Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.18 , 05:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 614804 times)
VB
Active user

Posts: 3202


View Profile
« Reply #2320 on: 27.11.17 , 00:11 »
Share

Ужгород - Лисичанськ - це такий собі поїзд єднання крайнього заходу зі сходом, це швидше політичний хід, про який ні з ким не радились, я так думаю.
Його породив фейсбук. Дехто прочитав про ідею видовження потягів, та й довів її до "совершенства" (бездоганності не повернеться рука писати). Про інше Вам К-91 гарно написав. Додам лише, що зрівнюйте вже краще своє місто з Уманню, а не шийте Гусятин. А також подумайте, а які вагони з Одеси туди в гужі ті підуть? В одного забрали, щоб інший мав називається. Роздерибанили депо. Вагони забрали на Одесу. Зараз дороздерибанюють вже тепловози в Христинівці, щоб було чим тягати, бо самі все, що було в них, - знищили. Як Д1, так і ті машки. Тепер вже добивають 2ТЕ10.... Це нормально?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #2321 on: 27.11.17 , 01:11 »
Share

. Зараз дороздерибанюють вже тепловози в Христинівці, щоб було чим тягати, бо самі все, що було в них, - знищили. Як Д1, так і ті машки. Тепер вже добивають 2ТЕ10....
В порядку офтопу.
Якщо немає можливості утримувати локомотиви у належному стані в тих же Чернівцях чи Львові, то чи не простіше проводити ремонти на базі інших філій? Ну, скажімо, 2М62У з Чернівців ганяти в складі 117/118 до Гречан, а Львівські - до Коростеня. Відповідні фінанси перенаправити туди ж.
Бо ще трохи і на львів. зал. справних тепловозів зовсім не залишиться.
Logged
VB
Active user

Posts: 3202


View Profile
« Reply #2322 on: 27.11.17 , 07:11 »
Share

Це золоті слова. Так само й з дизелями. Але вони там будуть "обіжені", тому потрібно піти ще далі. Скільки не ремонтуй, - все одно зламають. Тим більше якщо воно не твоє. Потрібно трішки позбавити рекреаційні гуцульські (буковинські, галицькі) території від смердючих депо. Принаймі суттєво зменшити їх шкідливий вплив на природу. Передати всю пасажирську експлуатаційну роботу іншим депо. Включно з наявним рухомим складом. Вантажну роботу на ході Львів - Вадул-Сірет проводити на позичених локомотивах, але із закріпленими бригадами тієї ж приписки, що й приписка локомотива. Такий метод існує давно, й зарекомендував себе дуже добре там, де є або сезонні спалахи підвищення вантажоперевезень, або тимчасова нестача власного рухомого складу. Можна навіть в залежності від подальшого сценарію зробити депо Чернівці філією депо, до прикладу, Гречани, Шевченка чи Христинівка, але із обов'язковою непідлеглісттю його Львову та незалученням місцевих кадрів до керівництва. Також, як вже сказав, ніяких місцевих кадрів на чужих локомотивах. РПЧ Коломию та Тернопіль віддати Південній залізниці. Місцевим лишити лише маневрову роботу, посиливши контроль. Тотальний контроль. Можливо навіть з обладнанням тепловозів камерами, які онлайн передаватимуть через супутник на Київ. Так, це дорого. Але лише на перший погляд. На фініші вийде суттєва економія.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #2323 on: 27.11.17 , 08:11 »
Share

