Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.02.21 , 22:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 846044 times)
_vs_
Active user

Posts: 1422


View Profile
« Reply #2400 on: 06.02.21 , 14:02 »
Share

Зручність графіка впливає на вибір прямого чи альтернативного сполучення. Для Заліщик (а тим більше для туристів) це "Буковина", для Городенки і Гвіздця 43 або 7 до Коломиї, для Чорткова — з особистого досвіду — що завгодно, від 771 з шосткинською причепкою і до "Галичини" через ІФ (коли вона була щодня через Тернопіль) у відсипних цілях. Коли була "Буковина" з прибуттям о 5:хх, користувався нею в міру наявності квитків, а ще колись у 2014 встиг обкатати "Галичину" через Чортків з прибуттям о 7:хх. У бік Києва в цілому завжди було зручніше і настільки, що іноді доводилось їхати через КП "Буковиною" або 770 (переважно влітку) — там чомусь залишалися вільні місця, а 358 вигрібали під нуль.

З шепетівської аномалії на Закарпаття навпаки альтернатив мало — хіба до Хмеля і на 81, який ще й дорожчий. Тим більше виїзд уночі з відсипним графіком не настільки незручний, як прибуття, а в саму ША туристи на надто їдуть — хіба що любителі АЕС:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4564


View Profile
« Reply #2401 on: 07.02.21 , 23:02 »
Share

Вернулся 357/358 через Гвиздець. Высадка на этой станции 2-3 человека с поезда. Где же все гвидзевчане, писатели, почему не ездят, просили же как?
Я гадаю, що є кілька факторів:
1) ковід з усіма його негативними наслідками для економіки (у т.ч. для рухливості людей);
2) ще не усі знають, що відновлено поїзд тим шляхом;
3) з 01.01.2021 закрили касу, а Букінгом не усі люди старшого віку уміють користуватись, і ще не переорієнтувались на можливість задіяння дітей/онуків тощо;
4) чув, що навчились їздити за готівку в руки провідників, бо УЗ не навчилась надати ЛНП якийсь примітивний термінал для оформлення квитків... у Польщі це називаться "без квитків сідай на перші двері, де тебе оформлять".

Другая сторона медали - посадка в Бахмаче 18 чел, это удобное вечернее время для выезда во Львов/Карпаты, город больше, чем Городенки и Залещики, но и у Бахмача нету альтернатив 46/45 поезду во Львов/Карпаты.
Тоесть всё говорит о том, что удобный график прибытия 357 Киев - Рахов в Залещики или Городенку особого значения на посадку/высадку не даст, будет вместо 2-3 человек 15-20. Тем не менее, там это единственный поезд на участке, связь со столицей и т.д. и его наличие не ставится под сомнение сколько бы там не было пассажиров, но менять ему график нет основания.
З пропорцією, в Городенці повинно бути 10 осіб. Я часом бачу більше. Тут ще потрібно врахувати, що "короткі платформи" для яких досі не розробили відповідне ПЗ... спочатку інші станції вигрібають тут де є платформа, а потім місць навпроти платформи немає.
Досі Букінг виставляє вагони лише у порядку зростання номерів, бо досі не навчились грамотно продавати квитки. До речі, в Городенці у бік Києва продають саме у ті вагони, які не потраплять на платформу, а у ті, що потраплять, продаж закрито. Круто!
Нагадаю, 357 виїжджає із Києва о 14:22. Що може встигнути людина, яка приїхала до Києва, зробити до 13:00, щоб до 14:00 вже бути на вокзалі? Це ж не спринтерські забіги. Киянам шалений ритм Києва - звикле явище, а от приїжджим - ні. Вони поки кудись доїдуть - втрачають 2 години. Одним словом, ці люди повертаються на 117 та на 43... однак причина пропагування змін зовсім в іншому: навіщо заганяти людей, що прямують у Карпати до 357, коли на той же час вони можуть доїхати в гори на 43? Яка зараз конкурентна перевага у 357 перевага перед 217? Жодної, бо виїздить із Києва о 14:22 (перед 217), а прибуває у гори після 217. Чому ж тоді 357 не може бути зручним хоча б для Затернопілля + Покуття?

Зручність графіка впливає на вибір прямого чи альтернативного сполучення. Для Заліщик (а тим більше для туристів) це "Буковина", для Городенки і Гвіздця 43 або 7 до Коломиї, для Чорткова — з особистого досвіду — що завгодно...
Так воно і є. Єдиний поїзд вирушає о 14:22. В ідеалі час прибуття відправлення повинен бути зручним з обох кінців маршруту. Ще терпимо, коли зручний тільки з одного боку. Однак зовсім непридатний, коли з обох кінців маршруту графік є незручним.

