Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 723543 times)
Andersen
Active user

Posts: 2662


View Profile
« Reply #2200 on: 14.01.17 , 14:01 »
Share

И выспаться нормально до Татарiва. И пусть бусики там стояли.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2201 on: 20.01.17 , 10:01 »
Share

Звісно, що видовжити 43-й було б краще, але врахуйте такий момент: у випадку видовження до Ворохти, потяг і локомотив(в гарячому стані) будуть там досить довго відстоюватись, десь з 9 ранку до 7 вечора, я думаю це одна з причин, чому недалеке керівництво вирішило видовжувати 143-й. У звязку з цим у мене назріла пропозиція як одним махом убити кілька зайців - зробити нормальний потяг в гори і зручний потяг на Чортків-Заліщики:
1) видовжуємо 43-й до Рахова: Київ 18:50, Яремче 8:00, Ворохта 9:00, Рахів 10:50. Назад Рахів 17:10, Ворохта 19:00, Яремча 20:00, Франківськ 22:00, Київ 8:51.
2) скорочуємо 357-й до Ворохти, і зсуваємо завдяки цьому відправку на значно більш пізній час, роблячи зручним добирання на Чортків-Городенку-Заліщики:
Київ 19:40 - Теребовля 04:45 - Чортків 6:17 - Заліщики 8:06 - Коломия 10:37 - Яремче 11:57 - Ворохта 13:53(тут я вказав зміщення +5 годин, графік приблизний, можна його рухати в межах +- півгодини), назад діючим графіком.
При цьому, є кілька варіантів, що робити із розчепкою по Коломиї:
а) лишити як і було
б) прибрати двогрупність і везти цілий потяг до Ворохти(менше геморою, трохи скоротиться час у дорозі, а кількістю перевезеного повітря буде не така вже й велика)
в) розчіпляти по Заліщикам або Стефанештам і везти одну групу на Кіцмань - Чернівці(експериментальна пропозиція в світлі недостачі потягів з Чернівців на Київ, 115 не рахуємо, він для цього погано підходить)
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #2202 on: 20.01.17 , 10:01 »
Share

Якщо пересунути відправлення 357 на більш пізній час, то втратиться можливість обертати тернопільську групу вагонів одним складом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2203 on: 20.01.17 , 11:01 »
Share

Мав у запасі таку анкету (формат анкети - за мотивами ЦЛ):




Якщо пересунути відправлення 357 на більш пізній час, то втратиться можливість обертати тернопільську групу вагонів одним складом.
А якщо УЗ, як і обіцяла, пришвидшить наявну нитку 357 на ділянці Київ-Тернопіль орієнтовно щонайменше на 1год, то виїзд із Києва о 15:40...16:00 (орієнтовно) і наявне прибуття 357 до Тернополя о 21:56 (там відчіпляють Терн причіпку) і далі - на Чернівці з надранковим прибуттям. Вбиваємо кількох зайців: залишається тернопільска причіпка; покривається денне сполучення Києва з Поділлям; зручно покривається потреба Тернополя-Теребовлі-Чорткова-Заліщик з Чернівцями. Як зробити зворотний рейс? Вочевидь, із другою тернопільскою причіпкою. 357 десь посеред ночі (2..3год) залишає тернопільську причіпку, а десь біля 5 ранку поїзд із Чернівців через Тернопіль на Київ - підбирає її. Як це все організувати - зворотний рейс та оборот і формування - ще не продумував. Це тільки ідея для роздумів.
« Last Edit: 20.01.17 , 11:01 by Iwan » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2204 on: 20.01.17 , 11:01 »
Share

Якщо пересунути відправлення 357 на більш пізній час, то втратиться можливість обертати тернопільську групу вагонів одним складом.

В бік Тернополя ця група - не вельми зручний варіант. Їхати сидячи 7 годин серед дня в плацкарті/купе? Для такого типу сполучення потрібні швидкі сидячки, в даному разі - дзеркальна пара до 747-го інтерсіті, яка вже давно напрошується по багатьом причинам. В крайньому разі, можна її дочіпляти до 770 Київ - Кам"янець-Подільський з логічною і зручною розчепкою по Гречанам. Графік вийде майже той самий, навіть трохи зручніший.