Ужгород - Лисичанськ - це такий собі поїзд єднання крайнього заходу зі сходом, це швидше політичний хід, про який ні з ким не радились, я так думаю.
Його породив фейсбук. Дехто прочитав про ідею видовження потягів, та й довів її до "совершенства" (бездоганності не повернеться рука писати). Про інше Вам К-91 гарно написав. Додам лише, що зрівнюйте вже краще своє місто з Уманню, а не шийте Гусятин. А також подумайте, а які вагони з Одеси туди в гужі ті підуть? В одного забрали, щоб інший мав називається. Роздерибанили депо. Вагони забрали на Одесу. Зараз дороздерибанюють вже тепловози в Христинівці, щоб було чим тягати, бо самі все, що було в них, - знищили. Як Д1, так і ті машки. Тепер вже добивають 2ТЕ10.... Це нормально?
Ужгород - Лисичанськ породив фейсбук? Та невже;) Скажіть, де в фейсбуці написати, щоб пустили вечірній поїзд з Рівного на Львів. І якщо таке дійсно станеться, я обіцяю, що поставлю Вам могорич.
Порівнювати моє місто з Уманню трохи недоречно. Бо воно знаходиться на швидкісній лінії Красне - Здолбунів, де щоденно курсує багато поїздів, в тому числі ІС та ІС+. Тут зупиняються і приміські, і пасажирські. Також їздить багато автобусів, і не лише по Україні.
Умань я порівняв саме з тими містами тому, що вони так само обділені поїздами. Може, не всі однаково, але якщо дивитись на кількість населення та кількість поїздів, то, мабуть, всі будуть в попі на загальній картині.
А щодо дерибанів, то, повірте, ні я, ні мої знайомі до жодного з них не причетні:) Просто в наш час глобальних змін (роздерибанювання) цілий залишається сильніший і/або той, хто вміє домовитись. Те саме на прикладі ТЧ в Чопі та Мукачеві, там маленьке мукачівське депо проковтнуло великий Чоп і зробило з нього своє оборотне. І всі цілі, хоч не всі задоволені.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #2324 on: 27.11.17 , 11:11 »
Share

Але чому пасажир повинен сідати у Львові, їдучи в центр у смердючий вагон? Який забитий сміттям, без води. В провідника очі круглі...
Тепер я розумію, чому Ви проти курсування 357/358 зі "смердючими, забитими сміттям та без води" вагонами через Львів... то так і кажіть, що компромісом може бути закриття продажу зі Львова на Київ... зрештою, можна обмежитись у Букінгу та у розкладах прописувати позначку "С" у колонці сервісу, щоб пасажир був поінформований про "смердючість вагону", а можна піти ще іншим шляхом - розповсюти агіти на кшталт: "Беріть у подорож запасний комплект шкарпеток", "В тебе свіжі шкарпетки?", "Ти приймав душ в дорогу?", "Якщо пасажири дбатимуть про особисту гігієну, то в поїзді не буде неприємних запахів" тощо.
Збір сміття можна організувати по Львову ))) згадав про тамтешні проблеми (20 хв для цього вистачить). Водою теж у Львові можна напувати вагони.

...Потяги інших залізниць не трогайте. Такого вже накомбінували по фейсбуках... Звідки ноги ростуть у Ужгород - Лисичанськ того ж?
Скажіть про це провідникам ВЧ-1 Київ, то вони Вам голову відірвуть за намагання забрати в них Київ-Рахів... В мене фейсбука немає, але коли Кравцов просив мене написати йому у Фейсбук я лише розсміявся, бо він сам його кілька днів перед тим відкрив. То ж звідки ноги ростуть у Ужгород - Лисичанськ?
Про Татарів - все зрозуміло зі слів Ігоря Романківа:
Quote
В нас на сьогоднішні 128 вокзалів. Є плани на 2017 рік направити на ремонт будівель і споруд 10 млн грн. В нас є дуже серйозна тема вокзалу в Татарові, ми розраховуємо там за 12 млн грн побудувати сучасний пасажирський комплекс, який дозволить покращити ситуацію для туристів, оскільки це один із вузлів турпотоку. Ми бачимо тут велику перспективу і хочемо розвивати цей напрямок.

