Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 234
Reply | Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 537158 times)
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« on: 08.06.14 , 20:06 »
Share Reply with quote

Щойно зареєструвався та перечитав всі дописи цієї теми. Досить цікаві думки, особливо п. Віктора Гарвони щодо збереження чортківського ходу хоча б для одного ПДС.

Упродовж останніх 9 місяців разом із Міністром транспорту України (1992-1994) Орестом Климпушем двічі звертались до теперішнього Міністра інфраструктури та його попередника з такою пропозицією: у разі переведення потяга Київ - Чернівці на пришвидшену ділянку ходу через Ларгу, залишити нитку ПДС 117/188 на ділянці Київ - Заліщики (фактично - Стефанешти), а далі модифікувати її, повернувши до Рахова через Городенку, Коломию, Делятин, Яремче, Ворохту, Ясіню.
Від двох Міністрів ми отримали відповіді відмовного характеру, які не мають належного аналітичного обгрунтування. Тому ми вирішили просувати це питання на рівні КМУ.

Головні аргументи: від Теребовлі до Рахова цей ПДС обслуговуватиме 1,44 млн. осіб сталого населення, з яких половина (700тис.) - населення гірських територій, яким Закон України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» (п.1 ч.1 ст.3) надає широкі державні гарантії соціально-економічного розвитку гірських населених пунктів, зокрема в частині виділення бюджетних коштів на розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази пасажирського транспорту, а також фінансування заходів для розвитку та використання туристичних, рекреаційних і лікувальних можливостей гірського регіону.

Навіть попередній Президент України Янукович В.Ф., пройнявшись буденними проблемами горян, видав відповідне Доручення № 1-1/749 від 02.04.2013 року, де питання залізничного сполучення Рахова з Києвом зайняло чільне місце поміж інших нагальних питань (див. пп.1 п.2 Доручення).

Щодо технічного аспекту: стан інфраструктури на маршруті Київ – Тернопіль – Заліщики – Коломия – Делятин – Рахів 835 км. відповідає вимогам пропуску пасажирських поїздів, проте на відтинку маршруту Тернопіль – Рахів 353 км. не курсує жоден із поїздів далекого сполучення (донедавна на частині цього відтинку курсував поїзд Київ – Чернівці, який перенесено на пришвидшений маршрут). Варто зазначити, що, з метою підвищення рентабельності, поїзд Київ – Рахів – Київ (12 вагонів) на магістральній ділянці колії може курсувати у складі двогрупного поїзда із суміжною групою Київ – Хмельницький – Київ або Київ – Тернопіль – Київ(6–8 вагонів), яка складатиметься із високорентабельних вагонів з сидячими місцями та робитиме повний оборот за 1 добу.

Оскільки пришвидшений ПДС 117/118 зайняв до Гречан нитку свого попереднього маршруту, то доведеться модернізувати нашу пропозицію.
Первісно, сподіваючись на збереження нитки за новим ПДС Київ - Рахів, пропонований розклад виглядав так:

   ТУДИ       СТАНЦІЯ /
                                РОЗДІЛЬНИЙ ПУНКТ   КМ       НАЗАД   
Приб.   Зуп.   Відпр.                 Приб.   Зуп.   Відпр.
                18:43   Київ-Пас.   0   08:03       
20:59   0:02   21:01   Козятин-1   158   05:29   0:02   05:31
21:54   0:02   21:56   Вінниця   220   04:37   0:02   04:39
23:50   0:15   00:05   Хмельницький   364   02:32   0:15   02:47
01:49   0:26   02:15   Тернопіль-Пас.   482   00:25   0:20   00:45
03:10   0:02   03:12   Теребовля   518   23:26   0:02   23:28
03:43   0:02   03:45   Хоростків   540   23:00   0:02   23:02
04:02   0:02   04:04   Копичинці   555   22:40   0:02   22:42
04:36   0:15   04:51   Чортків   572   21:54   0:15   22:09
05:44   0:02   05:46   Товсте   600   20:59   0:02   21:01
06:40   0:02   06:42   Заліщики   629   20:00   0:02   20:02
07:07   0:02   07:09   Стефанешти   639   19:31   0:02   19:33
07:34   0:02   07:36   Городенка-Місто   658   19:02   0:02   19:04
07:44   0:02   07:46   Городенка-Завод   661   18:48   0:02   18:50
08:26   0:02   08:28   Гвіздець   687   17:58   0:02   18:00
09:06   0:20   09:26   Коломия   712   16:58   0:20   17:18
09:58   0:02   10:00   Ланчин   739   16:22   0:02   16:24
10:15   0:02   10:17   Делятин   751   16:05   0:02   16:07
10:28   0:05   10:33   Яремче   759   15:49   0:05   15:54
10:47   0:02   10:49   Микуличин   769   15:33   0:02   15:35
11:00   0:05   11:05   Татарів   778   15:17   0:05   15:22
11:15   0:05   11:20   Ворохта   785   15:02   0:05   15:07
11:31   0:02   11:33   Вороненка   791   14:49   0:02   14:51
11:51   0:05   11:56   Лазещина   802   14:26   0:05   14:31
12:07   0:05   12:12   Ясіня           808   14:10   0:05   14:15
12:35   0:02   12:37   Кваси   821   13:45   0:02   13:47
12:57                 Рахів           835         13:45
з таким графіком цей ПДС міг мати суміжну групу з оборотом по ст. Хмельницький (чи Гречани).
в ПЗЗ особливо не зацікавлені в такій групі, бо "в нас цей напрямок добре забезпечений".

в теперішніх реаліях можна спробувати пришвидшити хід на ділянці Київ - Тернопіль до 5:55 (як в деяких існуючих поїздів),
тоді б теперішня сидячка (хоча зараз вона знову стали лежачкою) до Тернополя могла б бігати разом із Київ - Рахів.
На Київ - Рахів продаватимуть пріоритетно тільки від Теребовлі (алгоритм продажу квитків - окрема розмова - десь в іншій темі).

Щодо Рахова, як потенційних воріт до Трансільванії - читайте мій допис на форумі Льв.Зал. тут:
http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=2270

або вже тут (бо тут активніший форум)
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115598.msg374085#msg374085

і на останок трохи довідкового матеріалу:
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
щодо призначення курсування поїзда сполученням Київ – Рахів
(через Тернопіль, Чортків, Заліщики, Коломию, Делятин, Ворохту)

Ініціативна група пропонує призначити курсування поїзда Київ – Рахів замість скасованого1 поїзда Київ – Чернівці (через Тернопіль), зберігши попередній маршрут до ст. Заліщики (ст. Стефанешти), та спрямувавши його далі до Рахова через Городенку, Коломию, Делятин, Ворохту. Картосхема пропонованого маршруту залучена в Додатку 2, а орієнтовний розклад – в Додатку 3.

Таким чином, станції ділянки Теребовля – Чортків – Заліщики відновлять, а станції нової ділянки модифікованого маршруту Городенка – Коломия – Делятин – Рахів отримають єдине сполучення з Києвом, а заразом – єдиний поїзд далекого сполучення. Ці ділянки обслуговуватимуть 386 та 1054 тисяч осіб місцевого населення відповідно. Загалом, на фокус-території (ділянка Теребовля – Рахів) пропонований поїзд обслуговуватиме 386+1054=1440 тис. осіб місцевого населення, що на 31% більше, ніж попередній поїзд обслуговував раніше на ділянці Теребовля – Чернівці – тільки 1097 тис. осіб.

Якщо ймовірність використання пропонованого поїзда місцевим населенням (1,44 млн. осіб) становитиме 10 – 15%/рік, що й так забезпечуватиме максимальну заселеність поїзда, то із урахуванням долі туристів (2,5 – 3 млн. осіб щорічно), для яких цей показник сягає 80 – 90%, максимальна заселеність поїзда буде поза сумнівом. Ба більше – постане потреба в організації додаткових літніх поїздів, наприклад: Донецьк/Дніпропетровськ – Рахів та Одеса – Рахів, адже Рахівщина, Яремчанщина та прилеглі території мають неймовірно великі рекреаційні ресурси, повноцінне використання яких неможливе без належного транспортного забезпечення.

