Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 07:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 109018 times)
bond
Active user

Posts: 1493


View Profile
« Reply #370 on: 07.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

А чи є технічна можливість (в разі капітального ремонту ділянки Рахів - Сигет) запустити поїзд Ужгород - Тересва - Сигет - Рахів?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #371 on: 08.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

А чи є технічна можливість (в разі капітального ремонту ділянки Рахів - Сигет) запустити поїзд Ужгород - Тересва - Сигет - Рахів?
Сергію, для цього в нас є окрема тема, яку Гугль шукає за запитом: 13-km non-stop
Не бачу сенсу робити такий довгий транзит (через Сигет), хоча з румунського боку колія в добротному стані.
При відновлення мосту у Великому Бичкові (десь нижче за течією від місця координати мосту) транзит Румунією скоротиться до 13км, і його найкраще зробити беззупинковим. Якось же ходить поїзд Москва-Калінінград через Литву (ЄС).
Якщо матимеш відповідь, то напиши її в тій темі.
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #372 on: 08.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Відновлення мосту, -  не потрібне. Марна трата грошей. За них краще купити рухомий склад, чи відновити той самий тупик до Бичкова. Є з'їзд в Тересві, - його вистачить на три по сто %.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #373 on: 12.03.18 , 08:03 »
Share Reply with quote

Відновлення мосту, -  не потрібне. Марна трата грошей. За них краще купити рухомий склад, чи відновити той самий тупик до Бичкова. Є з'їзд в Тересві, - його вистачить на три по сто %.
Коли мова йде про беззупинковий транзит, то відновлення "тупика" до межі Бичкова + міст поблизу Бичкова забезпечить найдешевший транзит Румунією (13 км проти 40км), та охопить сполученням Солотвино та Бичків.
Беззупинковий транзит 40 км виглядає доволі сумнівним, а наявність хоча б однієї зупинки в Румунії - додаткові 4 ПМК по 30-40 хв кожний, що в сумі видовжить мандрівку на 2...2,5 год., що стає малопривабливим для подорожей поїздом з Ужгорода до Рахівщини чи Яремчанщини... а тим паче до Чернівців з ПМК в нічну пору. Я нікого ні в чому не переконую. Це лише моя приватна думка.
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #374 on: 12.03.18 , 08:03 »
Share Reply with quote

40 км у Ваших словах це наче щось таке, з трьома змінами напрямку руху, плюс ще трьома змінами локомотива... ну то таке. А тупик до Бичкова, - то його й так можна відновити за тиждень, було б бажання. Так само як і подальша побудова з Бичкова до Ділового куска того. Узбеки б розсміялись, подивившись на свої  Ангрен - Пап та Сурхандар'їнську лінії. В інших місцях сідають, і думають як це зробити, а в нас, - як знайти 1001-шу причину того, чому це не є можливим. І коли на те пішло, то сполучення без зупинки в Сігеті, - й нафіг не потрібне нікому. І зробити мінімалізацію часу руху, - доволі просто. Сідаєш з Клаусом, й вирішуєш, що нам, - сполучення, а Вам - розвиток зв'язків з етнічними румунами та щира участь у їх житті та бали до Вашої баніскарбнички перед виборами, а робимо ми у Вас в Сігеті спільні стаціонарні митний та прикордонний пости, - пройшли контроль, пішли на перон. Можете лише свій, а ми в потязі проведемо. А хочете, - то можемо й разом у потязі проводити, щоб без посту, а на пероні, - лише перевірка. Але ж пост нам може знадобитися й для інших цілей.... Було б бажання, та небажання все ускладнювати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #375 on: 12.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

40 км у Ваших словах це наче щось таке, з трьома змінами напрямку руху, плюс ще трьома змінами локомотива... ну то таке. А тупик до Бичкова, - то його й так можна відновити за тиждень, було б бажання. Так само як і подальша побудова з Бичкова до Ділового куска того. Узбеки б розсміялись, подивившись на свої  Ангрен - Пап та Сурхандар'їнську лінії. В інших місцях сідають, і думають як це зробити, а в нас, - як знайти 1001-шу причину того, чому це не є можливим. І коли на те пішло, то сполучення без зупинки в Сігеті, - й нафіг не потрібне нікому. І зробити мінімалізацію часу руху, - доволі просто. Сідаєш з Клаусом, й вирішуєш, що нам, - сполучення, а Вам - розвиток зв'язків з етнічними румунами та щира участь у їх житті та бали до Вашої баніскарбнички перед виборами, а робимо ми у Вас в Сігеті спільні стаціонарні митний та прикордонний пости, - пройшли контроль, пішли на перон. Можете лише свій, а ми в потязі проведемо. А хочете, - то можемо й разом у потязі проводити, щоб без посту, а на пероні, - лише перевірка. Але ж пост нам може знадобитися й для інших цілей.... Було б бажання, та небажання все ускладнювати.
Такий люб'язний варіант з боку Клауса теж можливий... я тільки за. Однак не дуже розумію скільки саме сил потрібно докласти (підозрюю, що чимало) аби винести цей діалог на рівень Клауса... не надто багато таких людей з боку України, а тим паче, що в них інші клопоти... не менш важливі. Описаний Вами варіант з ПМК тільки для тих, хто всідає чи висідає до/з поїзда в Сігеті - цілком прийнятний для мене. Організувати такий же ПМК в В.Д. буде розкішшю, але заради такого варіанту можна й без В.Д. Тут ще питання: як там у Сігеті сітку розтягнути, що не сильно перекрити технологічні переходи ... чи на певний час їх закривати на замок... за бажання все можливе. Я з тих, хто думає "як зробити", а не знайти причини "як не робити".
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #376 on: 12.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

