Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.19 , 13:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 704414 times)
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1310 on: 22.12.14 , 10:12 »
Share

... В ЧГ еще тогда гиды рекомендовали побольше разговаривать на украинском и демонстрировать, что ты именно отсюда, а не из России.
Місцеві люди в Барі розповідали, що русо там або все викупили або весь готельно-ресторанний бізнес заточений під них.
Вся обслуга вільно володіє російською, тому, як Ви зазначаєте, скрізь розмовляли сербською аби нас не отожнювали з русо...

Навіть кумедна історія була: заскочили ми в Мойковаці "сидяче купе" і прямували до Бару... серби між собою сміялися з ЧГ,
мовляв така мала країна, що за 2 години можна проїхати наскрізь... і дивлячись на мене кажуть "він не розуміє"...
я сміюся і кажу - "розумію, бо в нас, в Україні, це слово навіть так само звучить"... Класно там... як і в Албанії - дійсно,
дороги будують повним темпом. Приклад готової дороги понад Шкодарським озером (уздовж колії між Шкодером та Подгоріцею).

Так що, готуйтеся до нових пригод у новому сезоні. Змінюйте вектори геопріоритетів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1311 on: 22.12.14 , 10:12 »
Share

Витя, идеи покорения Сигета сразу должны были насторожить. А потом еще Влодава была....
Додатково нагадаю, якщо вже йдеться про рух уздовж Тиси, то я прихильник беззупинкового транзиту
якомога коротшим відтинком (див. сусідню тему), орієнтовно: Вишівська Долина - Великий Бичків.
Logged
opex
Active user

Posts: 11819


View Profile
« Reply #1312 on: 22.12.14 , 10:12 »
Share

Я з дружиною за кордоном намагаюся спілкуватися українською. І за руссо туристо не приймають і можна перекинутися парою фраз, коли потрібно, щоб персонал, який знає трохи російську, не зрозумів.
Logged
kozak
Guest
« Reply #1313 on: 28.12.14 , 16:12 »
Share

Можливо хтось знає, чому зараз на 458 поїзд не продають квитки з Тернополя до Києва у всі вагони за добу? Наприклад, на сьогодні, 28.12, з Тернополя до Києва на даний поїзд є 2 місця у 6П вагоні, а з Трембовлі є 64 місця, і це при тому, що поїзд уже відправився з початкової станції.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22581


View Profile
« Reply #1314 on: 28.12.14 , 17:12 »
Share

тому-що виставили ось такі, суворіші обмеження продажу.

Тому можете обирати - або трохи переплатити і взяти з Теребовлі, або чекати коли відкриють продаж з Тернополя (але є ризик що не дочекаєтесь і місця розкуплять від попередніх станцій).
« Last Edit: 28.12.14 , 17:12 by Maxy » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1315 on: 28.12.14 , 17:12 »
Share

Можливо хтось знає, чому зараз на 458 поїзд не продають квитки з Тернополя до Києва у всі вагони за добу? Наприклад, на сьогодні, 28.12, з Тернополя до Києва на даний поїзд є 2 місця у 6П вагоні, а з Трембовлі є 64 місця, і це при тому, що поїзд уже відправився з початкової станції.
Хтось колись на цьому форумі розповідав, що закриття і відкриття продажу
(з метою максимального задоволення потреб пасажирів кінцевих станцій маршруту)
є надто дискретними і ніхто особливо не заморочується з якимись проміжними градаціями варіанту продажу.

В даному випадку, припускаю, що продаж для Тернополя і далі може відкритись після завершення продажу
для Теребовлі (чи Копичинець/Хоросткова). Мовляв, аби ЦА (Рахів - Теребовля) гарантовано могла придбати квитки.

Кілька днів тому побачив у Вікі відповідну статтю про поїзд Київ-Рахів.
Трохи підрихтував її (про Гвіздець і додав посилання). Хто автор цієї та аналогічних статей - мені не відомо.
« Last Edit: 28.12.14 , 17:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1316 on: 28.12.14 , 21:12 »
Share

Два цікаві фотозвіти про подорож Рахівщиною:

Гуцульщина - край высоких гор (... Теперь сюда прямо из столицы ходит поезд Киев-Рахов...)

Дождливый летний день в горах (... На новом поезде 457/458 Рахов-Киев наш путь лежал прямо в столицу...)


« Last Edit: 28.12.14 , 21:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1317 on: 28.12.14 , 22:12 »
Share

Ще кілька езотеричних фотозвітів про Рахівщину від автора Stardancer:

Квасы. Часть 1 - Рай на Земле

Квасы. Часть 2 - Путешествие в пространстве и времени

Квасы. Часть 3 - Буркуты, горные реки и водопады


Закарпатье-2011. Квасы. Сельские будни

Закарпатье-2011. Майские горы. Ориентир - Петрос

Закарпатье-2011. Горные вершины. Близницы


Карпаты-2012. Путешествие в горах - единение с природой: От Ясиней до Квасов через Петрос


Карпаты-2013. Лазещина - Богдан - Квасы
« Last Edit: 28.12.14 , 22:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1318 on: 29.12.14 , 22:12 »
Share

До нашої розмови:
завершити розробку нового графіка руху поїздів планується до 1 серпня 2015 року, а 13 грудня 2015 року новий розклад буде введено в дію.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1319 on: 07.01.15 , 21:01 »
Share

Інтернет-версія газети Магістраль від 03.12.2014р. пише:
...
Втім, з рахівським потягом насправді все не так, як здається. Адже маршрут Рахів—Київ і відповідно Київ—Рахів — один з найпопулярніших в Україні. Так, у жовтні населеність цього поїзда в середньому становила 71 % — при відправленні з Києва та 91 % — у зворотному напрямку. А 9 листопада рахівським потягом до столиці вирушило 357 пасажирів (населеність — 77 %), але річ у тім, що 340 з них сіли на поїзд не у Рахові, як уточнюють залізничники, а на наступних зупинках.
...
Ще близько 10 млн грн зекономлено внаслідок оптимізації розміру руху: замість курсування 20 пасажирських поїздів було призначено 8 дво- та тригрупних поїздів.
...
Посилання на джерело

Варто так розуміти, що невдовзі руки пана Карпяка дійдуть до оптимізації (здвогрупнення) 457/458,
бо якось насторожує відсутність на Букінгу квитків на 01.02.2015р. при наявності таких квитків на аналогічні поїзди.

Було б досить не погано, якби 57/58 поєднали з групою Київ-Тернопіль-Київ, принаймні, так було б логічно.
Принагідно будемо сподіватись і на пришвидшення.

Є ще варіант "скасування" але судячи зі слів Карпяка:
Quote
А рейси чотирьох «внутрішніх» поїздів, приміром, № 669/670 Кременчук—Бахмач, неможливо скасувати, бо альтернатива їм відсутня, як і рейси потяга № 127/128 сполученням Харків—Зернове, які є альтернативою вже скасованим рейсам поїзда Суми—Москва.
,
це малоімовірно. Цьому тепер ще й Коломия сприяє...

Якщо хтось щось знає більше - пишіть. Можливо, це все наслідок тривалих вихідних і нічого зайвого?
« Last Edit: 07.01.15 , 21:01 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 07.01.15 , 23:01