Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.10.20 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46
Reply | Print
Author Topic: Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва  (Read 158266 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #430 on: 10.03.20 , 17:03 »
Share Reply with quote

Іван, а ти точно впевнений, що альтернатива з двома перестановками колісних пар краща, ніж просто трохи підписати колію на Закарпатті й забити сотню костилів?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #431 on: 10.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

Через гори - щонайменше двічі через головний карпатський хребет. Та ідея радше для Перемишль - Констанца... та й то хутчіш за все з пересіданням у Вадулі.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #432 on: 10.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

І наскільки це довше, за твоїми підрахунками? І чи вартує воно відмови від крутого маршруту через два перевали. Там два рейси можна пробивати, один шустрий, інший для туристів хоча б двічі на тиждень. Я коли вперше побачив цей шрут, то просто ахнув, там можна за 199€ продавати люкси з кормьожкою бограчем по дорозі та прийняттям термальних вод біля з.п. Косино, з оконцовочкою десь в аквапарку на Чорному морі, якщо там ще по дорозі замок Дракули буде - взагалі бімба.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #433 on: 10.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Переконав: то - просто альтернатива (без "краща/гірша"). Мої знайомі тими краями возять туристів: Україна - Румунія - Угорщина - Словаччина. Десь в цій темі викладав вже. Я якось (про себе) фантазував на тему: чому б УЗ не придбала найбільш відповідні до турних поїздок вагони габариту РІЦ з євровізками (або поставила на євровізки ті, що є в наявності... і могла б запускати такі тури з Мукачевого до ... (куди там буде доцільно). Мукачево - Дякове - Румунія - Угорщина - Словаччина - Польща (до Кракова), і назад тим же (або іншим) маршрутом. Варіантів - багато.
Logged
adul
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #434 on: 10.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Колись в 90 роках їздив поїзд Констанца- Краків через Чоп.  Словаки кажуть що  ведуться переговори  і його хочуть відновити після  ремонту колії на Словацькій стороні. Також будуть вагони Кошице -Варна і Краків Варна. Буде непогана альтернатива до Румунії та Болгарії, якщо його запустять.
Ще краща альтернатива, яку можна розпочати із Кракова: Tren Przemyśl - Liov - Cernăuți - București - Constanța - Mangalia.
Словаки скоріше поїдуть в Одесу до нас на море аніж в Констанцу, повірте.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #435 on: 11.03.20 , 00:03 »
Share Reply with quote

Мушу прояснити ситуацію. Колись словакам було принципово оминати Угорщину у сполученні із Румунією. Тому оминали через Україну. Зараз не бачу такої принциповості в оминанні Угорщини, через яку легко можна заїхати в Арад... а там і до Констанци не так далеко. Тут ще залежить яким саме словаками. "Виходнярам" може й зручніше податися через Мукачево на Одесу, але й Констанцею вони не нехтують. Жодних проблем вони не роблять з того, що це "невідома неслов'янська" Румунія. Беріть (до усіх форумчан) приклад з них. Подорожуйте Румунією, і це трохи змінить уяву про цю країну.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #436 on: 11.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

Іван, а ти точно впевнений, що альтернатива з двома перестановками колісних пар краща, ніж просто трохи підписати колію на Закарпатті й забити сотню костилів?


Раньше именно этим и занимались между Польшей и Румынией.
То, что было и есть (првда сейчас без регулярного пасс. движения
1435 мм) через Берегово, через Львов - ИФ не хотели.

