Але чому пасажир повинен сідати у Львові, їдучи в центр у смердючий вагон? Який забитий сміттям, без води. В провідника очі круглі...
Тепер я розумію, чому Ви проти курсування 357/358 зі "смердючими, забитими сміттям та без води" вагонами через Львів... то так і кажіть, що компромісом може бути закриття продажу зі Львова на Київ... зрештою, можна обмежитись у Букінгу та у розкладах прописувати позначку "С" у колонці сервісу, щоб пасажир був поінформований про "смердючість вагону", а можна піти ще іншим шляхом - розповсюти агіти на кшталт: "Беріть у подорож запасний комплект шкарпеток", "В тебе свіжі шкарпетки?", "Ти приймав душ в дорогу?", "Якщо пасажири дбатимуть про особисту гігієну, то в поїзді не буде неприємних запахів" тощо.
Збір сміття можна організувати по Львову ))) згадав про тамтешні проблеми (20 хв для цього вистачить). Водою теж у Львові можна напувати вагони.
...Потяги інших залізниць не трогайте. Такого вже накомбінували по фейсбуках... Звідки ноги ростуть у Ужгород - Лисичанськ того ж?
Скажіть про це провідникам ВЧ-1 Київ, то вони Вам голову відірвуть за намагання забрати в них Київ-Рахів... В мене фейсбука немає, але коли Кравцов просив мене написати йому у Фейсбук я лише розсміявся, бо він сам його кілька днів перед тим відкрив. То ж звідки ноги ростуть у Ужгород - Лисичанськ?
Про Татарів - все зрозуміло зі слів Ігоря Романківа:
В нас на сьогоднішні 128 вокзалів. Є плани на 2017 рік направити на ремонт будівель і споруд 10 млн грн. В нас є дуже серйозна тема вокзалу в Татарові, ми розраховуємо там за 12 млн грн побудувати сучасний пасажирський комплекс, який дозволить покращити ситуацію для туристів, оскільки це один із вузлів турпотоку. Ми бачимо тут велику перспективу і хочемо розвивати цей напрямок.
Оригінал інтерв’ю тут:
http://ua.interfax.com.ua/news/interview/412503.html Також політика УЗ щодо видовження маршрутів в тому ж таки інфтерв'ю:
Ми будемо працювати над так званими "довгими плечами", оскільки вигідніше мати один довгий поїзд, ніж два коротких. Можу сказати, що твердження, нібито в потягах від початкової до кінцевої станції їздить лише 5% пасажирів, яке призвело до закриття багатьох потягів, є хибним. Нам краще аби в довгому потязі купувалося одне місце тричі, аніж пасажир купував би тільки квиток на повну відстань. Треба правильно керувати системою продажу. Нам є над чим працювати.
Вам не подобається новітня політика УЗ - пишіть їм, а не компостуйте нам тут мізки. Ще згадайте про трамвайний новотвір Ковель-Харків... в мене таке враження, що я найвідкритіша людина на цьому форумі в контексті публікацій своїх звернень та відповідей на них. Можливо тому, що не маю ФБ ))) але не варто думати, що все те, що Вам не подобається - тільки з моєї подачі. Мені цілком вистачає західного регіону.
...При чому що особливо дістає,- наче людей багато у Франківську лише. А ось ну ніде їх немає більше. А там ось є. А Ви були в Умані на автовокзалі? В тій Умані, в якої вкрали один-єдиний потяг до Харкова/Дніпра? Вагони з якого будуть возити ті зграї, про яких пишите. А ось уманчанам, як втім і всім жителям західних Черкащини, Кропивниччини та східної Вінничини потяги "не положено!" Хай штурмують автобуси. Раз в 4 дні примару до Львову лишимо, бо ми ж не зробимо раз в 12 днів, як той СТ курсує...
