Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.10.20 , 01:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 157866 times)
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #410 on: 01.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Вікторе, настав час виправляти ситуацію. Іванна вже не така зайнята, як раніше, тому шанси зростають.

Якось пригадалося, що там (за колючим дротом) сьогодні святкують Мерцішор.

Ще пригадалося, що ті українські діти з тієї Вишівської Долини теж бачать Україну лише через колючий дріт. Для них Україна, це як щось близьке і водночас недосяжне... бо брама закрита на замку, а довкола - колючка. Об'їхати до сусідніх Ділового чи Лугів потрібно аж через Петрову (Petrova) та Вижню Рівну (Rona de Sus) = 74 км... в кращому випадку - велосипедом уздовж Тиси = 54 км.

Он РФ своїм соотєчєствєннікам і мости будує, і озброєння з воєнторгів продає, а тут кілька кілометрів колії полагодити і відкрити браму... нехай навіть для пішохідного переходу з доїздом якоїсь Песи під самі ворота (без перетину кордону).
До Рахова доїдуть, а звідти вже логістика налагоджена на всю Україну. На разі ті українці змушені вже 74 роки бачити Україну через колючий дріт.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5689


View Profile
« Reply #411 on: 02.03.20 , 02:03 »
Share Reply with quote

А вони реально хочуть це все побачити?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #412 on: 02.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Вони можливо вже втомилися "хотіти бачити", і це вже не виглядає як нестримне бажання. Однак, Україні (як державі) не завадило б відкрити ту браму... бодай би (для початку) для пішохідного переходу.
Logged
sean
Active user

Posts: 5157


View Profile
« Reply #413 on: 02.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Давно пора, а особливо в контексті євроінтеграції України. Румунія дуже навіть дарма мінімально доступна з України залізничним шляхом. На Рахів чинуші колись не бачили паспотоку, наразі ж варто уже і далі Раховаа гледіти.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5689


View Profile
« Reply #414 on: 02.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Ну Ок, хай буде доступна, але мені все одно влом втрачати на курсі, коли я здаватиму невикористані в Румунії єврики.

І чи далеко там йти до маршрутки, після того як румуни розвернуть взад через відсутність 500 євро готівкою на рило? В Солотвино там просто - міст перейшов, в ти вже вдома. А в цих зажоп"ях скільки пиляти доведеться?
Logged
www3
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #415 on: 02.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Там мостик в нескольких сотнях метров, пешком всего ничего. Дольше с самой Валя Вышеулуй шкандыбать до ворот. Но проблема в том что ДПСУ захочет попилить деньги на постройку пункта пропуска. Ну а Песа Рахов-Сигет-Ужгород конечно розовая мечта...
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #416 on: 02.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

покращити спілкування, пересування своїх, що опинились по різні боки кордону має бути одним з головних пріоритетів.
відкриття брам та підвіз це набагато реальніша євроінтеграція, ніж обіцянки нових євроколій на ххх км.

вагончик до пункту пропуску у Діловому буде корисним і нашим туристам, що йдуть у похід Мармаросами. зараз всім доводиться штовхатись у тісних пазиках.
і у Тячеві раніше був пішохідний пункт пропуску, знаходив статті, пишуть про популярність.
і Дякове - унікальний випадок, де залізниця перетинає дорогу прямо на діючому пункті пропуску. потрібна лише мінімальна платформа, хоч з плит у нас, пряма стежка до румунської станції (існуючою дорогою теж не далеко).

організація транспорту, пунктів пропуску миттєво підвищує ціни на нерухомість, покращує зайнятість населення

Румунія максимально близько до наших кордонів возить (крім Галацу, де лиш наша колія до кордону) - з нас лише відповісти взаємністю
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1370


View Profile
« Reply #417 on: 03.03.20 , 07:03 »
Share Reply with quote

Ну Ок, хай буде доступна, але мені все одно влом втрачати на курсі, коли я здаватиму невикористані в Румунії єврики.

І чи далеко там йти до маршрутки, після того як румуни розвернуть взад через відсутність 500 євро готівкою на рило? В Солотвино там просто - міст перейшов, в ти вже вдома. А в цих зажоп"ях скільки пиляти доведеться?
Так це ж тільки в Сігеті було, і то недовго. Минулого року їхав через В-Сірет, ніякого гемору. Гемор там з нашого боку — відмовляються продати квитка. І щось дуже песимістичними видаються перспективи відкриття руху через Ворота, якщо навіть з Чернівців до ВС доводиться їхати забитою вовчинецькою маршруткою і виходити "на кільці":(.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #418 on: 03.03.20 , 07:03 »
Share Reply with quote

Так це ж тільки в Сігеті було, і то недовго. Минулого року їхав через В-Сірет, ніякого гемору. Гемор там з нашого боку — відмовляються продати квитка.
Про квитки не дуже зрозумів
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1370


View Profile
« Reply #419 on: 04.03.20 , 03:03 »
Share Reply with quote

Так це ж тільки в Сігеті було, і то недовго. Минулого року їхав через В-Сірет, ніякого гемору. Гемор там з нашого боку — відмовляються продати квитка.
Про квитки не дуже зрозумів
Я прямував до Бухареста нічним поїздом з Сучави і вирішив під'їхати до нього другим рейсом Вадул-Сірет - Сучава о 16:25. Про особливості добирання до ВС був обізнаний завдяки цьому форуму, тому маршруткою і висадкою на кільці десь за кілометр від станції шокований не був, але маршрутка ще й виявилася забитою вщент і румунською/молдавською в ній ніхто не розмовляв (саме в тому куті Буковини живуть переважно українці), відповідно і на Румунію звідти мало хто їздить. На станції я виявився єдиним пасажиром, і в касі відмовилися продати квиток, мовляв, підійдеш до кондуктора вже в поїзді, це нормально. Сперечатися заради принципу не став. Через деякий час підійшла прикордонниця, я пройшов персональний контроль і сів у потяг. Перед тим з нього вийшла пара-трійка пасажирів включно з шведом, який сидів у залі і теж чекав на свій контроль одночасно зі мною. Пояснив дещо англійською. У поїзді квитка так просто не продавали, румун-кондуктор щось довго пояснював про "дупе Вікшань", ну ок, після так після. Англійською він ні бум-бум. Потім був румунський кордон, там вже розмовляли українською, спитали, куди прямую і чим взагалі займаюся. Показав роздруківки, розповів про прієтенул меу ин Букурешть, на всяк випадок мав і євро в кількості трохи більше 500, але вони цього не допитувалися, на відміну від поляків. А от коли спитав заодно, як і де купити квитка на цей самий поїзд, то порадили зробити це на "гарі" в Сучаві, після прибуття. Такого ще ніде не чув, крім Одеси з оплатою на виході з маршруток. Але потім підійшов той самий кондуктор і я йому показую, що маю тільки 15 леїв (з минулої поїздки), чи цього вистачить, чи от я маю ще євро і гривні. Забрав ті леї просто так і на цьому все. Повний квиток по ідеї мав би коштувати в районі 30, а суто по Румунії до 10. Ну фіг з ним, але наші мали б трохи відповідальніше до цього ставитися, якщо вже в кої віки до них прийшов пасажир і хоче заплатити в касу.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!