Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 04:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 723159 times)
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #2110 on: 10.05.16 , 21:05 »
Share

Взагалі, по нормам, для залізниць, що будуються, керівний ухил не може перевищувати 12‰ на теплотязі і 15‰ на електро.
Для рівнинних залізниць(тобто більша частина України) ухил в 10-12‰ вважається значним, в таких місцях використовують подвійну тягу.
Це скоріше для вантажних составів під 5 тис. тон для ділянок типу Ковель-Овадно-Ізов. Там для поїздів вагою 4600 тон до основного локомотиву дають штовхач м62. Підйом там десь 9-10 ‰. Було навіть відео, де половинка 2м62 зламалась і состав їхав на іншій половинці+штовхач зі швидкістю 5 км/год.

Для пас поїздів штовхач можуть дати хіба що для локомотива тэп70. Та і цей локомотив без особливих зусиль може штурмувати підйоми у 9‰ з составом 18-22 вагони зі швидкістю 50-60 км/год (Люботин), чи навіть 13 ‰ (Богодухів) https://m.youtube.com/?#/watch?v=01RZmcAgO10. 2м62 же по призначенню вантажний локомотив з куди більшою силою тяги. Наприклад, цей підйом у 19-20 ‰ http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=338088 (зі слів того ж Віктора Борисовича), що біля Дністра і має довжину близько 4 км, 2м62+16 вагонів долає зі швидкістю 25-30 км/год. Тобто, навіть є запас
« Last Edit: 10.05.16 , 21:05 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #2111 on: 10.05.16 , 22:05 »
Share

І це не заважає розвивати швидкість понад 60 км/год.
На відео потяг їде 70+/- 5 км/год https://www.youtube.com/watch?v=da_VlfLMEvY
74 км/год +/- 2 км/год. So >80 km/h is possible even at such lines, even with long train.

Інша ділянка. Ворохта-Яремче. Незважаючи на чималу кіслькість кривих, поїзд усе одно багато де розвиває швидкість 60-65 км/год https://www.youtube.com/watch?v=0XGRLVez5As (можна порахувати по пікетах).
Exactly. So 60 km/h is a reality on the Yaremche - Rakhiv line. Even for long (heavy) trains.

The problem is not the line profile and the curves - for a speed of 60 km/h.
The problem is old and inefficient locos.
And the problem is the high weight of the overnight train including locos of about >1.6 ton per passenger compared to motorwagon train sets weighing in at less that the half <0.8 ton per seat.
A return trip Rakhiv - Kolomiya - Rakhiv with 9 wagons takes 1400 liters of diesel fuel, according to the train drivers. It seems like a lot.
So in fuel and loco use it looks like a luxury to transport passengers from Kyiv up in the mountains in sleeper wagons at prices of only around $10.

Rationally it would make sense to let those "economy passengers" change to a (new) motorwagon mountain express in Kolomiya (or Frankivsk for trains via Lviv) while only overnight express passengers paying $25 get to go to the mountains in sleeper wagons without changes.
That is, if the route of train #115 is prolonged up the mountains.

Thanks Sergius and Mikolalex for interesting posts, pics and video.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2112 on: 11.05.16 , 09:05 »
Share

The problem is not the line profile and the curves - for a speed of 60 km/h.
The problem is old and inefficient locos.

Брєд. Для того, щоб їхати 80 км/год, не потрібно якихось спеціальних швидкісних локомотивів, таку швидкість потягне і машка, і 2ТЕ10. (у них обох конструкційна швидкість 100км/год).
Однак таку швидкість потяг розвиває тільки на деяких ділянках, через, повторюсь: а) складний профіль і криві б) поганий загальний стан колії.
На підйомах в 26 тисячних ні ТЕП70, ні навіть ТЕП150 швидшими не будуть, їхня перевага проявиться на швидкостях більше 80-90 км/год. Так що машка цілком підходить для данного потягу, ганібал 2ТЕ10УТ підійшов би ще краще(вантажно-пасажирська модифікація з конструкційною швидкістю 120 км/год).
Навіть якщо станеться чудо і на цю лінію передадуть ТЕП150 з Кременчука, за нинішнього стану колії час у дорозі буде той самий.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #2113 on: 11.05.16 , 09:05 »
Share

The problem is not the line profile and the curves - for a speed of 60 km/h.
The problem is old and inefficient locos.

Брєд. Для того, щоб їхати 80 км/год, не потрібно якихось спеціальних швидкісних локомотивів, таку швидкість потягне і машка, і 2ТЕ10. (у них обох конструкційна швидкість 100км/год).
Однак таку швидкість потяг розвиває тільки на деяких ділянках, через, повторюсь: а) складний профіль і криві б) поганий загальний стан колії.
На підйомах в 26 тисячних ні ТЕП70, ні навіть ТЕП150 швидшими не будуть, їхня перевага проявиться на швидкостях більше 80-90 км/год. Так що машка цілком підходить для данного потягу, ганібал 2ТЕ10УТ підійшов би ще краще(вантажно-пасажирська модифікація з конструкційною швидкістю 120 км/год).
Навіть якщо станеться чудо і на цю лінію передадуть ТЕП150 з Кременчука, за нинішнього стану колії час у дорозі буде той самий.

ТЕП70 проти 2м62 має перевагу вже з 45 км/год. Достатньо поглянути на тягову характеристику.

