Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 46
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 186787 times)
GAMER
Active user

Posts: 2780


View Profile
« Reply #100 on: 06.07.14 , 21:07 »
Share Reply with quote

На рахунок існуючої ділянки Солотвино - В.Бичків. Перед самим В.Бичковим іде постійний зсув, який засипав частково залізницю і часто пошкоджує автодорогу. Можливо й можна там щось зробити в перспективі, але на даний момент УЗ махнула на це рукою.
Далі. Гіпотетична ділянка з Бичкова на Ділове. Там автодорога проходить близько до річки, а з іншого боку її підпирає гора. АБо руйнувати гору, або рити тунель. І те і інше - дороге задоволення для тих країв. Ну і профіль там не дуже рівний.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10892


View Profile
« Reply #101 on: 06.07.14 , 21:07 »
Share Reply with quote

Кривые, мосты, тоннели, уклоны....
Мож тряхнуть стариной и вспомнить юность, где был дипломный проект по проектированию железной дороги -:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4571


View Profile
« Reply #102 on: 06.07.14 , 22:07 »
Share Reply with quote

Кривые, мосты, тоннели, уклоны....
Мож тряхнуть стариной и вспомнить юность, где был дипломный проект по проектированию железной дороги -:)
Да-да. Вам бы в сам раз там побывать и взвесить все "за" и "против".
Т.е. с переходом в районе Делового пока решили - это, как оказалось, не самое страшное,

На рахунок існуючої ділянки Солотвино - В.Бичків. Перед самим В.Бичковим іде постійний зсув, який засипав частково залізницю і часто пошкоджує автодорогу. Можливо й можна там щось зробити в перспективі, але на даний момент УЗ махнула на це рукою.
Далі. Гіпотетична ділянка з Бичкова на Ділове. Там автодорога проходить близько до річки, а з іншого боку її підпирає гора. АБо руйнувати гору, або рити тунель. І те і інше - дороге задоволення для тих країв. Ну і профіль там не дуже рівний.
а ось тут доведеться добре голову поламати, щоб знайти вихід із ситуації. Туди далі (якщо зі сторони Рахова) за залишки старого мосту до Вишівської Долини я не заїжджав.
То все потрібно на місці "збадати" і прийняти відповідне рішення але однозначно не мені - а фахівцям-залізничникам.
Ми - громадяни, можемо хіба що педалювати цей процес. І не більше. Тут також потрібна політична воля керівництва УЗ, як і в в проекті "Київ - Рахів".

Отож намалювалось відкриття ще двох тем, щоб тут не "смітити ідеями":
пропозиція: Рахів - Солотвино
пропозиці: Кільцеві маршрути

Прошу трохи потерпіти - неодмінно підготую стартовий пості і відкрию їх. Саме там і потрібно зібрати людей для команди Рахів - Солотвино.

Я б тим часом "прокладав би євроколію (суміщену) з Рахова чи для початку з Берлибаша до Вишівської Долини" ))))
нагадало мені "автора розкладу" ))))
Logged
Инна Киев
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #103 on: 06.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Quote
Quote
1) колія Ділове-Бичків необхідна для закільцювання магістралі винятково на українській території;
Мабуть треба провести переговори з Румунскими залізницями про можливість беззупинкового транзиту по їх території в перспективі та визначити, що вигідніше - будівництво дороги через Великий Бичків, чи транзит через Румунію і за скільки воно окупиться.
Тут є ще один момент - для багатьох маршрутів вантажних потягів зменшиться тарифна відстань, а при діючий тарифній системі прибуток від вантажних перевезень зменшиться. Тобто потрібне або якесь політичне рішення, не пов"язане з економікою, або зміна тарифікації вантажних перевезень. Тут є два варінти - або глобальні зміни, або створення виключення для цих маршрутів.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12620


View Profile
« Reply #104 on: 06.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Инна, вы спалились!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4571


View Profile
« Reply #105 on: 07.07.14 , 21:07 »
Share Reply with quote

Quote
Quote
1) колія Ділове-Бичків необхідна для закільцювання магістралі винятково на українській території;
Мабуть треба провести переговори з Румунскими залізницями про можливість беззупинкового транзиту по їх території в перспективі та визначити, що вигідніше - будівництво дороги через Великий Бичків, чи транзит через Румунію і за скільки воно окупиться.
Тут є ще один момент - для багатьох маршрутів вантажних потягів зменшиться тарифна відстань, а при діючий тарифній системі прибуток від вантажних перевезень зменшиться. Тобто потрібне або якесь політичне рішення, не пов"язане з економікою, або зміна тарифікації вантажних перевезень. Тут є два варінти - або глобальні зміни, або створення виключення для цих маршрутів.
Quote
Мабуть треба провести переговори з Румунскими залізницями про можливість беззупинкового транзиту по їх території
приклад з Молдовою показує, що це не найкраще розв'язання питання:
1) це ж не за "дякую" перепускатимуть вагони, а викладати пасажирам чималу суму - геть не прийнятно;
2) Румунія = ЄС + візовість... гляньте допис на початку теми: "Калінінградський транзит"
3) Солотвино залишиться осторонь, хіба, що з Бичкова міст відновити на румунський берег...
Quote
... та визначити, що вигідніше - будівництво дороги через Великий Бичків, чи транзит через Румунію і за скільки воно окупиться.
Я так розумію, що у Вас значно більше тарифної інформації ніж у мене, тому буду Вам вдячний, якщо надасте нам інформацію про здорожчання проїзду в ПДС НР 117/118,
порівнюючи попередню вартість (до зміни маршруту) і теперішню, а точніше: яка різниця вартості повністю заселених вагонів однієї пари ПДС 117/118 за одну добу.
Я приблизно рахував - сума вражаюча... можливо є сенс будувати колію між Чернівцями і КП (через Хотин чи через Мельницю Подільську з виходом на Іване-Пусте)?
також варто зважити, що вантажний рух на Румунію тим ходом через КП став би значно дешевшим і привабливішим для замовників...

