Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.11.20 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      DB: сайт тепер уміє продавати Europa-Spezial з пересадкою в Угорщині

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: DB: сайт тепер уміє продавати Europa-Spezial з пересадкою в Угорщині  (Read 25377 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22988


View Profile
« on: 03.06.14 , 17:06 »
Share Reply with quote

Великий прорив у роботі сайту DB для тих, хто хотів-би з допомогою Europa-Spezial доїхати з України до Німеччини або назад за ціною, приблизно як WizzAir - від 39 євро від першої (сусідньої з Україною) станції Угорщини (і гіпотетично Польщі, але з цим все досить кисло) до Німеччини.

Ця спецпропозиція Europa Spezial вже існує багато років, але донещодавна - купити її з маршрутом, що підходив би аж до українського кордону можна було лише у німецькій касі, або замовити через форму на сайті DB: що означало, що треба було після заповнення форми чекати відповід по emailі від живого оператора, потім уточнюючи умови переписуватись з оператором (загалом це може зайняти кілька днів), дати номер картки і вони присилають паперовий квиток поштою в конверті (досить небагато людей проходило успішно цей квест до кінця). Бо на випадках, коли є пересадка у Польщі, Угорщині і Німеччині раніше квиток безпосередньо сайтом (без участи оператора і пересилки паперового квитка поштою) не продавався.

Більшість пасажирів не мали на це наполегливості або просто не знали про цю можливість (бо навіть ціна така жодним сайтом не показувалась), і у кращому разі були змушені купувати наприклад Будапешт - Німеччина по 39 і по повному тарифу з України до Будапешта (ще плюс 18,9 евро), тобто наприклад замість гіпотетично-можливої вартості проїзду Чоп - Мюнхен (39 Zahony - Мюнхен + 2,7 Чоп - Zahony=41,7) вимушено платили (39 Будапешт - Мюнхен +18,9 Чоп - Будапешт =57,9), тобто майже в 1,4 рази більше.

Тепер все краще, хоча у випадку Польщі покращення несуттєві. Тобто сайт DB нарешті навчився продавати Europa-Spezial Hungarn і Europa-Spezial Polen на випадки, коли є пересадка у цих країнах.
Нажаль як і раніше - якщо на ділянці поза Німеччиною є потяг, на котрий потрібна резервація місць котру сайт DB не уміє продавати - то сайт такий квиток не продає.

У випадку Угорщини це легко обходиться - треба просто купуючи квиток обрати комбінацію без IC по Угорщині (це треба ще перевірити, але з імовірністю 99% сокоріш за все це навіть НЕ означає, що на IC потім не можна буде їхати - адже zugbindung (прив'язка до потяга, що є однією з умов спецпропозиції) у Europa Spezial - лише по Німеччині і на ділянці через кордон, а на ділянку по Польщі або Угорщині там просто вказано маршрут, тобто можна докуповувати резервацію місця на IC і їхати з використанням тих потягів, що у момент придбання квитка не фігурували).

У випадку Польщі формально те саме, але спотикання об потяг з обов'язковою резервацією місць перетворюється на суцільну трагедію, бо:
-всі TLK тепер з резервацією місця
-замість нормальних Regio і особових - у Польщі категорія багатьох колишніх особових тепер називаеться по відповідному оператору воєводства -  KM, KS і т.д. - а про потяги цих категорій той модуль сайту DB, що продає квитки - схоже "не знає" - чи визнаються в них міжнародні квитки чи ні, тому про всяк випадок якщо вони є певній у комбінації поїздів - квиток на цю комбінацію не дає

тобто видурити Europa Spezial Polen з сайту DB на маршрути назразок Пешемишль - Берлін - можна лише гіпотетично, насправді щоб цього добитись - це треба "підібрати" таку комбінацію IR, RE і R (і без TLK, KS, KM і т.д.) щоб по тому-ж маршруту, по котрому ходять нормальші швидші поїзди приводила до потрібного EC, що везе на Берлін. Я наприклад хвилин 15 грався, поки підібрав для простішого маршрута Ґлівіце - Берлін. Для маршрута назразок Тересполь - Берлін мабуть задача взагалі нерозв'язна (бо там "засилля" KM навколо Варшави, через яке, я підозрюю, не "прорватись").

І ще одне - електронний квиток, що маєш одразу - буде лише на поїздку у напрямку з Німеччини на схід. Нажаль (хоч це і очікувано) у напрямку зі сходу на Німеччину - як і раніше треба чекати паперового квитка по пошті у конверті.