А моста будувати, - думаєте менше мороки? Тим більше, якщо ініціатива буде з українського боку, - це бути розцінене маристами, які там мають важливі важелі, як експансія "туди". Чесно кажучи, перший просер був ще у 1918 році, але там тоді мало що від нас вирішувалось, просер був скоріше чехів, а другий, - це вже більш реальний просер трапився після війни, коли вся південна Марморощина готова була об'єднатися в історичне ціле та війти до складу України. Десь до середини 1948-го всі там вважали що справа де-юре, - це питання короткого часу, бо де-факто, - все управління було радянської військової адміністрації. Герца стала частиною України, Сигіт, - на жаль ні, хоча повинно було стати навпаки, - Герцівський підкраєк був заселений румунами, а Сігіт та околиці, - українцями. Перед початком війни 65,5 % всього краю Марморощини складали українці, 23,1% - євреї, 3,8% - угорці, і 7,7 інші, до числа яких були віднесені проживаючі в 4-х селах румуни, цигани, німці, чехи, словаки.... Після війни німців, циган та євреїв звісно там вже не було.... Румуни відхопили кусок чужого пирога й методами жорсткої румунізації дуже швидко підвели відсоток румунів до 99....

P.S. 2003 рік. газета Україна Молода. витяг
Під час від'їзду з Мараморощини отець Василь познайомив нас iз начальником залізничної станції Марамуреш-Сигiт Михайлом Гріном. Ми й не здивувалися, коли довідалися, що він — українець. Пан Михайло повідомив нам приємну річ: складні українсько-румунські перипетії щодо того, хто і за скільки має проводити нескладний ремонт залізниці, нарешті завершилися, наближається до закінчення і сам ремонт, який тривав понад три роки. Оскільки наша сторона запросила доволі солідну суму (понад 300 тисяч доларів) за відновлення одного невеликого моста та невеликого розмиву, то румунські залізничники привели до порядку відрізок колії Кимпулунг—Тересва, хоча він складається тільки з української, тобто широкої, колії. Відрізок Вишівська Долина—Рахів також вже придатний до експлуатації. У кінці листопада повинні відбутися переговори двох сторін про технічні деталі відновлення руху дизель-потягів «Тересва—Сигіт—Рахів». Якщо нічого не зміниться, то ще до нового року, можливо, на Миколая, до Румунії нарешті поїде поїзд. Двічі на день він курсуватиме від Тересви до Сигота, двічі на тиждень — від Сигота до Рахова. Цієї події зараз українці Мараморощини очікують найбільше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #377 on: 12.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Формально Д1 перебувають в румунській конфіскації, як знаряддя для вчинення перемитництва... під чесне слово їх їх нелегально вивезли до України. Щодо Герци та Глибокої - саме вчора мав розмову з румуном... Південний Марамуреш - це якась негласна компенсація за Герцу та Глибоку.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1102


View Profile
« Reply #378 on: 12.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Формально Д1 перебувають в румунській конфіскації, як знаряддя для вчинення перемитництва... під чесне слово їх їх нелегально вивезли до України.
Можна детальніше, що маєте на увазі? На заході епохи рейсів Тересва/Рахів - Сигет була відкрита якась справа, речовим доказом за якою є Д1?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21706


View Profile
« Reply #379 on: 13.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Власне чому так люблять перемит возити у громадському транспорті, а не особистому - бо якщо знайдуть контрабанду - відберуть машину. Засіб злочину (контрабанди) - підлягає конфіскації.
 
З рейсовим громадським транспортом підхід наступний - якщо в рейсовому транспорті знаходять контрабанду - то транспортний засіб відбирають лише якщо вдається встановити, що до контрабанди мають стосунок працівники перевізника. А якщо лише пасажири, або не вдалось встановити хто це був - то ні. Власне через те, що встановити причетність працівників перевізника до знайденої контрабанди зазвичай буває дещо проблематично, особливо на залізниці - часто вдається уникати конфіскації транспортного засоба

Але зрідка трапляється, що причетність залізничників встановити вдається. Тоді біда. І про те що той Д1, де румуни знаходили сигарети - колись давно - я пам'ятаю, про це були публікації. І потім ще раз було, на кілька років пізніше, провідники ВБСа Львів - Будапешт наприкінці 2000-х теж якось дуже невдало попадались
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.