Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 723540 times)
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2120 on: 11.05.16 , 18:05 »
Share

З Тернополя до Коломиї не скажу. Не знаю графіка.
А от наступні перегони запам'ятав:
Яремче-Ворохта-Яремче було 33/35 стало 43/45 (те, що на відео)
Ясіня-Рахів-Ясіня було 52/50 стало 63/64
Коломия-Яремче було 59 стало 68

Здається так.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2121 on: 11.05.16 , 21:05 »
Share

Зрозуміло, дякую. Якщо хтось хоче детально розібратись у темі - треба дістати "простиню" у машиністів, і подивитись, які там швидкості.
Наприклад, пригадую, що від Тернополя до Березовиці потяг повз кілометрів 40 на годину, при тому що перегін простий: в межах Тернополя спуск, далі рівна дорога до самої Березовиці. Якщо рельєф ні при чому, значить, логічно припустити, що це обмеження швидкості через поганий стан колії. Якщо ж припустити точку зору Andersen'а, то виходить що там кругом можна було б їхати швидше(стан колії і профіль дозволяє), але графік сильно затягнутий, щоб берегти локомотиви, в чому я сумніваюсь. Скоріше думаю, що перший варіант розкладу був зашвидкий, витримувати графік було складно, через що його скоригували.

Якщо повернутись до початку дискусії: думаю, що лінія Тернопіль-Заліщики-Коломия на даний момент не має потенціалу як транзитний шлях на Карпати. Цей шлях дає економію відстані всього в 60 км, але затрати на його подолання будуть фактично більші, а час у дорозі - довший. Навіть якщо провести ремонт колій і підняти швидкості до тих, які були чи навіть вище, час доїзду зрівняється зі шляхом через Львів, але це ціною тонн спаленою соляри(лінія Львів-Ходорів-Франківськ, нагадаю, має практично плоский профіль, за винятком кількох місць: підйом зі Старого Села на Львів, наприклад, але ухили там і близько не порівняються із чортківськими).

 Існуючий графік раховоза відіграв велику роль хоча б у тому, що привчив людей до думки про пряме сполучення Києва і Яремчі-Ворохти-Ясиня, напрацював певний пасажиропотік. Але я сподіваюсь, що в подальшому на Карпати будуть більш швидкі варіанти через Львів, а через Заліщики, дійсно, вистачить однієї групи потягу, ІМХО.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2662


View Profile
« Reply #2122 on: 12.05.16 , 02:05 »
Share

Да, так выходит.
О машках я к чему что они (старые) на равне еще билш-менш (Франк - Львов), НО они не могут с нормальной скорости поднят даже 9 вагонов. Скорость получается 20 - 30 там где всё осталное позволяет 60 или даже 75 км/ч (пути). Рахов - Ясиня должно занимать 30 минут, не 64 (1:04!) как сейчас (27 км).
Никто там на жд ездить не будет после ремонта автодорога, вы что не понимайте?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2123 on: 12.05.16 , 07:05 »
Share

Наказ по швидкостям+час прослідування кожної станції. Не зайвим буде ще й відеоматеріал з перегонів, як от цей з кабіни машиніста вантажного поїзда https://m.youtube.com/watch?v=Fwa-IVNxA_Q

Да, так выходит.
О машках я к чему что они (старые) на равне еще билш-менш (Франк - Львов), НО они не могут с нормальной скорости поднят даже 9 вагонов. Скорость получается 20 - 30 там где всё осталное позволяет 60 или даже 75 км/ч (пути). Рахов - Ясиня должно занимать 30 минут, не 64 (1:04!) как сейчас (27 км).
Никто там на жд ездить не будет после ремонта автодорога, вы что не понимайте?

За умови, що попереду поїзда буде 3ТЕП70, а позаду -надпотужний 10м62 ;) Буде такий собі національний union pacific))
А взагаліто варто порахувати рівноважну швидкість на перевал для 2м62/кількість локомотивів для досягання заданої швидкості, перш ніж стверджувати подібне. За такий час зможе проїхати хіба що РА (Рахів-Ясіня).
Для уявленні про ділянку: https://m.youtube.com/?q=2%D0%BC62+%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81&sm=#/watch?v=49kZwC1nPeA

На мою думку на цьому місці його можна прискорити рази в півтора, до 30-35, максимум 40 км/год за рахунок більш якісно відремонтованих локомотивів
Апд.: також. на перевал за рахунлк зменшеного складу, а з гори - за рахунок ремонту полотна.
« Last Edit: 12.05.16 , 08:05 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5018


View Profile
« Reply #2124 on: 12.05.16 , 09:05 »
Share

Якщо повернутись до початку дискусії: думаю, що лінія Тернопіль-Заліщики-Коломия на даний момент не має потенціалу як транзитний шлях на Карпати. Цей шлях дає економію відстані всього в 60 км, але затрати на його подолання будуть фактично більші, а час у дорозі - довший.

