... і здатні платити кошти так наче він би їхав... це так - для роздумів.

Поки ми тут чубимося - ВОНИ ПРАЦЮЮТЬ )))
« Last Edit: 06.07.14 , 00:07 by Iwan » Logged
www3
Active user

Posts: 899


View Profile
« Reply #87 on: 06.07.14 , 10:07 »
Share Reply with quote

В ході вчорашньої зустрічі з Гендиректором УЗ ми порушували пиатння виходу на Трансільванію через Рахів,
на що він відповів так:
...

3) переобладнання ділянки Валя-Вишеулуй - Рахів (21км) на двостандартну колію може бути предметом окремого проекту
(після вдалого старту Київ - Рахів) і більш ретельнішого аналізу (бо цю тему зачепили, як побічну/дотичну).


Було б дуже добре при подальшому розвитку включити пункт про дослідження звязоку Рахова та Ужгорода.

П.С. Цікаво, що навіть при існуванні залізничного руху до Румунії, прямого сполучення не було за часів незалежності, дизелі навіть не стикувалися по Сигету. Можливо тут може бути причина в тому що працювало два різних РПЧ, а можливо просто при існуванні автобусного сполучення цю проблему не піднімали...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #88 on: 06.07.14 , 11:07 »
Share Reply with quote

В ході вчорашньої зустрічі з Гендиректором УЗ ми порушували пиатння виходу на Трансільванію через Рахів,
на що він відповів так:
...

3) переобладнання ділянки Валя-Вишеулуй - Рахів (21км) на двостандартну колію може бути предметом окремого проекту
(після вдалого старту Київ - Рахів) і більш ретельнішого аналізу (бо цю тему зачепили, як побічну/дотичну).


Було б дуже добре при подальшому розвитку включити пункт про дослідження звязоку Рахова та Ужгорода.

П.С. Цікаво, що навіть при існуванні залізничного руху до Румунії, прямого сполучення не було за часів незалежності, дизелі навіть не стикувалися по Сигету. Можливо тут може бути причина в тому що працювало два різних РПЧ, а можливо просто при існуванні автобусного сполучення цю проблему не піднімали...

Це питання неодноразово тут порушували в сусідній темі

1 - це стратегічне питання - кільцевий маршрут:
Київ - Шепетівка - Львів - ІФ - Рахів - Солотвино - Королеве - Мукачево - Ужгород - Сянки - Самбір - Львів - Шепетівка - Київ
і такий же в протилежному напрямку. Якщо все добре продумати, то він би міг замінитьи 605/606 та 601/602

2 - румунський обхід - як резерв - нехай собі буде. в мене таке враження, що по станції Сігет Марамороський наша широка колія не має колійного розвитку, а тому два одночасно ДП там перебувати не могли.
та ще й проблема різних дирекцій (в тій же сусідній темі про це згадували).

Тобто, вималювалась така картина:
1) нова колія від Ділового до Великого Бичкова (близько 15км);
2) модернізація Рахів - Валя - Вішеулуй - перероблення під двостандартну з відповідною інфраструктурою по ст. Рахів.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #89 on: 06.07.14 , 12:07 »
Share Reply with quote

А що там з рельєфом? ЯТР, єдиний можливий шлях - вздовж, Н-09, тому що північніше - гори, а південніше - Румунія? І як вони планують пройти через сам Бичків? НЯР, залізниця там кінчалася посеред забудови, на правому березі, а продовжувати її треба на лівий. Аналогічне питання щодо Ділового - залізниця, що існує, там на лівому березі, а перспективна - прийде з правого.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!