Undertaker, варто вивчати проблему в комплексі, а не вузько - в розрізі одного поїзда. Чому досі ніхто не вивчив (у польових умовах) куди продовжують прямувати пасажири поїзда 43, коли о 5:45 виходять із поїзда. Чому УЗ не вивчає міжвидову кореспонденцію, і не перебирає трафік на себе. У випадках з "морем" це наче працює, бо ніхто не каже: ми вас довеземо до облцентру (Запоріжжя), а далі - до Бердянська - на маршрутках доберетесь. Там зовсім інша ситуація - поїзд значно програє в часі доїзду до Бердянська, але їздить. Тут: пасажири з лижами, сновбордами... і їм кажуть "якось там собі доїдете".

Той же 217 може виїжджати о 14:22, накатаною ниткою 357 і у Львові в'їхати у свою нитку. Навіщо пасажирів із Києва та облцентрів возити тими кущами через Заліщики, коли вони можуть виїхавши накатаною ниткою прибути значно раніше у гори? Поясніть мені, навіщо нитку 14:22 із Києва пропихати вночі через дністровський каньйон, коли з вікна нічого не видно... який у цьому сенс? Якщо грамотно перетасувати ці кілька прикарпатських поїздів, то у кожного із них з'явиться свій сенс, якого не буде у іншого.

1) 217 (може мати чернівецьку групу, бо який сенс серед ночі відривати вагони по ІФ) виїде із Києва о 14:22, до Хм - ниткою 357, далі - розробленою до Красного/Львова, зі Львова - ниткою 217;
2) 43 виїде із Києва о 19:06 і прибуде в гори майже як зараз 357;
3) 357 виїде із Києва о 20:хх





Пізніше, як буде роз'їзд у Квасах, 43/44 можна мати в обігу на 357/358, що зменшує кількість присутніх поїздів, які одночасно перебуватимуть у Рахові.

Що конкретно у цій концепції є неприпустимим? 217/218 може бути лише по пікових перевезеннях (або щодня) - це на розсуд причетних.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #2402 on: 08.02.21 , 12:02 »
Share

Я гадаю, що є кілька факторів:
1) ковід з усіма його негативними наслідками для економіки (у т.ч. для рухливості людей);
2) ще не усі знають, що відновлено поїзд тим шляхом;
3) з 01.01.2021 закрили касу, а Букінгом не усі люди старшого віку уміють користуватись, і ще не переорієнтувались на можливість задіяння дітей/онуків тощо;
4) чув, що навчились їздити за готівку в руки провідників, бо УЗ не навчилась надати ЛНП якийсь примітивний термінал для оформлення квитків... у Польщі це називаться "без квитків сідай на перші двері, де тебе оформлять".
1) ок, пару пассажиров в плюс можно докинуть. Общий спад есть. Если бы не ковид, то 5-6.
2) это не аргумент, билеты уже месяц продаются. Если бы действительно писателей было много, то о результате часто спрашивали бы они и уже давно поехали, кстати есть такая штука как интернет)
4) это проблема и пассажиров и ЛНП, пассажиру не стоит обогащать леваком ЛНП, а ЛНП брать. Одно порождает другое. Если с кассой было так плохо, то наверно никто бы не мог взять билетов, система бы их не показала. Если другие пассажиры купили билет, почему другие не могут так сделать?

Що конкретно у цій концепції є неприпустимим? 217/218 може бути лише по пікових перевезеннях (або щодня) - це на розсуд причетних.

Тут я солидарен с причетными, ещё раз:
..удобный график прибытия 357 Киев - Рахов в Залещики или Городенку особого значения на посадку/высадку не даст, будет вместо 2-3 человек 15-20.

К тому же, вы все активисты, строите поездам крылья, а так не бывает. Читаем самое первое:
"1) 217 (може мати чернівецьку групу, бо який сенс серед ночі відривати вагони по ІФ) виїде із Києва о 14:22, до Хм - ниткою 357, далі - розробленою до Красного/Львова, зі Львова - ниткою 217;"
Поезд 217 поехал быстрейшим маршрутом, 357 по Красне не выедет на нитку 217, как вы пишете..., а далее ехать на плотную однопутку, на этом карточный домик рушится, поэтому из-за таких ошибок ЦД и ЦЛ сразу в мусор бросает. И непонятно зачем вы предлагаете выехать раньше чтобы всё равно  по Хмельн. выйти на его нитку. Если говорить про Вашу проблему, то тут выходом есть отдельный поезд в Рахов для горнолыжников и отдельный поезд на участок Тернополь - Коломыя, когда там был 59/60 София - Москва после его отмены необходимой замены ему по территории Украины, жителям не было предоставлено - поэтому нужен поезд. Это конкретная формулировка проблемы. Иначе, получается, вы влазите в другие поезда, регионы.