UPD: судячи з запитань деяких давніх і активних учасників форума - виявляється багато хто не знає як на сайті DB задавати різний набір прийнятних категорій потягів на різні ділянки однієї і тієї самої поїздки (зокрема щоб ділянка Захонь - Будапешт була без IC, а на ділянці між Будапештом і місцем призначення в Німеччині були дозволені і IC і ICE).
Отже:

1). вводимо пункт початку поїздки (Zahony)
2). вводимо пункт призначення (Kehl)
3). активуємо поле для задання поміжних пунктів. У даному разі ми не вибудовуємо кривий маршрут, ці пункти слугують суто місцем де мінятиметься набір категорій поїздів, що нам на кожну з ділянок хочеться.
4). у поле проміжного пункту, що відкрилось - вводимо назву проміжного пункта
5). вводимо дату подорожі
6). активуємо детальний вибір категорій поїздів
7). обираємо потрібні категорії поїздів (насправді досить зняти пташки ICE і IC/EC з ділянки Zahony - Budapest)

При потребі - можна задати другий проміжний пункт (щоб наприклад десь там уже в Німеччині відключити ICE, якщо це допоможе зменшити ціну).
 


* explain.gif (15.13 KB, 667x473 - viewed 697 times.)
« Last Edit: 08.11.14 , 12:11 by Maxy » Logged
kop
Active user

Posts: 6600


View Profile
« Reply #1 on: 03.06.14 , 22:06 »
Share Reply with quote

гм, прикольно.
из не КМ на участке Седльце-Варшава помню как минимум 1 IR от PKP PR, но он олько по выхам.
счас сам поиграюсь с ним.
UPD:
 IR 11114    
BUG
 Przewozy Regionalne
Terespol 17.31 - Warszawa Wsh. 20.16.
ПТ, ВС в большинстве своем.
Но это все вариант в вакууме, ибо что делать потом в Варшаве "типа в 20.16". Разве что задать принудительно длинную стоянку до утреннего BWE.
UPD2: нужно будет Кузницу пощелкать, там дб все лучше, тем более с учетом свежепущенного состыка через Малкину.
« Last Edit: 03.06.14 , 23:06 by kop » Logged
kop
Active user

Posts: 6600


View Profile
« Reply #2 on: 03.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

такс, маршрут есть, а вот цена не радует...
то, что все билеты закончились по Специаль - не поверю...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22988


View Profile
« Reply #3 on: 03.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

картинка не грузится, но если у Вас там польский IR - похоже они тоже не годятся, я таки попробовал выстроить Люблин - Берлин из IR и EC и там стандартный тариф, без спецпредложений.
Logged
kop
Active user

Posts: 6600


View Profile
« Reply #4 on: 03.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

он самый.
ну тогда из тересполя никак, походу.
с Кузницей дб легче, но DB про Малкину пока не знает.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22988


View Profile
« Reply #5 on: 03.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

хм, даже похоже не в категории дело или не только в ней. Нашел вариант R от Илав до Быдгоща и дальше Быдгощ - Берлин на EC - тоже нет спецпредложения. При том, что на какие-то другие комбинации R и EC - спецпредложение есть.
« Last Edit: 04.06.14 , 11:06 by Maxy » Logged
kop
Active user

Posts: 6600


View Profile
« Reply #6 on: 04.06.14 , 00:06 »
Share Reply with quote

фигово.
толк тогда с этого в белорусских реалиях - пшик.
Logged
Lyc
Active user

Posts: 1027


View Profile
« Reply #7 on: 04.06.14 , 12:06 »
Share Reply with quote

а на ділянку по Польщі або Угорщині там просто вказано маршрут
Maxy, а это значит что по Венгрии можно ехать вообще как хочешь?
Вот например из Marktredwitz до Захони сайт дает 39 евро через Мюнхен/Будапешт/Дебрецен. Можно ли по Венгрии ехать другой дорогой или вообще другими поездами по маршруту Будапешт-Захонь? Как то строго написано "your ticket is only valid on the train(s) specified on your ticket".
Интересует связка 10:06-6:41. Теоретически можно ли приехать в Захонь позже, переночевав в Будапеште?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22988


