Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.17 , 07:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226
Reply | Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 434568 times)
birys5
User

Posts: 93


View Profile
« Reply #2240 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

...тим більше тепловоз на маневри потрібен.
це найголовніша вада.
Ну впринципі,якщо я не помиляюсь по делятині стоїть чмуха постійно.Або ще краща ідея прийшла.Пускати прим.ІФ-Яремче чмуху з ЦВМ ось і буде кому робити маневри.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1588


View Profile
« Reply #2241 on: 25.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

Я думаю ще щоь придумають і зліплять.
О-ні, тільки не це. Покладатись на їхнє "придумають і зліплять" - те ж саме, що дати мавпі в лапи фломастер аби та намалювала маршрут та графік. Тільки під пильним контролем, і не інакше.
В рамочку. На польском языке.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #2242 on: 25.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

Ну впринципі,якщо я не помиляюсь по делятині стоїть чмуха постійно.Або ще краща ідея прийшла.Пускати прим.ІФ-Яремче чмуху з ЦВМ ось і буде кому робити маневри.
Боюся, аби це не нагадувало албанські пасажирські поїзди. Для початку потрібно 43/44 витягнути в гори... тут все покроково, як у шахматах. Гладкомозкові більш, як одну опреацію за 1 раз осилити не можуть. Тому, задачі для них повинні бути "на одну дію".
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3235


View Profile
« Reply #2243 on: 25.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

О, це діло говориш. Я своїм колегам теж це не раз повторював. Бо вони постійно в пасдеп многоходовочки засилали )))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #2244 on: 25.02.17 , 22:02 »
Share Reply with quote

О, це діло говориш. Я своїм колегам теж це не раз повторював. Бо вони постійно в пасдеп многоходовочки засилали )))

Але ці шахмати розтягуються на роки... якщо гладкомозких не стимулювати через трохи вищі інстанції.

Щодо Албанії, то там трансформери були вже у 2013-му:



)))
« Last Edit: 25.02.17 , 22:02 by Iwan » Logged
tabo
Active user

Posts: 3123


View Profile
« Reply #2245 on: 25.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Щодо Албанії, то там трансформери були вже у 2013-му:
Це ж версія на три лежачих пасажири, а в нас версія 2.0 - на чотири! )))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #2246 on: 25.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Це ж версія на три лежачих пасажири, а в нас версія 2.0 - на чотири! )))
На чотири і недешево, а там "на три" із комфотом за кілька леке. Якщо мати одну (чи декілька) несвіжих шкарпеток, то можна і одному їхати в купе - ніхто не насмілиться турбувати. )))
« Last Edit: 25.02.17 , 23:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #2247 on: 26.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

БУЛО:





СТАЛО:





Наноперемога. Щоправда, ненависть гладкомозкових до мене зросла добряче... і все через те, що не хотіли з доброї волі, і довелося через Правління. Роботи на 5 хв + 1 доба для того, щоб вступило в дію. Натомість, пасажири усю зиму мучились через їх невміння менеджерувати паспотоки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #2248 on: 26.02.17 , 19:02 »
Share Reply with quote

Для Гвіздця, як і просив, змістили відкриті вагони з 3 - 9 на 6 - 12 (перші сім вагонів за локомотивом, 3 - 9 - через неуважність причетних - залишилось від старої схеми з коломийськими причіпками):

Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #2249 on: 01.03.17 , 15:03 »
Share Reply with quote

Офіціоз незабарився:



З попередньою командою в цьому плані було простіше - не доводилось писати офіційні звернення. Молодь навчається на помилках.

п.м. Принагідно дізнався про існування "ініціативних груп". Скільки їх уже наплодилося - невідомо. Хоча, припускаю, це могли бути ІГ не "Київ-Рахів", а якісь інші. Також довідався, що усі попередні роки мало місце порушення норм безпеки при курсуванні поїздів ділянкою Тернопіль-Стефанешти... адже платформи з того часу коротшими не стали, а обмежень на посадку/висадку за довжиною платформи тоді не було.
« Last Edit: 01.03.17 , 16:03 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.129 seconds with 20 queries.