Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 04:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 690663 times)
Vert
Active user

Posts: 5585


View Profile
« Reply #2220 on: 15.02.17 , 18:02 »
Share

Правила перевозок носят обязательный характер, а не декларативный, нравится это пассажирскому департаменту или нет. ...

Згода... але попри це вислуховував вчора велику порцію гніву від причетних ))) мовляв, вчинив досить підступно, що офіційно попросив їх дотримуватись Правил.

С причетними там теперь можно общаться только официально. После ухода Карпяка они не в адеквате.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #2221 on: 19.02.17 , 13:02 »
Share

С причетними там теперь можно общаться только официально. После ухода Карпяка они не в адеквате.

Таки да:





молода команда тупорилить по чорному - бідкаються про "невивіз" Коломиї, а самі - сліпі і не бачать, що тернополяни замість посадки до своїх цільових вагонів №№ 3х, сідають у вагони 1, 2, 3, 5, 6, а їх цільові вагони розпродуються в останню чергу, після того, як вони викуплять місця, якими можна було поїхати до Коломиї... Рахова. 3.14здець їм завтра буде.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #2222 on: 20.02.17 , 15:02 »
Share

"мегапопулярність" з легкої руки причетних:



причини - в попередньому дописі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #2223 on: 20.02.17 , 15:02 »
Share



Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #2224 on: 20.02.17 , 19:02 »
Share

А на що ти сподівався, що тернополянин Романків обмежить землякам посадку лише в огризок причіпних вагонів? Ха.

З кожним місяцем і днем мені все важче спілкуватись з молодою командою. Там тільки Валера продовжує вірити в реформи, і ті хто з ним залишився у виконкомі ГКЗ. Натомість Ждуни з Пасдепу дякують за небайдужість і вкотре влаштовують їм копродієту, збільшуючи порції від зустрічі до зустрічі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #2225 on: 21.02.17 , 12:02 »
Share

А на що ти сподівався, що тернополянин Романків обмежить землякам посадку лише в огризок причіпних вагонів? Ха.
Я про його земляцтво кілька днів тому збагнув... але ніхто не заважає хоча б виставити в такому порядку: 33, 34, 1, 2...

З кожним місяцем і днем мені все важче спілкуватись з молодою командою.
Тут ми друзі ))) я хоч і не так тісно контактую з ними, але відчув "шаблонність" (це найм'якший синонім із можливих, так аби не з матами) їх міркувань. Таке враження, наче працюють за якоюсь методичкою, в якій є типові відповіді на типові прохання )))

... Там тільки Валера продовжує вірити в реформи, і ті хто з ним залишився у виконкомі ГКЗ. Натомість Ждуни з Пасдепу дякують за небайдужість і вкотре влаштовують їм копродієту, збільшуючи порції від зустрічі до зустрічі.
Вчора Ждуни переконливо вкотре просили не працювати через членів Правління, а напряму "навіщо через голови". А як можна "напряму", коли "об стінку горохом"?

Вчора Ждуни пояснили: Київ - Тернопіль відкривається винятково на ті місця, які продані від Тернополя і далі. Я інтелегентно вибачився... аж коли дістався інтернету, то вчергове зрозумів, що "вони хитрі ϞVKY":





Тут і діти побачили б накладання множин, а Ждуни цього не бачать, і впевнено переконують, що такого не існує... водночас, вагон № 33 - незайманий, стоїть, як "целка", і ще одна "целка № 34" захована про запас. Їб@нуті, та й годі.

Мене часом Ждуни питають про фах, кажу - інженер електронник. Тоді питають далі: а якби тобі піхвознавець прийшов і казав що і як ти маєш робити, тобі було б приємно? ...
Чому поставили на цю "пасажирську" посаду тернопільського екноміста, який раніше займався економічним ревізорством? Звідкіля в нього різко з'явилися знання у певних галузях пасажирського перевезення. Може йому краще зайнятись перевезенням сипучих матеріалів чи інших вантажів... чому саме пасажирів? які його якості стали вирішальними при призначенні на посаду? чому залишив ревізорську працю? Питань досить багато

До речі, Вікторе, той головний Ждун - твій однопартієць.