Причетные не должны руководствовать своими предположениями, или надо их выгонять. Есть вводные данные, есть прогноз, статистика и не нужно быть экстрасенсом, чтобы правильно определить куда и как нужен доп.поезд.
« Last Edit: 08.02.21 , 12:02 by Undertaker » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1582


View Profile
« Reply #2403 on: 08.02.21 , 12:02 »
Share

Стосовно відновлення роботи каси, то мешканцям Городенківщини необхідно надсилати скарги на порушення конституційних прав громадян Уповноваженому з прав людини Верховної Ради Людмилі Леонтьєвій! Я готовий їм допомогти скласти скаргу, якщо хтось із них читає це і бачить. Саме таким шляхом рухаються вінничани, які боряться за відновлення готівкової оплати у муніципальному транспорті міста.
Коли касу буде відновлено, порушення конституційних прав громадян будуть усунуті, тоді все стане на свої місця, і Гвіздець та Городенка будуть мати належну статистику посадки та висадки!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4564


View Profile
« Reply #2404 on: 08.02.21 , 15:02 »
Share

Стосовно відновлення роботи каси, то мешканцям Городенківщини необхідно надсилати скарги на порушення конституційних прав громадян Уповноваженому з прав людини Верховної Ради Людмилі Леонтьєвій! Я готовий їм допомогти скласти скаргу, якщо хтось із них читає це і бачить. Саме таким шляхом рухаються вінничани, які боряться за відновлення готівкової оплати у муніципальному транспорті міста.
Коли касу буде відновлено, порушення конституційних прав громадян будуть усунуті, тоді все стане на свої місця, і Гвіздець та Городенка будуть мати належну статистику посадки та висадки!
Я - технократ, тому пропагую інше. У зручних місцях (у Городенці станція за більш як 3 км від центру міста), у тім числі на зал. станціях варто встановити щось на взірець радянських таксофонів. У результаті діалогу із касиром бюро замовлень (така собі централізоване телефонічне квиткове бюро) замовник (потенційний пасажир) отримує талон-замовлення-бронь, який дійсний упродовж фіксованого часу, що достатній для внесення оплати через будь-які авторизовані точки. Ті "таксофони" можуть мати можливість приймати оплату карткою. Оплата у сторонніх точках - це лише для готівкових розрахунків. Питання вирішено. Не потрібно тримати армію касирів, бо це собівартість наших квитків.

Готівкова оплата - висока собівартість. Нехай платять готівкою на вулиці (в тютюнових кіосках чи автоматах), поповнюючи картку, а в салоні комунального транспорту нехай прикладають картку до валідатора. В чому проблема?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1582


View Profile
« Reply #2405 on: 08.02.21 , 17:02 »
Share

Я, наприклад, НЕ НАДАЮ згоди на обробку моїх особистих даних, і вбачаю у спробі заволодіти ними загрозу для недоторканності мого особистого життя. Я НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ довіряти системам безготівкового розрахунку, які вже встигли прославитися надмірним стягненням коштів понад встановлений тариф у Вінниці, і маю на це право. Що стосується собівартості, то таким чином можна дійти навіть до виправдання Голодомору 1932-33 років, в результаті якого було замордовано мільйони українських селян. Лише за те, що вони захотіли залишитися одноосібниками, відмовлялися вступати до колгоспів та працювати в них по 12 годин на добу за трудодні майже без вихідних. Так само як і ці селяни, я ВІДМОВЛЯЮСЯ вступати до електронних колгоспів і хочу розраховуватися за проїзд готівкою. Дармова праця українських селян у колгоспах, звісно ж, дуже "рентабельною" була. Для комуністичних партійних функціонерів, які розпоряджалися ними як приватною власністю.