Оригінал інтерв’ю тут:  http://ua.interfax.com.ua/news/interview/412503.html
Також політика УЗ щодо видовження маршрутів в тому ж таки інфтерв'ю:
Quote
Ми будемо працювати над так званими "довгими плечами", оскільки вигідніше мати один довгий поїзд, ніж два коротких. Можу сказати, що твердження, нібито в потягах від початкової до кінцевої станції їздить лише 5% пасажирів, яке призвело до закриття багатьох потягів, є хибним. Нам краще аби в довгому потязі купувалося одне місце тричі, аніж пасажир купував би тільки квиток на повну відстань. Треба правильно керувати системою продажу. Нам є над чим працювати.
Вам не подобається новітня політика УЗ - пишіть їм, а не компостуйте нам тут мізки. Ще згадайте про трамвайний новотвір Ковель-Харків... в мене таке враження, що я найвідкритіша людина на цьому форумі в контексті публікацій своїх звернень та відповідей на них. Можливо тому, що не маю ФБ ))) але не варто думати, що все те, що Вам не подобається - тільки з моєї подачі. Мені цілком вистачає західного регіону.

...При чому що особливо дістає,- наче людей багато у Франківську лише. А ось ну ніде їх немає більше. А там ось є. А Ви були в Умані на автовокзалі? В тій Умані, в якої вкрали один-єдиний потяг до Харкова/Дніпра? Вагони з якого будуть возити ті зграї, про яких пишите. А ось уманчанам, як втім і всім жителям західних Черкащини, Кропивниччини та східної Вінничини потяги "не положено!" Хай штурмують автобуси. Раз в 4 дні примару до Львову лишимо, бо ми ж не зробимо раз в 12 днів, як той СТ курсує...
Та в тім то й справа, що в не ІФ справа, а в тому, що там раніше примусовим порядком усіх туристів примусово стопили... Ви не задумувались, чому витягнули 143/144 до Ворохти? Самі, без мого сприяння (я наполягав на 43/44), бо мали купу скарг на проблему з доїздом до гір, як показник - забитий 357/358, бо раніше причетні писали "недоцільно, бо був прямий вагон Київ-Рахів із 6-годинною зупинкою у Львові, який не користувався попитом".
Ви нарікаєте на відсутність сполучення з/до Умані, то покажіть мені свої звернення та десятки листів підтримок ухвалених на сесіях органів самоврядування та державними органами. В мене по Одеса-Рахів є два десятки таких офіційних листів-підтримок - від курортних сіл/селищ аж до рівня ОДА. Що Ви зробили для Умані? Покажіть, будь ласка, посилання на Вашу громадську діяльність. Можливо я чогось не знаю. Якщо Вас душить жаба, що комусь щось вдається, а у Вас нічого немає, бо Ви нічого не робите - це не нормально. Спілкуйтеся з дієвими депутатами, Міністрами, Віце-Прем'єр-Мінстрами... до речі маєте Прем'єр-Міністра із Вінниччини... то в чому справа?
Гуртуйтеся за інтересами, об'єднуйте довкола транспортної ідеї максимум політичних сил... про Одеса-Рахів вже давно не згадують мене, як ініціатора, але тут головне справа... її виконання:
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/2335049-zakarpatta-prositime-zapustiti-poizd-miz-rahovom-ta-odesou.html

Умань дійсно в гіршій клоаці, ніж Долина тому, ...
Іване, в тебе із Сергієм є позитивний досвід з приміським Вінниця-Гайворон:
http://vlasno.info/politika/vlada/mistseva/item/11218-dodatkovi-prymiski-potiahy-cherez-vinnychchynu-ne-poidut
і ти це добре розумієш, що якщо "скігліті" на форумі, склавши руки, то в результаті нічого не вийде. Беріть на себе ще пару проектів, беріть до себе в команду VB і працюйте гуртом. Це найкращий рецепт. Виходьте на причетних усіх рівнів, переконуйте їх неофіційно та офіційно і через 2-3-4 роки буде результат. Навіть у бізнесі є поняття період окупності... і люди чекають навіть 10 років, аби мати результат. Якщо відмовили раз-два-три - це не показник... але щоразу потрібно писати щось нове з новими підсиленими аргументами ...

