Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.19 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 709920 times)
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2310 on: 26.11.17 , 21:11 »
Share

Ви вперто не хочете розуміти, що до Рахова не можуть поміститись усі нитки...
Як казав один мій знайомий: "Неможливо відро огірків вмістити в трьохлітрову банку";)
Logged
VB
Active user

Posts: 3979


View Profile
« Reply #2311 on: 26.11.17 , 21:11 »
Share

Овва! Наче це я назбирав це відро... Відра точніше. А навіщо вони там... Максимум, що потрібно там, - нормальне приміське сполучення, два потяги (нічний та денний) до Львова з можливістю пересадок там на інші потяги. Ви ж туди пхнете все, що можна. Начебто більше ніде в Україні потяги не потрібні...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2312 on: 26.11.17 , 21:11 »
Share

... Начебто більше ніде в Україні потяги не потрібні...
Пропонуєте 43/44 перекинути на інший маршрут: замість вагонів Київ-ІФ що? вагони Київ-Лисичанськ? навіщо ці натяки? кажіть прямо, як є: "Взяти вагони від 43/44 і перекинути на ...".
Ви десь бачили, щоб я десь писав аби під те, що я пропоную виділили якісь вагони? (крім тих, що є в наявності на Прикарпатті). Ці вагони можуть стояти по 10-12-14 годин, а можуть возити людей з прилеглих місцевостей.
Logged
VB
Active user

Posts: 3979


View Profile
« Reply #2313 on: 26.11.17 , 22:11 »
Share

Мені цей 43-й ні піч, ні віяло. Але я бачу те, що Ви все сунете туди. Харків, Одеса, Київських вже скільки... Наступним, напевно, буде згадуваний Вами Лисичанськ? В той час, як в інших позабирали все, що було, то Яремча жирує. Як пір під час чуми. Люди в нас такі багаті, що аж не знають куди гроші діти, крім як привезти на Буковель...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2314 on: 26.11.17 , 22:11 »
Share

Шановний VB, ви коли-небудь були в Івано-Франківську на залізничному вокзалі?
А вранці, коли з Києва прибуває 43 поїзд?
І що там можна найчастіше почути?
- Правильно, крики маршрутчиків "Яремче", "Ворохта", "Буковель" і т.д.
А що можна найчастіше побачити?
- Правильно, зграї людей з рюкзаками (в народі їх називають туристами), які летять до тих кричащих дядьків.
Сам дивувався, що таке видовище можливе в будь-яку пору року, але це так. Просто коли лежить сніг, ті туристи ще мають привязані до рюкзаків лижі та палки, коли сонце/дощ/болото, то інвентар дещо інший - велосипед/казанок/шомпури. Але народ чомусь так і тягне в Карпати.
І як Ви думаєте, якщо оцей 43-й поїзд, який прибуває до Станіслава, коли ще не всі півні встають, продовжити туди, де ті туристи їдуть потім з дядьками на маршрутках ( в гори), це буде хороша ідея?
Чи хай краще буде так, як зараз: франківські провідники плачуть, що мають мало годин (бо 43/44 поїзд, зараза, більше стоїть, ніж їздить), а маршрутчики бідні на ходу їдять за кермом хот-доги, запиваючи кавою, бо тих клятих туристів стільки, що не те, що поїсти, в туалет нормально сходити часу нема?!
Logged
VB
Active user

Posts: 3979


View Profile
« Reply #2315 on: 26.11.17 , 22:11 »
Share

До Вашого відома, два роки там прожив.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2316 on: 26.11.17 , 22:11 »
Share

До Вашого відома, два роки там прожив.
Тоді взагалі не розумію Вашого обурення. Ніби ж очевидні речі обговорюємо: для чого поїзд має весь день перестоювати, а пасажири - пересідати на автотранспорт (що не лише незручно, ще й небезпечно часто буває)? Чому б не зробити комфортнішими подорожі наявними ресурсами? Чи краще всі поїзди зі Сходу та Центру України гальмувати по Львову, а далі на Захід та Південний Зазід (Ужгород, Рахів, Чернівці, Івано-Франківськ) залишити лише приміські?
Logged
VB
Active user