Першим кроком для розв’язання транспортного питання стало відкриття в Рахові наприкінці 2013 року нового комфортабельного залізничного вокзалу. Наступним логічним кроком повинно бути запровадження поїзда Київ – Рахів, оскільки, жодного поїзда далекого сполучення там досі немає, а єдиний регіональний поїзд Львів – Рахів не відповідає вимогам відпочивальників, зокрема через вкрай незручний час прибуття/відправлення по ст. Рахів – посеред ночі.

Пропонований маршрут стане також найкращим безальтернативним варіантом сполучення Києва та низки інших міст України з Карпатським регіоном для:
– дітей – учасників трьох таборів Міжнародного дитячого центру «Артек-Карпати» на базі ТК «Буковель»;
– абітурієнтів та студентів з віддалених гірських місцевостей;
– мешканців з прикордонних територій Румунії (зокрема, етнічних українців).

На разі, ініціативна група, у відповідь на свої звернення, отримала два листи від Мінінфраструктури.
В листі Мінінфраструктури від 27.01.2014р. вих. № 673/24/10-14 зазначено таке:
1) стан інфраструктури на маршруті Київ – Тернопіль – Заліщики – Коломия – Делятин – Рахів довжиною 835 км на сьогодні відповідає вимогам пропуску пасажирських поїздів зі встановленими на залізницях швидкостями руху;
2) головним аргументом очікуваної непопулярності маршруту Київ – Рахів є нерентабельність безпересадкового купейного вагона Київ – Рахів, який курсував у 2003-2005 роках та природно був непопулярним через тривалу стоянку по ст. Львів – близько 6 годин у кожному напрямку;
3) для пасажирів, які прямують з Києва до Рахова, запропоновано вирушати з Києва до Львова поїздом № 73 Москва-Львів о 04:14, а у Львові зробити пересадку на поїзд № 606 Львів – Рахів, який прибуває до Рахова о 23:39, тобто вирушати та прибувати в нічний час, що є вкрай неприйнятно для пасажирів, а особливо – для пасажирів-відпочивальників;
4) для сполучення з населеними пунктами ділянки Городенка – Коломия – Делятин – Рахів та прилеглих територій, де мешкає 1054 тис. осіб, запропоновано використовувати наявні поїзди Київ – Івано-Франківськ №№ 43/44 та 143/144, квитки на які в літній період відсутні за кілька тижнів до дати виїзду.
В листі Мінінфраструктури від 29.04.2014р. вих. № 4326/24/10-14 зазначено таке:
1) позиція Мінінфраструктури, що викладена у попередньому листі, залишається незмінною;
2) у разі потреби рухомий склад для організації туристичного поїзда Київ – Рахів – Київ може бути наданий на орендних умовах.

Отже, доходимо висновку, що з точки зору Мінінфраструктури єдиною перепоною для відкриття нового сполучення Київ – Рахів є очікувана низька заселеність поїзда. Така позиція є хибна та явно суперечить наданим для розгляду аналітичним матеріалам, які переконливо свідчать про високу кількість місцевого населення (1,44 млн. осіб), та про високий потік туристів – 2,5 – 3 млн. осіб щорічно, з урахуванням перерозподілу внаслідок подій на південно-східних теренах України.
 

1 З повідомлення прес-служби Укрзалізниці від 06.06.2014р.
Укрзалізниця змінила маршрут поїзда № 118/117 Чернівці – Київ. Так, починаючи з 7 червня 2014 року він курсуватиме і територією Молдови, завдяки чому прискориться більш ніж на півтори години. Зміна маршруту відбулася завдяки внесенню змін до Угоди між Урядами України і Молдови про діяльність залізничного транспорту, що дозволило зробити графік руху поїзда більш зручним для пасажирів.

