Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 236 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 649282 times)
wappoltava
Active user

Posts: 761


View Profile
« Reply #2270 on: 06.06.17 , 13:06 »
Share

- такими темпами всі "машки" там вграють, Т150 теж не варіант(вграють зразу), а що до 2ТЄ10 чи 2ТЄ116 на ділянці Тернопіль-Коломия(вони там пройдуть, питання таке), а Коломия-Рахів вже 2"машкой" тягти, як такий варіант, піде, ні, бо реально всі "машки" там і помруть просто...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2271 on: 06.06.17 , 13:06 »
Share

Може варто повернутися до питання 9-10 вагонного складу з розміном 357 на 44 по Рахову (аналогічно: 43 на 358) ? В такому разі локомотиви могли б зі Львова засилати: Львів - Рахів - Тернопіль. Тут не так складність ділянки, як критична зношеність самих локів. Про це розповідають самі машиністи... усе "на соплях" тримається.
« Last Edit: 06.06.17 , 13:06 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 2668


View Profile
« Reply #2272 on: 06.06.17 , 14:06 »
Share

а що до 2ТЄ10 чи 2ТЄ116 на ділянці Тернопіль-Коломия(вони там пройдуть, питання таке), а Коломия-Рахів вже 2"машкой" тягти, як такий варіант
Та вже були випадки і з 2ТЕ10 https://www.facebook.com/yevgentshen/videos/1446000365472102/
Тут не так складність ділянки, як критична зношеність самих локів. Про це розповідають самі машиністи... усе "на соплях" тримається.
Та то скоріше просто така експлуатація.
Чому ж тоді ми не чуємо про "горіння тепловозів" на тій же РФ ПЗЗ? З тим же п.141/142, що в дорозі біля 10 годин від Коростеня до Львова. upd: Або з 139/140, середня швидкість якого між деякими станціями складає 70 і навіть 80 км/год з составом 14 вагонів.
« Last Edit: 06.06.17 , 15:06 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2273 on: 06.06.17 , 14:06 »
Share

Та то скоріше просто така експлуатація.
що там нарікати, в Тернополі дійсно немає кому їздити - брак машиністів. Так Львів хоч якось допоміг би (локами і машиністами).
« Last Edit: 06.06.17 , 14:06 by Iwan » Logged
T_Sat
User

Posts: 26


View Profile
« Reply #2274 on: 06.06.17 , 15:06 »
Share

2ТЕ10 досить непогано справлявся на ділянці від Коломиї до Рахова, графік тримав.
Якийсь час навіть з Київ - Ворохта ганяв а потім в той же день з Франківська з 605/606 ставили.
Міг би їздити ще тут поки не вшатають.
Logged
VB
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #2275 on: 06.06.17 , 16:06 »
Share

Шевченківський 2834..
Logged
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #2276 on: 06.06.17 , 20:06 »
Share

Там два 630-х - 001, 002. Передали з Гречан.

Це зрозуміло, просто у повідомленні написано про видачу саме 620М-001, тому або очепятка, або з Люботина пригнали ще одного :)
Logged
T_Sat
User

Posts: 26


View Profile
« Reply #2277 on: 08.06.17 , 22:06 »
Share

07.04.2017 пасажирський поїзд №357 сполученням «Київ - Рахів» локомотив 2М62 №158/276 в складі 12 кл. вагонів вагою 700т. зупинився на 82 км. пк.4 і запросив через ДСП ст. Ворохта пожежну машину (через задимлення локомотива), і допоміжний локомотив. Локомотив надано із ст. Делятин ЧМЕ -3 №3626 ТЧМ -13 Яцишин в 08 год. 30 хв. Поїзд затриманий на 1 год. 50 хв.

А ось і відео цієї події https://www.youtube.com/watch?v=uYHs4H3ucrY
ЧМЕ-3 в той день був у хвості, скоріш за все аж до Рахова, в зворотньому напрямку був ведучим.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2278 on: 13.06.17 , 22:06 »
Share

Pitstseriya CHEESE Pizza & Coffe на вокзальной пл. в Билгорол-Д. принимает заказы заранее по тел. 067 281 8794.
Это удобно при поездке на 146ом :)
"Пицца в дорогу". Думал о похожем для раховоза, вместо предлагаемых многими вагона-буфета/ресторана. Пассажир заказал и получил на ближайшей станции. Все предельно просто. Пункты обслуживания: Яремче, Коломыя, Тернополь. Можно еще опционально Чертков добавить. Причем, можно оформить как меню с блюдами отдельных местностей. Банош, голубцы, вареники ))) и, конечно, брынза и помидоры, без них никак )))
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1009


View Profile
« Reply #2279 on: 14.06.17 , 04:06 »
Share

Pitstseriya CHEESE Pizza & Coffe на вокзальной пл. в Билгорол-Д. принимает заказы заранее по тел. 067 281 8794.
Это удобно при поездке на 146ом :)
"Пицца в дорогу". Думал о похожем для раховоза, вместо предлагаемых многими вагона-буфета/ресторана. Пассажир заказал и получил на ближайшей станции. Все предельно просто. Пункты обслуживания: Яремче, Коломыя, Тернополь. Можно еще опционально Чертков добавить. Причем, можно оформить как меню с блюдами отдельных местностей. Банош, голубцы, вареники ))) и, конечно, брынза и помидоры, без них никак )))
Хз як у Карпатах, а в Чорткові можна доставляти піцу з «Престо» дронами прямо у вікно поїзда на ходу:)))
(сутність приколу в тому, що це місто має не найкращі дороги і специфічний рельєф; піцерія знаходиться на горі, під якою йде колія, об'їжджати до вокзалу набагато довше, а швидкість поїздів у цих краях теж не надто висока)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 236 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!