Я з глибокою повагою до твоїх, Iwanе, зусиль ставлюся, але технократичний підхід грає на руку кріпким госпідарникам, які тільки й чекають приводу, аби забрати поїзд у Городенки і повернути через Чернівці!
« Last Edit: 08.02.21 , 17:02 by Мандрівник » Logged
Vovan
Active user

Posts: 494


View Profile
« Reply #2406 on: 08.02.21 , 17:02 »
Share

Я, наприклад, НЕ НАДАЮ згоди на обробку моїх особистих даних, і вбачаю у спробі заволодіти ними загрозу для недоторканності мого особистого життя. Я НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ довіряти системам безготівкового розрахунку, які вже встигли прославитися надмірним стягненням коштів понад встановлений тариф у Вінниці, і маю на це право. Що стосується собівартості, то таким чином можна дійти навіть до виправдання Голодомору 1932-33 років, в результаті якого було замордовано мільйони українських селян. Лише за те, що вони захотіли залишитися одноосібниками, відмовлялися вступати до колгоспів та працювати в них по 12 годин на добу за трудодні майже без вихідних. Так само як і ці селяни, я ВІДМОВЛЯЮСЯ вступати до електронних колгоспів і хочу розраховуватися за проїзд готівкою. Дармова праця українських селян у колгоспах, звісно ж, дуже "рентабельною" була. Для комуністичних партійних функціонерів, які розпоряджалися ними як приватною власністю.

Я розумію ваш скептицизм і таке грубе порівнянн з 1932-1933 роком, АЛЕ я би розраховувся карткою , якби не був пільговиком в данний момент і в моєму місті їздили маршрутки з валідаторами, БО готівкана руках у водія -це чорний нал , з якого в більшості випадків не будуть сплачені податки, і як наслідок, чому такі мільярдні дірки в бюджеті?) Раз ви цього не розумієте, то не скигліть, що вам вчасно не виплатили пенсію чи зарплату, поміж однієї з основних проблем -корупції, яка у всьому світі, в тому числі і США, яка робиться цією ж вашою хваленою " готівкою"😂
« Last Edit: 08.02.21 , 17:02 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10499


View Profile
« Reply #2407 on: 08.02.21 , 17:02 »
Share

Свого часу в Вижниці квитки на приміські поїзди продавав не квитковий касир, а чергова по станції.
Чом таке не впровадити в Городенці? Тим паче що там не такий вже великий потік. Але є ще одна проблема - це інкасація готівки. Це досить витратний процес, особливо, якщо в день продається по 10 квитків. Якщо суто за безготівковий рахунок, то взагалі не бачу проблем, щоб квитки продавала саме чергова на таких станціях.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4564


View Profile
« Reply #2408 on: 08.02.21 , 18:02 »
Share

... Если с кассой было так плохо, то наверно никто бы не мог взять билетов, система бы их не показала. Если другие пассажиры купили билет, почему другие не могут так сделать? ...
Ви уявляєте собі винятково ідеалізованого винятково пасажира, в обидвох кишенях якого є щонайменше по одному сучасному калькулятору (КПК)... і по кілька банківських карток.
От саме для такого пасажира каса взагалі не потрібна. Із власного досвіду: тільки 1 раз із 20 я заходжу на вокзал (навіть не до кас) у Києві, інші рази - одразу до/з поїзда, оминаючи вокзал.
Однак, залишилась значна частка пасажирів, які в силу деяких обставин (у кожного свої: хтось не має картки, хтось не має інтернету, а хтось банально не знає як це зробити...) не можуть самостійно оформити квиток.
Немає квитка - немає поїздки (офіційної).

...
К тому же, вы все активисты, строите поездам крылья, а так не бывает. Читаем самое первое:
"1) 217 (може мати чернівецьку групу, бо який сенс серед ночі відривати вагони по ІФ) виїде із Києва о 14:22, до Хм - ниткою 357, далі - розробленою до Красного/Львова, зі Львова - ниткою 217;"
Поезд 217 поехал быстрейшим маршрутом, 357 по Красне не выедет на нитку 217, как вы пишете..., а далее ехать на плотную однопутку, на этом карточный домик рушится, поэтому из-за таких ошибок ЦД и ЦЛ сразу в мусор бросает. И непонятно зачем вы предлагаете выехать раньше чтобы всё равно  по Хмельн. выйти на его нитку. Если говорить про Вашу проблему, то тут выходом есть отдельный поезд в Рахов для горнолыжников и отдельный поезд на участок Тернополь - Коломыя, когда там был 59/60 София - Москва после его отмены необходимой замены ему по территории Украины, жителям не было предоставлено - поэтому нужен поезд. Это конкретная формулировка проблемы. Иначе, получается, вы влазите в другие поезда, регионы.

