Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 643036 times)
Kaban
Active user

Posts: 2189


View Profile
« Reply #1360 on: 18.01.15 , 15:01 »
Share

орієнтовний графік мав би якийсь такий вигляд:

А чи вистачить 25 хв. по Тернополю для висадки, перечіпляння та посадки? Сумніваюсь, що УЗ таке погодить
« Last Edit: 18.01.15 , 15:01 by Kaban » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1361 on: 18.01.15 , 16:01 »
Share

орієнтовний графік мав би якийсь такий вигляд:

А чи вистачить 25 хв. по Тернополю для висадки, перечіпляння та посадки? Сумніваюсь, що УЗ таке погодить

Та отож-бо - "орієнтовний"... тут "все складно":
1) боротьба за кожну хвилину, щоб вписатися у норматив НШ, тому по 18хв, що максимум може дати близько 31хв для обороту;
2) якщо йти від зворотного, то для 45хв (хоча б так) кожен повинен мати по 25хв, а це по +7хв до 18хв - теж напряжно,
бо й на Татарів потрібно щось нашкребти...

та й чи допустять аби раховоз зайняв нитку Кобзаря ??? - оце найголовніше.

Якщо задіяти нитку 749/750 (з урах. пропоз. ВГ), то по Тернополю доведеться "сплюснути" графік на 10хв
так, щоб вони схрещувались у Березовиці-Острів, або навпаки - розтягнути приблизно на 1:15,
щоб схрещення було в Теребовлі, там де є графікова зупинка (на що звертав увагу Кримчанин):

Ще таке питання. Де Ви плануєте схрещення майбутнього 57 з зустрічним 58?
Якщо Вм її плануєте по Тернополю, то чи встигне локомотив обігнатися під зустрічний, або доведеться робити довшу зупинку у напрямку Києва.
Якщо у Трембовлі - то чи є можливість там прийняти два потяги одночасно з забезпеченням безпечної висадки/посадки пасажирів?
Якщо Ви плануєте десь зробити технічну зупинку для схрещення - це погана ідея, тому що кожна зупинка, зокрема на тепловій тязі, це додаткові витрати, причом немаленьки.  

Гадаю, нехай зайняття нитки Кбзаря залишиться поки що мрією, а потібно зробити щось таке,
як планували із здвогрупненням 457-749/458-750 ... і де тоді повинно бути схрещення ?:

1) по Тернополю (технологічно накладно з врахуванням підрізання інших прохідних маршрутів);

2) по Теребовлі (значно простіше в плані організації схрещення + достатній час обороту по Тернополю ПГВ Київ-Тернопіль-Київ);

3) по Березовиці-Острові (не на графіковій зупинці) але все дуже легко вписати в нитку померлого 749/750
  + достатній час для обороту ПГВ (висадка-прибирання-посадка) але витрати на зупинку

З ВГ раніше погоджували такий графік:
----- -- 17:02 Київ      06:07 -- -----
22:58 18 23:16 Тернопіль 23:52 18 00:10
05:56 15 06:11 Коломия   16:56 15 17:11
09:49 -- ----- Рахів     ----- -- 13:21

Пропонуйте вмотивовані варіанти схрещень, будьте ласкаві
(аби потім не казали, що УЗ знову зробила кривий графік; поки ще не пізно щось пропонувати).
« Last Edit: 18.01.15 , 16:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1362 on: 18.01.15 , 17:01 »
Share

...
Якщо Ви плануєте десь зробити технічну зупинку для схрещення - це погана ідея, тому що кожна зупинка, зокрема на тепловій тязі, це додаткові витрати, причом немаленьки.  
...

Я не знавець витрат палива на дизельній тязі, тому хочу з'ясувати таке:
на скільки зростуть (у відсотковому значенні) експлуатаційні витрати (в частині палива) для організації схрещення,
тобто: для гальмування + 4хв зупинки + набору швидкості 30..40км/год (там більше "нє положено").

Для одного складу, бо другий пройде без зупинки.

Я так гадаю, що незначно - приблизно так само, як і для організації графікової зупинки,
що, на мою думку, буде менше ніж 0,3% від загальних витрат палива на ділянці з дизельною тягою (353км із загальних 839км),
що в перерахунку на всю довжину маршруту може скласти 0,2%. Це так - по максимуму і не більше.
Бо там мова не йде про скидання швидкості із 160 до 0 і набору від 0 до 160.

Крім того (за налогією) купа ПДСів зупиняються в Коршеві, Отинії та інших селах
перш за все не для пасажирів, а для пропуску зустрічних... і без завої трагедії.

Тут взагалі єдиний ПДС на 353км шляху, то, гадаю, можна непоскупитись - зробити схрещення...
або замаскувати його під графікову зупинку, і - "з кінцями", бо вивертати графіки заради тієї економії...
не відомо чи не буде більше витрат ніж економії.

Кримчанин, як Ви гадаєте? Можна закрити очі на те схрещення між Тернополем та Теребовлею?

