Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.08.19 , 00:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 ... 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 705441 times)
sergius
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #2140 on: 12.05.16 , 19:05 »
Share

... планируемый НЭ Киев – Ворохта северным ходом. ...
Для даного поїзда нестача швидкісних вагонів може компенсуватися включенням в состав 1-2 автомобілевозів (при збереженні 10-вагонного складу).
Т.ч. можна буде задіяти пандус у Ворохті, що непрацює вже 5 років. (видно над тепловозом )http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=294169&LNG=RU#picture
« Last Edit: 12.05.16 , 19:05 by sergius » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2141 on: 12.05.16 , 19:05 »
Share

Можна комромісний варіант, який влаштує і Чернівці і Коломию: однією ниткою на дільниці Гречани-Гусятин-Стефанешти через день коломийську групу, через день чернівецьку.
Е, стоп. А не зажирно для Гусятина буде? Відбирати від Коломиї щоденне сполучення зі столицею. Чи Тут ще щось вдобавок пропонується?
« Last Edit: 12.05.16 , 19:05 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2142 on: 12.05.16 , 20:05 »
Share

Слишком много для Франковска. Два своих скорых, плюс половинка "Кобзаря", плюс раховоз, плюс планируемый НЭ Киев – Ворохта северным ходом, плюс планируемый Запорожье – Франковск/Ворохта, плюс планирумые Николаев/Херсон – Франковск/Ворохта, их всех пасс департамент видит через Киев, но при этом осторожно так заявляет что Франковск уже чуток в переизбытке. Согласитесь, многовато.
Якщо для Франика зажирно, то тоді треба ці поїзди розглядати в сполученні Запоріжжя - Ворохта/Чернівці та Херсон - Ворохта/Чернівці. Буковина поїздами обділена, а щоб не виглядало сильного контрасту з Франківськом та не було сильного напрягу для тамтешніх вагонників і руховиків для обороту цих поїздів, Чернівці це все проковтнули б на ура. Плюс до всього, Коломия теж би своїх пасажирів дала.
І от тільки тоді ПГВ від Раховоза можна кидати через Гусятин і завертати в Стефанештах на Чернівці. Коломию не можна лишати без сполучення з Києвом.
« Last Edit: 12.05.16 , 22:05 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2143 on: 12.05.16 , 22:05 »
Share

Група, звісно, має йти до Чернівівць
Чому це? Здається Коломия гарний кінцевий пункт, з логістичної точки зору. Якщо буде стиковка з приміськими, взагалі чудова пропозиція.
Чернівці і так бідні на поїзди. А так додадкове сполучення їм би не завадило. Часу на оборот достатньо. З точки зору зручності для пасажирів це точно логічніше, ніж тримати ці вагони в Коломиї. От і Чернівці з Тернополем через Стефанешти можна було б сполучити. Не так давно призабутий маршрут.
По Стефанештах висадка 0-2 пасажира за рейс. Це так всі рвуться пересідати на вантажно-пасажирський поїзд до Чернівців?
З точки  зору логічності та додаткового сполучення, дати хоч якесь сполучення Городку (ст.Вікторія) і Гусятину - набагато краще.
Перепрошую. Я це писав з розрахунком на маршрут Тернопіль - Чортків - Стефанешти - Чернівці. Якщо так хочеться розвивати гусятинську лінію - ідея слушна. Але паралельно не варто відкидати можливості відновлення сполучення Тернополя з Чернівцями НЕ ЧЕРЕЗ ЛЬВІВ.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2144 on: 13.05.16 , 09:05 »
Share

Перепрошую. Я це писав з розрахунком на маршрут Тернопіль - Чортків - Стефанешти - Чернівці. Якщо так хочеться розвивати гусятинську лінію - ідея слушна. Але паралельно не варто відкидати можливості відновлення сполучення Тернополя з Чернівцями НЕ ЧЕРЕЗ ЛЬВІВ.

Я запропонував варіант через Гусятин більше тому, що є можливість дочепити групу до існуючого потяга, і графік виходить пристойний. Не варто переоцінювати пасажиропотік, він там не буде високим - смт Гусятин, частина Чемеровецького району і м. Городок з районом, може ще санаторії Сатанова дадуть пасажирів.

Quote
Жопы никакой нет, потому, что привыкли выезжать к поездам в КП или Хмель, челноки уже раскатаны давно и стабильно. Шинами до К-П и там 7хх до Киева в сумме занимает до 11 часов.

Цікаво, якщо так, то тепер мені зрозуміло, де в Кам"янці набирається пасажиропотік. А що, в такому разі, заважає продовжити 139/140 до Чернівців? Знову доведеться з молдаванами вести переговори?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2145 on: 13.05.16 , 10:05 »
Share

Перепрошую. Я це писав з розрахунком на маршрут Тернопіль - Чортків - Стефанешти - Чернівці. Якщо так хочеться розвивати гусятинську лінію - ідея слушна. Але паралельно не варто відкидати можливості відновлення сполучення Тернополя з Чернівцями НЕ ЧЕРЕЗ ЛЬВІВ.

Я запропонував варіант через Гусятин більше тому, що є можливість дочепити групу до існуючого потяга, і графік виходить пристойний. Не варто переоцінювати пасажиропотік, він там не буде високим - смт Гусятин, частина Чемеровецького району і м. Городок з районом, може ще санаторії Сатанова дадуть пасажирів.

Саме тому, щоб ця ПГВ нормально заповнювалась, її варто дотягнути до Чернівців. Але за умови, що Коломия матиме сполучення зі столицею
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2964


View Profile
« Reply #2146 on: 13.05.16 , 11:05 »
Share

Цікаво, якщо так, то тепер мені зрозуміло, де в Кам"янці набирається пасажиропотік.
В Каменце достаточно нормальных гостиниц - возможно проведение каких-то мероприятий, можно без проблем поселить человек 50 + культурную программу есть где организовать. И простых туристов там много. И сам город - 100 тысячник, подобно Шостке - местные (с окресностями) тоже ездят. Не думаю, что из Черновцов через Каменец ездят массово. Понятно, что в каких-то ситуациях удобнее поехать с пересадкой, но пассажиры из Черновцов явно не являются костяком пассажиропотока в Каменец.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #2147 on: 13.05.16 , 13:05 »
Share

Не думаю, что из Черновцов через Каменец ездят массово.
Я сказал как есть на самом деле, а думать себе можете всё, что угодно :)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #2148 on: 13.05.16 , 14:05 »
Share

Не думаю, что из Черновцов через Каменец ездят массово.
Я сказал как есть на самом деле, а думать себе можете всё, что угодно :)
Часто буваю в Чернівцях, за поїздки через КамПод не чув, хоча, не заперечую, що так роблять. А от щодо сполучень з іншими регіонами (Ужгород, Рівне, Харків, Дніпро... та навіть Тернопіль) люди нарікали не раз. Народ ще не змирився з "покращеннями". І, мабуть, не змириться.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #2149 on: 16.05.16 , 14:05 »
Share

Наприклад, пригадую, що від Тернополя до Березовиці потяг повз кілометрів 40 на годину, при тому що перегін простий: в межах Тернополя спуск, далі рівна дорога до самої Березовиці.
Таки 40. Але більшість діялнок розраховані на 60-80 (До Заліщиків).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 ... 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 13.05.16 , 20:05