Причетные не должны руководствовать своими предположениями, или надо их выгонять. Есть вводные данные, есть прогноз, статистика и не нужно быть экстрасенсом, чтобы правильно определить куда и как нужен доп.поезд.
Поїзди-ракети - не моя тематика. На відміну від багатьох форумчан я цим ніколи не переймаюсь, тому ніколи не прагну, щоб поїзд робив надшвидкісні дива. Посунути ліворуч/праворуч (по координаті часу) - так, але без зміни швидкостей.
Беремо за основу першу частину маршруту 357:

Київ-Пас.               14:28
Фастів-1        15:30   15:32
Вінниця         17:38   17:43
Хмельницький    19:54   20:09
Тернопіль-Пас.  21:56   22:32


... і другу частину маршруту 217:

Львів           23:46   00:12
Івано-Франківськ02:43   03:03
Делятин         04:15   04:17
Яремче          04:29   04:37
Татарів         05:14   05:17
Ворохта         05:31   05:33
Ясіня           06:09   06:11
Кваси           06:30   06:32
Рахів           06:58


Робимо незначні метаморфози:
1) скорочуємо зупинку по Хмельницькому із 15хв до 5хв ("виграш" = 10хв), бо водою (це головна причина зупинки на 15хв) можна до/заправити у Львові;
2) Тернопіль зміщуємо ліворуч на 10 хв, зупинка 5хв: Тернопіль-Пас.  21:46   21:51;
3) на ділянку Тернопіль - Львів залишається 1:55 - це цілком реально; в крайньому разі можна унормувати графік на ділянці між Фастовом і Хмельницьким... у т.ч. скоригувати ворожі схрещенні по обхідній у Жмеринці, щоб не сповільняли цей поїзд, бо не раз до Вінниці приїжджав на декілька хвилин раніше і тупо гасив цей зайвий час по Вінниці.

Таким чином красиво заткнемо наявну "дірку" з прибуттям до Львова незадовго до опівночі:
70    Маріуполь Львів    16-20/03/2021 щоденно    Хмельницький    13:20    13:25    Львів    17:39    
ХХХ Київ-Рахів хххххххххххххххххххххххххх Хмельницький    19:54    19:59    Львів    23:46    00:12
81 ("ДЕСНА")    Київ Ужгород    цілий рік щоденно    Хмельницький    23:49    23:54    Львів    03:42    04:09
Як видно там у попутному напрямку особливо нічого не заважає. Узгодити ще гіпотетичні ворожі схрещення у Красному, та й по всьому.

В результаті, без особливих причісувань графіка (це залишимо фахівцям - графістам) отримаємо:


Київ-Пас.               14:28
Фастів-1        15:30   15:32
Вінниця         17:38   17:43
Хмельницький    19:54   19:59
Тернопіль-Пас.  21:46   21:51
Львів           23:46   00:12
Івано-Франківськ02:43   03:03
Делятин         04:15   04:17
Яремче          04:29   04:37
Татарів         05:14   05:17
Ворохта         05:31   05:33
Ясіня           06:09   06:11
Кваси           06:30   06:32
Рахів           06:58


Ну, і не варто забувати про Чернівці (тема: буковинський плач): Івано-Франківська відчіпка може прямувати на Чернівці з прибуттям до Чернівців о ~6:00. Класний нічник зі Львова на Чернівці, можна навіть трохи дрімнути. В них там аеропорт матиме трохи пасажирів на ранкові вильоти.

Тобто, замість трьох наявних ниток:
1) 357 (із Києва о 14:28)
2) 217 (із Києва о 15:02)
3) 249 (із Києва о 15:09)
залишаємо одну гібридну нитку, одна частина якої добре "накатана" між Києвом і Тернополем, а інша частина - більш-менш добре накатана на ділянці Київ - Львів - Рахів.

Пане Undertaker, як Вам такі новації? Красиво, чи не так? Тільки не кажіть, що через Заліщицькі чагарники все ж таки краще добиратись на ранкове прибуття до Рахова.
Зважте, тут і Львів, і Тернопіль, і Хмельницький, і Вінниця матимуть більш швидкий доїзд до Рахова, зберігаючи звичний час виїзду у бік гір, а Чернівці перестануть плакати про ще один поїзд із Києва.
Цей гібрид увібрав у себе переваги усіх трьох маршрутів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4564


View Profile
« Reply #2409 on: 08.02.21 , 19:02 »
Share

Свого часу в Вижниці квитки на приміські поїзди продавав не квитковий касир, а чергова по станції.
Чом таке не впровадити в Городенці? Тим паче що там не такий вже великий потік. Але є ще одна проблема - це інкасація готівки. Це досить витратний процес, особливо, якщо в день продається по 10 квитків. Якщо суто за безготівковий рахунок, то взагалі не бачу проблем, щоб квитки продавала саме чергова на таких станціях.

Може де-інде і можна таке зробити, а в Городенці - постійна вантажна робота (маневри)... і геть не до пасажирів. Крім того, нач. станції суміщає посади - він же черговий по станції, тому навряд чи так вийде.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!