Ініціативна група:
Орест Климпуш   +380 50 355-52-45
Іван Шостак   +380 67 234-37-41

п.м. підкажіть, будьте ласкаві, к прикріпити файл зображення *.gif (картосхема маршруту).
« Last Edit: 11.06.14 , 13:06 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1 on: 08.06.14 , 22:06 »
Share Reply with quote

А как планируется организовать продажу билетов на о.п. Ланчин, о.п. Татаров и о.п. Лазещина? Это же не раздельные пункты и пассажирские здания там давно не функционируют?
Logged
voronin
Active user

Posts: 200


View Profile
« Reply #2 on: 08.06.14 , 22:06 »
Share Reply with quote

А как планируется организовать продажу билетов на о.п. Ланчин, о.п. Татаров и о.п. Лазещина? Это же не раздельные пункты и пассажирские здания там давно не функционируют?

Совершенно верно. Ещё не ясно зачем по этим о.п. пятиминутная стоянка.
Logged
N
User

Posts: 86


View Profile
« Reply #3 on: 08.06.14 , 23:06 »
Share Reply with quote

Зв'язок Київ-Яремча / Ясіня / Ворохта - це дуже добра ідея, адже це і зимові Карпати, і літній туризм.
Зараз усі їдуть 43, 143 до Франківська, на які завжди не вистачає квитків.

Татарів - це найближча станція до гірськолижного курорту Буковель, але ранг з. п. може трохи перешкодити.

У УЗ був поїзд 515-516 Київ-Ворохта - зимовий, разовий, але відсутність мізків не дозволила його розвинути.

Час ходу 5:55 до Тернополя - це малоймовірно.

Кваси - вона навряд чи потрібна для такого довгого маршруту. Татарів - зовсім інше.

Тільки треба, щоб він швидше рухався, на ділянці до Рахова це можливо, виграш може скласти до 1 години Тернополя.

Дизель по ділянці Делятин-Рахів йде 2: 54 (пропонується 2:40). Можна й швидше, адже дизель здійснює зупинки по усіх з. п.

P. S. Маленький секрет: Ви отримали відписку не від Міністерства, а від УЗ за підписом Міністерства (при повній апатії останнього).

За перерозподілу туристичного потоку з Криму до інших місць цей поїзд може бути досить популярним, але треба менше зупинок.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #4 on: 09.06.14 , 00:06 »
Share Reply with quote

На о.п. Кваси зупинка потрібна обов'язково. Там великий санаторій, і саме з Києва там багато людей лікуються. Причому там сталий потік, який не залежить від пори року та дня тижня. Плюс у Квасах починаються туристичні маршрути, у тому числі і "Закарпатський туристиний шлях", який веде до вершин: Говерла, Петрос та Близниця. А статус з.п. у даному випадку не завадить, так як там пасажирську будівлю не рознесли, і вона працює, у тому числі і квиткова каса, яка підключена до АСК "Експрес-УЗ". Це єдиний з.п. на цієї лінії, на якому зберігся вокзал і працює каса.
Сумнів з приводу доцільності зупинки по ст. Вороненка.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #5 on: 09.06.14 , 03:06 »
Share Reply with quote

особисто моя думка щодо чогось такого (маю на увазі проїзд ділянки Київ - Коломия через Тернопіль - Заліщики)- різко негативна.

Поясню чому.

Справді, з Тернополя невивіз і справді з Коломиї до Заліщиків попри огидну швидкість - по рейках виходить довше ніж по тих ямах недоавтобусом (а зараз там лише одна пара приміських). І справді погано, що їдучи з Києва на Яремче чи на Буковель - люди мусять користуватись маршруткою з ІФ до місця призначення.

Але я вважаю подібний маршрут відвертим шкідництвом. Зрозумійте - щодалі - то менше пасажирів згодні так багато часу витрачати на те, щоб їхати у поїзді, вимогливість щодо часу у дорозі думаю зростатиме і далі. Час у дорозі Київ - Рахів навіть найшвидшим з можливих зараз маршрутів за наявного стану колій (через Шепетівку - Львів - ІФ) - і так занадто, будь-який інший варіант з більшим часом у дорозі - зло.