View Profile
« Reply #8 on: 04.06.14 , 13:06 »
Share Reply with quote

а на ділянку по Польщі або Угорщині там просто вказано маршрут
Maxy, а это значит что по Венгрии можно ехать вообще как хочешь?
Вот например из Marktredwitz до Захони сайт дает 39 евро через Мюнхен/Будапешт/Дебрецен. Можно ли по Венгрии ехать другой дорогой
якщо Ви маєте на увазі через Дебрецен замість Мішкольца чи навпаки - то не можна. При тому що у касі можна взяти квиток (і Europa Spezial теж, звісно ж у цьому разі каса повинна бути німецькою) де буде написано через Дебрецен АБО Мішкольц (бо відповідна серія існує саме для того щоб давати таку можливість пасажирам і там навіть тарифний кілометраж спеціально підігнано, щоб був однаковий, але нажаль жодна падлюка не почухалась, щоб заімплементувати продаж такого квитка через інтернет). Втім навіть у касі - це треба спеціально випрошувати у касира.
Quote
или вообще другими поездами по маршруту Будапешт-Захонь? Как то строго написано "your ticket is only valid on the train(s) specified on your ticket".
при продажу інших Europa-Spezial це теж завжди написано, а насправді (крім Frankreich, що не передбачає продовження маршруту вглиб Франції в самих умовах спецпропозиції та Italien, де майже так само, просто є виняток - Тірано, де все-ж дозволяється пересісти у напрямку Мерано) це стосується лише ПДСів по Німеччині і на ПДС на ділянку між кордоном і країною призначення, а насправді регіонали по Німеччині і всі потяги по країні призначення в квитку не фіксуються, у квиток від обраної на сайті комбінації від цих потягів іде лише маршрут.
Quote
Интересует связка 10:06-6:41.
Ну, я ж написав
це треба ще перевірити, але з імовірністю 99% сокоріш за все це навіть НЕ означає, що на IC потім не можна буде їхати - адже zugbindung (прив'язка до потяга, що є однією з умов спецпропозиції) у Europa Spezial - лише по Німеччині і на ділянці через кордон, а на ділянку по Польщі або Угорщині там просто вказано маршрут

Тобто щодо того квитка, що прийде по пошті в конверті (якщо цей варіант одержання квитка обрати) - я навіть не на 99, а на 99,999% впевнений, що там zugbindung буде зазначений - лише до ПДСів у Німеччині і транскордонного ПДСа. А від регіональних у Німеччині і всіх потягів на схід від Будапешта в Угорщині - у квитку буде зафіксовано лише маршрут. Ось наприклад як тут:

маршрут Гамбург - Локьошгаза, але прив'язка лише до конкретного ICE на ділянку Гановер (я ж правильно зрозумів, що НН-Hbf - це саме Гановер?) - Мюнхен і до конкретного RJ на ділянку Мюнхен - Будапешт. Від Гамбурга до Гановера дозволено їхати будь-яким регіональним, а по Угорщині до Локьошгази - будь-якими угорськими, виконуючи звісно ті додаткові умови, що накладає MAV (на IC - докупити резервацію).

Щодо електронного квитка (а він пропонується якщо брати у напрямку Німеччина - Схід) впевненість менша, десь на 98%. Є побоювання, що додатковий (не зумовлений умовами спецпропозиції) zugbinding, до потягів по Угорщині - у такому разі можливий як данина способу реалізації електронного квитка. Страх трохи посилюється, якщо загадати як імплементовані внутрішньоугорські електронні квитки на ті потяги, де немає обов'язкової резервації місць - там прив'язка до поїзда незважаючи на те, що це повний тариф - тобто MAV була надто ледачою щоб розробити електронний квиток, справжність котрого вона має можливість перевіряти не знаючи завчасно, яким з потягів пасажир поїде, тому не вигадала нічого кращого, аніж змушувати пасажира в процесі покупки вказувати яким поїздом пасажир поїде і після цього видавати електронний квиток прив'язаний до цього рейса. Є невеликий страх, що цей Ungarn-Spezial з електронним квитком до самої Zahony може мати таку-ж капосну особливість.
Quote
Теоретически можно ли приехать в Захонь позже, переночевав в Будапеште?
якщо реалізація така сама, як і в інших Europa Spezial (крім Frankreich та Italien, котрі інакші за своєю природою) - то ночувати у Будапешті можна і навіть не одну ніч, а так, щоб вкластись у 15 діб чинності квитка. Але треба щоб хтось спробував і перевірив. І особливо щодо електронного квитка є побоювання.

P.S. - якщо маршрут Марктредвітц - Zahony Ви навели не суто для прикладу, а Вам справді треба проїхати таким маршрутом - то доцільніше їхати через Чехію та Словаччину, SparNight (SporoTicket Slovensko) Хеб - Кошіце для такого маршрута на мою думку доцільніший з будь-якого боку.
« Last Edit: 07.11.14 , 21:11 by Maxy » Logged
jtt
Guest
« Reply #9 on: 04.06.14 , 13:06 »
Share Reply with quote

НН-Hbf = Гамбург (Hansestadt Hamburg).

Для Ганновера скращение будет Н-Hbf.
Logged
Tags: db pkp zahony mav 
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 26.11.14 , 00:11