Апд.:
2м62 http://www.dieselloc.ru/books/teplsssr/images/img_19.png
ТЕП70 рис. 6 https://books.google.com.ua/books?id=jlL8AgAAQBAJ&pg=PA17&lpg=PA17&dq=%D1%82%D1%8D%D0%BF70+%D1%82%D1%8F%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F+%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%B1%D1%8B%D0%BA%D0%BE%D0%B2&source=bl&ots=mBbuAt0e-5&sig=KJUFfXMU7jNPUmal80nXib2qfE4&hl=uk&sa=X&ved=0ahUKEwiVoO6HttHMAhUHSJoKHf-mBeAQ6AEICzAA#v=onepage&q=%D1%82%D1%8D%D0%BF70%20%D1%82%D1%8F%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B1%D1%8B%D0%BA%D0%BE%D0%B2&f=false

Якщо ТЕП150 передадуть під Раховоз, то він перетвориться на ЧОРМЕТ за лічені дні. Але нашим "геніям" і ця задача може бути під силу.
« Last Edit: 11.05.16 , 12:05 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5016


View Profile
« Reply #2114 on: 11.05.16 , 12:05 »
Share

Дні не дні, але криворукі є*лани з ЛЬВ уміють перетворювати тяговий склад на Чормет за лічені місяці.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #2115 on: 11.05.16 , 14:05 »
Share

The problem is not the line profile and the curves - for a speed of 60 km/h.
The problem is old and inefficient locos.
Брєд. Для того, щоб їхати 80 км/год, не потрібно якихось спеціальних швидкісних локомотивів, таку швидкість потягне і машка, і 2ТЕ10. (у них обох конструкційна швидкість 100км/год).
Однак таку швидкість потяг розвиває тільки на деяких ділянках, через, повторюсь: а) складний профіль і криві б) поганий загальний стан колії.
Я не о якихось спеціальних швидкісних локомотивів. Я о том что скорость повысит с 10-40 км/ч до 60-80 км/ч. И по ямам и в горах.
Тут ограничение как раз часто в локомотивов, как тут выло написано и как мы например все знаем из-за время следование поездов из Ясини до Рахова.
Видео же показывает что стан колії і профіль і криві вообще-то позволяет развивать и 60 и 80 км/ч даже через криві и по ямам - со исключениями конечно.

Бред - это ехать 8 часов из Тернопиля до Яремче (277 км) и те же 8 часов из Львова до Рахова (279 км).
А скажите плз. - где, по каким конкретным участкам именно стан колії снижает скорость? Или это вы просто так?
« Last Edit: 11.05.16 , 14:05 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #2116 on: 11.05.16 , 15:05 »
Share

Дні не дні, але криворукі є*лани з ЛЬВ уміють перетворювати тяговий склад на Чормет за лічені місяці.
Ушатають досить швидко. Справа ось в чому. Теп70 має швидкість тривалого режиму 48 км/год, а теп150 - понад 60 (з інструкції). Тому, враховуючи шалені підйоми та обмеження швидкості у 60 км/год, Теп150 буде постійно гвалтуватись перегріватись/палити двигуни (простіше кажучи - ламатись).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2117 on: 11.05.16 , 15:05 »
Share

Я не розумію, це такий товстий тролінг? Усюди, де знижена швидкість - це через стан колії і профіль, тільки через це. Локомотиви тут не при чому. Наскільки виправдані ті обмеження швидкості, що є - звертайтесь з цим питанням до Чортківської дистанції колії, хай вам розкажуть. Дійсно, буває так, що швидкість занадто обмежена, можуть ревізори встановити завеликі обмеження, щоб перестрахуватись, а машиністи повзуть 15км/год і матюкають їх. Але, знову ж таки, локомотиви тут ні до чого.
141 кілометр зі Львова до Франика потяги під тими ж самими машками проїжджають за 2 год. 10 хв(без зупинок), або 2 з половиною години(із 4 зупинками)! І не під квреними машками, а під старими убитими: http://trainphoto.org.ua/view/40661/
У той же час, 220 км з Тернополя до Коломиї з 9 зупинками за 6 з половиною годин. Виходить, середня швидкість 56 проти 33 км/год. На тих самих локомотивах.

 
Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #2118 on: 11.05.16 , 15:05 »
Share

141 кілометр зі Львова до Франика потяги під тими ж самими машками проїжджають за 2 год. 10 хв(без зупинок)
Це після оптимізації 114/115 графік сповільнили. До цього було 2:03/2:05. Істріпер взагалі доїзджав за 1:58.

Ще коментар до Вашої суперечки:
якщо згадаєте усю історію курсування Раховоза, то повинні пам"ятати, що перед сповільненням в минулому році в нього постійно ламались локомотиви. І саме це призвело до видач йому "3м62" та наступного сповільнення.
« Last Edit: 11.05.16 , 15:05 by sergius » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2119 on: 11.05.16 , 17:05 »
Share

141 кілометр зі Львова до Франика потяги під тими ж самими машками проїжджають за 2 год. 10 хв(без зупинок)
Це після оптимізації 114/115 графік сповільнили. До цього було 2:03/2:05. Істріпер взагалі доїзджав за 1:58.

Ще коментар до Вашої суперечки:
якщо згадаєте усю історію курсування Раховоза, то повинні пам"ятати, що перед сповільненням в минулому році в нього постійно ламались локомотиви. І саме це призвело до видач йому "3м62" та наступного сповільнення.

Цікаве зауваження. А за скільки він доїжджав з Тернополя до Коломиї у старій редакції?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 11.05.16 , 08:05