Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.20 , 21:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 736645 times)
_vs_
Active user

Posts: 1321


View Profile
« Reply #2190 on: 15.12.16 , 01:12 »
Share

Треба підказати Барні, щоб просив закупити на Львів-Заліщики гібридні дизель-електричні Штадлери:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #2191 on: 15.12.16 , 15:12 »
Share

Треба підказати Барні, щоб просив закупити на Львів-Заліщики гібридні дизель-електричні Штадлери:)
Хто в курсі, той знає, що цей пункт був у "тернопільських хотєлках", натомість, високе керівництво Терн ОДА викинуло цей пункт і замінило його на капітальний ремонт МВРС (корита, які хіба на брухт придатні). Я про це дізнався тільки вранці, коли вже нічого не можна було змінити. Разом із тим втратили сенс пункти: Шепетівка-Тернопіль-Львів та Заліщики-Тернопіль-Львів, які були орієнтовані саме на такий гібридний МВРС.
Деякі деталі є в публічному доступі від 01.05.2016р. (там є окремі неточності, внесені журналістами):
Quote
Зважаючи на досвід передових країн світу та на можливості вітчизняних виробників, для організації маршрутів з комбінованою тягою доцільно придбати відповідний моторвагонний склад з гібридною тягою: електричною і дизельною.
Застосування сучасного моторвагонного рухомого складу дозволить не тільки зекономити енергоносії, а й скоротити час подорожі як мінімум на 30-40 хвилин за рахунок відсутності пересадок та ще до 1 години завдяки покращеним динамічним характеристикам сучасної техніки. Це, у свою чергу, суттєво скоротить експлуатаційні витрати, виведе економічні показники в зону прибутковості.
Якщо окремі чиновники не знають, що таке гібридний МВРС з електричною та дизельною тягами, і не мають бажання вникати в такі деталі, то я їм не лікар.
« Last Edit: 15.12.16 , 15:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #2192 on: 15.12.16 , 17:12 »
Share

Тому можна зробити як з Коломиєю і Раховом - до Каховки вистачить групи з 6-7 вагонів.
))) це вже історія. Тепер коломийчани змушені перезимовувати зі 115/116 (через день) та 249/250 (по вихідних та великих святах)... або з 74-м з часом ходу 17:20.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #2193 on: 25.12.16 , 12:12 »
Share

Начальник залізничного вокзалу Тернопіль про причіпну групу вагонів.
« Last Edit: 14.01.17 , 11:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #2194 on: 14.01.17 , 11:01 »
Share

Їзда "напергонки". Скільки не кидай поїздів - все випродується:



Як не дивно, але незручний раховоз продали першим*:



* - бо продаж на нього був відкритий завчасно (за 45 діб).
« Last Edit: 14.01.17 , 11:01 by Iwan » Logged
Vert
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #2195 on: 14.01.17 , 11:01 »
Share

Это временное явление, кроме того 143/144 был открыт до Ивано-Франковска. На три поезда в горы поток есть только в пиковые дни в сезон.

После назначения 149/749 продажа на 143/144 до Ивано-Франковска закрыта. Теперь посмотрим, хватит ли людей на два поезда, особенно посреди недели.

« Last Edit: 14.01.17 , 11:01 by Vert » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #2196 on: 14.01.17 , 11:01 »
Share

Звісно, що на три - ні. 217/218 - тільки на пікові... і то, якщо дійде до такого, а от замість 143/144 цілком логічно було б: витягнути 43/44, завернути його по Рахову з 357/358 та змістити 357 з Києва на 19:хх..20:хх. Тернопільські причіпки - можна по іншому організувати, але про це зараз говорити передчасно. Краще зачекати до кінця березня.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2728


View Profile
« Reply #2197 on: 14.01.17 , 11:01 »
Share

Vert, you can't look at it that way. I would do anything to avoid a mid-day arrival on 143. I would try to get a ticket for 43 and take minibus further. Or something else.
So weak demand for 143 doesn't translate into no need for 2 overnights to the Carpathians.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #2198 on: 14.01.17 , 12:01 »
Share

Vert, you can't look at it that way. I would do anything to avoid a mid-day arrival on 143. I would try to get a ticket for 43 and take minibus further. Or something else.
So weak demand for 143 doesn't translate into no need for 2 overnights to the Carpathians.
Действительно, если спрос на вытянутый 143/144 будет ничтожно мал, то нельзя утверждать, что на вытянутый 43/44 он будет таким же ничтожным.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #2199 on: 14.01.17 , 12:01 »
Share

Звісно, що витягнутий 43/44 буде користуватися значно більшою популярністю. Скільки не їжджу ним зараз, то завжди спостерігаю таку картину: по прибуттю до Франківська пасажири наперегонки біжать зайняти бусики, біля яких вуйки кричать "Яремче, Ворохта, Буковель...", а перед посадкою такий маршрут: бусик - "Вопак" (затаритися в дорогу) - 43 поїзд. А так просто би відібрали хліб в маршрутчиків і не примушували б пасажирів бігати по франківському вокзалу.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!