Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 649488 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 643


View Profile
« Reply #2300 on: 25.11.17 , 20:11 »
Share

Може малось на увазі те, що "дохлу машку" тягнув, тому замість 2м62 ставити в цей напрямок тешку. 2м62 признаків життя не подавав, був собі таким баластом.
Нічого не розумію... їхав собі з Тернополя на Заліщики ДР1А, який ще тягнув за собою "дохлу машку" (?) і їм усім на допомогу (з хвоста) поспішав допоміжний лок? Ви це мали на увазі?
это я не так понял, подумал что скатился с горки рахов -киев под 2м62 или м62 и после инцидента его уже тянул  2тэ10м
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2301 on: 25.11.17 , 20:11 »
Share

Може малось на увазі те, що "дохлу машку" тягнув, тому замість 2м62 ставити в цей напрямок тешку. 2м62 признаків життя не подавав, був собі таким баластом.
Нічого не розумію... їхав собі з Тернополя на Заліщики ДР1А, який ще тягнув за собою "дохлу машку" (?) і їм усім на допомогу (з хвоста) поспішав допоміжний лок? Ви це мали на увазі?
это я не так понял, подумал что скатился с горки рахов -киев под 2м62 или м62 и после инцидента его уже тянул  2тэ10м
))) 357 ще далеко туди ще не доїхав, коли ДР1А "хвостом" заїхав в "голову" доп локу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #2302 on: 26.11.17 , 12:11 »
Share

Хіба розробити якийсь портативний уловлюючий тупик. В народі кажуть: "Якби знав де впаду, то й соломки б підстелив".
На станціях для цього використовують скидальні стрілки. Тобто, щоб вагони, які раптово неконтрольовано почали рух, скидають з колії переведенням вістряка скидальної стрілки, щоб вони не виїхали на перегін, або на головні або інші приймально-відправні колії.

А стосовно саме тупиків, такий є у Скотарському на перевалі
https://railwayz.info/photolines/photo/26512
https://railwayz.info/photolines/photo/7933
Зверніть увагу, наскільки його підняли над головними коліями.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2303 on: 26.11.17 , 14:11 »
Share

Сергію, я знаю про ті виколійки (wykolejnica, výkoľajka, výkolejka) ... якось не хотів про них згадувати, бо там така "горбата" ситуація, що прихід неконтрольованого поїзда аж на станцію матиме значно більші наслідки, ніж би його виколіїти десь на горбі... мати ті виколійки в різних місцях посеред перегону. Для спрощення керування можна керувати усіма однією командою (всі закриті / всі відкриті). Але то фантазії, бо там приколійні узбіччя не надто привабливі для виколійки - крутосхили. Хіба скидати поїзд в бік узвишшя...

В Скотарському те підвищення хоч якось гасить кінетичну енергію поїзда за рахунок набору висоти. Ще в Польщі для гамування використовують "колію в піску", яка не вимагає особливої ширини, але має менш стресові наслідки, ніж уловлюючий тупик.



Не знаю чи є таке в Україні. "Піщана колія" це покращений різновид "рамної рейки в нікуди", що поєднується з одним вістряком... але "рамна рейки в нікуди" здебільшого використовується з іншою метою - захист від несанкціонованого руху вагонів у бік головних колій.

Виколійка: https://www.youtube.com/watch?v=E3zGyF-B7hA :)
Logged
T_Sat
User

Posts: 26


View Profile
« Reply #2304 on: 26.11.17 , 15:11 »
Share

Сьогодні раховоз знову відзначився. Годинне запізнення по Ворохті, їхав під 2те10 но з локом явно було шось не так. Димів як паровоз, в одній секції з вихлопної труби викидував плам"я. За чотири години по тому вислали до Рахова допомогу теж 2те10.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2305 on: 26.11.17 , 15:11 »
Share

Це буде добрим аргументом для укорочення його до Ворохти.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #2306 on: 26.11.17 , 17:11 »
Share

Це буде добрим аргументом для укорочення його до Ворохти.
Надо просто в Ворохте бросать часть вагонов :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2307 on: 26.11.17 , 17:11 »
Share

Це буде добрим аргументом для укорочення його до Ворохти.
Надо просто в Ворохте бросать часть вагонов :)
Ідея така: 357 із Києва о 19:50~20:00 і обіг сам на себе по Ворохті, натомість 43/44 - до Рахова. Вже нарисував в непарний бік, залишилось - в парний і викладу для критики.
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #2308 on: 26.11.17 , 20:11 »
Share

Не розумію. Вкоротити потяг, - є аргумент. Я б вам аргументував би й відмову на продовження до Рахова 43/44 цим самим. Й взагалі, - їздити чагарями, - дизель-потяги є. Скоро оно з Франкфуртської БЗ привезуть, відмінити все там. Соляру лише жеруть. Коло одного поїзда народу наче біля нареченої бабок перед неділею.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2309 on: 26.11.17 , 21:11 »
Share

Ви вперто не хочете розуміти, що до Рахова не можуть поміститись усі нитки. Якщо 25/26 прокласти нормально до Рахова, то це несумісно з 357/358 до Рахова... а пасажири будуть дуже раді 43/44 до Рахова замість наявного 43/44. Принаймні, більше буде тих хто "за". Перечитайте перші сторінки цієї теми: навіщо пасажирів возити чагарями? А от ті, що живуть в чагарниках зараз не бачать привабливості в цьому поїзді, бо з Києва посеред дня, і в чагарниках - посеред ночі. ІФ за цей час отримав дві пари поїздів... і нічого не страшного не трапиться, коли половина 43/44 бігатиме до Рахова замість частини 143/144. Там по іншому не виходить. Викладу графічне відображення - побачите самі.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!