п.м. тим паче, що вже знайшли дизпаливо для цього.
« Last Edit: 18.01.15 , 17:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1363 on: 18.01.15 , 18:01 »
Share

Я так розумію, що навряд чи щось може бути краще, ніж те, що місяць тому ми погодили з ВГ:



І нехай вже з тим схерещенням в Березовиці, ... а далі буде видно. Головне, що технологічно все просто - без зайвих заморочок.

Порівняльний аналіз із 43/44 та 143/144

напрям Яремче/ІФ - Київ
Поїзд   Яр або ІФ   Київ  
05815:5706:07
14417:0106:01
04421:5508:46

напрям Київ - Яремче/ІФ
Поїзд   Київ           Яр або ІФ  
05717:0207:16
04318:4905:05
14321:0409:37

Як-то кажуть сусіди "до кольОру, до вибОру" - на всі смаки - кому що до вподоби.
« Last Edit: 18.01.15 , 20:01 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #1364 on: 18.01.15 , 19:01 »
Share

Я не знаю, як він потягне нитку "Кобзаря", якщо він останнім часом постійно не вкладається у графік.
Тому я би не був таким оптимістом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1365 on: 18.01.15 , 19:01 »
Share

Я не знаю, як він потягне нитку "Кобзаря", якщо він останнім часом постійно не вкладається у графік.
Тому я би не був таким оптимістом.
Не вкладається на дизельній ділянці через несправність локів.
Там де їздить Кобзар, там і цей може їздити зі швидкими вагонами,
а 3:45 у Рахові повинно вистачити на компенсацію спізнень в той бік,
бо фактично він везе спізнення через оборот без компенсації.

Також: підлатати колію, а за зекономлений час - по 1хв додати на зупинки там де це потрібно.

Крім того: варто попрацювати із пасажирами аби дисциплінованіше сідали до вагонів,
а для цього також необхідно розтлумачити, що на проміжних зупинках допускається посадка в будь-який вагон...

бо виходить так, що пасажири (бабки і туристи - тут вони однаково себе поводять) 1..2 хвилини шукають вагон,
тому, якщо +/- 1-2 вагони з незначним багажем, то нехай сідають, а не вовтузяться на платформі.

Для цього диктор (черговий) може оголошувати напрям нумерації вагонів чи вживати інших дій для інформування пасажирів.
Розумію, що це не метро але... в метро просять пасажирів рівномірно розташовуватись уздовж платформи)
« Last Edit: 18.01.15 , 19:01 by Iwan » Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #1366 on: 18.01.15 , 19:01 »
Share

Надо приказ по депо, чтобы восьмерку выдавали туда и обратно под него + зависит от кол-ва предупреждений и прямоты рук машиниста.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1367 on: 18.01.15 , 19:01 »
Share

Надо приказ по депо, чтобы восьмерку выдавали туда и обратно под него + зависит от кол-ва предупреждений и прямоты рук машиниста.
Маєте рацію, але старовизна агрегатів та їх доглянутість/занедбаність теж даються взнаки.
Влітку якось їздили ж... я розумію "сніг" але ж не настільки...

п.м. Ви написали синхронно і не бачили, що я написав про дизельну тягу, а вісімка - то хіба буде актуально для Київ-Тернопіль-Київ
допоки він там повільно їздить, то там нарікань немає, навпаки - роблять великий нагін і приїздять із запізненнями до 5хв,
беручи по Тернополю спізнення до 1 год. Так що на електротягу нарікань немає - вони молодці.
« Last Edit: 18.01.15 , 19:01 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #1368 on: 18.01.15 , 19:01 »
Share

Не вкладається на дизельній ділянці через несправність локів.
Там де їздить Кобзар, там і цей може їздити зі швидкими вагонами,
а 3:45 у Рахові повинно вистачити на компенсацію спізнень в той бік,
бо фактично він везе спізнення через оборот без компенсації.
Я розумію, що спізнення на ділянці Рахів - Тернопіль, але якщо він попаде на графік Кобзаря зі спізненням, то, або поставить раком увесь рух, або буде систематично спізнюватись на невизначений час.
Крім того: варто попрацювати із пасажирами аби дисциплінованіше сідали до вагонів,
а для цього також необхідно розтлумачити, що на проміжних зупинках допускається посадка в будь-який вагон...
бо виходить так, що пасажири (бабки і туристи - тут вони однаково себе поводять) 1..2 хвилини шукають вагон,
тому, якщо +/- 1-2 вагони з незначним багажем, то нехай сідають, а не вовтузяться на платформі.
Для цього диктор (черговий) може оголошувати напрям нумерації чи вживати інших дій для інформування пасажирів.
А як бути пасажирам, які з великим багажем, якщо вони сядуть через 4-5 вагонів, то як вони потім під час руху з рюкзаками будуть протискатись по тамбурах? Та і враховучи те, що там короткі платформи скупчення все одно буде уникнути важко.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #1369 on: 18.01.15 , 19:01 »
Share

Спава у тім, що при переведенні потягу у категорію НШ з НП вартість квитка (тариф+плацкарта) зросте усього приблизно на 10%. Чи окупляться такі заходи, можливо не варто вистрибувати із штанів? 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.172 seconds with 22 queries.
Google visited last this page 17.01.15 , 10:01