Ось, як красномовно він описував наше майбутнє:

«Після революції Гідності свідомість українців змінилася і політичні проекти, на яких тримався попередній режим, вже не знайдуть масової підтримки. Вірю, що наші громадяни не дадуть себе обманути і не купляться на красиві лозунги та гасла, під якими зараз хочуть реанімувати Партію регіонів, створюючи різноманітні її клони. Домінуватимуть у Верховній Раді демократичні сили. Окрім того новобраний парламент стане більш відповідальним, адже до цього змушують нинішні виклики: загроза територіальної цілісності та численні економічні проблеми», – вважає Ігор Романків.

«Я народився та виріс у Тернополі. Маю тут багато знайомих і головне – мені не соромно дивитися їм у вічі. До 7 класу я навчався у середній школі №12, яка зараз є Християнським колегіумом ім. Йосипа Сліпого. Згодом перейшов у ЗОШ №26, яку закінчив у 1993 році. В мене залишилися хороші дружні стосунки з більшістю моїх однокласників, з якими часто згадуємо шкільні часи. Отримавши у 1998 році після навчання у Львівському торгово-економічному інституті диплом юриста, я повернувся у Тернопіль, де помагав батьку розвивати започатковану ним власну справу. Згодом працював у Києві юристом. Після повернення в рідне місто у 2005 році вступив до лав «Батьківщини», докладався до розвитку місцевої партійної організації. Дуже цінним для мене став досвід, здобутий на посаді начальника контроль-ревізійного управління в Тернопільській області, а також нинішня робота в «Укрзалізниці», де я відповідаю за забезпечення фінансової дисципліни (ведення бухгалтерського обліку, вчасне та повне забезпечення заробітною платою працівників) на підприємствах залізничного транспорту. Впевнений, що отриманий багаж знань дасть мені можливість гідно відстоювати державні інтереси у стінах парламенту», – пояснив мовити свої намірів балотуватися до парламенту Ігор Романків.

А де ж він був, коли ми вигризали раховоз? Невже він так глибоко копнув, будучи ревізором, що йому запропонували такий "приз" - очолити департамент?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #2226 on: 21.02.17 , 12:02 »
Share

Ще пара прикладів, так аби причетні не сказали "випадковість":





Хіба "тернопільські" пасажири вині у тому, що вони не доходять до місць у 3Х вагонах? Ні, звісно. Це вина причетних Ждунів. І їм за це прийде кара.
« Last Edit: 21.02.17 , 12:02 by Iwan » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #2227 on: 21.02.17 , 13:02 »
Share

Ще пара прикладів, так аби причетні не сказали "випадковість":





Хіба "тернопільські" пасажири вині у тому, що вони не доходять до місць у 3Х вагонах? Ні, звісно. Це вина причетних Ждунів. І їм за це прийде кара.

цілком можливо, що необізнаних людей лякає 3Х номер вагону - вони всерйоз можуть думати, що в поїзді більше 30 вагонів і через це беруть квитки у більш звичні номери
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #2228 on: 21.02.17 , 13:02 »
Share

цілком можливо, що необізнаних людей лякає 3Х номер вагону - вони всерйоз можуть думати, що в поїзді більше 30 вагонів і через це беруть квитки у більш звичні номери
а вагон "0" нікого не лякає? )))
південно-тернополян та покутянців це не лякало. вагонами 31..35 більше року так катались, та й тернополяни тоді теж зазіхали на ці вагони (від/до Теребовлі)
гадаю, що справа не в боязні, а в "є у третьому - беру", "навіщо переглядати до 33-го"
звичайним пасажирам якось байдуже, головне аби нижнє і небокове (для П).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4691


View Profile
« Reply #2229 on: 21.02.17 , 23:02 »
Share




З кожним місяцем і днем мені все важче спілкуватись з молодою командою. Там тільки Валера продовжує вірити в реформи, і ті хто з ним залишився у виконкомі ГКЗ. Натомість Ждуни з Пасдепу дякують за небайдужість і вкотре влаштовують їм копродієту, збільшуючи порції від зустрічі до зустрічі.

Я час від часу натрапляю на фейсбуці на ту єресь, яку Романків & Красноштан пишуть у коментарях до різних пропозицій чи питань від активістів. І, чесно кажучи, шокований від того маразму. Нещодавно хтось із цих двох УЗшних чуваків переконував, що нічний хюндай - це супер-рішення і всі пасажири світяться від щастя після таких поїздок.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!