Posts: 3979


View Profile
« Reply #2317 on: 26.11.17 , 22:11 »
Share

Але чому пасажир повинен сідати у Львові, їдучи в центр у смердючий вагон? Який забитий сміттям, без води. В провідника очі круглі...  Стоять у вас вагони, - то робіть щоб не стояли. Не Рахів - Москва чудіть, а двічі на день Львів - Рахів для цих юрб, яких Ви описуєте. Потяги інших залізниць не трогайте. Такого вже накомбінували по фейсбуках... Звідки ноги ростуть у Ужгород - Лисичанськ того ж? При чому що особливо дістає,- наче людей багато у Франківську лише. А ось ну ніде їх немає більше. А там ось є. А Ви були в Умані на автовокзалі? В тій Умані, в якої вкрали один-єдиний потяг до Харкова/Дніпра? Вагони з якого будуть возити ті зграї, про яких пишите. А ось уманчанам, як втім і всім жителям західних Черкащини, Кропивниччини та східної Вінничини потяги "не положено!" Хай штурмують автобуси. Раз в 4 дні примару до Львову лишимо, бо ми ж не зробимо раз в 12 днів, як той СТ курсує...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2318 on: 26.11.17 , 23:11 »
Share

Ужгород - Лисичанськ - це такий собі поїзд єднання крайнього заходу зі сходом, це швидше політичний хід, про який ні з ким не радились, я так думаю.
Умань зараз не в гіршій клоаці, ніж Долина, Гусятин чи, тим паче, Кропивницький. "Покращення" останніх 5 років торкнулись всіх. Просто одним щось залишили, від інших відібрали все. І ніхто від Умані не забирав поїздів на користь Франківська чи Рахова. Мова йде про наявні на даний час поїзди. Нічого ні від кого не відбирати. Просто видовжити.
І ще. За той час, що зараз простоюють состави 605-608 у Львові, нереально зробити рейс до Рахова і назад. А видовжений до Рахова 43-ій ще би взяв на себе таку функцію.
Зрозумійте одне: зараз тут ніхто з форумчан не бажає перекидати поїзди від одних станцій на користь іншим. Навпаки - враховуючи, що термін експлуатації більшої частини вагонного парку швидко добіжить кінця, а ще через пару років і всі вагони стануть під паркан,  тут розглядаються варіанти, щоб "вижати максимум" з того, що зараз маємо.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #2319 on: 26.11.17 , 23:11 »
Share

Умань дійсно в гіршій клоаці, ніж Долина тому, що ІФ-Стрий через Долину три пари приміських, а Умань-Черкаси дві пари та й то неповних (назад з Черкас вечірній дизель їде лише до Христинівки). Гусятин по ваговій категорії доречніше порівнювати з Гайвороном, ніж з Уманню. А Кропивницький то взагалі облцентр на магістральній двоколійній електрифікованій лінії, який доречно порівнювати навіть не з Житомиром, Черніговом чи Черкасами не кажучи вже про Умань, а з Хмельницьким (якому він дуже сильно програє). Для Умані двох пар приміських та й то неповних при цілковитій відсутності ПДСів "непозволительно" (рос.) мало. Якби з Умані ходив ще один дизель (на додачу до двох черкаських) до Вінниці через Гайсин та Немирів, то тоді можна було б порівнювати з Долиною.
Якщо по темі, то проїдуся сабжем у ніч із 4 на 5 грудня від Вінниці до Коломиї. Можливо заїду ще рахівським дизелем в Яремчу після ранкової прогулянки по Коломиї (назад у мене квиток з ІФ на миколаївський потяг). Враженнями неодмінно поділюся.
« Last Edit: 27.11.17 , 00:11 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!