С уважением, Ульф
Logged
Г-дзе
Co-moderators
Active user

Posts: 4878


View Profile
« Reply #437 on: 12.03.20 , 06:03 »
Share Reply with quote

Так це ж тільки в Сігеті було, і то недовго. Минулого року їхав через В-Сірет, ніякого гемору. Гемор там з нашого боку — відмовляються продати квитка.
Про квитки не дуже зрозумів
Я прямував до Бухареста нічним поїздом з Сучави і вирішив під'їхати до нього другим рейсом Вадул-Сірет - Сучава о 16:25. Про особливості добирання до ВС був обізнаний завдяки цьому форуму, тому маршруткою і висадкою на кільці десь за кілометр від станції шокований не був, але маршрутка ще й виявилася забитою вщент і румунською/молдавською в ній ніхто не розмовляв (саме в тому куті Буковини живуть переважно українці), відповідно і на Румунію звідти мало хто їздить. На станції я виявився єдиним пасажиром, і в касі відмовилися продати квиток, мовляв, підійдеш до кондуктора вже в поїзді, це нормально. Сперечатися заради принципу не став. Через деякий час підійшла прикордонниця, я пройшов персональний контроль і сів у потяг. Перед тим з нього вийшла пара-трійка пасажирів включно з шведом, який сидів у залі і теж чекав на свій контроль одночасно зі мною. Пояснив дещо англійською. У поїзді квитка так просто не продавали, румун-кондуктор щось довго пояснював про "дупе Вікшань", ну ок, після так після. Англійською він ні бум-бум. Потім був румунський кордон, там вже розмовляли українською, спитали, куди прямую і чим взагалі займаюся. Показав роздруківки, розповів про прієтенул меу ин Букурешть, на всяк випадок мав і євро в кількості трохи більше 500, але вони цього не допитувалися, на відміну від поляків. А от коли спитав заодно, як і де купити квитка на цей самий поїзд, то порадили зробити це на "гарі" в Сучаві, після прибуття. Такого ще ніде не чув, крім Одеси з оплатою на виході з маршруток. Але потім підійшов той самий кондуктор і я йому показую, що маю тільки 15 леїв (з минулої поїздки), чи цього вистачить, чи от я маю ще євро і гривні. Забрав ті леї просто так і на цьому все. Повний квиток по ідеї мав би коштувати в районі 30, а суто по Румунії до 10. Ну фіг з ним, але наші мали б трохи відповідальніше до цього ставитися, якщо вже в кої віки до них прийшов пасажир і хоче заплатити в касу.
Скорее всего это связано с какими-то архаичными нормативами.
Видел объявления на станциях Мостиска-2 и Вадул-Сирет, что продажа билетов на международные поезда прекращается за 2 часа до отправления поезда.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #438 on: 12.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Судячи з того, що польське підприємство H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, як і багато інших підприємств залізничної галузі у Польщі, мають завантаженість на 3...5 років вперед, то існує висока імовірність того, що КВБЗ придбає ліцензію на виготовлення оновленої версії SUW-2000 – POLSUW.

Дещо про POLSUW: Co nam da Polsuw, następca SUW 2000?

Так ось... у разі налагодження виробництва візків POLSUW одразу відпадуть усі ці незручності із пересаджуванням пасажирів чи зі зміною візків. В такому разі Краків - Львів - Констанца чи Мінськ - Львів - Клуж чи що-небудь подібне не буде таке складне в контексті інфраструктурної реалізації.
Logged
tera
Active user

Posts: 981


View Profile
« Reply #439 on: 12.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Переконав: то - просто альтернатива (без "краща/гірша"). Мої знайомі тими краями возять туристів: Україна - Румунія - Угорщина - Словаччина. Десь в цій темі викладав вже. Я якось (про себе) фантазував на тему: чому б УЗ не придбала найбільш відповідні до турних поїздок вагони габариту РІЦ з євровізками (або поставила на євровізки ті, що є в наявності... і могла б запускати такі тури з Мукачевого до ... (куди там буде доцільно). Мукачево - Дякове - Румунія - Угорщина - Словаччина - Польща (до Кракова), і назад тим же (або іншим) маршрутом. Варіантів - багато.
Чешский частный железнодорожный перевозчик «RegioJet» купил у немецкой «Deutsche Bahn» купейные вагоны
10 августа 2019,
18 «бэушных» купейных вагонов компания «RegioJet» планирует эксплуатировать в составе ночных поездов на маршруте Прага – Кошице
осударственная железнодорожная компания «Deutsche Bahn» постепенно отказывается от эксплуатации ночных пассажирских поездов Германии. «Спальные» вагоны, которые были в эксплуатации, продают другим железнодорожным компаниям. В частности, купейными вагонами с трехярусными купе, рассчитанными на перевозку 60 пассажиров в вагоне купил чешский частный железнодорожный перевозчик «RegioJet». Об этом пишет сайт «Zdopravy.cz».

Как пишут чешские журналисты, компания «Deutsche Bahn» с радостью продала частному оператору купейные вагоны, которые простаивали из-за отмены ночных пассажирских поездов в Германии. В июле этого года подвижной состав был доставлен в Чехию.

Компания «RegioJet» приобрела купейные спальные вагоны моделей «Bvcmz 248.5» и «Bvcmbz 249.1». В каждом вагоне предусмотрено 10 шестиместных купе, полки расположены в три яруса. Таким образом, каждый вагон перевозит 60 пассажиров. Заметим, что в купейных вагонах, которые эксплуатируются в Украине, есть по 9 четырехместных купе, т.е. вагон перевозит 36 пассажиров. Вагоны, купленные в Германии, могут работать на скорости до 200 километров в час, они оснащены кондиционерами и вакуумными туалетами. Ряд вагонов оборудован для перевозки людей с инвалидностью.

Частный оператор «RegioJet» заявляет, что вагоны находятся в отличном техническом состоянии и сертифицированы для работы на железных дорогах Чехии и соседней Словакии. Поэтому они будут работать на международном маршруте Прага – Кошице. Теперь в проезде, который курсирует по этому маршруту, будет 18 вагонов. Этот поезд будет вести мощный локомотив «Vectron» производства компании «Siemens», – его уже взяли в лизинг.
https://traffic.od.ua/news/worldtrans/1217576
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!