А тут виходить що Ви "нав'язуєте" це зло (користуючись відсутністю прямого зв'язку Київ до різних місць, що у запропонованому маршруті за Коломиєю)  - ви змушуєте пасажирів витрачати зайвий час суто заради того, щоб "витягнути" ті зупинки, що окремо, без "карпатських" пасажирів не дають достатнього пасажиропотоку. Я завжди проти такого, на мою думку це свинство.

Крім того у запропонований варіант покращує сполучення наприклад Чорткова з Києвом досить умовно (власне це так само було і з 627) - насправді зручний час по Чорткову лише при прямуванні на Київ, при прямуванні з Києва - приїзд о 4 ранку мало кого радує (хоча я вперше у Чортків саме так вперше і потрапив - на 627 з приїздом десь між 4 і 5 ранку).
« Last Edit: 09.06.14 , 04:06 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #6 on: 09.06.14 , 03:06 »
Share Reply with quote

Дизель по ділянці Делятин-Рахів йде 2: 54 (пропонується 2:40). Можна й швидше, адже дизель здійснює зупинки по усіх з. п.
навряд-чи це можливо без суттєвих інвестицій у стан колії. С
кільки там лишилось тих з.п. (що не присутні у запропонованому варіанті)? Я нарахував 4 - Дора, Ямна, Свидовець, Білин. Крім того інкремент часу ходу щоб зробити додаткову зупинку на цій ділянці тут менший ніж для дизель-поїзда десь на нормальному маршруті, бо на ділянці Делятин - Рахів швидкості руху дуже низькі, час на розгон менший бо швидкість до якої треба розігнатись невелика.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #7 on: 09.06.14 , 14:06 »
Share Reply with quote

Я не согласен с тем, что данный маршрут для поезда Киев - Рахов неудачный. Так как:
1. Этот поезд будет заполнять исключительно "целевая аудитория". То есть не будет так, что едет полсостава до Львова и Ивано-Франковска а далее единицы.
2. Он позволит компенсировать отмененный 117/118 через Залещики и сомнительный 59/60 до Коломыи
3. Из Киева в Ворохту/Рахов прямого сообщения нет, и это далеко не решающий аргумент, что с пересадкой на автобус в Ивано-Франковске быстрее на 2-3 часа чем на долгоигающем поезде через Залещики, так как большинство пассажиров выберет пусть более долгий вариант, но с меньшим количеством пересадок.
4. Относительно неудобного времени проследования участка Тернополь - Залещики - это тоже не решающий фактор для пассажиров, так как приезжать домой не столь важно когда, главное удобное время выезда из Киева и прямой поезд без пересадок к дому. Да и Чертков не Харьков - отсутствие общественного транспорта ночью - не глобальная проблема.
5. Наименьшее тарифное расстояние через Залещики, следовательно меньшая стоимость билетов, что для значительной части пассажиров будет важным аргументом.

Есть определенные недостатки, но в целом идея удачная.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #8 on: 09.06.14 , 18:06 »
Share Reply with quote

Quote
А как планируется организовать продажу билетов на о.п. Ланчин, о.п. Татаров и о.п. Лазещина? Это же не раздельные пункты и пассажирские здания там давно не функционируют?
Туди: придбаватимуть квитки зі станцій відправлення чи з Інтернету
Назад: з Інтернету або завчасно з інших станцій або відкриють на Буковелі квиткову касу або в Ланчині встановлять «будку», а в Татарові та Лазещині – приєднають існуючі каси до системи Експрес (навіть по GPRS). Взагалі-то УЗ могла б встановити квиткомати, щось на зразок старих картонних квитків, тільки більш сучасне - пз прийманням готівки чи банківської картки, а інтерфейс, як на букінгу. при бажанні - все можна.

Quote
Совершенно верно. Ещё не ясно зачем по этим о.п. пятиминутная стоянка.
1. Для посадки-висадки груп туристів (з лижами, бордами, наплічником та іншими громіздкими речами).
2. Для можливостей нагону графіка (гірські колії мають свої особливості).

