Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.17 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 90190 times)
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #330 on: 17.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Те, що викладені вище пропозиції - це слабоздійсненні мрії, це зрозуміло. Без скасування візового режиму про це взагалі думати ніхто не буде.
Поясніть будь-ласка Вашу думку щодо переходу Дякове - Халмеу. Перетинав кордон в цьому місці 2 роки назад. Підїхав поїздом зі сторони Румунії майже до самого кордону.  

В місці перетину кордону Дякове - Гальмеу пасажирські потяги вже курсували, зараз є невеликий вантажопотік до Гальмеу з Королево по нашій колії, за євроколію в теперішньому часі, - незнаю. Зосім недавно дві щоденні пари з Чопу до Дякового були; інфраструктура тут вже складена, існують перестановки, але головна перевага, - євроколія, що тягнеться з Чопу та Мукачевого. Тобто гіпотетично потяг Мукачеве - Сату - Маре, Орадя (чи навіть Клуж) може курсувати без зміни візків взагалі. Колія в фізично доброму стані.  Підрихтувати лише цю саму євроколію, зробити зручні стиковки зі Львова - і все готове. По Сігету взагалі нічого нема. Навіть наша колія там не використовується зараз. В Сігеті ніколи й не було великої інфраструктури з перевалки вантажів чи перестановки пасажирських вагонів. Гіпотетично в разі відміни віз можливо розробити Ужгород - Рахів, чи Ужгород - Чернівці, чи ,навіть з'єднати Львів - Рахів та Львів - Солотвине в один кільцевий маршрут зі стиковкою по Сигету з потягами Румунських залізниць. Локально, - можливе відновлення курсування королевських та коломийських дизель-потягів до Сигету, навіть з узгодженням між ними. Тому що потенціал в цьому місці є, - коли в 90-х роках при ліберальному стані кордонів були відносно великі пасажиропотоки, причому як з місцевого населення, так і з не місцевого.

... Причем за поляками дело не станет. Тут главное это все на стороне Украины сделать. С румынами, кстати, - аналогично.

Перша умова майже виконана - "безвіз" незабаром стане реальністю.
Запрошую охочих пофантазувати над проїздом до Румунії через Дякове - Галмеу. Наприклад: двогрупний поїзд Мукачево - Тімішоара/Клуж, хоча б на літню пору.
« Last Edit: 17.05.17 , 16:05 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #331 on: 17.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

А толку фантазувати?
Logged
opex
Active user

Posts: 11121


View Profile
« Reply #332 on: 18.05.17 , 08:05 »
Share Reply with quote

Я вже фантазував, про вагон ресторан з баношем і бриндзою, і де то усе?:)
Logged
dots2004
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #333 on: 19.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Треба, треба! Я в жовтні фантазував про Київ - Пшемисль, навіть тему відкрив - закрили (не треба фантазувати)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #334 on: 19.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Треба, треба! Я в жовтні фантазував про Київ - Пшемисль, навіть тему відкрив - закрили (не треба фантазувати)
Фантазуйте на здоров'я))) Я утримаюсь, бо - "зацікавлена особа". Хочеться почути думку інших прихильників сполучення з Трансільванією (в т.ч. Марамурешом, Крішаною і Банатом).
Logged
www3
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #335 on: 20.05.17 , 09:05 »
Share Reply with quote

На жаль поїзди в Перемишль та Хелм їдуть\поїдуть тим шляхом де інфраструктура у гарному стані в звязку з постійною єксплуатацією. На Словаччину, Угорщину через Чоп та в Румунію через Вадул-Сірет міжнародні вагони також знову катаються + "подкидыши" по тій же причині. Тому особливої радості чи ілюзій я поки не бачу змісту виявляти. От коли з Рахова Закарпатької області поїде рейковий автобус до адмістративного центру Ужгорода у варіанті транзиту, або навіть з тарифною зупинкою (з адекватними тарифами аля Перемишль) по Сигету Мармороського з часом руху до 5 годин (щоб конкурувати з автобусами), от тоді можна сміливо фантазувати, а до того моменту все виглядає як гра в "пятнашки" - з одного краю країни в інший штовхаємо електровози, тепловози та РА, от і вся робота.

П.С. Оффтоп але все ж таки! Он вчора наприклад спостерігав як найбільш сучасний на наших теренах вантажо-пасажирський український електровоз ДС3-018 під Києвом потягнув 25 вантажних вагонів на фоні гострого дефіциту пассажирських зміннострумових  машин по країні. Дуже ефективне управління.
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #336 on: 20.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

А наче краще він би резервом їхав...
Logged
www3
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #337 on: 20.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

Краще б він працював з пассажирськими поїздами.
Logged
yurib
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #338 on: 20.05.17 , 19:05 »
Share Reply with quote

В зв'язку з безвізом потрібно відновлювати рух на ділянці Рахів-Сигет-Тересва. Можливо більш модерновою технікою, аніж колишні дизеля.... 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2938


View Profile
« Reply #339 on: 20.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

В зв'язку з безвізом потрібно відновлювати рух на ділянці Рахів-Сигет-Тересва. Можливо більш модерновою технікою, аніж колишні дизеля.... 
Наявної Песи цілком вистачить. Що може бути краще на даний час?
https://www.youtube.com/watch?v=P0xGwgUPItQ
https://youtu.be/lRHpwdV3CYo?t=73
Хоча б до Вишівської Долини прокотився і назад. По 3-4-5 Євро - західноєвропейські туристи з Румунії попруть без проблем, та й наші теж не ігноритимуть. Навіть обидва наявні рейси ДП витягнути: з ІФ і Коломиї.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.