Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 723541 times)
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2170 on: 27.05.16 , 14:05 »
Share

Все вирішує ціна: якщо пасажири готові платити, а УЗ не знає, як отримати кошти з пасажирів, то це не вина пасажирів.
Нехай запустять прямий раховоз ниткою 43/44 з доплатою "гірських" +50 грн.
Не пускати пасажирів у гори тільки тому, що не знають як закласти додатковий тариф - це їх проблеми.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2171 on: 27.05.16 , 14:05 »
Share

УЗ запускает акцию на 3 месяца. По цене до Хмеля едем до Камянца. С посещением залов повышенной комфортности. Определенными поездами, которые более-менее подходят к дизелям, если их больше одного.  Обвешиваем как антикорупционными листовками все что можно. Считаем пассов, - смотрим что и куда и откуда. Это же делаем с Раховом, Хмельником и все-всем-всем. Под это дело даже можно дизель-поезда или автобусы запустить. Правильно вложенные деньги в мониторинг окупаются очень быстро с перекрыванием тех проектов, которые не оправдали надежд.
Є інший спосіб, який я раніше пропонував. Додати в букінгу опційне поле "справжнього кінцевого пункту призначення" і там кожен може обрати назву населеного пункту (включно з селом). Пізніше це стане сировиною для автоматизованих досліджень. Це простіше ніж рахувати "пересадників", бо залучені до підрахунку особи можуть нарахувати що завгодно.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #2172 on: 27.05.16 , 15:05 »
Share

бо залучені до підрахунку особи можуть нарахувати що завгодно.
Точно так же в поле на букинге будут писать или не писать, и целевая аудитория опроса не ограничивается букингом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2173 on: 27.05.16 , 16:05 »
Share

бо залучені до підрахунку особи можуть нарахувати що завгодно.
Точно так же в поле на букинге будут писать или не писать, и целевая аудитория опроса не ограничивается букингом.
Згода. Забув про написати це уточнення. Не дуже репрезентативно виходить, бо не всі користуються букінгом, і не всі будуть писати ту опцію, або будуть писати хто-зна-що для жартів.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2662


View Profile
« Reply #2174 on: 27.05.16 , 23:05 »
Share

Да просто выкладывать расписанию как на bahn.de, включая собщ. с пересадками.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2662


View Profile
« Reply #2175 on: 28.06.16 , 00:06 »
Share

4 weeks ahead almost no tickets Kyiv - Yaremche available while tickets on trains to Frankivsk are indeed available.
The conclusion is easy: prolong half of the 043 train Kyiv - Frankivsk to Vorokhta or Yasinya :-)
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #2176 on: 01.07.16 , 10:07 »
Share

Хм, не совсем предложение - но как можно ли как-то выловить билет на раховский поезд по маршруту Киев-Тернополь, кроме изначальной квоты и того, что выкидывают за 2 часа? Только ждать, что- кто-то сдаст? Категория вагона значения не имеет.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #2177 on: 02.07.16 , 23:07 »
Share

Хм, не совсем предложение - но как можно ли как-то выловить билет на раховский поезд по маршруту Киев-Тернополь, кроме изначальной квоты и того, что выкидывают за 2 часа? Только ждать, что- кто-то сдаст? Категория вагона значения не имеет.
Практическим путем установлено, что на Раховоз есть 6-часовое и двухчасовое снятие брони, которое суммарно выкидывает по 2-4 Л и К.
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #2178 on: 06.07.16 , 13:07 »
Share

Напевно буде в тему.
Власники «Буковелю» збудують на Закарпатті новий лижний курорт
Юлія Поліковська, 5 липня

У Рахівському районі Закарпатської області збудують курорт «Свидовець». Такої домовленості досягнув голова Закарпатської обладміністрації із власниками курорту «Буковель», який межує із Закарпаттям, повідомили у прес-службі обладміністрації.
«Ми дійшли принципової згоди з власниками «Буковелю» – курорт буде продовжений на Закарпатті. Це буде крупний курортний центр із назвою «Свидовець», який прийматиме до 28 тисяч туристів одночасно», – заявив Москаль.
За його інформацією, йдеться про будівництво близько 60 готельних споруд різного типу, 33 підвісних канатних доріг, облаштування 230 км лижних трас. Крім того, планується відкрити близько 120 закладів харчування, а також магазини, фітнес-центри та медичні установи, банківські відділення, багаторівневі парківки для автомобілів.
Заплановане навіть будівництво приватного аеродрому з довжиною злітної смуги 1000 м для посадки невеликих літаків.
Голова Закарпатської ОДА запевняє, що представники «Буковелю» вже приїхали на Закарпаття й працюють в облдержадміністрації над оформленням дозвільної документації.

http://zaxid.net/news/showNews.do?vlasniki_bukovelyu_zbuduyut_na_zakarpatti_noviy_lizhniy_kurort&objectId=1396733

Logged
LWIEV
Active user

Posts: 515


View Profile
« Reply #2179 on: 08.07.16 , 21:07 »
Share

Згоден з Іваном. Приходжу до висновку, що у психології наших людей між прямим сполученням і пересадкою(хай навіть суперкороткою і зручною) - величезна прірва.
Ось ще приклад із нещодавнього(обговорення розбивки поїздки по міждержавному тарифу):
Quote
Я многим говорил о разбивке. Сперва восхищаются, о, мол, супер. Наступает дата поездки и берут прямой билет. Дескать, с сумками неудобно скакать. Но....когда-нибудь обязательно попробуем, спасибо за информацию.
Люди бояться зробити "пересадку" всередині одного потягу, а що вже говорити про справжні пересадки?..
Окрім чисто суб"єктивних причин(ірраціональний страх перед пересадкою, "некомфортно"), є і чисто об"єктивні причини, як то недовіра до УЗ(у разі запізнення потягу пасажирів "кинуть"), відсутність поінформованості(пересічний пасажир не стане шукати пересадки на сайті Яндекса або тим більше добирати їх вручну). В принципі, я вважаю, що з цим треба боротись. Поступово. Та ж РЖД уже ввела таке поняття для приміських потягів, як "сполучені потяги". Якщо з одного приміського є пересадка на інший, це показується у розкладі на усіх станціях і на сайті як єдиний потяг. Звісно, окрім інформ. складової мають бути і підвищені гарантії узгодженості даних потягів.
Для пдсів це складніше, прикладів, коли є зручна пересадка в обидва боки між двома потягами, я знаю небагато. Часто, в один бік доводиться їхати так, у інший - уже іншими потягами... Також, потрібно визначити верхню межу часу очікування... Т.як я сумніваюсь, що пасажири клюнуть на рекламу пересадки більше, скажімо, ніж півгодини...

Це вирішується маркетингово і тарифною політикою. Рік роботи і ставлення зміниться.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 09.07.16 , 12:07