Quote
Зв'язок Київ-Яремча / Ясіня / Ворохта - це дуже добра ідея, адже це і зимові Карпати, і літній туризм.
Зараз усі їдуть 43, 143 до Франківська, на які завжди не вистачає квитків.
В літній період квитки відсутні за кілька тижнів до дати запланованого виїзду.
Татарів - це найближча станція до гірськолижного курорту Буковель, але ранг з. п. може трохи перешкодити.
Саме так. Хто хоч якось пов’язаний з туризмом того регіону, знає цю обставину.
Quote
У УЗ був поїзд 515-516 Київ-Ворохта - зимовий, разовий, але відсутність мізків не дозволила його розвинути.
та навіть залишили б його без покращень і то було б добре
Quote
Час ходу 5:55 до Тернополя - це малоймовірно.
Я теж не повірив би, яки сам не побачив в розкладі УЗ, що ділянку Київ-Тернопіль потяги:
1. 749/750 долають за 5:55 / 5:50
2. 49/50 долають за 5:56 / 5:59
Quote
Кваси - вона навряд чи потрібна для такого довгого маршруту. Татарів - зовсім інше.
Розмовляв із керівництвом санаторію «Гірська Тиса» (с. Кваси) - вони дуже зацікавлені в такому сполученні.
Quote
Тільки треба, щоб він швидше рухався, на ділянці до Рахова це можливо, виграш може скласти до 1 години Тернополя.
Можливо й так. При складанні орієнтовного розкладу, я брав за основу:
117/118 Київ – Чернівці – Київ (через Тернопіль, Заліщики)
675/676 ІФ – Шепеттівка- ІФ (на ділянці Заліщики – Коломия)
Приміські на ділянці Коломия Делятин (вилучивши час відсутніх зупинок і дещо пришвидшивши)
Львів – Рахів – Львів (на ділянці Делятин – Рахів)
Ось так і вийшов цей венігрет. З Києва до Тернополя можна пришвидшити на 1:11 (до 5:55).
Quote
Дизель по ділянці Делятин-Рахів йде 2: 54 (пропонується 2:40). Можна й швидше, адже дизель здійснює зупинки по усіх з. п.
Якщо цю пропозицію приймуть за основу (ЦЛО), то фахівці (ЛЛЗ) пообіцяли грамотно це все зробити.

Quote
P. S. Маленький секрет: Ви отримали відписку не від Міністерства, а від УЗ за підписом Міністерства (при повній апатії останнього).
Для мене це не був секрет. Виконавцем була людина з ЦЛО. Особисто з ним спілкувався.
Це також видно з тел..номеру виконавця 465 (УЗ, ПЗЗ), тому це не таємниця, але офіційно відповідь МІнІнфра, тому так і пишемо. А те що вони таких листів підписують цілими сотнями – це теж відомо. Хоча в обидвох випадках Міністри отримували звернення безпосередньо в руки і «обіцяли розглянути». Ясна річ, що їм на це часу бракує, і що вони не заглиблювались в деталі.
Quote
За перерозподілу туристичного потоку з Криму до інших місць цей поїзд може бути досить популярним, але треба менше зупинок.
Це предмет обговорення.
Quote
Сумнів з приводу доцільності зупинки по ст. Вороненка.
Теж предмет обговорень. По ст. Вороненка деякі туристи починають/завершують свої маршрути. А з іншого боку не завадить мати таку зупинку як технічну та для нагону графіку.
---
Quote
особисто моя думка щодо чогось такого (маю на увазі проїзд ділянки Київ - Коломия через Тернопіль - Заліщики)- різко негативна.

Поясню чому.