Та в тім то й справа, що в не ІФ справа, а в тому, що там раніше примусовим порядком усіх туристів примусово стопили... Ви не задумувались, чому витягнули 143/144 до Ворохти? Самі, без мого сприяння (я наполягав на 43/44), бо мали купу скарг на проблему з доїздом до гір, як показник - забитий 357/358, бо раніше причетні писали "недоцільно, бо був прямий вагон Київ-Рахів із 6-годинною зупинкою у Львові, який не користувався попитом".
Ви нарікаєте на відсутність сполучення з/до Умані, то покажіть мені свої звернення та десятки листів підтримок ухвалених на сесіях органів самоврядування та державними органами. В мене по Одеса-Рахів є два десятки таких офіційних листів-підтримок - від курортних сіл/селищ аж до рівня ОДА. Що Ви зробили для Умані? Покажіть, будь ласка, посилання на Вашу громадську діяльність. Можливо я чогось не знаю. Якщо Вас душить жаба, що комусь щось вдається, а у Вас нічого немає, бо Ви нічого не робите - це не нормально. Спілкуйтеся з дієвими депутатами, Міністрами, Віце-Прем'єр-Мінстрами... до речі маєте Прем'єр-Міністра із Вінниччини... то в чому справа?
Гуртуйтеся за інтересами, об'єднуйте довкола транспортної ідеї максимум політичних сил... про Одеса-Рахів вже давно не згадують мене, як ініціатора, але тут головне справа... її виконання:
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/2335049-zakarpatta-prositime-zapustiti-poizd-miz-rahovom-ta-odesou.htmlУмань дійсно в гіршій клоаці, ніж Долина тому, ...
Іване, в тебе із Сергієм є позитивний досвід з приміським Вінниця-Гайворон:
http://vlasno.info/politika/vlada/mistseva/item/11218-dodatkovi-prymiski-potiahy-cherez-vinnychchynu-ne-poidutі ти це добре розумієш, що якщо "скігліті" на форумі, склавши руки, то в результаті нічого не вийде. Беріть на себе ще пару проектів, беріть до себе в команду VB і працюйте гуртом. Це найкращий рецепт. Виходьте на причетних усіх рівнів, переконуйте їх неофіційно та офіційно і через 2-3-4 роки буде результат. Навіть у бізнесі є поняття період окупності... і люди чекають навіть 10 років, аби мати результат. Якщо відмовили раз-два-три - це не показник... але щоразу потрібно писати щось нове з новими підсиленими аргументами ...
... Роздерибанили депо. Вагони забрали на Одесу. Зараз дороздерибанюють вже тепловози в Христинівці, щоб було чим тягати, бо самі все, що було в них, - знищили. Як Д1, так і ті машки. Тепер вже добивають 2ТЕ10.... Це нормально?
Є якась публічна інформація з Вашим спротивом? Подайте лінки, будь ласка. Чи то ви тут тільки в сторонніх до Христинівки темах робите про це дописи? Може маєте якусь профільну тему на цьому форумі присвячену цій проблемі... покажіть
...Можна навіть в залежності від подальшого сценарію зробити депо Чернівці філією депо, до прикладу, Гречани, Шевченка чи Христинівка, але із обов'язковою непідлеглісттю його Львову та незалученням місцевих кадрів до керівництва. Також, як вже сказав, ніяких місцевих кадрів на чужих локомотивах. РПЧ Коломию та Тернопіль віддати Південній залізниці. Місцевим лишити лише маневрову роботу, посиливши контроль. Тотальний контроль. Можливо навіть з обладнанням тепловозів камерами, які онлайн передаватимуть через супутник на Київ. Так, це дорого. Але лише на перший погляд. На фініші вийде суттєва економія.
Я завжди підтримував галузево-технолгічний поділ УЗ на філії, а не з територіальним принципом (за винятком колійного господарства, з пов'язаними інженерними комунікаціями). Це не дорого. Дорожче обходиться безконтрольність. Де Ваші пропозиції? Відкрийте профільну тему (якщо такої немає) і прикріпіть туди копію свого звернення та копію відповіді щодо тотального контролю. На разі технічні засоби не такі вже й дорогі... і дуже доступні. Тут я Вас цілком підтримую.