Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 723544 times)
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2210 on: 28.01.17 , 19:01 »
Share

Приклад блокування продажу квитків, що призводить до хибних тверджень "причетних", мовляв "статистика показує, що Городенка, Заліщики, Чортків і Теребовля взагалі не їздять".
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1089


View Profile
« Reply #2211 on: 28.01.17 , 19:01 »
Share

Ради интереса проверил эту "блокировку" на другие даты - люксы, купе видны одинаково что до Залещиков, что до Коломыи, отличие только по плацкартам.
Может там ввели ограничение из-за длины платформы ?
Logged
Vert
Active user

Posts: 5634


View Profile
« Reply #2212 on: 28.01.17 , 19:01 »
Share

Приклад блокування продажу квитків, що призводить до хибних тверджень "причетних", мовляв "статистика показує, що Городенка, Заліщики, Чортків і Теребовля взагалі не їздять".

Это незаконно. Пишите жалобу, в связи с нарушением пункта 2.25 Правил перевозок.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5718


View Profile
« Reply #2213 on: 28.01.17 , 19:01 »
Share

Это просто очередной идиотизм от УЗ...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2214 on: 28.01.17 , 19:01 »
Share

Приклад блокування продажу квитків, що призводить до хибних тверджень "причетних", мовляв "статистика показує, що Городенка, Заліщики, Чортків і Теребовля взагалі не їздять".

Это незаконно. Пишите жалобу, в связи с нарушением пункта 2.25 Правил перевозок.

Дякую. Знаю. Пропоную писати місцевим жителям. Вони більше зацікавлені в цьому. Найбільше вражає цинізм причетних щодо "статистики". Закрили, і кажуть "ніхто там не їздить". Було ж 5 коломийських вагонів, і до Тернополя були повними.

Ради интереса проверил эту "блокировку" на другие даты - люксы, купе видны одинаково что до Залещиков, что до Коломыи, отличие только по плацкартам.
Может там ввели ограничение из-за длины платформы ?
Дійсно, один-два вагони може і відкривають для Південного Тернопілля, але ці вагони також доступні для інших станцій призначення/відправлення. І якщо ці "відкриті" вагони мають менший номер, ніж "заблоковані", то (при придбанні до дальших станцій) пасажирам в першу чергу Букінг пропонує вагони із меншими номерами, тому не дивно, що місця в них розпродаються швидше. Те ж саме спостерігав із тернопільськими причіпка з 3Х номерами: спочатку тернополяни вигрібають місця у вагонах 1-12, а потім (якщо вже там немає нічого привабливого) починають заглядати до 3Х вагонів. Ще в УЗ не дійшли до пріоритетності відображення вагонів у Букінгу (в якому саме порядку їх показувати, мова не про обмеження).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2215 on: 29.01.17 , 16:01 »
Share

Унаочнення руху на рахівському напрямку (те, що є, без вантажного руху):



Виклад спрощений (без формальностей у тупих кутах, номерів поїздів та інших деталей).
« Last Edit: 29.01.17 , 16:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2216 on: 13.02.17 , 12:02 »
Share

Приклад блокування продажу квитків, що призводить до хибних тверджень "причетних", мовляв "статистика показує, що Городенка, Заліщики, Чортків і Теребовля взагалі не їздять".

Это незаконно. Пишите жалобу, в связи с нарушением пункта 2.25 Правил перевозок.

Нарешті дійшла черга до цього питання - написав:

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2217 on: 14.02.17 , 14:02 »
Share

Реакція незабарилась... мені дорікнули "колегами", мовляв вже один раз "вони" просили зняти обмеження на 30 місць (вочевидь мова про Київ-Вінниця/Хм/Терн) і це спричинило до мільйонних збитків... За їх статистикою Заліщики - Київ щоденно 5 пасажирів (за вересень-жовтень 2016), коли продавали винятково у коломийські вагони. Головна причина обмежень - невивіз Коломиї. Я порекомендував писати коломийчанам такі ж відповіді, як писали раніше гуцулам:



Зараз додався ще 115/116. На вихідні 249/250 призначають. Чернівці - Москва - теж "чудовий" варіант ))). До ІФ - рукою подати = 1 год автобусом чи приміськими чи іншими - варіантів - вдосталь. В той час, як Заліщикам - 5 годин теліпатися в приміському, бо на єдиний поїзд - регуляція/обмеження. Зрештою, якщо 5 пасажирів/день, то це не загроза. Хто встигне купити квиток - того й буде місце.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5634


View Profile
« Reply #2218 on: 14.02.17 , 20:02 »
Share

Правила перевозок носят обязательный характер, а не декларативный, нравится это пассажирскому департаменту или нет.

Это как поступили со 143/144:

1. Продлеваем 143 до Ворохты.
2. Закрываем продажу до Ивано-франковска.
3. Забываем, что поезд безальтернативный в сообщении Винница-Ивано-франковск.
4. Люди из Винницы не могут уехать.
5. Профит.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2219 on: 15.02.17 , 13:02 »
Share

Правила перевозок носят обязательный характер, а не декларативный, нравится это пассажирскому департаменту или нет. ...

Згода... але попри це вислуховував вчора велику порцію гніву від причетних ))) мовляв, вчинив досить підступно, що офіційно попросив їх дотримуватись Правил.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!