Справді, з Тернополя невивіз і справді з Коломиї до Заліщиків попри огидну швидкість - по рейках виходить довше ніж по тих ямах недоавтобусом (а зараз там лише одна пара приміських). І справді погано, що їдучи з Києва на Яремче чи на Буковель - люди мусять користуватись маршруткою з ІФ до місця призначення.
Прошу зрозуміти і мою позицію та вихідні дані. Представники ІФ ОДА категорично проти видовження маршрутів К – ІФ до Рахова чи навіть до Ворохти, адже, як вони переконують, ІФ створює достатній пасажиропотік, а коли видовжать, то забракне місць для ІФ. З іншого боку, я їх переконував, що пасажири з Рахівсько-Верховинсько-Яремчанського напрямку доїжджають в жахливих умовах до ІФ і так чи інакше «забивають» цей трафік на Київ. УЗ, навпаки, стверджує, що там (в Рахові) край світу і, відповідно, відсутній будь-який пасажиропотік. Тому цей потяг пропонуємо, як тимчасове розв’язання, щоб УЗ побачила, що там є пас. трафік. Тоді вже можна поміняти нитки 43 та 143 і видовжити (той швидкий, що рано прибуває і пізно відправляється) до Рахова.
З іншого боку, якщо видовжать з ІФ до Рахова, то пропонований можна вкоротити до Яремчого чи Ворохти, і розглядати його як альтернативу для Яремчого/Ворохти до того більш швидшого потяга. Крім того, для пасажирів між Теребовлею та Гвіздцем це єдине безальтернативне сполучення з Києвом. Особисто мені доводилось бачити, як влітку курсують автобуси Яремче-Київ. Одразу два автобуси (один за одним). Людей повно. Сидять і стоять в проходах. Самому доводилось стояти аж до Житомира. Духота, перегар… відпочивальники і заробітчани тісно переплелися. В автобусах ряди ущільнені, а тому високим людям (з довгими ногами) це просто каторга. Про інші деталі  – мовчу. Згадайте ще про Тернополян, які прямують на Рахівщину. Раніше – ковбойським + приміським, а тепер – хто як.

Quote
Але я вважаю подібний маршрут відвертим шкідництвом. Зрозумійте - щодалі - то менше пасажирів згодні так багато часу витрачати на те, щоб їхати у поїзді, вимогливість щодо часу у дорозі думаю зростатиме і далі. Час у дорозі Київ - Рахів навіть найшвидшим з можливих зараз маршрутів за наявного стану колій (через Шепетівку - Львів - ІФ) - і так занадто, будь-який інший варіант з більшим часом у дорозі - зло.
Тоді Львів – Луганськ чи Одеса – Ужгород – це ще більше зло? Бо літаком заначно швидше.
Quote
А тут виходить що Ви "нав'язуєте" це зло (користуючись відсутністю прямого зв'язку Київ до різних місць, що у запропонованому маршруті за Коломиєю)  - ви змушуєте пасажирів витрачати зайвий час суто заради того, щоб "витягнути" ті зупинки, що окремо, без "карпатських" пасажирів не дають достатнього пасажиропотоку. Я завжди проти такого, на мою думку це свинство.
Фактично це так - можна вирішити проблему одразу трьох регіонів: південне Тернопілля, діагональ Прикарпаття через Городенку – Коломию – Ворохту та східне Закарпаття. Це також є прийнятним для чиновників ІФ ОДА. До речі, за Тернополем до Рахова теж внутрішній трафік буде. З того ж Чорткова, Заліщик чи Городенки та й з самого Тернополя люди теж їздять в Карпати (на перекладних). До речі, тільки каси Тернопільської дирекції залізничних перевезень у попередньому продажу на 117/118 (той, що був через Тернопіль) реалізувалаи 35% від загального обсягу квитків (а врахуйте, ще продаж через інтернет чи в інших касах до станцій Тернопільської дирекції).
Ще можу приклад навести в іншому регіоні: 126 Київ - Луганськ бігає не тільки через Харків, а й через Суми, хоча може бігати тільки через Полтаву (навіть без Харкова).

