Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.10.20 , 00:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 157859 times)
www3
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #420 on: 04.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

Дякую за розповідь:) гіпотетична "пьятёрочка" касиру виходить поняття інтернаціональне :)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #421 on: 04.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

_vs_,  дякую за інформацію.  Ось так колись закриють касу в ВС,  бо мало квитків продає,  а касир щиро не розумітиме чому))
Logged
sean
Active user

Posts: 5157


View Profile
« Reply #422 on: 04.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

На станції я виявився єдиним пасажиром, і в касі відмовилися продати квиток, мовляв, підійдеш до кондуктора вже в поїзді, це нормально.
Феєрично lol. Я восени їхав зворотньо, румунська касирка собі такого не дозволяла. До ВС я тоді теж прибув один і ота подальша відсутність зв'язку зі світом з найближчим потягом до Чернівців за п'ять годин - то так в стилі уз!
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #423 on: 04.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

а могла б уз продавати єдиний квиток з Чернівців, хоч в інтернеті, хоч у касах інших міст, розрекламувати маршрут з узгодженою пересадкою (зробити цю зручну пересадку) і з нерентабельного приміського отримати популярний у платних пасажирів поїзд.

Дизель Мукачево-Кошице гарно наповнюється, бо не "нізвідки-нікуди"
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 357


View Profile
« Reply #424 on: 04.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

а могла б уз продавати єдиний квиток з Чернівців, хоч в інтернеті, хоч у касах інших міст, розрекламувати маршрут з узгодженою пересадкою (зробити цю зручну пересадку) і з нерентабельного приміського отримати популярний у платних пасажирів поїзд.

Дизель Мукачево-Кошице гарно наповнюється, бо не "нізвідки-нікуди"


Ну це ж треба мізки вмикати. А в кабінетах УЗ цього не люблять)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1370


View Profile
« Reply #425 on: 06.03.20 , 01:03 »
Share Reply with quote

На станції я виявився єдиним пасажиром, і в касі відмовилися продати квиток, мовляв, підійдеш до кондуктора вже в поїзді, це нормально.
Феєрично lol. Я восени їхав зворотньо, румунська касирка собі такого не дозволяла. До ВС я тоді теж прибув один і ота подальша відсутність зв'язку зі світом з найближчим потягом до Чернівців за п'ять годин - то так в стилі уз!
Румунська касирка — це де, в Сучаві? Мабуть, вона добре пам'ятає тьотю Лауру:), а також через неї там по ходу і євро ніде не приймають, навіть у міжнародних потягах.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1370


View Profile
« Reply #426 on: 06.03.20 , 01:03 »
Share Reply with quote

а могла б уз продавати єдиний квиток з Чернівців, хоч в інтернеті, хоч у касах інших міст, розрекламувати маршрут з узгодженою пересадкою (зробити цю зручну пересадку) і з нерентабельного приміського отримати популярний у платних пасажирів поїзд.

Дизель Мукачево-Кошице гарно наповнюється, бо не "нізвідки-нікуди"
Таку функцію міг би виконувати дзеркальний дизель Львів - Чернівці (за його наявності) або Тернопіль - Чернівці, який ходив у 2010 пару місяців.
Чернівці 11:xx - ВС 12-13:хх - Чернівці 14:хх - ВС 15-16:хх - Чернівці 17:хх і далі куди треба.
Після цього можна було б починати перемовини про 3-4 пари (+ зранку та ввечері) і видовження/запуск прямих потягів з Києва чи ще звідкись (Перемишль?).
Logged
bliskun
User

Posts: 39


View Profile
« Reply #427 on: 07.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Колись в 90 роках їздив поїзд Констанца- Краків через Чоп.  Словаки кажуть що  ведуться переговори  і його хочуть відновити після  ремонту колії на Словацькій стороні. Також будуть вагони Кошице -Варна і Краків Варна. Буде непогана альтернатива до Румунії та Болгарії, якщо його запустять.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #428 on: 10.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

_vs_,  дякую за інформацію.  Ось так колись закриють касу в ВС,  бо мало квитків продає,  а касир щиро не розумітиме чому))

"Румунія ... поки що немає. У нас є потяг Київ-Бухарест, але, скажімо так, це не Польща і не Угорщина, де ми відчуваємо хороший пасажиропотік. До Румунії він на порядок менше", - пояснив Красноштан.
Джерело: https://acc.cv.ua/news/chernivtsi/potyagu-do-suchavi-z-chernivciv-poki-ne-bude---ukrzaliznicya-43199

Через саме таких касирів він нічого не побачить... та воно йому вже й наче не потрібно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #429 on: 10.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Колись в 90 роках їздив поїзд Констанца- Краків через Чоп.  Словаки кажуть що  ведуться переговори  і його хочуть відновити після  ремонту колії на Словацькій стороні. Також будуть вагони Кошице -Варна і Краків Варна. Буде непогана альтернатива до Румунії та Болгарії, якщо його запустять.
Ще краща альтернатива, яку можна розпочати із Кракова: Tren Przemyśl - Liov - Cernăuți - București - Constanța - Mangalia.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!