Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 115357 times)
Iwan
Active user

Posts: 3801


View Profile
« Reply #380 on: 13.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Формально Д1 перебувають в румунській конфіскації, як знаряддя для вчинення перемитництва... під чесне слово їх їх нелегально вивезли до України.
Можна детальніше, що маєте на увазі? На заході епохи рейсів Тересва/Рахів - Сигет була відкрита якась справа, речовим доказом за якою є Д1?
Саме так. У 2014 році про це розповів начальник станції Сігет: поїзд Д1 конфіскований (чи як речовий доказ, чи приспособа для перемитництва) формально на збереженні в Румунії... але був відданий Україні нелегально, мабуть під обіцянку, що вже не буде возити контрабанду до Румунії. Якщо будете в Сігеті, то дам Вам контакти нач. станції, він розповість більше.

VB, пригадуєте, був колись відповідний ютубний сюжет з картосхемою.
Але крім піару чиновників на цій ідеї нічого більш немає. Якщо неінженери прокладають колію 1520 неіснуючими маршрутами (там, де автодорога йде серпантином), то результат буде очевидний.
Ця тема має кілька років. Якщо ми зараз дійдемо до спільного рішення (в т.ч. те, що Ви пропонуєте), тоді можна його просувати (в т.ч. з політичною підтримкою).
Головне, щоб це була консолідована ідея (з якою будуть згідні 2/3 читачів цієї теми). Мені подобається Ваша ідея, бо це, дійсно, дешевше, ніж будувати міст поблизу Великого Бичкова, хоча це не дуже зручно для пасажирів з/до Солотвина та Великого Бичкова... можна організувати два пункти ПМК (для тих хто сідає чи висідає до українського поїзда: в Сігеті та В.Д.).

Отож, шановні читачі, прошу висловити свою підтримку чи заперечення ідеї VB щодо руху румунською ділянкою колії 1520 (через Сігет і В.Д.) в режмі контролю тільки тих хто заходить чи виходить до/із поїзда на станціях Сигіт (та В.Д., як опція).

Я - за.
« Last Edit: 13.03.18 , 11:03 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2222


View Profile
« Reply #381 on: 13.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

Супер!
Logged
sergius
Active user

Posts: 2217


View Profile
« Reply #382 on: 13.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Та наче приваблива ідея.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #383 on: 13.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Я теж підтримую. Щоб не доводилося їздити як зараз із Ларги до Чернівець по закордонному паспорту.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3801


View Profile
« Reply #384 on: 13.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Мо' ще хтось висловиться... головне, щоб пізніше не кричали "це погано, бо ...". Краще одразу напишіть чому погано, якщо хтось так вважає.

Я теж підтримую. Щоб не доводилося їздити як зараз із Ларги до Чернівець по закордонному паспорту.
До речі, це вимагатиме такого ж напрацювання, як і литовський транзит між Москвою та Калінінградом. Можливо це якось полегшить транзит приміських через Молдову.... але тоді українські прикордонники і митники повинні супроводжувати рухомий склад (всередині вагонів) на території Молдови.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4100


View Profile
« Reply #385 on: 13.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

Мені теж ідея подобається.
Який там може бути орієнтовний графік руху чи хоча б загальний час в дорозі?
Logged
dots2004
Active user

Posts: 153


View Profile
« Reply #386 on: 13.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

Також підтримую. Я навіть потяг розробив (тільки не сміятись, зрозуміло, що це не професійно і "для себе", іноді так розважаюсь) Ів-Франківськ - Ів-Франківськ кільцевий через Рахів, Сігет, Чоп, Ужгород, Сянки, Самбір, (Трускавець?), Стрий. З окремим вагонон для пасажирів, що прямуватимуть до (з) Румунії (інші вагони не перевіряти)  з підв'язкою до Сігет-Бухарест-Тімішоара
Logged
VB
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #387 on: 13.03.18 , 19:03 »
Share Reply with quote

Та тут сміятись, - дурному бути. Такий потяг, - також має право на існування.
 Я попрошу не сміятись ось зараз. Не знаю, чи правда це, чи байка, але той конфіскований Д1 був переданий Румунією Україні на досудове зберігання. Мовляв умов зберігати нема в себе в Румунії, а в РПЧ Коломия (яке не при ділах до того Д1, якого моторвагонне депо Коломия експлуатувало на момент здійснення злочину) є деповські умови. Й увесь цей час румуни ще й гарно башляють за це зберігання.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #388 on: 13.03.18 , 20:03 »
Share Reply with quote

Іване,  а пам'ятаєш, я тобі колись навіть графік регіональної мотриси Рахів - Ужгород у загальному оберті по Рахову з Львів - Рахів малював?
Logged
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #389 on: 13.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Мені теж ідея подобається.
Який там може бути орієнтовний графік руху чи хоча б загальний час в дорозі?

І схемку теж.

Тут таке.Якщо вже пропонують авторух,то певно потрібно і УЗ рухатись.
Україна та Румунія хочуть побудувати швидкісну трасу через Карпати
Понеділок, 12 березня 2018, 11:12
КИЇВ. 12 березня. УНН. Швидкісну дорогу, що проходить через Східні Карпати, домовилися побудувати представники Львівського та Чернівецького обласної ради з владою Сучавського повіту Румунії. Домовленість була досягнута під час візиту представників української сторони до Румунії. Про це УНН повідомляє з посиланням на видання Оbiectiv.
Очікується, що автобан пройде через Східні Карпати і з'єднає міста Львів-Чернівці-Сірет-Сучава-Пашкани-Бакеу-Фокшань-Бухарест.
http://www.unn.com.ua/uk/news/1719546-ukrayina-ta-rumuniya-khochut-pobuduvati-shvidkisnu-trasu-cherez-karpati
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 21 queries.