Quote
прибуття 357 до Тернополя о 21:56 (там відчіпляють Терн причіпку) і далі - на Чернівці з надранковим прибуттям
За нинішніх умов шлях до Чернівців з Тернополя з основними зупинками триватиме ~6 годин. Тобто, ти пропонуєш графік Тернопіль 22:30 - Чернівці 04:30? Трохи абсурдно виглядає.
Якщо вже старатись для Чернівців, то треба зміщувати час якомога на більш пізній, наприклад Тернопіль 00 - Чернівці 06. Або 01 - 07. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2205 on: 20.01.17 , 17:01 »
Share

...Якщо вже старатись для Чернівців, то треба зміщувати час якомога на більш пізній, наприклад Тернопіль 00 - Чернівці 06. Або 01 - 07. 
Якщо гнатиметься 6-годинним розкладом - тоді так... але там дохлі локомотиви, тому 23-06 (7-годинний) маршрут теж не погано. Тому, чекаю на пропозиції.
Щодо Київ-Тернопіль - тернополяни не хочуть сидіти. Для них 6 годин сидіння - каторга. Навіщо їм сидіти, якщо за значно дешевші можна полежати?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #2206 on: 20.01.17 , 17:01 »
Share

Нагадую, що через Чортків максимальна схема - 14 вагонів (якщо знову не повернули більш раннє обмеження до 12 вагонів).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2207 on: 20.01.17 , 19:01 »
Share

Якщо гнатиметься 6-годинним розкладом - тоді так... але там дохлі локомотиви, тому 23-06 (7-годинний) маршрут теж не погано. Тому, чекаю на пропозиції.
Щодо Київ-Тернопіль - тернополяни не хочуть сидіти. Для них 6 годин сидіння - каторга. Навіщо їм сидіти, якщо за значно дешевші можна полежати?

Якщо вже пішла мова, що хочуть тернополяни, то вони хочуть нічний потяг з адекватним прибуттям в Тернопіль - в інтервалі 6-9 ранку, а також з відправкою на Київ не пізніше 22-ї години. Про це я вже писав. Це зручно самим жителям міста, а ще зручніше тим, хто їде з області. Я сам неодноразово чув історії, як люди приїжджають в Тернопіль останнім автобусом, і там сидять, тусуються 3-4 години в очікуванні потяга на Київ. Те саме назад: чекати 2-3 години до перших автобусів.
Такий геморрой нині мають Бережани, Підгайці, Бучач, Скалат, Збараж і ще купа містечок і селищ. Оця причепка до рахівського прибуттям у Терник о 23 і відправкою опівночі ніфіга питання не вирішує. І я б сказав би, що це проблема більш серйозна, ніж зв"язок Тернополя з Чернівцями(який наразі непогано забезпечують автобуси), або Чорткова зі Львовом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2208 on: 20.01.17 , 21:01 »
Share

А може витягнутий 43/44 до Рахова:
Київ 18:50, Яремче 07:50, Ворохта 08:45, Ясіня 09:35, Рахів 10:35 ||| Рахів 17:20, Ясіня 18:25, Ворохта 19:10, Яремче 19:55, Київ 08:51
у спільному обороті по Рахову з Рахів-Одеса (ниткою 358 між Раховом та Тернополем, і ниткою 136 між Тернополем і Одесою):
Рахів (12:30) - Коломия (16:14-16:29) - Тернопіль (23:13=44=23:57) - Жмеринка (03:24-03:44) - Одеса (09:44)
те ж саме у зворотний бік:
Одеса (16:37) - Жмеринка (22:35-22:55) - Тернопіль (02:20=40=03:00) - Коломия (09:37-09:52) - Рахів (14:01) (ОРІЄНТОВНО)
Тоді по Тернополю напрошується мікс (рекомбінація) між 135/136 та 357/358. З57 з відправленням із Києва ~20:00.
Тобто, на ділянці Рахів - Тернопіль: 7 вагонів Рахів-Київ + 5 вагонів Рахів-Одеса, а на ділянці Чернівці - Львів - Тернопіль: 11 вагонів Чернівці-Одеса + 5 вагонів Чернівці-Київ. Але хто на таке піде?
Тоді відпаде необхідність рухати 25/26 та прокладати йому нитку через вузьке місце Львів-ІФ. Прямих пасажирів з Києва в гори перебере на себе 43/44, а 357/358 можна нафаршувати одеськми вагонами з Тернополя до Рахова. Ось тут і закриється питання сполучення Південного Тернопілля з Одесою. Щодо 12 вагонів між Тернополем і Києвом: так багато років ходив Чернівці-Київ (через Чортків) і залізницю це влаштовувало.
« Last Edit: 20.01.17 , 21:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2209 on: 28.01.17 , 17:01 »
Share

Поточний розклад на ділянці Делятин - Яремче - Ворохта - Ясіня - Рахів (217/218 задіяний тільки до Ворохти):

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!