Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 [237]
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 633403 times)
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2360 on: 30.09.18 , 22:09 »
Share



Автор кожного тижня радує 1-2 новими змістовними репортажами. Величезна йому подяка.

Маю сподівання, що цей автор невдовзі потішить нас чимось Стефанешто-Кострижівсько-Заліщицьким... аби не так сумно було в цій темі :)
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 849


View Profile
« Reply #2361 on: 08.10.18 , 07:10 »
Share

Дністровська підкова - Заліщики
https://www.youtube.com/watch?v=tgKWedDi5bg
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2362 on: 16.10.18 , 09:10 »
Share

https://www.youtube.com/watch?v=tgKWedDi5bg&feature=youtu.be&t=443
Алла Квач:
Quote
"... Ми плануємо на наступний рік запустити маршрут вихідного дня. Наприклад, щоб туристи із Києва ... о 8-й годині вечора з Києва відбуває потяг Київ-Чернівці, який прибуває до Чернівець о 7:30... І звідти ми могли б своїм транспортом забрати цих туристів і довозити їх до Заліщиків. ..."
Що заважає причетним зробити 357 до Ворохти о 20:05 із Києва, щоб о 7:15 бути одразу в Заліщиках (без зайвих чернівецьких трансферів)? Невже не можна оптимізувати та перерозподілити паспотоки? Чому Заліщики, маючи транзитний ПДС, змушені вигадувати трансфери з/до Чернівців? Запитань більше, ніж відповідей.
Високопричетні кажуть, що рахівчани будуть ображені на укорочення поїзда до Ворохти, ... а видовжений 43/44 (половина складу) до Рахова - це крадіжка "дуже зручного" передранкового поїзда у франківчан. Одним соловом, рахівчани повинні кататись на 4 год довше (у порівнянні із варіантом через Львів) городами через Заліщики, а заліщиччани повинні прибувати тільки посеред ночі, бо "саме цей (а не 43/44) поїзд вкрай потрібен рахівчанам".

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД РУХУ
поїзда №357/358 Київ – Ворохта – Київ

Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.
    -   -  20:05  КИЇВ-ПАС.         06:20   -      -
20:58   1  20:59  ФАСТІВ-1          05:24   1  05:25
22:49   2  22:52  ВІННИЦЯ           03:24   3  03:27
00:37   3  00:40  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ      01:28  12  01:40
02:17  39  02:56  ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.    23:12  30  23:42
03:53   2  03:55  ТЕРЕБОВЛЯ         22:09   2  22:11
04:28   2  04:30  ХОРОСТКІВ         21:40   2  21:42
04:50   2  04:52  КОПИЧИНЦІ         21:18   2  21:20
05:25   2  05:27  ЧОРТКІВ           20:43   2  20:45
06:18   2  06:20  ТОВСТЕ            19:53   2  19:55
07:12   2  07:14  ЗАЛІЩИКИ          18:59   2  19:01
07:43   2  07:45  СТЕФАНЕШТИ        18:33   2  18:35
08:27   2  08:29  ГОРОДЕНКА-ЗАВОД   17:41   2  17:43
09:08   2  09:10  ГВІЗДЕЦЬ          16:56   2  16:58
09:45  15  10:00  КОЛОМИЯ           15:53  25  16:18
11:05   3  11:08  ЯРЕМЧЕ            14:53   4  14:57
11:39   5  11:44  ТАТАРІВ           14:24   4  14:28
11:58   -      -  ВОРОХТА               -   -  14:14

                       | 2:16 |

(не актуалізована версія)
за бажання (опція) 357/358 можна зберегти до Рахова з обігом на інший маршрут (до прикладу, на 43/44).

п.м. Маю сподівання, що автор фільму невдовзі потішить нас сюжетом про сусідні станції Кострижівка та Стефанешти.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #2363 on: 16.10.18 , 09:10 »
Share

Що заважає причетним зробити 357 до Ворохти о 20:05 із Києва, щоб о 7:15 бути одразу в Заліщиках (без зайвих чернівецьких трансферів)?
Дуже просто! Щоб кум/сват/брат на бусі заробив копійчину ).
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2266


View Profile
« Reply #2364 on: 16.10.18 , 15:10 »
Share

Дуже просто! Наведите порядок в УЗ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2365 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

Що заважає причетним зробити 357 до Ворохти о 20:05 із Києва, щоб о 7:15 бути одразу в Заліщиках (без зайвих чернівецьких трансферів)?
Дуже просто! Щоб кум/сват/брат на бусі заробив копійчину ).
Справа в дещо іншому: затернополяни, не розуміючи суті справи, просять додатковий поїзд на Київ... зараз це трохи вирішується "резервуванням" вагонів шляхом "зміни трафаретів" на ділянці Теребовля-Гвіздець.
Затернополяни (в першу чергу заліщичани) добираються з Києва через Чернівці та ІФ (двома ДП через Коломию)... і роблять статистику Чернівцям та ІФ. В той же час туристів до гір маринують зайві 4 год у поїзді через Заліщики, який для самих заліщичан (чи заліщицьких туристів) не дуже привабливий. Насправді нічого додаткового через Заліщики не потрібно. Достатньо запропонувати Чорткову та Заліщикам терпимий графік (в т.ч. зі зручним виїздом о 20:05 із Києва) і цього буде цілком достатньо... вивільняться місця у 117/118 Київ-Чернівці та 43/44 Київ-ІФ... і буде надто фейєрично, коли той 43/44 довезе гірських туристів безпосередньо у гори, а 357 фактично займе нішу нинішнього 143/144... водночас 143/144 може кататись як ІФ-Чернігів-Гомель (формування ІФ) з вагонами Кременчук-Перемишль (формування Кременчук) та Гомель-Перемишль (формування ІФ, обіг через Гомель на Перемишль).
Вже й барану від 100-разу стане зрозуміло "що і до чого", а найпричетнішим - ні.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #2366 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

...водночас 143/144 може кататись як ІФ-Чернігів-Гомель (формування ІФ) з вагонами Кременчук-Перемишль (формування Кременчук) та Гомель-Перемишль (формування ІФ, обіг через Гомель на Перемишль).
Iwan-е, часом не говорили таку пропозицію КШ?)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2367 on: 16.10.18 , 23:10 »
Share

...водночас 143/144 може кататись як ІФ-Чернігів-Гомель (формування ІФ) з вагонами Кременчук-Перемишль (формування Кременчук) та Гомель-Перемишль (формування ІФ, обіг через Гомель на Перемишль).
Iwan-е, часом не говорили таку пропозицію КШ?)
Він ще рік тому став занадто гордим, щоб спілкуватися зі мною безпосередньо. Йому статус вже не дозволяє. Ця пропозиція (цитати в сусідній темі) зародилась ще на початку цього літа, як ремікс суміжних ідей:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124582.msg503947#msg503947
Початково про зміщення відправлення 143 з Києва на більш пізніший час ... писав Віктор ... з видовженням до Сум. Можна через день до Чернігова та до Сум, або розділяти у Ніжині на Чернігів та Суми.
Одного дня буде Перемишль-Чернігів та ІФ-Суми, а іншого - Перемишль-Суми та ІФ-Чернігів... зворотно у Ніжині групуються і у Львові знову розбігаються. На ділянці Київ-Львів можуть курсувати з кременчуцькою групою до Перемишля або до Яремчого.

N.B. Продовжувати діалог на ці ідеї доцільно у профільній темі:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124582.msg503925#msg503925
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 [237]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.168 seconds with 21 queries.