Quote
Крім того у запропонований варіант покращує сполучення наприклад Чорткова з Києвом досить умовно (власне це так само було і з 627) - насправді зручний час по Чорткову лише при прямуванні на Київ, при прямуванні з Києва - приїзд о 4 ранку мало кого радує (хоча я вперше у Чортків саме так вперше і потрапив - на 627 з приїздом десь між 4 і 5 ранку).
Догодити всім одразу – не реально. Люди благають про те аби було хоча б щось.

Quote
Я не согласен с тем, что данный маршрут для поезда Киев - Рахов неудачный. Так как:
1. Этот поезд будет заполнять исключительно "целевая аудитория". То есть не будет так, что едет полсостава до Львова и Ивано-Франковска а далее единицы.
2. Он позволит компенсировать отмененный 117/118 через Залещики и сомнительный 59/60 до Коломыи
3. Из Киева в Ворохту/Рахов прямого сообщения нет, и это далеко не решающий аргумент, что с пересадкой на автобус в Ивано-Франковске быстрее на 2-3 часа чем на долгоигающем поезде через Залещики, так как большинство пассажиров выберет пусть более долгий вариант, но с меньшим количеством пересадок.
4. Относительно неудобного времени проследования участка Тернополь - Залещики - это тоже не решающий фактор для пассажиров, так как приезжать домой не столь важно когда, главное удобное время выезда из Киева и прямой поезд без пересадок к дому. Да и Чертков не Харьков - отсутствие общественного транспорта ночью - не глобальная проблема.
5. Наименьшее тарифное расстояние через Залещики, следовательно меньшая стоимость билетов, что для значительной части пассажиров будет важным аргументом.
Есть определенные недостатки, но в целом идея удачная.
Дуже твереза та виважена думка.

Головне, що відпочивальники приїздитимуть (і від’їздитимуть) в Карпати не посеред ночі, а близько до "розрахункового часу". Та й по Києву досить зручно.
Хто що думає щодо того, щоб цей ПДС пов’язати в двогрупний разом із Київ – Тернопіль – Київ 749/750, який долає шлях з Києва до Тернополя за 5:55? В такому разі пропоновний графік після Тернополя в напрямку Рахова пересунеться раніше на 3:01(!) години, а в зворотньому, з Рахова на Тернопіль, - на 0:34. В такому разі: виїзд із Києва о 16:55, а прибуття до Рахова о 9:56 і навпаки виїзд з Рахова о 13:11 і прибуття до Києва о 06:01. Це дозволить в Києві пересісти на експреси до Харкова чи до Донецька (такі обґрунтування подобаються УЗ).
Можна спробувати ці дві групи загнати аж до Полтави в режимі експресу (за 4:00 чи навіть за 3:00), головне аби часу було вдосталь для ослуговування в пасажирському депо. Також буде конкуренція для ранкового Хюндая 722 Київ - Харків (Київ 6:24 - Полтава 9:24).
« Last Edit: 09.06.14 , 18:06 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11028


View Profile
« Reply #9 on: 09.06.14 , 18:06 »
Share Reply with quote

Хто що думає щодо того, щоб цей ПДС пов’язати в двогрупний разом із Київ – Тернопіль – Київ 749/750, який долає шлях з Києва до Тернополя за 5:55? В такому разі пропоновний графік після Тернополя в напрямку Рахова пересунеться раніше на 3:01(!) години, а в зворотньому, з Рахова на Тернопіль, - на 0:34. В такому разі: виїзд із Києва о 16:55, а прибуття до Рахова о 9:56 і навпаки виїзд з Рахова о 13:11 і прибуття до Києва о 06:01. Це дозволить в Києві пересісти на експреси до Харкова чи до Донецька (такі обґрунтування подобаються УЗ).
Можна спробувати ці дві групи загнати аж до Полтави в режимі експресу (за 4:00 чи навіть за 3:00), головне аби часу було вдосталь для ослуговування в пасажирському депо. Також буде конкуренція для ранкового Хюндая 722 Київ - Харків (Київ 6:24 - Полтава 9:24).
Тут уже перебор пошел. Максимальная длинна 749/750 - 10 вагонов. Обсуждать остальной текст бессмысленно.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 234
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.