Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.19 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 726599 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5041


View Profile
« Reply #2130 on: 12.05.16 , 13:05 »
Share


Швидкий Київ – Рахів через Львів буде в пріоритеті, а от групи вагонів Київ – Коломия для забезпечення історичного зв’язку Південного Тернопілля зі столицею я в подальшому не бачу. Це все ті ж локомотиви на тих самих крутих ділянках перешитої колись вузькоколійки. Як причіпну групу з Києва – так. Самостійну – ні. Чіпляти можна або до Львів – Чернівці, який Іван колись хотів пустити через Чортків/Заліщики, або навіть пустити тудою Ковель – Чернівці, щоб не втрачався зручний зв’язок Волині й Тернополя після переформатування 792 вже цього літа.

Ось така фантазія ще спала на думку... Причепна група Київ-Коломия до 769/770 Київ - Кам"янець-Подільський з розчепкою по Ярмолинцям або, якщо не вистачить часу(зараз оборот по Кам"янцю 50 хв), по Гречанах. Виходить приблизно: Київ 16.42, Гречани 21.49 - 22.24(розчепка, пропускаємо кам"янецьку групу вперед), Ярмолинці 23.20, Гусятин 01.20 - 01.40, Копичинці 03.00, Заліщики 05.00, Коломия 7.30. Назад Коломия 17.30, Заліщики 20.00, Копичинці 22.00, Гусятин 23.20 - 23.50, Ярмолинці 1.50, Гречани 2.30 - 3.05, Київ 8.31.

Жертвуємо Теребовлею - вона зовсім поруч з Тернополем, добратись до облцентра і сісти на потяг не проблема. Натомість оживляємо напівзабуту лінію Ярмолинці - Копичинці(згадайте причіпний вагон Київ-Гусятин...). До зручності добирання до Чорткова-Залщиків-Городенки - на рівні з раховозом.

Час по лінії Ярмолинці-Копичинці закладаю з запасом, думаю, на ділі буде швидше.

Це дуже, дуже файно. Треба пробити стан цієї лінії на предмет наявності технічної можливості. Група, звісно, має йти до Чернівівць, про трохи перенасичений Франик ми вже вище говорили.

Це значно краще, аніж паритись з розчепкою по Тернополю чмухою, якої на вокзалі нема, з криворукими їбланами, які таких операцій ніколи не виконували, з полудохлими ухайдоканими локомотивами львівської філії, і "бонусом" мати добовий перестій локомотивів. А по Гречанах нах, усе на блюді нах і в восхітітєльних штанах )))))
Logged
bond
Active user

Posts: 1583


View Profile
« Reply #2131 on: 12.05.16 , 14:05 »
Share

Залишається лише розвести Кам'янецький поїзд з Могилівською ПГВ, що дасть змогу прискорити 769 прибравши заїзд у Жмеринку. 757 можна зробити окремим поїздом - щоденним у сполученні Київ - Жмеринка,тричі на тиждень до Могилів-Под. - Вінниця точно не дасть йому повітря возити.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #2132 on: 12.05.16 , 15:05 »
Share

Група, звісно, має йти до Чернівівць
Чому це? Здається Коломия гарний кінцевий пункт, з логістичної точки зору. Якщо буде стиковка з приміськими, взагалі чудова пропозиція.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #2133 on: 12.05.16 , 15:05 »
Share

Група, звісно, має йти до Чернівівць
Чому це? Здається Коломия гарний кінцевий пункт, з логістичної точки зору. Якщо буде стиковка з приміськими, взагалі чудова пропозиція.
Чернівці і так бідні на поїзди. А так додадкове сполучення їм би не завадило. Часу на оборот достатньо. З точки зору зручності для пасажирів це точно логічніше, ніж тримати ці вагони в Коломиї. От і Чернівці з Тернополем через Стефанешти можна було б сполучити. Не так давно призабутий маршрут.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #2134 on: 12.05.16 , 15:05 »
Share

Група, звісно, має йти до Чернівівць
Чому це? Здається Коломия гарний кінцевий пункт, з логістичної точки зору. Якщо буде стиковка з приміськими, взагалі чудова пропозиція.
Чернівці і так бідні на поїзди. А так додадкове сполучення їм би не завадило. Часу на оборот достатньо. З точки зору зручності для пасажирів це точно логічніше, ніж тримати ці вагони в Коломиї. От і Чернівці з Тернополем через Стефанешти можна було б сполучити. Не так давно призабутий маршрут.
По Стефанештах висадка 0-2 пасажира за рейс. Це так всі рвуться пересідати на вантажно-пасажирський поїзд до Чернівців?
З точки  зору логічності та додаткового сполучення, дати хоч якесь сполучення Городку (ст.Вікторія) і Гусятину - набагато краще.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5041


View Profile
« Reply #2135 on: 12.05.16 , 16:05 »
Share

Читав, що у Буковини зараз коефіцієнт інфраструктурної зв’язності найгірший серед усіх регіонів, які ще не відкололись ((( Навіть закарпатські русини зараз ближчі до України, аніж забута Богом Буковина, з парою поїздів, дорогим транзитним тарифом в столицю, тяжінням до закордону і як бонус – масовою роздачею румунських паспортів. А якщо зможемо реанімувати лінію через Гусятин, то за певних дій Городенка й повний Гвіздець матимуть нагоду отримати не так давно обговорювану "Покуцьку Песу" до Хмеля.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #2136 on: 12.05.16 , 17:05 »
Share

Роздаванню румунських паспортів, вивченню румунської мови і тому подібним прєлєстям поїзд завадить дуже мало. До речі, склалося враження, що люди, які щотижня їздять кудись поїздом або щодня електричкою, до спокуси рванути за кордон відносно стійкі. Ті, хто рветься отримувати іноземні паспорти і на заробітки - в основному "автобусна" публіка або колишні домосіди. Хоча є і винятки.
А реанімація лінії через Гусятин - прекрасна ідея.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1450


View Profile
« Reply #2137 on: 12.05.16 , 17:05 »
Share

Можна комромісний варіант, який влаштує і Чернівці і Коломию: однією ниткою на дільниці Гречани-Гусятин-Стефанешти через день коломийську групу, через день чернівецьку.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #2138 on: 12.05.16 , 17:05 »
Share

Локомотив увесь день буде простоювати. Якщо буде прибуття в одне і те саме місто щоденно, то ще можна придумати якийсь оборот.
До речі, а скільки вагонів обмеження через Гусятин і скільки від Гречан до Ярмолинець? Боюсь, що 18 вагонів там не можна. Буковина ж 14 має обмеження.
« Last Edit: 12.05.16 , 17:05 by albatros » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #2139 on: 12.05.16 , 18:05 »
Share

Читав, що у Буковини зараз коефіцієнт інфраструктурної зв’язності найгірший серед усіх регіонів, які ще не відкололись
Черновцы всегда тяготели к Москве. Там больше русского населения, чем желающих свалить в Румынию.
Жопы никакой нет, потому, что привыкли выезжать к поездам в КП или Хмель, челноки уже раскатаны давно и стабильно. Шинами до К-П и там 7хх до Киева в сумме занимает до 11 часов.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!