... Роздерибанили депо. Вагони забрали на Одесу. Зараз дороздерибанюють вже тепловози в Христинівці, щоб було чим тягати, бо самі все, що було в них, - знищили. Як Д1, так і ті машки. Тепер вже добивають 2ТЕ10.... Це нормально?
Є якась публічна інформація з Вашим спротивом? Подайте лінки, будь ласка. Чи то ви тут тільки в сторонніх до Христинівки темах робите про це дописи? Може маєте якусь профільну тему на цьому форумі присвячену цій проблемі... покажіть

...Можна навіть в залежності від подальшого сценарію зробити депо Чернівці філією депо, до прикладу, Гречани, Шевченка чи Христинівка, але із обов'язковою непідлеглісттю його Львову та незалученням місцевих кадрів до керівництва. Також, як вже сказав, ніяких місцевих кадрів на чужих локомотивах. РПЧ Коломию та Тернопіль віддати Південній залізниці. Місцевим лишити лише маневрову роботу, посиливши контроль. Тотальний контроль. Можливо навіть з обладнанням тепловозів камерами, які онлайн передаватимуть через супутник на Київ. Так, це дорого. Але лише на перший погляд. На фініші вийде суттєва економія.
Я завжди підтримував галузево-технолгічний поділ УЗ на філії, а не з територіальним принципом (за винятком колійного господарства, з пов'язаними інженерними комунікаціями). Це не дорого. Дорожче обходиться безконтрольність. Де Ваші пропозиції? Відкрийте профільну тему (якщо такої немає) і прикріпіть туди копію свого звернення та копію відповіді щодо тотального контролю. На разі технічні засоби не такі вже й дорогі... і дуже доступні. Тут я Вас цілком підтримую.
Logged
VB
Active user

Posts: 3202


View Profile
« Reply #2325 on: 27.11.17 , 16:11 »
Share

Іване, Бог суддя Вам...
Logged
Юрій
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #2326 on: 27.11.17 , 20:11 »
Share

На офіційному сайті УЗ з'явився розклад поїздів з 10 грудня. Починаємо новий тур обговорень.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #2327 on: 27.11.17 , 21:11 »
Share

Передати всю пасажирську експлуатаційну роботу іншим депо.
Таке вже реалізувалось на практиці. Це п. 141/142 (з 2015 року) від Коростеня до Львова та 117/118 від Гречан до Чернівців (в минулому було лише до Кам'янця).
Вантажну роботу на ході Львів - Вадул-Сірет проводити на позичених локомотивах, але із закріпленими бригадами тієї ж приписки, що й приписка локомотива.
Подібне відбувається на ділянках Коростень - Ковель та Коростень - Сарни - Здолбунів.
Logged
landspot
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #2328 on: 27.11.17 , 21:11 »
Share

Доброго дня!
Підскажіть, будь ласка, як зручніше дістатись Івано-Франківська з раховоза:
1) Вийти в Тернополі в 21:56 і далі маршруткою. Де їх шукати в Тернополі? І приблизно коли можна буде дістатись Івано-Франківська?
2) Вийти в Коломиї і далі їхати, наприклад 702.

Дякую!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #2329 on: 27.11.17 , 21:11 »
Share

Вам на яку дату? Якщо не квапитесь, то можете в ночі в Тернополі пересісти на 143, або в Коломиї (так буде відносно зручніше) пересісти на 702, тільки в день його курсування, бо він не всі дні курсує. Маршруток не бачив поблизу зал. вокзалу, проте є таксівки за відповідні кошти. Можна ще по Тернополю пересісти на 136 (по днях курсування, УВАГА: зазначаються дати виїзду з початкового пункту Одеси, а не по Тернополю), з 11 грудня можна пересісти в тому ж Тернополі на 26.
« Last Edit: 27.11.17 , 21:11 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 22 queries.