Quote
Тут є ще один момент - для багатьох маршрутів вантажних потягів зменшиться тарифна відстань, а при діючий тарифній системі прибуток від вантажних перевезень зменшиться.
Тут Ви послуговуєтесь логікою таксиста, котрий перевозить людину не знайому з містом: "можна й петлями їздити аби тільки кілометрів було побільше".
Мені було б приємніше, якби почув від Вас щось таке: зменшення тарифної відстані сприятиме росту замовлень на перевезення, що матиме наслідком зростання прибутків.
До речі, я так підозрюю, що іноді зменшення надходжень/виручки може поєднуватись зі збільшенням прибутку.

Quote
Тобто потрібне або якесь політичне рішення, не пов"язане з економікою, або зміна тарифікації вантажних перевезень. Тут є два варінти - або глобальні зміни, або створення виключення для цих маршрутів.
Так - політичне рішення. Саме тому, за відсутності такого рішення продукцію Трибушанської каменеломні возять вантажівками, а не на платформах залізницею.
Співставте вартість перевезення з Ділового до Тячева залізницею через ІФ-Стрий і автомобілем навпростець.
« Last Edit: 07.07.14 , 22:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4571


View Profile
« Reply #106 on: 13.07.14 , 00:07 »
Share Reply with quote

Чергове унаочнення для проекту Клуж - Рахів - Львів:



тільки для оптимістів )))
« Last Edit: 13.07.14 , 08:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4571


View Profile
« Reply #107 on: 07.08.14 , 12:08 »
Share Reply with quote

Є приємна новина!
Якщо сумістити цей проект із побажаннями Гендиректора, то вимальовується досить цікаве розв'язання:

Чоп - Батьове - Берегове - Виноградів - Дякове - Держкордон - Галмеу - Сату Маре - Валя луй Міхай - Секуєнь - Єпіскопія Біхор - Орадя - ... - Клуж Напока - Деж - Беклян - Сальва - Вішеу до Жос - Валя Вішеулуй - Держкордон - Берлибаш - Рахів



Деякі деталі задуму:
1. пункт формування/екіпірування - Чоп (тобто, рухомий склад - український);
2. пункт обороту - Рахів (поки у Рахові немає євроколії - Валя Вішеулуй або навіть Сігету Мармацієй);
3. підвагонні візки євроформату без жодної перестановки на усьому шляху прямування;
4. проект вимагатиме використання двох рухомих складів з приблизно дзеркальними графіками*.

* - залишається відкритим для обговорення

Таке вирішення увібрало в себе одразу обидва пропонованих тут варіанти сполучення СИНІЙ та ЧЕРВОНИЙ.



Як і було домовлено на зустрічі з представниками УЗ в Рахові:
для початку повинен бути організований рух з пересадкою пасажирів,
відтак за наявності достатнього пасажиропотоку та потенційного вантажопотоку (потреба в якому є вже зараз)
можна буде прийняти рішення про спорудження перестановочного пункту.

Тому, пропонуйте покращення пропозиції та орієнтовні графіки руху.
Буду узагальнювати і виносити на розгляд керівництва УЗ.

п.м.1 в першу чергу цікавить пасажирська інфраструктура євроколії у Чопі (платформи і все таке).

п.м.2 у майбутньому не завадило б мати євроколію і в Ужгороді, тоді б Рахів мав би сполучення з Ужгородом )))
ні, тут радше йде мова про те, щоб обл центр (Ужгород) мав сполучення з великими містами Румунії...
поки що можуть стартувати із Чопа.
« Last Edit: 07.08.14 , 13:08 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4571


View Profile
« Reply #108 on: 07.08.14 , 21:08 »
Share Reply with quote

Також на зустрічі у Рахові відомий експерт Зіновій Бройде озвучив ідею запровадження РА
з Дорнешть через Чернівці, Коломию, Рахів до Сігета, а в разі доцільності - і далі (на розсуд фахівців: Королеве, Чоп, Ужгород).

Візуально це виглядатиме так:



Йдеться про:
1) ранковий виїзд із Дорнештів та вечірнє повернення до Дорнештів;
2) рухомий склад УЗ - 1520мм на всій ділянці маршруту.

Я так гадаю, що якби там бігало б 2 шт. РА, то ранкове прибуття з Рахова до Чернівців теж було б вирішене.

Для реалізації цього проекту все є - колію треба тільки полагодити від Рахова до Вишівської Долини.
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 366


View Profile
« Reply #109 on: 07.08.14 , 22:08 »
Share Reply with quote

Крутяк... Тут питання ось в чому - що на то скаже ДПСУ? чи є в них там можливісь контролю потягів ?
+ що робити з візами - якщо я хочу виїхати наприклад з Чернівців до наприклад Чопа  (зелений маршрут) - я ж фактично буд пересікати держкордон...
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 46
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!