сподіваюсь, що в подальшому на Карпати будуть більш швидкі варіанти через Львів, а через Заліщики, дійсно, вистачить однієї групи потягу, ІМХО.

Звичайно, саме в такому ключі і будемо працювати далі.

Швидкий Київ – Рахів через Львів буде в пріоритеті, а от групи вагонів Київ – Коломия для забезпечення історичного зв’язку Південного Тернопілля зі столицею я в подальшому не бачу. Це все ті ж локомотиви на тих самих крутих ділянках перешитої колись вузькоколійки. Як причіпну групу з Києва – так. Самостійну – ні. Чіпляти можна або до Львів – Чернівці, який Іван колись хотів пустити через Чортків/Заліщики, або навіть пустити тудою Ковель – Чернівці, щоб не втрачався зручний зв’язок Волині й Тернополя після переформатування 792 вже цього літа.

При безлічі плюсів такого рішення мінус один – втрачається зв’язок зі столицею рідного населеного пункту автора й основного генератора теми. Це те, що я мав на увазі під зняттям моральних обмежень, які раніше не дозволяли нам вдосконалювати сполучення по цій лінії.
Logged
VB
Active user

Posts: 4062


View Profile
« Reply #2125 on: 12.05.16 , 10:05 »
Share

https://vk.com/doc37878064_198844179?hash=e7e2da965defc2235b&dl=a657d2d3f84daee8e2
Знайдено в надрах вконтакту.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2126 on: 12.05.16 , 11:05 »
Share


Швидкий Київ – Рахів через Львів буде в пріоритеті, а от групи вагонів Київ – Коломия для забезпечення історичного зв’язку Південного Тернопілля зі столицею я в подальшому не бачу. Це все ті ж локомотиви на тих самих крутих ділянках перешитої колись вузькоколійки. Як причіпну групу з Києва – так. Самостійну – ні. Чіпляти можна або до Львів – Чернівці, який Іван колись хотів пустити через Чортків/Заліщики, або навіть пустити тудою Ковель – Чернівці, щоб не втрачався зручний зв’язок Волині й Тернополя після переформатування 792 вже цього літа.

Ось така фантазія ще спала на думку... Причепна група Київ-Коломия до 769/770 Київ - Кам"янець-Подільський з розчепкою по Ярмолинцям або, якщо не вистачить часу(зараз оборот по Кам"янцю 50 хв), по Гречанах. Виходить приблизно: Київ 16.42, Гречани 21.49 - 22.24(розчепка, пропускаємо кам"янецьку групу вперед), Ярмолинці 23.20, Гусятин 01.20 - 01.40, Копичинці 03.00, Заліщики 05.00, Коломия 7.30. Назад Коломия 17.30, Заліщики 20.00, Копичинці 22.00, Гусятин 23.20 - 23.50, Ярмолинці 1.50, Гречани 2.30 - 3.05, Київ 8.31.

Жертвуємо Теребовлею - вона зовсім поруч з Тернополем, добратись до облцентра і сісти на потяг не проблема. Натомість оживляємо напівзабуту лінію Ярмолинці - Копичинці(згадайте причіпний вагон Київ-Гусятин...). До зручності добирання до Чорткова-Залщиків-Городенки - на рівні з раховозом.

Час по лінії Ярмолинці-Копичинці закладаю з запасом, думаю, на ділі буде швидше.
« Last Edit: 12.05.16 , 11:05 by mikolalex » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3015


View Profile
« Reply #2127 on: 12.05.16 , 12:05 »
Share

А если группу Киев - Коломыя превратить в поезд Киев - Ивано-Франковск? Как это было до запуска поезда на Рахов. И маленьким городам поезд будет (как в столицу, так и в соседний обл.центр), и самому Ивано-Франковску будет еще один поезд.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5018


View Profile
« Reply #2128 on: 12.05.16 , 13:05 »
Share

Слишком много для Франковска. Два своих скорых, плюс половинка "Кобзаря", плюс раховоз, плюс планируемый НЭ Киев – Ворохта северным ходом, плюс планируемый Запорожье – Франковск/Ворохта, плюс планирумые Николаев/Херсон – Франковск/Ворохта, их всех пасс департамент видит через Киев, но при этом осторожно так заявляет что Франковск уже чуток в переизбытке. Согласитесь, многовато.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5018


View Profile
« Reply #2129 on: 12.05.16 , 13:05 »
Share

Это я 115/116 забыл.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 11.05.16 , 20:05